Veer voor een nachtje :$quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Als jullie nu opeens echt gruwelijk rijk zouden zijn, wat is het eerste dat je koopt?
Jouw ;s;s;squote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Als jullie nu opeens echt gruwelijk rijk zouden zijn, wat is het eerste dat je koopt?
die kappersbeurt voor jouquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
een huisquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
giro 555quote:Op zaterdag 15 november 2014 09:30 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Geef bankrekening dan doneer ik mee.
i'm on a boat!quote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Deze late reactiequote:
Versaillesquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Je gaat een uur naar de sterren kijken na die film G. Ik was er stil vanquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:06 schreef Murdera het volgende:
[..]
nice, kga binnenkortniet spoileren he
200 paar shoes zeker.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:34 schreef Mortaxx het volgende:
Straks 'verhuizen'. Heb teveel spullen
Koop ruimteschip, gaan we exploren.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:07 schreef Robophatt het volgende:
Oh en de maan. Elke dag pronken met die shit.
Ik prefereer Modus zijn ''quote:
okquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:18 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik prefereer Modus zijn ''. '' boven deze achterlijke smiley.
Van deze bijverschijnselen had ik dan weer geen last na het zien van de film.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:54 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je gaat een uur naar de sterren kijken na die film G. Ik was er stil van
BTquote:Op zaterdag 15 november 2014 13:44 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Van deze bijverschijnselen had ik dan weer geen last na het zien van de film.
Een kaolo dikke villa aan het Vondelparkquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
Fok! En dan elke dag moderators pestenquote:Op zaterdag 15 november 2014 03:52 schreef Murdera het volgende:
En dan die camgirl van je bannen.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:21 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Fok! En dan elke dag moderators pesten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |