1. men haalt niet zo gauw een politieauto in. de kans is dan groot dat overige automobilisten gaan denken dat er een nieuwe Vmax is. Als de politieauto sneller rijdt is dat voor het overige verkeer duidelijk dat die lui sneller mogen rijden.quote:Op donderdag 4 december 2014 21:52 schreef vannelle het volgende:
Tijdens een staandehouding wel eens gevraagd waarom ze nou persé zo snel moeten rijden.
Dat was om een snelheidsverschil te hebben met de rest van het verkeer, anders kijken we de hele tijd naar dezelfde weggebruikers.
Op mijn opmerking dat langzamer rijden ook een snelheidsvershil oplevert kwam geen reactie meer....
Maar eerlijk=eerlijk: als ik dat straffeloos kon doen EN de baas betaalt mijn benzine dan zou ik het ook doen.
Oh ja, top joh! Lekker schade maken bij een ander.quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:49 schreef Jiang153 het volgende:
Trekhaak is echt ideaal![]()
Net voor de 4e keer iemand geraakt met fileparkeren maar heb niks
Zo is het levenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:13 schreef Pizza_Boom het volgende:
[..]
Oh ja, top joh! Lekker schade maken bij een ander.![]()
Heb dezelfde als jouquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:40 schreef dick_laurent het volgende:
Hoop dat iemand jouw auto keertje goed met een sleutel bewerkt ofzo en dan zegt "zo is het leven"
En wat is precies de irritatie? Dat je niet kunt fileparkeren?quote:Op dinsdag 9 december 2014 09:49 schreef Jiang153 het volgende:
Trekhaak is echt ideaal![]()
Net voor de 4e keer iemand geraakt met fileparkeren maar heb niks
Yep echt moeilijk ditquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Anne het volgende:
[..]
En wat is precies de irritatie? Dat je niet kunt fileparkeren?
Komt nog welquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Ja dus? Ik heb nog nooit bij het parkeren een andere auto geraakt
Maybe, maybe not.... Echter zou ik sowieso iets van gegevens achterlaten als er zichtbare schade was. Hoe pauper ben je wel niet als je iets van een ander sloopt en dan gewoon er vandoor gaan, kom op.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:48 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Yep echt moeilijk dit
[..]
Komt nog wel
Geen zichtbare schade, dus is goed gekomenquote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maybe, maybe not.... Echter zou ik sowieso iets van gegevens achterlaten als er zichtbare schade was. Hoe pauper ben je wel niet als je iets van een ander sloopt en dan gewoon er vandoor gaan, kom op.
Ok, fair enough.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef Jiang153 het volgende:
[..]
Geen zichtbare schade, dus is goed gekomen
Klopt, maar mijn auto is bijvoorbeeld al minstens 5x beschadigd door een ander bij het parkeren en heb nog nooit een briefje onder de wisser gezien. Ergste was toen m'n complete voorbumper aan gort was gereden door iemands trekhaak en ik 1800 EUR schade had (bumper, radiateur etc). Mensen hebben er gewoon schijt aan, ze hebben liever dat jij krom ligt om je auto te laten fixen dan dat zij iets omhoog gaan in verzekeringspremie.quote:Op dinsdag 9 december 2014 10:50 schreef dick_laurent het volgende:
[..]
Maybe, maybe not.... Echter zou ik sowieso iets van gegevens achterlaten als er zichtbare schade was. Hoe pauper ben je wel niet als je iets van een ander sloopt en dan gewoon er vandoor gaan, kom op.
Oef....dat is wel echt nasty zegquote:Op dinsdag 9 december 2014 12:17 schreef Ciora het volgende:
[..]
Klopt, maar mijn auto is bijvoorbeeld al minstens 5x beschadigd door een ander bij het parkeren en heb nog nooit een briefje onder de wisser gezien. Ergste was toen m'n complete voorbumper aan gort was gereden door iemands trekhaak en ik 1800 EUR schade had (bumper, radiateur etc). Mensen hebben er gewoon schijt aan, ze hebben liever dat jij krom ligt om je auto te laten fixen dan dat zij iets omhoog gaan in verzekeringspremie.
Dat soort onzin leidt er overigens ook toe dat anderen er ook snel vandoor gaan, want 'tsja, waarom zou ik het wel melden als ik schade veroorzaak terwijl anderen dat op hun beurt ook niet bij mij doen'.
Heb zelf nog nooit schade veroorzaakt, maar ik hoop dat ik, tegen de tijd dat het wel gebeurt, genoeg ruggengraat heb om er boven te staan en wel het fatsoenlijke te doen...
True, je gaat er niet sneller door. Maar je hebt er dan ook figuren bij welke het dan nodig vinden om je in te halen, wat ook weer potentieel gevaarlijk kan zijn aangezien je het niet verwacht om daar ingehaald te worden.quote:Op donderdag 4 december 2014 10:54 schreef kikoooooo het volgende:
[..]
Mensen die volledig over de vluchtstrook kachelen op een klaverblad. Snap dat echt niet
Ha! Ze bestaan dus toch! Zo hoort hetquote:Op dinsdag 9 december 2014 14:15 schreef Magic-IRC het volgende:
Deze man is echter diverse huizen afgegaan om te vragen of men wist van wie de Suzuki was (uiteindelijk ook gevonden en alles netjes geregeld)
Niet iedereen heeft een vaste voet blijkbaar. Had het vanmorgen ook, rustig aan het inhalen (110 waar je 100 mag) op een 3-baansweg. Meneer in het midden denkt ik ben Arco, doe even het acceleratievermogen van m'n auto testen of zoiets... Voeg ik maar achter hem in, laat ie het gas weer los blijkbaar. Goedemorgen!quote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef twiFight het volgende:
Nou, afgelopen weekend nog een km of 350 afgelegd. Er waren relatief weinig linksplakkers, dus dat was erg fijn! Wel veel mensen die hun licht niet op orde hadden, wordt tijd dat daar toch actief op gesurveilleerd wordt wat mij betreft.
Maar mijn grootste ergernis waren toch wel de mensen die schijnbaar niet willen dat iemand ze inhaalt. Rijd je 100 op de cruise control op de A2 bijvoorbeeld en ga je net iets harder dan een ander, dus maar een baan naar links. En zodra je dichtbij genoeg bent geeft zo'n homo weer gas. Ik heb dit echt megavaak meegemaakt dit weekend, ging nergens over. Of zo'n gast die je op een 120 weg inhaalt met 140 en een kilometer of twee later haal je 'm, nog steeds op de cruise control, weer in omdat hij 105 rijdt. WAAROM?
En vroegâh, toen ik zelf nog geen auto had was het ook een stuk (leed)vermaak onderweg om mensen te irriteren in de dikke bak van m'n ouwe. Schijnbaar 120 rijden op rustige 130-wegen, dan een prooi opwachten - liefst een pittige C1 o.i.d. - en dan trapsgewijs gas bijgeven en nooit in laten halenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef twiFight het volgende:
Maar mijn grootste ergernis waren toch wel de mensen die schijnbaar niet willen dat iemand ze inhaalt.
Nou, even een tegenargumentje brengenquote:Op dinsdag 9 december 2014 16:56 schreef twiFight het volgende:
Maar mijn grootste ergernis waren toch wel de mensen die schijnbaar niet willen dat iemand ze inhaalt. Rijd je 100 op de cruise control op de A2 bijvoorbeeld en ga je net iets harder dan een ander, dus maar een baan naar links.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |