Waar herken jij je eisprong aan? Of gebruik je testen?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik weet nou niet of ik mijn eisprong heb gemist of ik heb er geen gehad vorige week...
Als het de volgende ronde niet lukt zijn we met kerst officieel een jaar "bezig" 😲
Een jaar alweer..quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik weet nou niet of ik mijn eisprong heb gemist of ik heb er geen gehad vorige week...
Als het de volgende ronde niet lukt zijn we met kerst officieel een jaar "bezig" 😲
Waarvoor?quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef Daui het volgende:
Wat doen jullie trouwens qua sporten? Mijd je sommige oefeningen?
Vanavond ga ik meteen heel veel jackknives doen! Wegwezen vieze zwembandjes! Niet aan mijn lijfquote:Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Kyara het volgende:
Buikspieroefeningen worden afgeraden als je zwanger bent om diastase te voorkomen.
Zwanger willen worden is geen excuus om een buikspieroefeningen te doen![]()
Tegen de tijd dat je er achter komt dat je zwanger bent is het vroeg genoeg om er mee te stoppen.
Ik heb meestal rond mijn vruchtbare dagen t/m mijn menstruatie gevoelige/zwaar aanvoelende borsten. Dat had ik het eerste half jaar niet. Misschien is het bij jou ook wel wat aan het veranderen.quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snel) mijn eerste cyclus was 25 dagen dus het zou kunnen dat ik ongesteld word. Alleen snap ik dan de pijnlijke borsten van vorige week niet
Getver... verrassings aanvallen van down under zijn altijd ruk :/quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
He krijg nou wat!ga ik naar de wc... Ondergoed vies..
![]()
Apart. Normaal voel ik dat wel aankomen... En net nog getest, was er niks te zien.
Je kunt ook innestelingsbloedingen hebben. Gewoon even afwachten maar..quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel!
Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
Wat gaat de tijd toch langzaam als je een paar dagen of twee weken moet wachten op iets.. en wat is de tijd dan toch ineens voorbij gevlogen als je denkt dat je al bijna op een jaar zit.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Fijn dat de relatieproblemen voorbij zijn en jullie weer vol op er tegen aan kunnen gaan.quote:Op vrijdag 14 november 2014 11:25 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik kom me hier weer terug melden.
Ik hoef niet in de openingspost want het is nog maar een voorzichtige poging...
Iets meer dan 2 jaar geleden gestopt met de pil en na 4 keer zwanger. Helaas miskraam gekregen en daarna ook wat relatieproblemen waardoor we het proberen maar even uitgesteld hebben. Nu is alles gelukkig weer stabiel en willen we weer een poging wagen.![]()
Ik ben tussendoor niet terug begonnen met de pil waardoor ik nu een hele regelmatige cyclus heb van ongeveer 27,5 dagen.
Twee weken geleden op zaterdag geklust en zondag duidelijk een eisprong gevoeld dus zou wel eens raak kunnen zijn van de eerste keer.
De eerste keren dat we eerder geprobeerd hebben kwam ik er na 3 keer achter dat we elke keer te laat geklust hadden omdat ik een vroege eisprong heb. Deze is ongeveer 12 dagen na het begin van mijn menstruatie. Toen de 4de keer ook meteen raak omdat we wat vroeger geklust hadden.
Dus nu zeer benieuwd...![]()
Ik voel vanalles in mijn lijf maar weet niet of het door aankomende ongesteldheid komt of dat het nu raak is.![]()
Zondag kan ik testen en dat ga ik ook meteen in de ochtend doen. Ik ben benieuwd...
He vervelend zeg! Maar soms slaat zo een testje niet aan. Geduld is super moeilijk soms!quote:Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef Sara82 het volgende:
Dag zomerzon! Hoop dat je snel een plakker hebt!
Vandaag een testje gedaan, met zo een die je vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Nou, witter kan een vakje niet worden, helaas....
Volgens mij kan je beter je lidmaatschap opzeggen en met die hagelwitte schoentjes buiten een lekker rondje lopenquote:Op zaterdag 15 november 2014 01:15 schreef Sara82 het volgende:
Tja, sporten... ik krijg het voor elkaar om mezelf in een sportBH te hijsen, mijn hagelwitte schoentjes onder te binden, en vervolgens op de bank naar TLC te kijken tot de sportschool dicht is.![]()
Ik vind volwassensporten ook geen kloot aan. Tot ze een apenkooi/blokjesvoetbal/trampoline-met-schuimbak-klasje gaan starten op mijn sportschool, ben ik gedoemd om lui op de bank te hangen..... (zielig he?)
Jawel ik pies stripsquote:Op vrijdag 14 november 2014 11:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Een jaar alweer..Je maakt dus geen gebruik van ovulatietesten begrijp ik? Is dat een optie?
Oh nee, zo fanatiek ben ik niet hoor! Er zitten programma's op de fiets en ik doe er nu 1 van een half uur, terwijl ik pulp tv kijk (verslaafd, dubbeltje op z'n kant etc.).quote:Op vrijdag 14 november 2014 18:31 schreef Daui het volgende:
Maak je dan je eigen spinklasje Limone of fiets je er gewoon op los?
Ik heb een fitness dvd en ondertussen kijk ik mijn tv seriesquote:Op zaterdag 15 november 2014 09:09 schreef Limone het volgende:
[..]
Oh nee, zo fanatiek ben ik niet hoor! Er zitten programma's op de fiets en ik doe er nu 1 van een half uur, terwijl ik pulp tv kijk (verslaafd, dubbeltje op z'n kant etc.).
Korfbal?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ja hoi! Weekend!
Nog geen bloed en vanochtend niet getest, maar van de week had ik nog geen streepjes
Ik doe een teamsport, die zo af en toe, ondanks het suffe imago, behoorlijk ruw kan zijn.. Dus ik moet nog eens kijken wat het verstandigst is als het zover is
Curling?quote:Op zaterdag 15 november 2014 08:51 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ja hoi! Weekend!
Nog geen bloed en vanochtend niet getest, maar van de week had ik nog geen streepjes
Ik doe een teamsport, die zo af en toe, ondanks het suffe imago, behoorlijk ruw kan zijn.. Dus ik moet nog eens kijken wat het verstandigst is als het zover is
Ik werk als personal trainer en weet dus wel *iets* over sporten tijdens zwangerschap.quote:Op vrijdag 14 november 2014 23:55 schreef Dottey het volgende:
Over sporten..
wat ik vaak hoor is dat je niet anders moet sporten in het begin (dus niet fanatieker) dan je altijd al deed of juist niet deed![]()
Ik loop alleen met de hond, klauter de vliering trap honderd keer per dag op en af (want daar werk / hobby ik) en sjouw en klus veel.... dat is toch wel het meeste sporten wat ik doeen dat bevalt prima
Overigens vind ik (rol)schaatsen super leuk om te doen, maar dat laat ik dan echt wel effekes
Ik ben in sept gestopt met de pil. De menstruatie van okt was mijn eerste; nette cyclus van 28 dagen dus.quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek, Lushes. Had je eerder wel een regelmatige periode?
Ik ben vandaag 5 dagen eerder dan verwacht ongesteld geworden. Denk ik, want het zet nog niet helemaal door. Wel goed, dan kunnen we eerder beginnen. Alleen, dan zouden we volgend weekend aan de bak moeten, en dan zijn mijn ouders het hele weekeind bij ons thuis. Ach ja, vinden we vast wat op...
heb je een cyclus van 3 weken dan?quote:Op zaterdag 15 november 2014 11:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Gek, Lushes. Had je eerder wel een regelmatige periode?
Ik ben vandaag 5 dagen eerder dan verwacht ongesteld geworden. Denk ik, want het zet nog niet helemaal door. Wel goed, dan kunnen we eerder beginnen. Alleen, dan zouden we volgend weekend aan de bak moeten, en dan zijn mijn ouders het hele weekeind bij ons thuis. Ach ja, vinden we vast wat op...
Blijkbaar! Dit is m'n eerste echt cyclus sinds verwijderen spiraal. Maar kijken hoe het gaat lopen!quote:Op zaterdag 15 november 2014 12:16 schreef MaJo het volgende:
[..]
heb je een cyclus van 3 weken dan?
Ik bedacht ook dat als mijn cyclus 25 dagen blijft (zoals de eerste keer) dat we dan maar zo'n 11 dagen hebben om het te proberen waarvan ik ook nog meestal een week ongesteld ben
een cyclus kan raar lopen wanneer het weer ik gang moet komen, kijk dus niet raar op als je volgende cyclus juist heel lang is. Zelf heb ik nu 25-40-? Maar er zijn ook meiden met cycli van 90 dagenquote:Op zaterdag 15 november 2014 12:17 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Blijkbaar! Dit is m'n eerste echt cyclus sinds verwijderen spiraal. Maar kijken hoe het gaat lopen!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |