Nee.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:08 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Is dat een ouwe mannending van jou en Modus?
Kan ik geen uitspraken over doen, is volledig subjectief natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:16 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Klopt het dat jij de meest aantrekkelijke man bent van deze SC (nh)?
Dis nigga rite herequote:Op zaterdag 15 november 2014 17:21 schreef krioro het volgende:
[..]
Kan ik geen uitspraken over doen, is volledig subjectief natuurlijk.
Op de manier waarop jij het verwoordde was het geen vraag naar mijn eigen mening.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:23 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Dis nigga rite here [ afbeelding ]
Je kan toch wel een mening hebben over jezelf tegenover anderen of niet? God damnit [ afbeelding ]
Je had kunnen zeggen: "ik vind van wel"quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef krioro het volgende:
[..]
Op de manier waarop jij het verwoordde was het geen vraag naar mijn eigen mening.
Dat had gekund idd.quote:Op zaterdag 15 november 2014 17:27 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Je had kunnen zeggen: "ik vind van wel".
Helemaal mee eens.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Toch is deze 15e november 2014 uitgedraaid op een zwarte dag voor ons landje, of mag ik dat ook niet zeggen?
Hoe achterlijk het ook moge klinken. Soms kan je het hier best mee eens zijn.quote:Op zaterdag 15 november 2014 16:09 schreef chroestjov het volgende:
Ik hoop dat de voor- en tegenstanders van Zwarte Piet elkaar de hersens inslaan, jammer dat er i.p.v. 60 aanhoudingen niet 60 doden zijn.
Ga je bezigen met nuttige zaken i.p.v. een oorlog te starten over een kinderfeest.
Gvdquote:Op zaterdag 15 november 2014 16:40 schreef MMGYMCMB het volgende:
MRW I walk into the kitchen to find my roommate breaking up with his girlfriend
[ afbeelding ]
When she says, "Fine! I'm gonna fuck the next guy i see!"
[ afbeelding ]
But then you remember your roommate is paying your rent.
[ afbeelding ]
But then you really want some food in the kitchen.
[ afbeelding ]
But then again you all are students, students don't have money to buy food!
[ afbeelding ]
But you remember about the leftovers from taco night in the fridge.
[ afbeelding ]
But the tacos were already bad and you need to go to the toilet.
[ afbeelding ]
But you remember you gave your soul to the devil for those tacos.
[ afbeelding ]
You walked into this room 5 times now without saying anything. It would be too awkward to stay...
[ afbeelding ]
But then you remember your room is on the other side of the kitchen.
[ afbeelding ]
milf?quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:08 schreef Salatrel het volgende:
whisky festival geweest in aggaik weet niet eens meer hoeveel verschillende in geproefd heb
wel 1 van 36 jaar oud
dat ik ook nog zo dwaas staan dansen heb, beschamend welquote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=968852606461478
#modusdancemoves @ 0:39
quote:Op zaterdag 15 november 2014 19:12 schreef Salatrel het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=968852606461478
#modusdancemoves @ 0:39
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |