Sorry ben niet zo goed daarin!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Mannelijke stem, oost-europees accent, zeikt over tips. Matige looks (voor een tranny).
Nee bedankt Jeffrey.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:30 schreef Deuce92 het volgende:
Natalie Foxx en Jane Marie vriend.
Middelste en rechter:hoeveel zijn daar overheen gegaan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Nou IDC maar word tijd dat ik het eens doe!quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
hoeveel zijn daar overheen gegaan?
Niet genoeg, want ik ben er nog niet overheen gegaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Beach het volgende:
[..]
hoeveel zijn daar overheen gegaan?
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Nou IDC maar word tijd dat ik het eens doe!
vooral die rechter
Maar wat is de waarde en de aantrekkelijkheid daar nog van dan? Het is niet speciaal.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:31 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Niet genoeg, want ik ben er nog niet overheen gegaan.
Vriend ze is gewoon lekker. Het is geen liefde, ik ken haar niet eens. Speciaal boeit hier dus niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:33 schreef Beach het volgende:
[..]
[..]
Maar wat is de waarde en de aantrekkelijkheid daar nog van dan? Het is niet speciaal.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:32 schreef Deuce92 het volgende:
[..]Zou wifen en operatie om het af te maken betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Stats:
Bench 145
Squat 250
Deadlift 280
Ik heb hier niet een direct antwoord op.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Vriend ze is gewoon lekker. Het is geen liefde, ik ken haar niet eens. Speciaal boeit hier dus niet.
nee man half asian half poolsquote:Op zaterdag 15 november 2014 00:27 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
maar je bent koerd toch?
is seto half pools?quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:41 schreef Weissman het volgende:
[..]
nee man half asian half pools
no seto
no raymond
wadduuppquote:
dima plsquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:00 schreef Dimachaerus het volgende:
je gaat pimmels keuren he
vieze zina
vraag ze wie ze pompe in de hooptyquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:05 schreef Deuce92 het volgende:
Goede quote Weissman. Altijd maar zijn posts verwijderen...
Ja lekker nat hèquote:
Geen regen hier of bedoel je wat anders?quote:
Drugs, not even once.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:54 schreef clumsy_clown het volgende:
Vrijdagavond in het Rotterdamse openbare vervoer. Een dronken neger wordt opgepakt door de politie omdat hij een meisje heeft geprobeerd onder te plassen in de tramhalte, en een bejaarde man krijgt ruzie met de stopknop in de tram en probeert hem, al schreeuwend, van het paaltje af te meppen.
Je zou daar maar moeten werken op zaterdagochtend. Foiquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Noice m8quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
Rustig op het werk, wat doe je dan? Juist, iets in elkaar knutselen om wat pullups te doen![]()
[ afbeelding ]
Hey Tim werk je ook bij een grote bankquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:32 schreef Champy het volgende:
[ afbeelding ]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:20 schreef Klokov het volgende:
Jahr00n, Dima en ik gaan naar t fust, ik dm je details.
Klokov heeft al een boerin tochquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
Ik wing voor de rest vriendquote:
Greta heeft dikke joopnquote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Daarna gaan we shooters man. Ff lekker een boerin regelen.
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:09 schreef Champy het volgende:
WTF die witte piet ziet er echt niet uit
het zijn juist die witte pieten die racistische zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:16 schreef Beach het volgende:
[..]
is het racistisch naar blanke slaven toe ook?
ik woon wel vlakbij gouda maar mooi dat ik niet ging kijkenquote:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbiddenquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
twitter:Jongderik twitterde op zaterdag 15-11-2014 om 13:32:33Loopt uit de hand hier in Gouda. Anti-Pietbetogers roepen ''Sinterklaas bestaat niet'' en ''Zwarte Piet is racisme'' naar kinderen. #intocht reageer retweet
hoe triest ben je dan
quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:58 schreef Beach het volgende:
[..]
tijd dat de Sint de deur uitgaat en we weer ouderwets Wodan en co gaan aanbidden
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:40 schreef seto het volgende:
hoe triest ben je dan
Ik was een bougie kabel in mn auto aan het vervangen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 13:56 schreef Weissman het volgende:
is iedereen serieus die bullshit aan het kijken?
mijn laatste beetje hoop dat hier mensen zitten die liften is hierbij vervlogen
Dit idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:02 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Ach wat sneu, dat soort mensen moeten even in een cel gesmeten worden. Vervolgens gaat het lichtje uit, krijg je een paar kankerklappen met de knuppel en dan mag je weer gaan.
Je hoeft niet eens te kunnen lezen en schrijven. Tot 10 tellen is meestal genoeg qua intelligentie.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:28 schreef JaqenHghar het volgende:
Lol wat heb je toch eigenlijk een easy life als je >8/10 vrouw bent. Beetje mooi zijn, zaadvragende oogjes opzetten en maar geld vangen
En maar zeiken dat ze het zo zwaar hebbenquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:31 schreef Weissman het volgende:
[..]
Je hoeft niet eens te kunnen lezen en schrijven. Tot 10 tellen is meestal genoeg qua intelligentie.
Troll. Sint is in Gouda.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht. Zag een paar kinderen geschminkt als zwarte piet en 1 neger kind die gewoon normaal was, moest lachen. Wilde eigenlijk zeggen wel handig dat je van jezelf al zwart bent maar dacht straks word ik neergestoken
ben verder geen racist
quote:
mag het?mdie koekjes zijn betaald van jouw belastinggeldquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Sinterklaas is de eerste Turk die hier iets weggeeft in plaats van alleen maar komt om z'n hand op te houden hahaha ja toch Behalve koekje bij de koffie natuurlijk in Nederland krijg je 1 koekje en gaat de trommel dicht maar bij m'n Turkse buren blijft de schaal gewoon op tafel staan.
[..]
he Klokov, ouwe masturbaterquote:
Furieuze fapje gezet of ?quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:43 schreef Klokov het volgende:
Sprained elbow crew checking in
http://pediatrics.med.nyu(...)ditions/elbow-sprain
Moest lachen 7.6 uit 10quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:24 schreef Sapstengel het volgende:
Sinterklaas is de eerste Turk die hier iets weggeeft in plaats van alleen maar komt om z'n hand op te houden hahaha ja toch
[..]
Dacht even dat hij vies was geworden door allerlei zooi onder de auto, maar het is een neger.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef Weissman het volgende:
Vandaag Raymond gespot
https://www.facebook.com/video.php?v=337369079767364
Kak ik heb het een keer met judo gehad. Gooit die klootviool mij over zich heen en ipv dat ik een schouderrol deed dacht ik het wel met een semi radslag te kunnen oplossen.quote:
echt voor schutquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:11 schreef JaqenHghar het volgende:
[..]
Kak ik heb het een keer met judo gehad. Gooit die klootviool mij over zich heen en ipv dat ik een schouderrol deed dacht ik het wel met een semi radslag te kunnen oplossen.
Landing verkeerd, elleboog klapte enkele centimeters de verkeerde kant op.
We hebben hier allemaal guns toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vechtsport, stoere boys!
; ik waarschuw ik zit op vechtsport ben een wapen
Ben nu wel net aan het schieten op de wc maar dat telt zeker nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 18:09 schreef Klokov het volgende:
[..]
We hebben hier allemaal guns toch?
[ afbeelding ]
Inb4 Deuce met het zwaard is een verlenging van je lichaam en geestquote:Op zaterdag 15 november 2014 17:59 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
Vechtsport, stoere boys!
; ik waarschuw ik zit op vechtsport ben een wapen
Ik klopt het wel even stijf hoorquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:35 schreef Sapstengel het volgende:
is goed ik heb wel wat vulling. Wat cream voor een cream pie haha snapje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |