Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
ritalin, voor chicks die slank willen wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
Houden de voordelen aan jou dan nooit opquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.
prozac +15 kilo toch?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:29 schreef clumsy_clown het volgende:
Al die middele doen overigens geen kut. Alle pammetjes maken je hooguit sleepy en van prozac merk je pas na 6 weken continue inname wat. Nee, doe dan ketamine of dormicum.
Juist niet. Prozac lijkt zelfs een licht eetlustremmende werking te hebben. In hoge dosering wordt het soms voorgeschreven bij serieuze binge-eaters.quote:
kan toch ook gebeurt zijn, maar je merkte even niksquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef kaasplankje het volgende:
van opiaten wordt je tyfussuf nadaags alsof er een truck over je heen is gereje
Ken inderdaad meerdere mensen die juist gewicht zijn verloren sinds ze met prozac begonnen. Het zijn volgens mij juist dingen als prednison waardoor je als een ballon opblaast.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:31 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Juist niet. Prozac lijkt zelfs een licht eetlustremmende werking te hebben. In hoge dosering wordt het soms voorgeschreven bij serieuze binge-eaters.
Prednison zwel je van op als een ballon ja, maar de meeste anti-depressiva hebben ook echt wel een eetlustwekkende werking.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:45 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Ken inderdaad meerdere mensen die juist gewicht zijn verloren sinds ze met prozac begonnen. Het zijn volgens mij juist dingen als prednison waardoor je als een ballon opblaast.
Zou nier afstaan voor die hip/waist ratio.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:44 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Weissman, ben jij dat in die filmpje?
quote:Op zaterdag 17 mei 2014 13:15 schreef stinkie het volgende:
[..]
zodra ik een echt gespierde en droge pt'r tegenkom, ga ik ik mijn blote reet deadliften bij een gays 'r us gym
1 van onze instructeurs doet mee aan flexcup en heeft Olympia gedaanquote:
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:55 schreef Klokov het volgende:
PUA is toch voor mensen die er niet goed uitzien en niet zo'n beste persoonlijkheid hebben waardoor ze geen chick kunnen regelen? Lijkt me bij Johnny Bravo niet aan de orde, die gast is swole.
je hebt duidelijk nooit met een pua gesargedquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.
Jij bent te vaak dat meisje geweest?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:56 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
En dan per avond 100 vrouwen aanspreken, het meisje die te dronken is om zich te beseffen dat ze zichzelf de volgende ochtend zat haten weten te palen en dat dan als een succes zien, ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |