quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef chroestjov het volgende:
Armeense genocide ontkenner gespot.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Dit flamen was niet eens vermakelijk.
Hahahaha had altijd het idee dat jij je niet zomaar liet meeslepenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn ja.
Je moet die Turken kort houden (nou zijn ze dat al van zichzelf), maar vooral vanaf de romp afsnijden.
Anders wordt de popcorn koud hč.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha had altijd het idee dat jij je niet zomaar liet meeslepen![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Turkish death rate
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op.
Volgens mij is de death rate bij negers gezien het aantal ziektes dat ze hebben een stuk hogerquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Turkish death rate
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op.
Heey Ntm, weet jij waar Chloroform is? Ik mis mijn habibi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
Turken en Armenen gaan niet goed samen helaas.
Hoe moet ik dat weten danquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heey Ntm, weet jij waar Chloroform is? Ik mis mijn habibi.
Watquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en dwc, doet dit meer pijn? of is het pijnlijker als een blank persoon dit soort dingen uit over je ras?
Nope, hoef ook niet zo snel FOK!kers op WA te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar. Misschien praten jullie ook op WA.
Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben terug, ik ben niet geliefd in ONZ.
KOM VECHTEN DAN KK JONG.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wtf doe je stoer tegen TARDIS dan
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wtf doe je stoer tegen TARDIS dan
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaanquote:
Niet weten dat KLB SC mij gewoon keihard digt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaan.
Kan je dit wat duidelijker en kleurrijker verwoorden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat. Nootmans pls, interesseart mah nie. Lijkt me wel dat hij wel srs zuur is over OP en z'n geloof
.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat FOK! mij gewoon keihard digt.
Je mams.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je dit wat duidelijker en kleurrijker verwoorden?
Dan moet je de ouwe lijder GZ1000 contacteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
FOK!knokploeg nieuw leven inblazenEnfatruskiloin in elkaar slaan op Arnhem CS!
Je weet dat ik leider ben?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan moet je de ouwe lijder GZ1000 contacteren.
Lijdersquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet dat ik leider ben?
lijder?
In Berlijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef vigilant7 het volgende:
Chloro is gaan paaldansen, dacht ik.
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.quote:
Jouw kk hoeren moeder.quote:
Zeg jij nou indirect dat jouw moeder geen vrouw is dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.
Behalve DWC zijn moeder, die van jou daar in tegen. Die heeft meer Bradwurst gehad dan Duitsers op het Oktoberfest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.
Nee, die is overleden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij nou indirect dat jouw moeder geen vrouw is dan?
shots fired shots firedquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Behalve DWC zijn moeder, die van jou daar in tegen. Die heeft meer Bradwurst gehad dan Duitsers op het Oktoberfest.
Een shot van wickedmen stelt net zo veel voor als eenquote:
Hahahaquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Behalve DWC zijn moeder, die van jou daar in tegen. Die heeft meer Bradwurst gehad dan Duitsers op het Oktoberfest.
Nee, maar ik had geen goed wederwoord.quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Hahaha. Zijn meer worsten doorheen gegaan dan de Unox-fabriek.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik had geen goed wederwoord.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Een shot van wickedmen stelt net zo veel voor als eenvan Modus.
quote:
Raar, voor iemand met 98.555 posts.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:06 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Nee, maar ik had geen goed wederwoord.
Het is na 17:00 mijn krachten zijn weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Raar, voor iemand met 98.555 posts.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:08 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Het is na 17:00 mijn krachten zijn weg.
quote:
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef 2NutZ het volgende:
lol moest even kijken, dacht dat het random was.. maar bijna 100.000 posts alweer
Ik bijna 10.000.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:09 schreef 2NutZ het volgende:
lol moest even kijken, dacht dat het random was.. maar bijna 100.000 posts alweer
Als je jouw beide accounts combineert... hoeveel heb jij dan? daarbij post ik nauwelijks na kantoortijden... so who needs a life nowquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:10 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] You sir, need a life.
Hahaha shit, dacht niemand komt hiermeequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:10 schreef BlauweTijger het volgende:
70.000 + 13.000 komt ook aardig in de buurt.
Wat doe je na kantoortijd dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je jouw beide accounts combineert... hoeveel heb jij dan? daarbij post ik nauwelijks na kantoortijden... so who needs a life now
Sinds SC was m'n postgemiddelde op oude account letterlijk verdubbeldquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:11 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Als je jouw beide accounts combineert... hoeveel heb jij dan? daarbij post ik nauwelijks na kantoortijden... so who needs a life now
Nah begon al bij Fernandesquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds SC was m'n postgemiddelde op oude account letterlijk verdubbeld. Het is allemaal jullie schuld
.
Mijn postgemiddelde is gewoon normaal hoor.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:12 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Sinds SC was m'n postgemiddelde op oude account letterlijk verdubbeld. Het is allemaal jullie schuld
.
Ja, maar ook toen postte ik niet zoveelquote:
Zou jij ook niet eens een nieuwe username uitkiezenquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn postgemiddelde is gewoon normaal hoor.
.
Deze boy weet.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
Maar schijt, chille smacktalk hier .
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar ook toen postte ik niet zoveel. Maar schijt, chille smacktalk hier
.
[..]
Zou jij ook niet eens een nieuwe username uitkiezen [ afbeelding ].
I couldn't give less of a fuck.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
ATOMIC_FUUU, 19-jarige 9gag/GeenStijl-fag, 1e jaars MER-student, heeft een 'dinnetje'.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:19 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
[..]
I couldn't give less of a fuck.
P_I_Tsjaikovskiquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:21 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
Waar zat je aan te denken dan, dWc? T_Roderick_De Perponcher_Sedlnitsky?
chiropractosaurusquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schaam me nog steeds voor zo'n Vasesque uitspraak.
Schamen?voor wie?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Schaam me nog steeds voor zo'n Vasesque uitspraak.
True dat.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ja, maar ook toen postte ik niet zoveel. Maar schijt, chille smacktalk hier
.
[..]
Zou jij ook niet eens een nieuwe username uitkiezen [ afbeelding ].
Grunna nieuwe burgemeester hč. PvdA'er, terwijl D66 de gemeenteraadsverkiezingen had gewonnen toentertijd.quote:
De hoge heren in Den Haag zijn het schuld!quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:16 schreef ntm het volgende:
Politici zijn allemaal toch 1 pot nat joh.
Soms lijkt het wel alsof ze vaak niet de slimste beslissingen maken (srs). Heb wel iets meer vertrouwen in de 1e kamer dan in de 2e kamer.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:17 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
De hoge heren in Den Haag zijn het schuld!
Leg uit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof ze vaak niet de slimste beslissingen maken (srs). Heb wel iets meer vertrouwen in de 1e kamer dan in de 2e kamer.
Tja grunn is pvda he.quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:13 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Grunna nieuwe burgemeester hč. PvdA'er, terwijl D66 de gemeenteraadsverkiezingen had gewonnen toentertijd.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste kamer speelt divisie hoger dan tweede, dus niet gek dat daar meer vertrouwen in is.
Bij videogames zit bij de laatste kamer meestal de eindbaas, hoe hoger hoe beter dus :Squote:Op vrijdag 14 november 2014 20:00 schreef LudoSanders het volgende:
Eerste kamer speelt divisie hoger dan tweede, dus niet gek dat daar meer vertrouwen in is.
Vriend.quote:
11 ppd master racequote:Op vrijdag 14 november 2014 17:15 schreef ATOMIC_FUUU het volgende:
[..]
Mijn postgemiddelde is gewoon normaal hoor.
Joh natuurlijk maken ze niet de slimste beslissingenquote:Op vrijdag 14 november 2014 18:19 schreef ntm het volgende:
[..]
Soms lijkt het wel alsof ze vaak niet de slimste beslissingen maken (srs). Heb wel iets meer vertrouwen in de 1e kamer dan in de 2e kamer.
Veer voor een nachtje :$quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Als jullie nu opeens echt gruwelijk rijk zouden zijn, wat is het eerste dat je koopt?
Jouw ;s;s;squote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Als jullie nu opeens echt gruwelijk rijk zouden zijn, wat is het eerste dat je koopt?
die kappersbeurt voor jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
een huisquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
giro 555quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef bankrekening dan doneer ik mee.
i'm on a boat!quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Deze late reactiequote:
Versaillesquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Je gaat een uur naar de sterren kijken na die film G. Ik was er stil vanquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice, kga binnenkortniet spoileren he
200 paar shoes zeker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
Straks 'verhuizen'. Heb teveel spullen
Koop ruimteschip, gaan we exploren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en de maan. Elke dag pronken met die shit.
Ik prefereer Modus zijn ''quote:
okquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik prefereer Modus zijn ''. '' boven deze achterlijke smiley.
Van deze bijverschijnselen had ik dan weer geen last na het zien van de film.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat een uur naar de sterren kijken na die film G. Ik was er stil van
BTquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van deze bijverschijnselen had ik dan weer geen last na het zien van de film.
Een kaolo dikke villa aan het Vondelparkquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Fok! En dan elke dag moderators pestenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
En dan die camgirl van je bannen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok! En dan elke dag moderators pesten
[img]http://https://www.google.nl/search?q=zwarte+piet&biw=1440&bih=717&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=zVZnVNyPKM7casnbgvAB&sqi=2&ved=0CAYQ_AUoAQ#facrc=_&imgdii=_&imgrc=AmfNDqSJsojYaM%253A%3BahE3tm58xc_3FM%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.regiowoudrichem.nl%252Fafbeeldingen%252F2014%252Fzwartepiet.jpg%3Bhttp%253A%252F%252Fwww.regiowoudrichem.nl%252Findex.php%252Finfo%252F2797-zwarte-piet-op-bezoek%3B729%3B1024[/img]quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:30 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
En dan die camgirl van je bannen.
ClapClapYourHands-reactiequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:37 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
[ [url=http://https://www.google.nl/sea(...)29%3B1024]afbeelding[/url] ]
Hou je mond, zwarte pietquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:39 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ClapClapYourHands-reactie.
Geen pic kunnen posten.
You're obviously mad.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:41 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Jij bent nog te lui om te stelen man, mislukte mengelmoes dat je los rondloopt.
Ik ben nog liever een dakloze, drugsverslaafde Zwarte Piet dan een halve Marokkaan die via internet date met een FOK!ster waarvan half FOK! semi-naaktfoto's heeft gezien en die ook al met 3 andere FOK!kers heeft gebald. Maar hey.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:42 schreef tetouaribo het volgende:
[..]![]()
Liever een mislukte mengelmoes dan een zwarte piet
Dit komt dicht in de buurt inderdaad. Maar als nog zou ik liever geen zwarte piet willen zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik ben nog liever een dakloze, drugsverslaafde Zwarte Piet dan een halve Marokkaan die via internet date met een FOK!ster waarvan half FOK! semi-naaktfoto's heeft gezien en die ook al met 3 andere FOK!kers heeft gebald. Maar hey.
Eerlijk gezegd heb ik me er niet aan gestoord. ik hoorde ook dat jij en Vas een geschiedenis hebben terwijl zij door ook meerdere geprikt is. Verklaar dat dan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:45 schreef MMGYMCMB het volgende:
Eerlijk, vind je jezelf niet desperate? Het is toch vrij kansloos. Als ik een chick zou hebben waarvan ik weet dat ze al met 3 FOK!kers heeft gehad, waarvan op hetzelfde FOK! ook nog honderden mensen haar pics hebben gezien.
Ik heb Vas nog nooit in levende lijve gezien, jammer voor je man.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:47 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd heb ik me er niet aan gestoord. ik hoorde ook dat jij en Vas een geschiedenis hebben terwijl zij door ook meerdere geprikt is. Verklaar dat dan.
Dan blijft mbhhh nog overquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:48 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Ik heb Vas nog nooit in levende lijve gezien, jammer voor je man.
Hahahaquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:50 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het soort meisje dat voor zwarte pieten gaat jou de eer heeft gegeven om haar als eerst te prikken
Deze is leukerquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:49 schreef Modus het volgende:
Mr PUA in actie______
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zie ook http://tindersfinestbache(...)mother-must-be-proud en http://tindersfinestbache(...)ke-down-julien-blanc____
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:50 schreef tetouaribo het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat het soort meisje dat voor zwarte pieten gaat jou de eer heeft gegeven om haar als eerst te prikken
Jij bent ook racistisch.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef ntm het volgende:
Ook wel ironisch dat je op facebook nu vaak ziet dat donkere mensen zwarte piet worden genoemd en dan nog met droge ogen durven te beweren dat ze niet racistisch zijn. Echt
Exact dit hčquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef ntm het volgende:
Ook wel ironisch dat je op facebook nu vaak ziet dat donkere mensen zwarte piet worden genoemd en dan nog met droge ogen durven te beweren dat ze niet racistisch zijn. Echt
Dat is ook de hele bedoeling. Als je iemand zwarte piet noemt en diegene beschouwd het als beledigend dan weet je in principe al genoeg.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:54 schreef ntm het volgende:
Pietjequote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Exact dit hč.
"Zwarte Piet is niet racistisch!!!!!1'
Ben in 24 uur al door zowel ClapClapYourHands als tetouaribo Zwarte Piet genoemd.
Eerder stroopwafelpiet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Exact dit hč.
Ben in 24 uur al door zowel ClapClapYourHands als tetouaribo Zwarte Piet genoemd.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat weet je dan? Volg je even nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is ook de hele bedoeling. Als je iemand zwarte piet noemt en diegene beschouwd het als beledigend dan weet je in principe al genoeg.
Dan weet je dat je een racist bent?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet je dan? Volg je even niet.
ahahah tetou is zelf zwarte piet kijk maar hij heeft hierboven de meeste pietjes voor z'n naam xDquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een racist bent?
Ja echt get the fuck outta here gewoon. Met zulke mensen doe ik niet eens de moeite discussie aan te gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Exact dit hč.
Dat het beledigend kan zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet je dan? Volg je even niet.
loloolololquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahahah tetou is zelf zwarte piet kijk maar hij heeft hierboven de meeste pietjes voor z'n naam xD
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt get the fuck outta here gewoon. Met zulke mensen doe ik niet eens de moeite discussie aan te gaan.
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteldquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
loloololol
Is dat bij iedereen op bijv. dezelfde bladzijde van een topic hetzelfde dan? Als ik f5 verandert het volgens mij allemaal weer.
Ja klopt, maar zo bedoelde ik het niet. Alleen die icoontjes veranderen idd als je f5t dus iedereen ziet ze op andere plekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Wifey material
.
[..]
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteld.
Oh hey iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zo bedoelde ik het niet. Alleen die icoontjes veranderen idd als je f5t dus iedereen ziet ze op andere plekken.
ONZ / [DE GYM #559] Vieze verhaaltjes van c_c en verderquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
'denk dat de anus van treinmeisje er net zo mooi uitziet :$$$' ?
Die SC komt altijd vrij kansloos overquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #559] Vieze verhaaltjes van c_c en verder
Denken dat meteen weer weghalen helpt..
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Wifey material
.
[..]
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteld.
Zou toch wel mooi zijn als hun dochters thuis komen met een neger jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godkk. Moge zij al hun dochters anaal vernederen
.
Nee mag niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Toch is deze 15e november 2014 uitgedraaid op een zwarte dag, of mag ik dat ook niet zeggen?
Want je wilde ook gaan demonstreren in eerste instantie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee mag niet.Ik woon in Gouda, ben ook bewust thuis gebleven. 60 aanhoudingen..
Nee naar mijn inziens hadden anti-pieten vandaag niet moeten demonstreren, maar achja ieder z'n ding. We leven in een vrij land.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want je wilde ook gaan demonstreren in eerste instantie?
Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een ouwe mannending van jou en Modus?
Kan ik geen uitspraken over doen, is volledig subjectief natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat jij de meest aantrekkelijke man bent van deze SC (nh)?
Dis nigga rite herequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan ik geen uitspraken over doen, is volledig subjectief natuurlijk.
Op de manier waarop jij het verwoordde was het geen vraag naar mijn eigen mening.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dis nigga rite here [ afbeelding ]
Je kan toch wel een mening hebben over jezelf tegenover anderen of niet? God damnit [ afbeelding ]
Je had kunnen zeggen: "ik vind van wel"quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Op de manier waarop jij het verwoordde was het geen vraag naar mijn eigen mening.
Dat had gekund idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen: "ik vind van wel".
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Toch is deze 15e november 2014 uitgedraaid op een zwarte dag voor ons landje, of mag ik dat ook niet zeggen?
Hoe achterlijk het ook moge klinken. Soms kan je het hier best mee eens zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop dat de voor- en tegenstanders van Zwarte Piet elkaar de hersens inslaan, jammer dat er i.p.v. 60 aanhoudingen niet 60 doden zijn.
Ga je bezigen met nuttige zaken i.p.v. een oorlog te starten over een kinderfeest.
Gvdquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW I walk into the kitchen to find my roommate breaking up with his girlfriend
[ afbeelding ]
When she says, "Fine! I'm gonna fuck the next guy i see!"
[ afbeelding ]
But then you remember your roommate is paying your rent.
[ afbeelding ]
But then you really want some food in the kitchen.
[ afbeelding ]
But then again you all are students, students don't have money to buy food!
[ afbeelding ]
But you remember about the leftovers from taco night in the fridge.
[ afbeelding ]
But the tacos were already bad and you need to go to the toilet.
[ afbeelding ]
But you remember you gave your soul to the devil for those tacos.
[ afbeelding ]
You walked into this room 5 times now without saying anything. It would be too awkward to stay...
[ afbeelding ]
But then you remember your room is on the other side of the kitchen.
[ afbeelding ]
milf?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Salatrel het volgende:
whisky festival geweest in aggaik weet niet eens meer hoeveel verschillende in geproefd heb
wel 1 van 36 jaar oud
dat ik ook nog zo dwaas staan dansen heb, beschamend welquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=968852606461478
#modusdancemoves @ 0:39
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=968852606461478
#modusdancemoves @ 0:39
vond hem maar niksquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ntm het volgende:
Is Interstellar een aanrader? Heeft goede recensies enzo, alleen de trailer heeft me niet echt geboeidBen niet zo van de science fiction...
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 20:17 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
of je post gezellig mee of je tieft effe een eind op
quote:
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:07 schreef admiraal_anaal het volgende:
[..]
Als het je niet bevalt allemaal, blijf dan gewoon weg hier
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:15 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Wat doe je hier dan. Onderbouw je post dan op zijn minst ipv enkel smileys te gebruiken.
quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:08 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Geldt voor meer users die hier komen overigens. Dit maar gewoon in de OP zetten?
Wow wat zijn ze daar ook snel op hun teentjes getrapt in Sex SCquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:16 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Hebben we hem ook weer
Waarom überhaupt daar posten?quote:Op zaterdag 15 november 2014 21:24 schreef wickedmen het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wow wat zijn ze daar ook snel op hun teentjes getrapt in Sex SC
Wel lange filmquote:Op zaterdag 15 november 2014 20:40 schreef ntm het volgende:
Is Interstellar een aanrader? Heeft goede recensies enzo, alleen de trailer heeft me niet echt geboeidBen niet zo van de science fiction...
Dat is uit noodzaak, omdat iedereen standaard 20 cm langer isquote:
arme jijquote:Op zondag 16 november 2014 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dat is uit noodzaak, omdat iedereen standaard 20 cm langer is
volgende keer maar een K3 concert dan?quote:Op zondag 16 november 2014 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel zorgen dat ik vooraan sta.quote:Op zondag 16 november 2014 14:10 schreef Salatrel het volgende:
[..]
volgende keer maar een K3 concert dan?
Ach het pijpen wordt er wel makkelijker op.quote:Op zondag 16 november 2014 09:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
makˇkeˇlijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)quote:
Oja, nee hm..quote:Op zondag 16 november 2014 14:34 schreef Modus het volgende:
[..]
makˇkeˇlijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 gemakkelijk
geˇmakˇkeˇlijk (bijvoeglijk naamwoord, bijwoord)
1 gemak opleverend; geriefelijk
2 geen inspanning kostend: een gemakkelijke opgave eenvoudige; dat is gemakkelijk te doen
3 inschikkelijk: hij is niet gemakkelijk als hij kwaad wordt
4 gemakzuchtig
kan nietquote:Op zondag 16 november 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel lame dat ik geen internetabo kan afsluiten zonder een tv abo.
Ik kijk nooit tv.._
Alles wat ik wil kijken zie ik via internet.
quote:Hallo. Tijd geleden, maar toch terug. Hele tijd geleden ben ik erachter gekomen dat ik zwanger ben. Ik ben een jonge meid van 17. Mijn moeder is volledig op de hoogte en weet dus dat ik zwanger ben en zij steunt mij. Ik loop inmiddels bij een verloskundige en ben 15 weken en 1 dag zwanger. Op de echo zag tot nu toe er alles goed uit, het kind was heel bewegelijk en alles zit erop en eraan. Ik kwam bij de verloskundige een hele vragenlijst invullen en heb dus verteld dat ik eerder een abortus heb moeten plegen met 17 weken en mijn verloskundige schrok daarvan, dat het een curettage was terwijl het kind 17 weken was. Mijn verloskundige heeft gelijk contact gemaakt met mijn abortus kliniek en kreeg de persoon aan d lijn die mij ook had behandeld, zij vertelde dat mijn baarmoedermond 13 millimeter geopend moest worden, maar in de wet mag je maar tot 10 millimeter openen en dat was bij mij 3 millimeter teveel met als gevolg dat mijn baarmoedermond door die fout nu verzwakt kan zijn en nu heb ik van alles opgezocht op internet, maar wordt ik steeds ongeruster, ik durf eigenlijk vrijwel niet meer te lopen of te zitten en wil liever plat op bed liggen. Over 2 weken heb ik afspraak en gaat ze kijken of mijn baarmoedermond nog gesloten is, maar als dat niet zo is, ik dus een cerlage krijg, maar zelfs die niet 100% is. Maar dus ging ik beetje zelf op onderzoek uit.
Ik maak me reuzen zorgen want wil gewoon de zwangerschap uitdragen, maar mijn baarmoedermond voelt zacht aan zit wel diep binnen, maar de opening is wel open en dus raak ik gestrest ik heb de afspraak pas over 2 weken, maar heeft iemand ervaring met een zwakke baarmoedermond? weet iemand of ik er nu achter ben gekomen dat mijn baarmoeder zwak is. Het is wel een klein beetje open en de baarmoedermond voelt zacht aan, weet iemand of ik nu toch maar direct mijn verloskundige moet contacten?
Ja, dus ik betaal voor iets wat ik eigenlijk niet wil.quote:
Iets zegt mij dat deze download niet legaal is jongeman.quote:
ik plaats toch ook geen link?quote:Op zondag 16 november 2014 15:50 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Iets zegt mij dat deze download niet legaal is jongeman.
ofwel zoek je niet goed genoegquote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dus ik betaal voor iets wat ik eigenlijk niet wil.
Maar dat is in dit land wel vaker zo.
Ontwikkelingshulp bijvoorbeeld.
https://www.online.nl/internet/quote:Op zondag 16 november 2014 14:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Wel lame dat ik geen internetabo kan afsluiten zonder een tv abo.
Ik kijk nooit tv.._
Alles wat ik wil kijken zie ik via internet.
racist ben je, tfoee niet voor ontwikkelingshulp willen betalenquote:Op zondag 16 november 2014 15:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, dus ik betaal voor iets wat ik eigenlijk niet wil.
Maar dat is in dit land wel vaker zo.
Ontwikkelingshulp bijvoorbeeld.
quote:
quote:De PvdA wil dat het Openbaar Ministerie actie onderneemt tegen mensen die zich via de sociale media racistisch hebben uitgelaten over een foto die international Leroy Fer op Twitter had gezet.
Op de selfie zijn een aantal gekleurde internationals te zien.
PvdA-Kamerleden Ahmed Marcouch en Keklik Yücel hebben zondag aan de ministers Ivo Opstelten (Veiligheid en Justitie) en Ronald Plasterk (Binnenlandse Zaken) gevraagd of het OM onderzoek naar de uitlatingen kan doen en eventueel vervolging instellen, ook als er geen aangifte is gedaan.
Ze vinden dat op deze manier een signaal kan worden afgegeven dat de racistische reacties niet te tolereren zijn. Mensen verwezen onder meer naar Zwarte Piet, ook werden de negen voetballers voor apen uitgemaakt.
De foto werd op Facebook gedeeld door voetbalwebsite Voetbalzone. Die haalde het bericht offline omdat de reacties 'beneden peil' waren, zo liet hoofdredacteur Daniel Cabot Kerkdijk aan RTL Nieuws weten. Op Twitter doen zondag foto's de ronde met een reeks racistische opmerkingen en de bewuste selfie.
http://www.nu.nl/politiek(...)ies-oranje-foto.html
quote:Nog erger dan Zwarte Piet is Witte Piet, en nog erger dan Witte Piet is Sinterklaas.
Zwarte Piet is racisme.
Witte Piet is racisme.
Sinterklaas is fascisme.
Iedereen weet het, iedereen ziet het, maar niemand die er, vooruitlopend op de intocht van Sinterklaas morgen, ook maar iets aan doet. Kranten publiceren enkel opiniestukken waarin blanken zichzelf een schouderklopje geven voor hun inzichten die zogenaamd vanuit neutrale afstand zijn voortgekomen.
Het is hun eigen witte gelijk zoals dat deze dagen ook te zien is op het Sinterklaasjournaal: de Witte Pieten redden het Sinterklaasfeest omdat de Zwarte Pieten er een puinhoop van hebben gemaakt.
Hierbij wordt het werk van zwarte mensen systematisch gewist. De weigering van dit opiniestuk door de Volkskrant is daar een mooi voorbeeld van. Gelukkig is de redactie van deze site een stuk minder discriminatoir. Al valt het me wel op dat de redactieleden allen representanten zijn van de witte gevestigde orde. Alsof zwarte of getinte mannen niet zouden weten hoe mannen denken.
Terug naar de figuur van Sinterklaas. Ik roep eenieder op: laten we de oncomfortabele gesprekken met elkaar voeren. Hoe kunnen we mensen van het idee afhalen dat de “Goedheiligman” in de eerste plaats een kindervriend is? Durf dan ook te zeggen dat Hitler in de eerste plaats een dierenvriend was.
sint-hitlerMaar waarom het niet gewoon benoemen? Sinterklaas is een slavendrijver, Hitler was een massamoordenaar. Geen wonder dat de twee elkaar herkennen en vrolijk de hand schudden. Beide ideologieën – zowel het sinterklaasfeest als het fascisme – zijn gebaseerd op uitbuiting en onderdrukking. Op de gewelddadige ontneming van vrijheden.
Wanneer het blanke Nederlanders mogelijk wordt gemaakt om feiten (zie foto) over de figuur van Sinterklaas te negeren, enkel omwille van nostalgische gevoelens, is er nog steeds geen sprake van hoor en wederhoor in dit maatschappelijk debat. Veel mensen vergeten dan ook dat het anti-racisme van na de Tweede Wereldoorlog pas echt opgepakt werd nadat de 15-jarige Kerwin Duinmeijer, neergestoken door een neo-Nazi, doodbloedde op de Dam.
Zwarte Piet Kerwin, vermoord door de blanke neo-Nazi Sinterklaas.
Laten we de realiteit niet uit het oog verliezen. Laten we ervoor zorgen dat we niet op dwaalsporen worden geleid door treiteraars en mensen die profijt halen uit het ophitsen van mensen.
Daarom roep ik alle ouders van Nederland op: bedenk goed wat dierenvriend Hitler uiteindelijk met zijn herdershond deed. En wat kindervriend Sinterklaas dus ook met uw kindje kan doen.
Het Sinterklaasfeest kan prima zonder de figuur van Sinterklaas verder. Zo ook de Sinterklaasintocht morgen, waar Zwarte Piet wordt gekoesterd als herinnering aan de slavernij, en de figuur van Sinterklaas nog maar eens benadrukt dat zwarten de Untermenschen van nu zijn. Zij mogen, net als de joden ten tijde van Endlösung, door de schoorsteen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 16 november 2014 16:39 schreef remi1986 het volgende:
wat een gezeik ook weer allemaal
Gelukkig hadden wij gisteren hier gewoon een traditionele intocht hier in Emmen, zonder gezeik en MET zwarte pietenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En altijd het laatste woord.
Is geen haat, vond het gewoon grappig dat uitgerekend jij last had van die verschijnselen. Je bewijst gewoon telkens een aparte jongen te zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 16:45 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Ja ik vroeg me af waarom je mij opeens haat :$
Verschijnselen?quote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is geen haat, vond het gewoon grappig dat uitgerekend jij last had van die verschijnselen. Je bewijst gewoon telkens een aparte jongen te zijn.
Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.quote:
Oh. Ja nee echt stabiel man. Ik ben echt zo'n aparte jongen. Ja man. Ja. kk hooiprikker ga je paard ontmesten vuile galopteef.quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef Chai het volgende:
[..]
Die quote van mij die jij quotte. Die komt uit bij Ludo's post waarin hij jou quotte.
Pas sinds een half jaar.quote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.
Wat een negatieve invulling geef je aan mijn post, jeetje.quote:Op zondag 16 november 2014 16:50 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Oh. Ja nee echt stabiel man. Ik ben echt zo'n aparte jongen. Ja man. Ja. kk hooiprikker ga je paard ontmesten vuile galopteef.
Geen prijs?quote:Op zondag 16 november 2014 16:51 schreef BlauweTijger het volgende:
Ben net naar een wedstrijd geweest. Dressuur. Mijn bitch haalde 190 punten G.
Nee er was 1 iemand met hoger aantal. Die kreeg lijnzaad .(quote:
Ik had nergens last van, alleen jij.quote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet. Daarvoor ook allang.
vertelquote:Op zondag 16 november 2014 16:53 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Helemaal niet. Daarvoor ook allang.
Ahh pauperwedstrijd.quote:Op zondag 16 november 2014 16:52 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Nee er was 1 iemand met hoger aantal. Die kreeg lijnzaad .(?) een paar sokken en een vaantje. LOL. Ze kreeg wel 4 punten. Nog 2 en ze gaat divisie hoger ofzo.
okquote:Op zondag 16 november 2014 16:54 schreef Chai het volgende:
[..]
Ahh pauperwedstrijd.Met geldprijzen haal je het inschrijfgeld er nog een keer uit.
Wat een haat op BT.quote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Hey schatje, ik heb op FOK! gelezen dat iemand serieus aanraadde dat je beter niet meer daarheen kan gaan vanwege die pauperprijzen, tenzij er een hele mooie accomodatie is ofzo".
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 16 november 2014 17:00 schreef Chai het volgende:
[..]
Wat een haat op BT.
Zo dom is hij nou ook weer niet.
hahhahhaquote:Op zondag 16 november 2014 16:59 schreef MMGYMCMB het volgende:
"Hey schatje, ik heb op FOK! gelezen dat iemand serieus aanraadde dat je beter niet meer daarheen kan gaan vanwege die pauperprijzen, tenzij er een hele mooie accomodatie is ofzo".
[ afbeelding ]
zou tochquote:Op zondag 16 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Iedereen die meer dan 3 persoonlijke posts van Chai/DM's over Chai heeft gelezen weet zat zij de meeste issues heeft van deze SC.
Oh die FB van Meloewa die jij had gemaakt.quote:Op zondag 16 november 2014 16:29 schreef Chai het volgende:
[..]
Mijn fakefb is verwijderd door facebook.
Haten op BT #nohommo :$ :squote:Op zondag 16 november 2014 16:46 schreef Chai het volgende:
[..]
Is geen haat, vond het gewoon grappig dat uitgerekend jij last had van die verschijnselen. Je bewijst gewoon telkens een aparte jongen te zijn.
Nee hoor, ik had alleen een screenshot gemaakt en bewerkt.quote:Op zondag 16 november 2014 17:31 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Oh die FB van Meloewa die jij had gemaakt.
Jij hebt ook te veel tijd over.
[..]
Haten op BT #nohommo :$ :s
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.quote:Op zondag 16 november 2014 17:04 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hahhahha![]()
Echt he![]()
Ik weet half niet eens wat ze kan winnen of hoe hoog ze allemaal speelt. (M1, M2) Lijkt me in ieder geval leuker dan ergens in Gelderland op zo'n paardenbek te zitten.
quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Nee hoor, ik had alleen een screenshot gemaakt en bewerkt.
Die fb had ik al in 2011 gemaakt.
quote:
Kkquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper.
hehe,quote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper. Meestal vinden ze mij daarna niet zo lief meer.
Ik heb ook altijd het gevoel dat, dat soort mensen sociaal-gestoord zijn.quote:Op zondag 16 november 2014 17:34 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
hehe,
mwah, ik heb niks tegen paarden ofzo hoor, ik vind ze wel tof. Alleen komen er veel weer '' factoren bij kijken.
Paarden schrikken van paraplu's.![]()
Laarzen van ¤800![]()
Dat volk.
Mwah dat niet eens maar wel een beetje eigen humor. Kijk maar naar Chai.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Ik heb ook altijd het gevoel dat, dat soort mensen sociaal-gestoord zijn.
Mwah, zou het niet per se scharen onder de noemer humor.quote:Op zondag 16 november 2014 17:37 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Mwah dat niet eens maar wel een beetje eigen humor. Kijk maar naar Chai.
Cognitieve dissonantie?quote:Op zondag 16 november 2014 17:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Mwah, zou het niet per se scharen onder de noemer humor.
Oh je snapt de term niet dus beroep je jezelf op je autistischequote:
beta, alpha's wurgen zs met hun kuitenquote:Op zondag 16 november 2014 17:32 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Doe zoals mij, ik date geen paardmeisjes meer.
Op de eerste date vertel ik altijd dat mijn natte droom is om een paard af te schieten met een sniper. Meestal vinden ze mij daarna niet zo lief meer.
Hij is 34 jaar en kaal. Dus nee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:30 schreef Murdera het volgende:
Is krio eigenlijk de heetste muscleman uit dit tipoc?
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.quote:Op zondag 16 november 2014 18:27 schreef Murdera het volgende:
[..]
beta, alpha's wurgen zs met hun kuitenkrio ooit een paard zien wurgen met zijn kuiten, flacide tot ik er weer aan denk.
#necrolife
Aantrekkelijk.quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.
Wat is je punt? Dat kunnen voetballende, hockeyende, squattende en atletiekchicks ook.quote:Op zondag 16 november 2014 18:32 schreef Chai het volgende:
[..]
Als er walnoten bestaan ter grootte van een voetbal zou ik ze met mijn bovenbenen kunnen kraken.
Nu zitten ze met ebola in Europaquote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Salatrel het volgende:
die negers moeten niet zo zeuren. zonder de slavernij hadden ze nu allemaal met ebola in afrika gezeten
Uneducated opinion.quote:Op zondag 16 november 2014 18:44 schreef Salatrel het volgende:
die negers moeten niet zo zeuren. zonder de slavernij hadden ze nu allemaal met ebola in afrika gezeten
Niks. Vind ik een grappig idee.quote:Op zondag 16 november 2014 18:43 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat is je punt? Dat kunnen voetballende, hockeyende, squattende en atletiekchicks ook.
Je raakt kant nog wal met die noten van je.quote:Op zondag 16 november 2014 18:45 schreef Chai het volgende:
[..]
Niks. Vind ik een grappig idee.
En jammer dat ze er niet zijn, want walnoten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |