abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146601605
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 23:44 schreef Dottey het volgende:

[..]

Wil je die bijzonderheden er ook bij? :D
Neuh :p
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146603201
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780! :o op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.

Ik ben zooo trots! *O*
pi_146603229
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780! :o op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.

Ik ben zooo trots! *O*
^O^
pi_146603324
Ik kom hierheen doorschuiven! Vet spannend, en een beetje gek te geloven. Straks ben ik wellicht zwanger :o

Ik denk dat ik op dit moment redelijk aan het eind van m'n cyclus zit. Tot nu toe altijd beschermde seks gehad, dus volgende maand gaat het echt van start...
pi_146603391
quote:

Ik ben zooo trots! *O*
wat goed! Gefeliciteerd!

En welkom jagar *O*
pi_146603428
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kom hierheen doorschuiven! Vet spannend, en een beetje gek te geloven. Straks ben ik wellicht zwanger :o

Ik denk dat ik op dit moment redelijk aan het eind van m'n cyclus zit. Tot nu toe altijd beschermde seks gehad, dus volgende maand gaat het echt van start...
Welkom! En spannend ;)
pi_146603883
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef gestreeptestoel het volgende:

[..]

Dit ken ik helemaal niet. :X

Sproetjes, doe t rustig aan hoor!
OMG. Dit is echt heerlijke chocolade :Y). Ik ben met vlagen een chocolade fan, kan het maanden laten liggen, en dan opeens weer vol erin gaan. Zoals nu dus O+. En hallo, de combinatie van chocolade met pepernoot is ook eigenlijk gewoon onweerstaanbaar!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:

Ik ben zooo trots! *O*
Gefeliciteerd! Dat moet gevierd worden! En wat fijn dat hij het nu al weet ook *O* *O* *O*

Sproetjes toch :N. Heel veel beterschap en sterkte met herstellen..! Rustig aan doen meid :*.

Haha gezellig dat je er weer bent Bottoms!

En hiep hoi voor jagar! Gezellig! *O*
pi_146603929
quote:
17s.gif Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
& wat was ook al weer het smakelijke verhaal over dat slijm rond de eisprong? O-)
Hahaha, dat je slijm naarmate je eisprong dichterbij komt steeds doorzichtiger en elastischer wordt? Dat verhaal? :P

Op die manier hou ik het wel een beetje bij hoor.. En dus kramp in m'n bekken. :+
pi_146604017
Het is een computernerdexamen. Uitslag kwam direct in beeld. Nu wil hij nog twee examens van een ander instituut en dan is hij klaar. *O*

Welkom jagar!
pi_146604042
quote:
1s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:34 schreef Cygne het volgende:
Het is een computernerdexamen. Uitslag kwam direct in beeld. Nu wil hij nog twee examens van een ander instituut en dan is hij klaar. *O*

Welkom jagar!
Wat fijn! Ik ben blij voor jullie! *O*
pi_146604184
Kleine egopost, ben vooral benieuwd wat jullie hiervan vinden:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 13 november 2014 @ 10:46:14 #87
426326 Starbuck_
Captain Kara Thrace
pi_146604260
Gefeliciteerd Cygne! *O*
Welkom Jagar! *O*

Kapitein: Als je haar toch al weinig zag vanwege die meningen zou ik het contact gewoon een beetje laten verwateren. Beetje een rare 'eis' die ze stelt aan haar vriendinnen.
Semper frakkin fi!
pi_146604663
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:

SPOILER
Mocht je nog iets zeggen of :X ?
pi_146605411
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 11:03 schreef Daui het volgende:

[..]

Mocht je nog iets zeggen of :X ?
Nouja, ik zal echt compleet verbouwereerd eigenlijk naar haar te kijken. Toen ik zei dat ik niet zwanger ben, zei ze: gelukkig! Nouja, vrij snel daarna het gesprek afgekapt.. o|O
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 11:51:35 #90
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146605893
Gefeliciteerd met man cygne! *O* en wat een goeie scores!

Kapitein, gewoon dood laten bloeden deze vriendschap, klinkt niet als gelijkwaardig. Ik heb ook een "vriendin" die me ooit heeft gezegd dat we geen vrienden meer kunnen zijn als ik ooit een kind krijg omdat ze niet van kinderen houd. Ik kan niet wachten om haar een sms te sturen dat ik de vriendschap verbreek }) waarschijnlijk zal ze dan wat milder zijn, maar toch...

En welkom jagar!
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146605929
Wat goed van he vent cygne! Gefeliciteerd!

Welkom Jagar, leuk dat je aanschuift!

KapiteinCup: dumpen dat kreng. Of de volgende keer het gesprek beginnen met: Ah, je hebt toch niet weer een one-night-stand gehad he? Ik word zooooo moe van die vrouwen die die fase niet willen ontgroeien..... (voeg een rugvanjehandtegenvoorhoofd toe voor het dramatische effect) :6

Nee, ik vind die verhalen leuk en prima, maar laat een ander ook in z'n waarde zeg!
pi_146606809
Cupcake ik zou het superleuk vinden als je zwanger bent. Vriendschap moet van twee kanten komen. Je bent geen praatpaal :(
pi_146607823
Jullie zijn lief :*

Inderdaad, ik voelde me ook echt best een beetje gebruikt toen ze dat zei. Ik gedraag me vaak volwassener dan mijn leeftijdsgenoten (vriendje is ook een heel stuk ouder) en zij is bijna tien jaar ouder dan ik. Dan verwacht je toch een ander soort reactie :+.
pi_146608669
Hebben ze die Tony Chocolonely letters alleen in melk en puur? Iemand had het over pepernoten hier. Heb er eentje voor O+ gekocht, de oude snoeperd. En ik heb die met marshmallow gekocht. Als echte Amerikaan moet ik dat wel lekker vinden toch?
pi_146608844
quote:
17s.gif Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Jullie zijn lief :*

Inderdaad, ik voelde me ook echt best een beetje gebruikt toen ze dat zei. Ik gedraag me vaak volwassener dan mijn leeftijdsgenoten (vriendje is ook een heel stuk ouder) en zij is bijna tien jaar ouder dan ik. Dan verwacht je toch een ander soort reactie :+.
Ik denk dat iedereen wel van zulke zuigvrienden heeft gehad. Ik heb mijn portie wel gehad. Schrijf een brief aan de Sint en vraag of ie haar mee wil nemen :W
pi_146608997
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Daui het volgende:
Hebben ze die Tony Chocolonely letters alleen in melk en puur? Iemand had het over pepernoten hier. Heb er eentje voor O+ gekocht, de oude snoeperd. En ik heb die met marshmallow gekocht. Als echte Amerikaan moet ik dat wel lekker vinden toch?
Ja ik!

Ja. Ze mag mee in de zak }) oO/

Overigens weet ik wel, en vooral in het vak waar ik een aantal jaar in heb gewerkt, dat veel vriendschappen héél oppervlakkig zijn. Had toch alleen een vast clubje wat nu uit elkaar begint te vallen omdat wij een andere weg in slaan.. Op de een of andere manier heeft mijn vriend daar weer minder last van }:|.
pi_146609473
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:

SPOILER
Ze heeft het nogal slecht verwoord, maar ik kan haar op zich wel begrijpen. Moeders praten 90% van de tijd over hun kinderen, zeker als ze net moeder zijn geworden of hun kind weer eens iets nieuws heeft gedaan (wat vaak voorkomt). Ik heb een aantal moeders als vriendin en zus en dat kan als niet moeder (en niet baby-liefhebber) best vervelend worden op den duur, het duurt minimaal een jaar of vijf voordat je weer regelmatig met nieuwe moeders een gesprek kunt hebben waarin het kind niet genoemd wordt of er geen rekening mee gehouden hoeft te worden. Niet voor niets verwateren veel vriendschappen als de een aan kinderen is begonnen, dat komt puur doordat je leefwereld totaal veranderd. Dat een bewust kinderloos iemand daar bang voor is kan ik wel begrijpen.

Als zoiets nog een keer ter sprake komt zou ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je haar reactie op deze manier niet waardeert en evt dat je zal proberen om de vriendschap gewoon hetzelfde te houden (als je dat wil natuurlijk). Een vriendschap nu al verbreken vanwege problemen die er mogelijk in de toekomst kunnen spelen vind ik een beetje voorbarig. Als het zo loopt, dan loopt het zo en dooft zo'n vriendschap vanzelf wel uit.
pi_146610157
Kan ik iemand blij maken met een doosje Conceive plus? Het bleek hier zo effectief dat er maar één applicator nodig was. :+

Nog 7 over dus. En losse applicators dus, dus don't worry. :Y)

Ik hoef er alleen verzendkosten voor te hebben.

http://www.newpharma.nl/c(...)aDhNJWB94aAjFf8P8HAQ
  Moderator donderdag 13 november 2014 @ 14:11:52 #99
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146610182
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:

[..]

Ja ik!

[ afbeelding ]

Ja. Ze mag mee in de zak }) oO/

Overigens weet ik wel, en vooral in het vak waar ik een aantal jaar in heb gewerkt, dat veel vriendschappen héél oppervlakkig zijn. Had toch alleen een vast clubje wat nu uit elkaar begint te vallen omdat wij een andere weg in slaan.. Op de een of andere manier heeft mijn vriend daar weer minder last van }:|.
waar heb je deze vandaan? En Daui, chocola met marshmallow klinkt hemels :9 waar kan ik dat kopen? Loop sinds eergisteren bij een diëtist omdat ik beter op mijn voeding wil gaan letten, dus misschien niet zo heel verstandig om dan chocola in te slaan :@

FlyingFish, ik herken me daar eigenlijk niet in. De moeders die ik ken blijven ook gewoon geīnteresseerd in dingen buiten het kind en voelen zich vooral schuldig als ze het teveel over de kinderen hebben. Ik vind het juist niet erg om over kinderen te praten O+ En je bent er zelf ook bij he? Als je dat vervelend vindt aan anderen moet je ervoor zorgen dat je zelf niet zo wordt :)
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146610234
Dank voor het welkom, allemaal!

Dus, sinds hier de knoop doorgehakt is dat we er voor gaan ben ik aan de ene kant alleen maar nog harder gaan rammelen, want nu wordt het tastbaarder. Aan de andere kant zijn de gedachtes van 'kunnen we dit wel, dit gaat onze hele levens veranderen', ook veel sterker geworden. Ik geloof dat de eerste kant veel sterker is, maar toch, hoe stom is het menselijke brein!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')