Ja lekker nat hèquote:
Geen regen hier of bedoel je wat anders?quote:
Drugs, not even once.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdagavond in het Rotterdamse openbare vervoer. Een dronken neger wordt opgepakt door de politie omdat hij een meisje heeft geprobeerd onder te plassen in de tramhalte, en een bejaarde man krijgt ruzie met de stopknop in de tram en probeert hem, al schreeuwend, van het paaltje af te meppen.
Je zou daar maar moeten werken op zaterdagochtend. Foiquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Noice m8quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Hey Tim werk je ook bij een grote bankquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n, Dima en ik gaan naar t fust, ik dm je details.
Klokov heeft al een boerin tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
Ik wing voor de rest vriendquote:
Greta heeft dikke joopnquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef Champy het volgende:
WTF die witte piet ziet er echt niet uit
het zijn juist die witte pieten die racistische zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?
ik woon wel vlakbij gouda maar mooi dat ik niet ging kijkenquote:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbiddenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
hoe triest ben je dan
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbidden
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
hoe triest ben je dan
Ik was een bougie kabel in mn auto aan het vervangen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
is iedereen serieus die bullshit aan het kijken?
mijn laatste beetje hoop dat hier mensen zitten die liften is hierbij vervlogen
Dit idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |