Je kan ook eventueel je temperatuur bijhouden. Dan weet je wanneer je eisprong was. Als het goed is kun je dat ook in je app zetten. Ik weet nu alles onder de 36,4 is geen eisprong alles boven 36,6 is eisprong is geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 21:17 schreef MaJo het volgende:
Klinkt toch spannend sjois![]()
![]()
Ik vind het zo lastig dat je echt niet weet wanneer je eisprong is als je dat niet test, vooral met wisselende cycli. Ik heb wel het vermoeden dat bij mij de eisprong samengaat met enorm pijnlijke borsten. Als dat vermoeden klopt zou mijn NOD op aanstaande woensdag liggen in plaats van een week later zoals berekend door period tracker. En als dat klopt hebben we precies op het goede moment wél gebatst, terwijl dat volgens PT helemaal niet zo is. Verwarrend allemaal!
Rust lekker uit Sproetjesquote:Op woensdag 12 november 2014 19:58 schreef sproetjes het volgende:
[..]
Ik heb in elk geval geen wervels gebroken en kan morgen voor de rest van de uitslagen van de foto's bellen. Moet wel zsm naar de fysio voor behandelingen om verder klachten van een whiplash te voorkomen. Morgen heeft mn man dezelfde dienst dus die zet me even af op t werk en als het niet meer gaat brengt een collega me naar huismijn baas drong nogal aan op snel weer komen werken maar gelukkig denken mijn begeleider en coach daar anders over.
Sorry ik lees wel mee maar kan me nog niet echt goed genoeg concentreren om op iedereen te antwoorden. Ben nog steeds duizelig en stijf.
Ik hoop snel op strepen voor iedereen hier![]()
Dit ken ik helemaal niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Tony Chocolade is lekkerrrrrrr
Hmmm dan zou er 3 dagen tussen zitten en dan de eisprong? Dat zou kunnen. Sowieso handig om al die symptomen bij te houden, ik leg die verbanden zelf nooit zo.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:28 schreef Sara82 het volgende:
Bij mij is het pas na de eisprong dat ze pijn gaan doen, dus misschien heeft je app wel gelijk... time will tell....
Ik ben benieuwd wat dat opbrengt aangezien ik van mezelf een hoge temperatuur heb (altijd rond de 37,5 graden), dan zit ik tegen koorts aan met een eisprongquote:Op woensdag 12 november 2014 21:28 schreef Daui het volgende:
[..]
Je kan ook eventueel je temperatuur bijhouden. Dan weet je wanneer je eisprong was. Als het goed is kun je dat ook in je app zetten. Ik weet nu alles onder de 36,4 is geen eisprong alles boven 36,6 is eisprong is geweest
Ga jij eens heel snel naar de winkelquote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dit ken ik helemaal niet.![]()
Sproetjes, doe t rustig aan hoor!
Wow dat is wel hoog. Hoger dan dat van mij. Maar ik zit weer laag.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
Hmmm dan zou er 3 dagen tussen zitten en dan de eisprong? Dat zou kunnen. Sowieso handig om al die symptomen bij te houden, ik leg die verbanden zelf nooit zo.
[..]
Ik ben benieuwd wat dat opbrengt aangezien ik van mezelf een hoge temperatuur heb (altijd rond de 37,5 graden), dan zit ik tegen koorts aan met een eisprong
[..]
Ga jij eens heel snel naar de winkelVerkopen ze gewoon bij de appie
Misschien volgende cyclus eens proberenquote:Op woensdag 12 november 2014 21:49 schreef Daui het volgende:
[..]
Wow dat is wel hoog. Hoger dan dat van mij. Maar ik zit weer laag.
Je moet de temperatuur meten als je wakker wordt. Ik ging heel panisch doen omdat ik snachts drie keer naar de wc moet maar dat is nergens voor nodig. Het verschil voor en na de eisprong is heel duidelijk ook al slaap je lekker uit in het weekend
Same herequote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ majo, ik ben geen enorme choco eterIk zeg altijd: Soms ben ik net een man
![]()
En zo zijn de rollen toch maar weer goed verdeeld!quote:Op woensdag 12 november 2014 22:07 schreef Starbuck_ het volgende:
[..]
Same hereik hou helemaal niet van chocola. Mijn man daarentegen is net een wijf op chocolagebied
![]()
Die mot ik ook hebben! Twee decimalen. Maar vorige maand heb ik het maar met een normale gedaan. Hou je het elke maand bij?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef coccinelle het volgende:
Itemperaturen. De zekerheid dat je een eisprong hebt gehad!
Vandaag via ebay een thermometer met 2 decimalen besteld. Ook al is het niet echt nodig aangezien de gewone het ook wel doet, maar ik wil het nog nauwkeuriger registeren!
Ik ben ook geen enorme choco eterquote:Op woensdag 12 november 2014 21:58 schreef gestreeptestoel het volgende:
@ majo, ik ben geen enorme choco eterIk zeg altijd: Soms ben ik net een man
![]()
Dat temperaturen is dan toch veel makkelijker dan over stokjes heen piesen?Ik heb me er verder ook nog helemaal niet in verdiept hoor. Dat doe ik denk ik in het nieuwe jaar maar eens..
Wil je die bijzonderheden er ook bij?quote:Op woensdag 12 november 2014 20:26 schreef pinquit het volgende:
[..]
Mag ik in t lijstje?
Bezig sinds sept. '14
verwachte NOD is pas 10-12, ben net ongesteld.
Kind nummer 2![]()
Bijzonderheden heb ik niet geloof ik? (ofnouja, kindje nummer 1 is inmiddels al 8 en van een andere mandus dit wordt wel eerste kind met huidige man)
Ochtend Sex kan dus even de deur uit voor een paar maanden..quote:Het moment van ovulatie is seizoen gebonden: in de lente treedt de ovulatie 's nachts of 's morgens op, in de herfst en de winter laat in de middag of 's avonds
Neuh :pquote:Op woensdag 12 november 2014 23:44 schreef Dottey het volgende:
[..]
Wil je die bijzonderheden er ook bij?
quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780!op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.
Ik ben zooo trots!
wat goed! Gefeliciteerd!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Man heeft net examen gehad. Minimale score is 500, maximale score is 800. Haalt ie gewoon 780!op alle onderdelen 100%, op twee na die waren 95% en 91%.
Ik ben zooo trots!
Welkom! En spannendquote:Op donderdag 13 november 2014 10:04 schreef Jagärtrut het volgende:
Ik kom hierheen doorschuiven! Vet spannend, en een beetje gek te geloven. Straks ben ik wellicht zwanger![]()
Ik denk dat ik op dit moment redelijk aan het eind van m'n cyclus zit. Tot nu toe altijd beschermde seks gehad, dus volgende maand gaat het echt van start...
OMG. Dit is echt heerlijke chocoladequote:Op woensdag 12 november 2014 21:34 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dit ken ik helemaal niet.![]()
Sproetjes, doe t rustig aan hoor!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gefeliciteerd! Dat moet gevierd worden! En wat fijn dat hij het nu al weet ookquote:Op donderdag 13 november 2014 09:59 schreef Cygne het volgende:
Ik ben zooo trots!![]()
![]()
![]()
Sproetjes toch. Heel veel beterschap en sterkte met herstellen..! Rustig aan doen meid
.
Haha gezellig dat je er weer bent Bottoms!
En hiep hoi voor jagar! Gezellig!![]()
Hahaha, dat je slijm naarmate je eisprong dichterbij komt steeds doorzichtiger en elastischer wordt? Dat verhaal?quote:Op woensdag 12 november 2014 21:31 schreef SilverSjoiis het volgende:
& wat was ook al weer het smakelijke verhaal over dat slijm rond de eisprong?
Wat fijn! Ik ben blij voor jullie!quote:Op donderdag 13 november 2014 10:34 schreef Cygne het volgende:
Het is een computernerdexamen. Uitslag kwam direct in beeld. Nu wil hij nog twee examens van een ander instituut en dan is hij klaar.![]()
Welkom jagar!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kleine egopost, ben vooral benieuwd wat jullie hiervan vinden:Mocht je nog iets zeggen ofSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.?
Nouja, ik zal echt compleet verbouwereerd eigenlijk naar haar te kijken. Toen ik zei dat ik niet zwanger ben, zei ze: gelukkig! Nouja, vrij snel daarna het gesprek afgekapt..quote:
Ik denk dat iedereen wel van zulke zuigvrienden heeft gehad. Ik heb mijn portie wel gehad. Schrijf een brief aan de Sint en vraag of ie haar mee wil nemenquote:Op donderdag 13 november 2014 12:55 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Jullie zijn lief![]()
Inderdaad, ik voelde me ook echt best een beetje gebruikt toen ze dat zei. Ik gedraag me vaak volwassener dan mijn leeftijdsgenoten (vriendje is ook een heel stuk ouder) en zij is bijna tien jaar ouder dan ik. Dan verwacht je toch een ander soort reactie.
Ja ik!quote:Op donderdag 13 november 2014 13:23 schreef Daui het volgende:
Hebben ze die Tony Chocolonely letters alleen in melk en puur? Iemand had het over pepernoten hier. Heb er eentje voorgekocht, de oude snoeperd. En ik heb die met marshmallow gekocht. Als echte Amerikaan moet ik dat wel lekker vinden toch?
quote:Op donderdag 13 november 2014 10:42 schreef KapiteinCupcake het volgende:
Kleine egopost, ben vooral benieuwd wat jullie hiervan vinden:Ze heeft het nogal slecht verwoord, maar ik kan haar op zich wel begrijpen. Moeders praten 90% van de tijd over hun kinderen, zeker als ze net moeder zijn geworden of hun kind weer eens iets nieuws heeft gedaan (wat vaak voorkomt). Ik heb een aantal moeders als vriendin en zus en dat kan als niet moeder (en niet baby-liefhebber) best vervelend worden op den duur, het duurt minimaal een jaar of vijf voordat je weer regelmatig met nieuwe moeders een gesprek kunt hebben waarin het kind niet genoemd wordt of er geen rekening mee gehouden hoeft te worden. Niet voor niets verwateren veel vriendschappen als de een aan kinderen is begonnen, dat komt puur doordat je leefwereld totaal veranderd. Dat een bewust kinderloos iemand daar bang voor is kan ik wel begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als zoiets nog een keer ter sprake komt zou ik gewoon eerlijk zijn en zeggen dat je haar reactie op deze manier niet waardeert en evt dat je zal proberen om de vriendschap gewoon hetzelfde te houden (als je dat wil natuurlijk). Een vriendschap nu al verbreken vanwege problemen die er mogelijk in de toekomst kunnen spelen vind ik een beetje voorbarig. Als het zo loopt, dan loopt het zo en dooft zo'n vriendschap vanzelf wel uit.
waar heb je deze vandaan? En Daui, chocola met marshmallow klinkt hemelsquote:Op donderdag 13 november 2014 13:34 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Ja ik!
[ afbeelding ]
Ja. Ze mag mee in de zak![]()
![]()
Overigens weet ik wel, en vooral in het vak waar ik een aantal jaar in heb gewerkt, dat veel vriendschappen héél oppervlakkig zijn. Had toch alleen een vast clubje wat nu uit elkaar begint te vallen omdat wij een andere weg in slaan.. Op de een of andere manier heeft mijn vriend daar weer minder last van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |