Klopt. Eigen volk eerst-mentaliteit. Vieze buitenlanders.quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef THEFXR het volgende:
[..]
gek, allochtonen discrimineren het meest
haha jatogquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Klopt. Eigen volk eerst-mentaliteit. Vieze buitenlanders.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:39 schreef Sapstengel het volgende:
Was net in de stad en hier is ook die intocht. Zag een paar kinderen geschminkt als zwarte piet en 1 neger kind die gewoon normaal was, moest lachen. Wilde eigenlijk zeggen wel handig dat je van jezelf al zwart bent maar dacht straks word ik neergestoken
ben verder geen racist
IDDquote:Op zaterdag 15 november 2014 21:59 schreef JaqenHghar het volgende:
Ho
Gepost vanaf het verkeerde account
Ik zou ook wel spelletjes willen spelen met haar tietjes erbij.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Kiek dan: Beetje tietjes laten zien en het geld stroomt binnen terwijl je spelletjes speelt![]()
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet haten doet ircute toch ookquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:04 schreef JaqenHghar het volgende:
Kiek dan: Beetje tietjes laten zien en het geld stroomt binnen terwijl je spelletjes speelt![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:05 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik zou ook wel spelletjes willen spelen met haar tietjes erbij.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.1 + 1quote:
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!quote:
Ho ho, verpleegster/dokter-in-spé hè. Laten we de titel wel juist houden.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!
was dat?quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:09 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ho ho, verpleegster/dokter-in-spé hè. Laten we de titel wel juist houden.
Verder:
[ afbeelding ]
http://sarahcandersen.com/quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:10 schreef Deuce92 het volgende:
Gvd ik was die met de laptop nog aan het lezen c_c.
Oxazepam is een kalmeringsmiddel. Prozac, fluoxetine, is een anti-depressivum.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:11 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
oh ik krijg enkel oxazemoeilijke naam, ik wil ook prozac, was dat?
Ja hoe meer pillen hoe beterquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:12 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Oxazepam is een kalmeringsmiddel. Prozac, fluoxetine, is een anti-depressivum.
Misschien maar eens een goede psych zoeken?
Doe ik wel, schop je gewoon achter dat scherm vandaan dan komp alles goetquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Kom mijn manische depressie maar fixxen als verpleegster zijnde!
Begint al goed met de eerste. Ik lig in een deuk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:22 schreef clumsy_clown het volgende:
Hey Deuce, deze is ook wel leuk http://poorlydrawnlines.com/
Dude weetje hoe goed verhaal je moet hebben om die shit op recept te hebben.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:19 schreef kaasplankje het volgende:
[..]
Doe ik wel, schop je gewoon achter dat scherm vandaan dan komp alles goet
die trekt een coltrui aanquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:06 schreef gekoeldnetzolekker het volgende:
[..]
Niet haten doet ircute toch ook
Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.quote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
ritalin, voor chicks die slank willen wordenquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:26 schreef Ethanolic het volgende:
Ik heb nog wel al die middeltjes te koop trouwens. Oxazepam. Diazepam. Prozac. Temazepam. Ritalin. Methylfenidaat. Drugs en Roids ook in de aanbieding.
Houden de voordelen aan jou dan nooit opquote:Op zaterdag 15 november 2014 22:28 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Pfrt. Amateur. Ik ben verantwoordelijk voor de opiaten- en narcoticabestelling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |