Snap ik, maar dat was hier niet het geval. En dat mensen zonder cc niet superconstant kunnen rijden snap ik ook. Maar het was echt té typisch dat ik gewoon met een constante delta een gat dichtrij en dan net als ik naast zo'n auto rijd hij gas gaat geven. En nee, niet zelf inhalen, maar gewoon wat sneller. Dus dan voeg ik er weer achter in en dan een minuut later weer hetzelfde verhaal. Ik heb dat met minimaal 10 mensen meegemaakt dit weekend.quote:
Zet een trekhaak om de schade te beperken mocht er iemand in je kofferbak rijdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even een tegenargumentje brengen
Ik heb geen cc in mijn koekblik, en ik probeer altijd wel zo steady mogelijk te rijden.
Echter waar ik me dan weer aan kan ergeren zijn de cc mensen die mij regelmatig met twee km/u verschil dan komen inhalen...
Dan rijd je op de rechterbaan en zie je er een in je binnenspiegel aan komen tuffen, heeeeeel langzaam maar dichterbij komend.
Vervolgens zie je een vrachtwagen voor je en weet je dat je ff naar links moet om die in te halen. Maar meneer/mevrouw in de cc auto is inmiddels op een paar meter genaderd....
Als ik vervolgens moet wachten om de cc'ert voorbij te laten gaan word ik dik klem gereden en moet ik fiks afremmen. Terwijl als de cc'ert effe gas bij had gegeven (wat ik ook altijd doe als ik inhaal, ga ik altijd ff boven de tmax zitten om mijn inhaalactie zo snel mogelijk te kunnen doen) ik er gewoon achter had kunnen voegen zonder klem gereden te worden.
Dus laatst zag ik er ook weer zo eentje aankomen en toen ben ik er mooi voor gegaan, ben al té vaak klemgereden op die manier dus toen dacht ik fok joe
Dat doe ik dus niet als mijn cc al op Vmax staat. Maar meestal rijd ik gewoon Vmax op de teller, dan kan ik nog een paar km versnellen als het nodig is.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
ga ik altijd ff boven de tmax zitten om mijn inhaalactie zo snel mogelijk te kunnen doen) ik er gewoon achter had kunnen voegen zonder klem gereden te worden.
Ik maak er geen probleem van als mensen er dan voor gaan, zeker niet als ik 103 ga jij 98 bijvoorbeeld. Maar, vaak als ik dan een van tevoren de cc al los, dan durven ze alsnog niet naar links te komen.quote:Dus laatst zag ik er ook weer zo eentje aankomen en toen ben ik er mooi voor gegaan, ben al té vaak klemgereden op die manier dus toen dacht ik fok joe
Dus pakte ik vanaf de A8, maar de boot bij de Hemkade. Echter kwam er bij de aanrijstroken zo;n k*t-Bulgaar in een aftandse X5 die ons gewoon op de opstelstrook voor vrachtwagens voorbij ging. Vervolgens toen we aan de overkant waren het hele Industrieterrein met 50km voor ons blijven sukkelen.quote:dinsdag 09 december 2014 | 17:11
AMSTERDAM Door een technische storing in de Coentunnel in de buitenring van de A10 gesloten en loopt het verkeer op knooppunt Coenplein momenteel vast.
Een trekhaak is voor een fietsendrager of aanhanger, maar daarmee rijden zal je vast ook lastig vinden. Als je niet eens fatsoenlijk kunt fileparkeren....quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:27 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Zet een trekhaak om de schade te beperken mocht er iemand in je kofferbak rijden
V85 wordt op weinig Nederlandse wegen gehaald.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef tobitronics het volgende:
- De NL'se wegen nodigen veel te erg uit tot te hard rijden
Fixedquote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef tobitronics het volgende:
- Mensen vertikken het om richting aan te geven op rotondes
Dit is echt enorm irritant inderdaad. Prima te voorkomen door wat gas te geven en er voor te gaan, maar gewoon puur het feit dat iemand zich dus kennelijk geen ene fuck interesseert voor anderen op de weg, danwel een dusdanige krentenneuker is dat een dotje gas buiten het benzinebudget valtquote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
Dan rijd je op de rechterbaan en zie je er een in je binnenspiegel aan komen tuffen, heeeeeel langzaam maar dichterbij komend.
Vervolgens zie je een vrachtwagen voor je en weet je dat je ff naar links moet om die in te halen. Maar meneer/mevrouw in de cc auto is inmiddels op een paar meter genaderd....
Gas geven kost benzine en dus geld. Dit soort mensen slaat de schrik om het hart wanneer hun profieltje op spritmonitor of op de site van de leasemaatschappij een kleine afwijking in het verbruik laat zien en zodoende zullen zij zeer zelden geneigd zijn het gas in te trappen, en al helemaal niet om een ander een plezier te doen.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:34 schreef tobitronics het volgende:
echter meneer vertikt het gewoon om het gas in te trappen en wordt aan het einde van de oprit doodleuk door iedereen ingehaald. Over doorstroming gesproken...
Overdrijven is ook een kunst...quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:42 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
V85 wordt op weinig Nederlandse wegen gehaald.
Je verdere verhaal: Gefeliciteerd, je hebt ontdekt hoe slecht Nederlanders kunnen rijden. Ga eens in het dashcam topic kijken, daar ben je nog een hufter ook (volgens de gebruikers daar) als je niet naar links gaat voor iemand die met 50 op de oprit zit en bij het eerste blokje de hoofdrijbaan op wil komen.
Dat klopt, maar ik heb dan ook geen BE rijbewijs.quote:Op dinsdag 9 december 2014 18:38 schreef Ridocar het volgende:
[..]
Een trekhaak is voor een fietsendrager of aanhanger, maar daarmee rijden zal je vast ook lastig vinden. Als je niet eens fatsoenlijk kunt fileparkeren....
Niet met een aanhanger kunnen rijdenquote:Op dinsdag 9 december 2014 20:39 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Dat klopt, maar ik heb dan ook geen BE rijbewijs.
Gebruik het indirect maar als parkeersensor aangezien die er toch op zit
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 2% gewijzigd door NoBody122 op 10-12-2014 03:14:28 ]Tevens -purist.
quote:Op woensdag 10 december 2014 03:00 schreef NoBody122 het volgende:
Het is alweer even geleden, dat ik dit topic voorzag van een irritatie. Daarom het volgende: Het hertenseizoen blijkt namelijk weer gestart te zijn, en ook herten zijn dus bepaald geen prettige medeverkeersdeelnemers..
Afgelopen maandagochtend, zeg zondagnacht, rond een uur of 2:00, vond er een het nodig, een poging te wagen, mijn Patrol (bij ca. 90 geëikte kilometers in het uur) van de weg te rammen, vanuit de middenberm...
Dat is het dier niet gelukt, maar kostte me wel mooi mijn wielkastverbreder. En bedankt hède slager is er nu mee bezig?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Heel veel groetjes, Catch22
En zoals mijn opa zei: "Al is het meisje nog zo mooi, haar poep stinkt ook". Rust Zacht opa..
Met GHB nooit meer nee
Storneren een optie?
Dat heet anticiperen dus op tijd gas erop en naar links.quote:Op dinsdag 9 december 2014 17:17 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Nou, even een tegenargumentje brengen
Ik heb geen cc in mijn koekblik, en ik probeer altijd wel zo steady mogelijk te rijden.
Echter waar ik me dan weer aan kan ergeren zijn de cc mensen die mij regelmatig met twee km/u verschil dan komen inhalen...
Dan rijd je op de rechterbaan en zie je er een in je binnenspiegel aan komen tuffen, heeeeeel langzaam maar dichterbij komend.
Vervolgens zie je een vrachtwagen voor je en weet je dat je ff naar links moet om die in te halen. Maar meneer/mevrouw in de cc auto is inmiddels op een paar meter genaderd....
Als ik vervolgens moet wachten om de cc'ert voorbij te laten gaan word ik dik klem gereden en moet ik fiks afremmen. Terwijl als de cc'ert effe gas bij had gegeven (wat ik ook altijd doe als ik inhaal, ga ik altijd ff boven de tmax zitten om mijn inhaalactie zo snel mogelijk te kunnen doen) ik er gewoon achter had kunnen voegen zonder klem gereden te worden.
Dus laatst zag ik er ook weer zo eentje aankomen en toen ben ik er mooi voor gegaan, ben al té vaak klemgereden op die manier dus toen dacht ik fok joe
Of, in de genoemde situatie, gewoon gas los. Als iemand op de cc jou inhaalt dan rij je langzamer dan die persoon en is het dus veel socialer om er achter in te voegen. Waar die angstige compulsie vandaan komt om altijd overal voor te willen is mij een raadsel.quote:Op woensdag 10 december 2014 16:51 schreef liebherr-machinist het volgende:
[..]
Dat heet anticiperen dus op tijd gas erop en naar links.
Dat is ook een mogelijkheid ligt ook een beetje aan de situatie, zut diegene nog achter je ff gas bij tot je voorbij die vrachtwagen bent(niet meteen 200 gaan rijden), en dan terug zakken naar je eerdere snelheid.quote:Op woensdag 10 december 2014 17:23 schreef twiFight het volgende:
[..]
Of, in de genoemde situatie, gewoon gas los. Als iemand op de cc jou inhaalt dan rij je langzamer dan die persoon en is het dus veel socialer om er achter in te voegen. Waar die angstige compulsie vandaan komt om altijd overal voor te willen is mij een raadsel.
Jep. Dit is ook min of meer precies hoe ik het meestal oplos.quote:Op woensdag 10 december 2014 18:39 schreef liebherr-machinist het volgende:
[..]
Dat is ook een mogelijkheid ligt ook een beetje aan de situatie, zut diegene nog achter je ff gas bij tot je voorbij die vrachtwagen bent(niet meteen 200 gaan rijden), en dan terug zakken naar je eerdere snelheid.
Wordt dit gevaarlijk of eng dan inderdaad gas los en evwn wachten.
Zo vaak dit beeldquote:Op woensdag 10 december 2014 16:27 schreef kikoooooo het volgende:
Meer asfalt meer asfalt meer asfalt. Zodat we extra ver naar links kunnen rijden
[ afbeelding ]
Als jij nu de fotograaf was, zou jij dan rechts inhalen?quote:Op woensdag 10 december 2014 20:21 schreef Pap89 het volgende:
[..]
Zo vaak dit beeld![]()
Zeker wanneer ik af en toe een rit met een vrachtauto heb, met lichte filevorming.
Haal je gewoon continu in op de rechterbaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |