abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146610516
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja ik!

[ afbeelding ]

Ja. Ze mag mee in de zak }) oO/

Overigens weet ik wel, en vooral in het vak waar ik een aantal jaar in heb gewerkt, dat veel vriendschappen héél oppervlakkig zijn. Had toch alleen een vast clubje wat nu uit elkaar begint te vallen omdat wij een andere weg in slaan.. Op de een of andere manier heeft mijn vriend daar weer minder last van }:|.
Jij hebt ze zeker allemaal gekocht smerige dief :)
Nou bij ons waren er nog maar 3 melk ;(

@MaJo bij de Albert Heijn hadden ze die. Nieuw assortiment dinkie. Ben benieuwd...

En zelf heb ik eigenlijk veel vriendinnen met kinderen (tieners, peuters, kleuters) en ik vind het normaal dat ze in een gesprek naar voren komen. Je bespreekt toch wat je bezighoudt (werk, liefde, slechte tv programma's nieuwe huizen) en het lijkt me lastig om dan niet je kinderen te bespreken.
pi_146610580
Oh en ik ken wel mensen die alleen maar over hun kinderen praten maar dat zijn meestal bejaarden in het bejaardentehuis en mensen zonder hobbies of andere interesses. Daarom is tv kijken goed voor je, heb je altijd iets te bespreken :)

Grapje natuurlijk he ;)
pi_146610796
Ik ken genoeg moeders die over andere zaken kunnen praten dan hun kroost :Y. Zo zou ik mezelf ook graag willen zien als ik kindjes zou krijgen. Ik vind wat ze zei niet enkel slecht verwoord, ik vind het gewoonweg niet eerlijk dat ze zo reageert. Maar er zullen ongetwijfeld nog meerdere gesprekken volgen, dus de vriendschap is niet zomaar voorbij. Ik ben alleen een beetje moe van negativiteit om me heen en mensen die hun mening proberen op te dringen :).
pi_146611237
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef MaJo het volgende:

FlyingFish, ik herken me daar eigenlijk niet in. De moeders die ik ken blijven ook gewoon geïnteresseerd in dingen buiten het kind en voelen zich vooral schuldig als ze het teveel over de kinderen hebben. Ik vind het juist niet erg om over kinderen te praten O+ En je bent er zelf ook bij he? Als je dat vervelend vindt aan anderen moet je ervoor zorgen dat je zelf niet zo wordt :)
Het verschilt ook per persoon natuurlijk. Bijv. één van mijn zussen is jarenlang huismoeder geweest zonder hobby's. Die heeft gewoon niets anders te vertellen dan dingen over de kinderen. Als je meerdere van dat soort mensen in je omgeving hebt dan begrijp ik wel dat je er persoonlijk niet zo blij mee bent als wéér iemand waar je graag mee omgaat zwanger wordt omdat het maar afwachten is hoe dat gaat lopen. Mijn zus had vooraf ook niet de intentie om alleen maar met haar kinderen bezig te zijn, maar soms loopt dat nou eenmaal zo. En gelukkig heeft ze nu wel hobby's (en bijbehorende contacten) gevonden! Ik heb de intentie om zo te worden ook niet, maar of dat gaat lukken is afwachten.
pi_146611328

Hij ziet er wel heel lekker uit! :Y) MaJo nomnomnom

Oke nu ga ik verder koken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_146611716
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Daui het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat maak je? :9
pi_146611961
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:49 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Wat maak je? :9
Bun cha, mini chocolade tortes en carrot cake
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 15:31:37 #108
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146613387
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:40 schreef Daui het volgende:
[ afbeelding ]

SPOILER
ziet er goed uit :9 ook verkrijgbaar bij de appie?

Veel plezier met zusje en vriendin! Heb je haar al ontmoet?

Ik zit er aan te denken om pasta carbonara te maken :9
5 - 28 februari Thailand O+
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 15:33:09 #109
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146613444
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:38 schreef FlyingFish het volgende:

[..]

Het verschilt ook per persoon natuurlijk. Bijv. één van mijn zussen is jarenlang huismoeder geweest zonder hobby's. Die heeft gewoon niets anders te vertellen dan dingen over de kinderen. Als je meerdere van dat soort mensen in je omgeving hebt dan begrijp ik wel dat je er persoonlijk niet zo blij mee bent als wéér iemand waar je graag mee omgaat zwanger wordt omdat het maar afwachten is hoe dat gaat lopen. Mijn zus had vooraf ook niet de intentie om alleen maar met haar kinderen bezig te zijn, maar soms loopt dat nou eenmaal zo. En gelukkig heeft ze nu wel hobby's (en bijbehorende contacten) gevonden! Ik heb de intentie om zo te worden ook niet, maar of dat gaat lukken is afwachten.
je weet nooit hoe dingen lopen inderdaad maar je moet nooit ervan uitgaan dat iemand helemaal veranderd en alleen nog over de kinderen praat. Zo te lezen zijn er zat moeders waar je ook nog gewoon mee kan kletsen :)
pi_146614161
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 15:31 schreef MaJo het volgende:

[..]

ziet er goed uit :9 ook verkrijgbaar bij de appie?

Veel plezier met zusje en vriendin! Heb je haar al ontmoet?

Ik zit er aan te denken om pasta carbonara te maken :9
Ze hadden m bij de AH
  donderdag 13 november 2014 @ 16:43:03 #111
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146615947
Jager!! *O*
Wat leuk! En spannend en eng en verantwoord en onverantwoord en ..en.. en.. ;)
Komt wel goed ook verder!

Hier is de angst of het lukt en kan etc juist wegge-ebt na de beslissing.. ik hoop dat je er een beetje plezier van kan hebben de komende periode ;)
Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
  donderdag 13 november 2014 @ 16:45:14 #112
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146616067
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 06:21 schreef Cassandra87 het volgende:
Juist niet barreltje. Je moet voor de ovulatie sex hebben. Niet tijdens
Ik vraag me dan ook af hoe zoiets werkt . Dat je in de lente en zomer op een ander tijdstip ovuleert dan in de herfst /winter. Wat zou daar de oorzaak van zijn?
/wetenschappelijk nerd geneuzel.. :p
  donderdag 13 november 2014 @ 16:49:28 #113
337640 Barreltje
Produceert gas
pi_146616261
En over vriendinnen met kinderen..
Tsjah.. ik heb er ook verschillende. . En soms wordt ik ook een beetje debiel van de 100.000ste Facebook update van een moeder over het kind.. zonder ook maar 1 update over zichzelf..
Maar een vriendschap is een investering over vele jaren.. en over een paar jaar trekt dat allemaal wel weer recht.. (want dan post ik hopelijk Facebook vol over mijn mormel :P )
pi_146616536
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 14:11 schreef -Spring het volgende:
Kan ik iemand blij maken met een doosje Conceive plus? Het bleek hier zo effectief dat er maar één applicator nodig was. :+

Nog 7 over dus. En losse applicators dus, dus don't worry. :Y)

Ik hoef er alleen verzendkosten voor te hebben.

http://www.newpharma.nl/c(...)aDhNJWB94aAjFf8P8HAQ
Ik houd mij graag aanbevolen O+
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
pi_146616818
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780! :o op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.

Ik ben zooo trots! *O*
En dat mag je dan ook zeker zijn! Gefeliciteerd voor je studiebol :*
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kom hierheen doorschuiven! Vet spannend, en een beetje gek te geloven. Straks ben ik wellicht zwanger :o

Ik denk dat ik op dit moment redelijk aan het eind van m'n cyclus zit. Tot nu toe altijd beschermde seks gehad, dus volgende maand gaat het echt van start...
Welkom en veel plezier met het verwekken :P En wil je in de OP?
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kleine egopost, ben vooral benieuwd wat jullie hiervan vinden:

SPOILER
Ik heb twee opties van reageren, want ik kan je post ook op twee manieren opvatten:
#1: Je bedoelde te zeggen een ego post over je vriendin ? :P
Misschien gaat het proces sowieso al langzaam naar verwateren. Als je elkaar al zo weinig ziet en dan ook alleen maar hoeft te "luisteren" naar haar f a n t a s t i s c h e leven en dan ook nog eens je mond straks moet houden over hoe schattig je kind wel niet is ...... want one nighters zijn idd belangrijker :Y

#2: Je kunt misschien ook de volgende keer erop attenderen, dat je het niet zo fijn vind hoe ze het brengt. Misschien bedoelt ze wel dat ze graag nog meiden gesprekken wil houden/hebben met je waar niet de topics ranzige luiers en uitslag van tandjes die door gaan komen bij je schattige meisje.
En heeft dit probleem waarschijnlijk vaker gehad, waardoor je haar laatste hoop bent :9

Je moet helemaal zelf weten wie je dichtbij je houdt en wie je afstoot. Daar kunnen wij niet echt over oordelen. Vriendschappen kunnen komen en gaan en het is geven en nemen. Soms is de balans iets meer naar links, dan wel naar rechts als je maar weer na een poosje in het midden zit ;)
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 17:41:25 #116
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146618220
Bij de Jumbo helemaal geen speciale Tony's Chocolonely :'( Misschien maar goed ook op dag twee van mijn dieet :@ :')
pi_146618313
quote:
7s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:49 schreef Barreltje het volgende:
En over vriendinnen met kinderen..
Tsjah.. ik heb er ook verschillende. . En soms wordt ik ook een beetje debiel van de 100.000ste Facebook update van een moeder over het kind.. zonder ook maar 1 update over zichzelf..
Maar een vriendschap is een investering over vele jaren.. en over een paar jaar trekt dat allemaal wel weer recht.. (want dan post ik hopelijk Facebook vol over mijn mormel :P )
Die vrienden van mij die een kind hebben, posten juist nooit iets op facebook erover. En aangezien ze allemaal op 1000+ km weg wonen, vind ik dat soms juist wel lastig...Hoewel ik ze niet elke week hoef te spreken, vind ik het wel leuk iets mee te krijgen van de kinderen..

Plezier hebben zullen we zeker! En Dottey, ik hoef niet zo nodig in de OP, geloof ik!
pi_146618529
Ik heb een iets langere cyclus deze maand maar spotting is gearriveerd. Mijn nod mag op 12 december..
pi_146618798
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 16:55 schreef Dottey het volgende:

[..]

Ik houd mij graag aanbevolen O+
DM je adres maar. :)
pi_146618875
Is het al weekend? O-) Er lijkt geen einde aan deze week te komen :'(
Life is what happens to you, while you're busy making other plans!
pi_146619870
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 17:41 schreef MaJo het volgende:
Bij de Jumbo helemaal geen speciale Tony's Chocolonely :'( Misschien maar goed ook op dag twee van mijn dieet :@ :')
/ontlurkt

Ik hoorde dat je die speciale edities niet in de supermarkt kunt kopen maar bij de Wereldwinkel.

:@
Dit, dat, alles.
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 18:43:09 #122
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146620108
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 18:33 schreef Philomijn het volgende:

[..]

/ontlurkt

Ik hoorde dat je die speciale edities niet in de supermarkt kunt kopen maar bij de Wereldwinkel.

:@
Thanks! Dat scheelt me weer zoeken ;)

En waarom lurken en niet posten? Of hebben jullie de stap tot zwanger worden nog niet genomen?
pi_146623720
Nope, ik hoor nog bij de rammelaars. ;)
Dit, dat, alles.
pi_146624001
Welkom jagar! Herkenbaar, het is zo spannend als het ineens voor het echt is!

En zeg, waarom moeten jullie al die dingen over chocoladeletters en pepernoten posten :9 Ik heb ze tot nu toe allemaal nog kunnen weerstaan maar dat gaat denk ik niet meer lang duren :D
pi_146624745
Op 2 na hebben alle vriendinnen ook al kinderen. Sommige zelfs al 2 kinderen. Ik moet zeggen, het gas wel vaak over elkaars kinderen en over eigen kinderen en werk. Maar we praten zeker ook nog wel over andere koetjes en kalfjes en serieuze dingen.

Hier zijn sommigen contacten wel minder geworden en sommige juist beter nu er kinderen zijn. Dat is nu eenmaal zo.. Helaas soms..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')