quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:36 schreef chroestjov het volgende:
Armeense genocide ontkenner gespot.
quote:Op donderdag 13 november 2014 00:00 schreef LudoSanders het volgende:
Dit flamen was niet eens vermakelijk.
Hahahaha had altijd het idee dat jij je niet zomaar liet meeslepenquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:34 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Uitgerekend 2NutZ die je steunt, moet je trots op zijn ja.
Je moet die Turken kort houden (nou zijn ze dat al van zichzelf), maar vooral vanaf de romp afsnijden.
Anders wordt de popcorn koud hč.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hahahaha had altijd het idee dat jij je niet zomaar liet meeslepen![]()
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Turkish death rate
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op.
Volgens mij is de death rate bij negers gezien het aantal ziektes dat ze hebben een stuk hogerquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
Turkish death rate
[ afbeelding ]
Gaat de goede kant op.
Heey Ntm, weet jij waar Chloroform is? Ik mis mijn habibi.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:41 schreef ntm het volgende:
Turken en Armenen gaan niet goed samen helaas.
Hoe moet ik dat weten danquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:45 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Heey Ntm, weet jij waar Chloroform is? Ik mis mijn habibi.
Watquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:48 schreef 2NutZ het volgende:
Oh en dwc, doet dit meer pijn? of is het pijnlijker als een blank persoon dit soort dingen uit over je ras?
Nope, hoef ook niet zo snel FOK!kers op WA te hebben.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:50 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Jullie kennen elkaar. Misschien praten jullie ook op WA.
Ga maar weer weg.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:52 schreef TARDIS. het volgende:
Ik ben terug, ik ben niet geliefd in ONZ.
KOM VECHTEN DAN KK JONG.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wtf doe je stoer tegen TARDIS dan
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:53 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Wtf doe je stoer tegen TARDIS dan
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaanquote:
Niet weten dat KLB SC mij gewoon keihard digt.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaan.
Kan je dit wat duidelijker en kleurrijker verwoorden?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:49 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat. Nootmans pls, interesseart mah nie. Lijkt me wel dat hij wel srs zuur is over OP en z'n geloof
.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
[..]
Rustig bois, KLB SC haat op jullie allebei, laat hun niet winnen door nu tegen elkaar in te gaan.
quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Niet weten dat FOK! mij gewoon keihard digt.
Je mams.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:56 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Kan je dit wat duidelijker en kleurrijker verwoorden?
Dan moet je de ouwe lijder GZ1000 contacteren.quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:55 schreef TARDIS. het volgende:
FOK!knokploeg nieuw leven inblazenEnfatruskiloin in elkaar slaan op Arnhem CS!
Je weet dat ik leider ben?quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Dan moet je de ouwe lijder GZ1000 contacteren.
Lijdersquote:Op vrijdag 14 november 2014 16:57 schreef BlauweTijger het volgende:
[..]
Je weet dat ik leider ben?
lijder?
In Berlijnquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:00 schreef vigilant7 het volgende:
Chloro is gaan paaldansen, dacht ik.
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.quote:
Jouw kk hoeren moeder.quote:
Zeg jij nou indirect dat jouw moeder geen vrouw is dan?quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.
Behalve DWC zijn moeder, die van jou daar in tegen. Die heeft meer Bradwurst gehad dan Duitsers op het Oktoberfest.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:04 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Je noemt dwc zijn moeder een kkhoer? snap wel zijn rage net over jouw soort dan.
Nee, die is overleden.quote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Zeg jij nou indirect dat jouw moeder geen vrouw is dan?
shots fired shots firedquote:Op vrijdag 14 november 2014 17:05 schreef wickedmen het volgende:
[..]
Behalve DWC zijn moeder, die van jou daar in tegen. Die heeft meer Bradwurst gehad dan Duitsers op het Oktoberfest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |