quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:52 schreef Chai het volgende:
[..]
Deze is leuker
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat weet je dan? Volg je even nietquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Dat is ook de hele bedoeling. Als je iemand zwarte piet noemt en diegene beschouwd het als beledigend dan weet je in principe al genoeg.
Dan weet je dat je een racist bent?quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet je dan? Volg je even niet.
ahahah tetou is zelf zwarte piet kijk maar hij heeft hierboven de meeste pietjes voor z'n naam xDquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:59 schreef Chai het volgende:
[..]
Dan weet je dat je een racist bent?
Ja echt get the fuck outta here gewoon. Met zulke mensen doe ik niet eens de moeite discussie aan te gaan.quote:Op zaterdag 15 november 2014 14:56 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Exact dit hč.
"Zwarte Piet is niet racistisch!!!!!1'
Ben in 24 uur al door zowel ClapClapYourHands als tetouaribo Zwarte Piet genoemd.
Dat het beledigend kan zijnquote:Op zaterdag 15 november 2014 14:58 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat weet je dan? Volg je even niet.
loloolololquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
ahahah tetou is zelf zwarte piet kijk maar hij heeft hierboven de meeste pietjes voor z'n naam xD
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:01 schreef ntm het volgende:
[..]
Ja echt get the fuck outta here gewoon. Met zulke mensen doe ik niet eens de moeite discussie aan te gaan.
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteldquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:02 schreef Chai het volgende:
[..]
loloololol
Is dat bij iedereen op bijv. dezelfde bladzijde van een topic hetzelfde dan? Als ik f5 verandert het volgens mij allemaal weer.
Ja klopt, maar zo bedoelde ik het niet. Alleen die icoontjes veranderen idd als je f5t dus iedereen ziet ze op andere plekken.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Wifey material
.
[..]
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteld.
Oh hey iddquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Ja klopt, maar zo bedoelde ik het niet. Alleen die icoontjes veranderen idd als je f5t dus iedereen ziet ze op andere plekken.
ONZ / [DE GYM #559] Vieze verhaaltjes van c_c en verderquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:03 schreef Chai het volgende:
[..]
'denk dat de anus van treinmeisje er net zo mooi uitziet :$$$' ?
Die SC komt altijd vrij kansloos overquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:08 schreef Modus het volgende:
[..]
ONZ / [DE GYM #559] Vieze verhaaltjes van c_c en verder
Denken dat meteen weer weghalen helpt..
quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:05 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]! Wifey material
.
[..]
Ligt aan je eigen instellingen toch? Als je met je muis over de datum in een quote gaat kan je zien hoeveel pagina's diegene heeft ingesteld.
Zou toch wel mooi zijn als hun dochters thuis komen met een neger jaquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:17 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Godkk. Moge zij al hun dochters anaal vernederen
.
Nee mag niet.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:21 schreef LudoSanders het volgende:
Toch is deze 15e november 2014 uitgedraaid op een zwarte dag, of mag ik dat ook niet zeggen?
Want je wilde ook gaan demonstreren in eerste instantie?quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:22 schreef ntm het volgende:
[..]
Nee mag niet.Ik woon in Gouda, ben ook bewust thuis gebleven. 60 aanhoudingen..
Nee naar mijn inziens hadden anti-pieten vandaag niet moeten demonstreren, maar achja ieder z'n ding. We leven in een vrij land.quote:Op zaterdag 15 november 2014 15:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Want je wilde ook gaan demonstreren in eerste instantie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |