Jij hebt ze zeker allemaal gekocht smerige diefquote:Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja ik!
[ afbeelding ]
Ja. Ze mag mee in de zak![]()
![]()
Overigens weet ik wel, en vooral in het vak waar ik een aantal jaar in heb gewerkt, dat veel vriendschappen héél oppervlakkig zijn. Had toch alleen een vast clubje wat nu uit elkaar begint te vallen omdat wij een andere weg in slaan.. Op de een of andere manier heeft mijn vriend daar weer minder last van.
Het verschilt ook per persoon natuurlijk. Bijv. één van mijn zussen is jarenlang huismoeder geweest zonder hobby's. Die heeft gewoon niets anders te vertellen dan dingen over de kinderen. Als je meerdere van dat soort mensen in je omgeving hebt dan begrijp ik wel dat je er persoonlijk niet zo blij mee bent als wéér iemand waar je graag mee omgaat zwanger wordt omdat het maar afwachten is hoe dat gaat lopen. Mijn zus had vooraf ook niet de intentie om alleen maar met haar kinderen bezig te zijn, maar soms loopt dat nou eenmaal zo. En gelukkig heeft ze nu wel hobby's (en bijbehorende contacten) gevonden! Ik heb de intentie om zo te worden ook niet, maar of dat gaat lukken is afwachten.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef MaJo het volgende:
FlyingFish, ik herken me daar eigenlijk niet in. De moeders die ik ken blijven ook gewoon geïnteresseerd in dingen buiten het kind en voelen zich vooral schuldig als ze het teveel over de kinderen hebben. Ik vind het juist niet erg om over kinderen te pratenEn je bent er zelf ook bij he? Als je dat vervelend vindt aan anderen moet je ervoor zorgen dat je zelf niet zo wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Daui het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel heel lekker uit!MaJo nomnomnom
Oke nu ga ik verder koken.Wat maak je?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Daui het volgende:
[ afbeelding ]
Hij ziet er wel heel lekker uit!MaJo nomnomnom
Oke nu ga ik verder koken.ziet er goed uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ook verkrijgbaar bij de appie?
Veel plezier met zusje en vriendin! Heb je haar al ontmoet?
Ik zit er aan te denken om pasta carbonara te maken
5 - 28 februari Thailand O+
je weet nooit hoe dingen lopen inderdaad maar je moet nooit ervan uitgaan dat iemand helemaal veranderd en alleen nog over de kinderen praat. Zo te lezen zijn er zat moeders waar je ook nog gewoon mee kan kletsenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Het verschilt ook per persoon natuurlijk. Bijv. één van mijn zussen is jarenlang huismoeder geweest zonder hobby's. Die heeft gewoon niets anders te vertellen dan dingen over de kinderen. Als je meerdere van dat soort mensen in je omgeving hebt dan begrijp ik wel dat je er persoonlijk niet zo blij mee bent als wéér iemand waar je graag mee omgaat zwanger wordt omdat het maar afwachten is hoe dat gaat lopen. Mijn zus had vooraf ook niet de intentie om alleen maar met haar kinderen bezig te zijn, maar soms loopt dat nou eenmaal zo. En gelukkig heeft ze nu wel hobby's (en bijbehorende contacten) gevonden! Ik heb de intentie om zo te worden ook niet, maar of dat gaat lukken is afwachten.
Ze hadden m bij de AHquote:Op donderdag 13 november 2014 15:31 schreef MaJo het volgende:
[..]
ziet er goed uitook verkrijgbaar bij de appie?
Veel plezier met zusje en vriendin! Heb je haar al ontmoet?
Ik zit er aan te denken om pasta carbonara te maken
Ik vraag me dan ook af hoe zoiets werkt . Dat je in de lente en zomer op een ander tijdstip ovuleert dan in de herfst /winter. Wat zou daar de oorzaak van zijn?quote:Op donderdag 13 november 2014 06:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Juist niet barreltje. Je moet voor de ovulatie sex hebben. Niet tijdens
Ik houd mij graag aanbevolenquote:Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef -Spring het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een doosje Conceive plus? Het bleek hier zo effectief dat er maar één applicator nodig was.![]()
Nog 7 over dus. En losse applicators dus, dus don't worry.
Ik hoef er alleen verzendkosten voor te hebben.
http://www.newpharma.nl/c(...)aDhNJWB94aAjFf8P8HAQ
En dat mag je dan ook zeker zijn! Gefeliciteerd voor je studiebolquote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780!op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.
Ik ben zooo trots!
Welkom en veel plezier met het verwekkenquote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kom hierheen doorschuiven! Vet spannend, en een beetje gek te geloven. Straks ben ik wellicht zwanger![]()
Ik denk dat ik op dit moment redelijk aan het eind van m'n cyclus zit. Tot nu toe altijd beschermde seks gehad, dus volgende maand gaat het echt van start...
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kleine egopost, ben vooral benieuwd wat jullie hiervan vinden:Ik heb twee opties van reageren, want ik kan je post ook op twee manieren opvatten:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
#1: Je bedoelde te zeggen een ego post over je vriendin ?![]()
Misschien gaat het proces sowieso al langzaam naar verwateren. Als je elkaar al zo weinig ziet en dan ook alleen maar hoeft te "luisteren" naar haar f a n t a s t i s c h e leven en dan ook nog eens je mond straks moet houden over hoe schattig je kind wel niet is ...... want one nighters zijn idd belangrijker![]()
#2: Je kunt misschien ook de volgende keer erop attenderen, dat je het niet zo fijn vind hoe ze het brengt. Misschien bedoelt ze wel dat ze graag nog meiden gesprekken wil houden/hebben met je waar niet de topics ranzige luiers en uitslag van tandjes die door gaan komen bij je schattige meisje.
En heeft dit probleem waarschijnlijk vaker gehad, waardoor je haar laatste hoop bent![]()
Je moet helemaal zelf weten wie je dichtbij je houdt en wie je afstoot. Daar kunnen wij niet echt over oordelen. Vriendschappen kunnen komen en gaan en het is geven en nemen. Soms is de balans iets meer naar links, dan wel naar rechts als je maar weer na een poosje in het midden zit
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Die vrienden van mij die een kind hebben, posten juist nooit iets op facebook erover. En aangezien ze allemaal op 1000+ km weg wonen, vind ik dat soms juist wel lastig...Hoewel ik ze niet elke week hoef te spreken, vind ik het wel leuk iets mee te krijgen van de kinderen..quote:Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Barreltje het volgende:
En over vriendinnen met kinderen..
Tsjah.. ik heb er ook verschillende. . En soms wordt ik ook een beetje debiel van de 100.000ste Facebook update van een moeder over het kind.. zonder ook maar 1 update over zichzelf..
Maar een vriendschap is een investering over vele jaren.. en over een paar jaar trekt dat allemaal wel weer recht.. (want dan post ik hopelijk Facebook vol over mijn mormel)
/ontlurktquote:Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef MaJo het volgende:
Bij de Jumbo helemaal geen speciale Tony's ChocolonelyMisschien maar goed ook op dag twee van mijn dieet
![]()
Thanks! Dat scheelt me weer zoekenquote:Op donderdag 13 november 2014 18:33 schreef Philomijn het volgende:
[..]
/ontlurkt
Ik hoorde dat je die speciale edities niet in de supermarkt kunt kopen maar bij de Wereldwinkel.
Bijna bijna bijna!quote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Is het al weekend?Er lijkt geen einde aan deze week te komen
Ah okquote:Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Philomijn het volgende:
Nope, ik hoor nog bij de rammelaars.
Morgen om 20:00 uur is het weekend.quote:
Spannend! Ik duimquote:Op donderdag 13 november 2014 22:32 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Morgen om 20:00 uur is het weekend.
Nog steeds niet ongesteld en vanochtend een negatieve test![]()
Jij was pas ongesteld geweest toch? Geen spierpijn van sport ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:02 schreef MaJo het volgende:
Spannend meiden! Ik duim mee
Ik heb weer ontzettend last van mijn tettenVorige week ook al dus nu snap ik mijn lichaam echt niet meer
valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snelquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Jij was pas ongesteld geweest toch? Geen spierpijn van sport ofzo?
Dat gaat rap bij jou! Het lichaam kan raar doen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snel) mijn eerste cyclus was 25 dagen dus het zou kunnen dat ik ongesteld word. Alleen snap ik dan de pijnlijke borsten van vorige week niet
net zo rap als bij anderen lijkt mequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat gaat rap bij jou! Het lichaam kan raar doen...
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
net zo rap als bij anderen lijkt me![]()
Balen dat je ongesteld bent geworden
MaJoquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagen
Mijn eerste cyclus was 25 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagen
Nee jij bent in de warquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:03 schreef Daui het volgende:
[..]
MaJo
Bezig sinds: augustus 2014,
Kindje #: 1ste
Verwachte NOD: 24 november
Bijzonderheden: 5 jaar samen met vriend en pas verloofd.
Je bent in de war MaJo. Je moet pas over twee weken ongesteld worden![]()
Wanneer ga je trouwen?![]()
Ja best wel. Ik heb liever óf korte óf lange cycli, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar waarschijnlijk moet het allemaal weer op gang komen, ik ben natuurlijk ook nog niet zo lang bezigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha wat een gedoe met die cyclussen!
ja dacht ik ook maar nu is t ook weer weg. Spotting. Mag wel wegblijven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel!
Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
Misschien eind vd dag.. Of morgen.. Of gewoon NIETquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel!
Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |