SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige links:
Foliumzuur
Menstruele cyclus
Vruchtbaarheid
Vragen en antwoorden over zwanger worden
Freya, patientvereniging voor vruchtbaarheidsproblematiek
Online zwangerschapstest (voor de gein)
[ Bericht 2% gewijzigd door Dottey op 12-11-2014 23:44:12 ]Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Same!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik snel een nieuwe nod heb.
Of niet uiteraard
Doe mijn NOD maar naar 28 november. Volgens mij komt er weer een 30 dagen cyclus aanquote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Oh en mochten er veranderingen in de OP nodig zijn...... laat maar weten. DM of Quote mij maar
Jaaa!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:34 schreef Dottey het volgende:
Gemiddeld twee streepjes per topic ... ik was wel toe aan nieuwe streepjes!
Let it rain!!!
We lopen synchroomquote:Op woensdag 12 november 2014 16:15 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Jaaa!
Volgens mij had ik vanmorgen mijn eisprong; veel eerder dan verwacht. Volledig gemiste ronde dus!![]()
Maar ik vind het ook zo gezellig hier.
Mijn roots liggen een staat daar vlak naast aan de kustquote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat grappig Daui dat je roots in Florida liggen. Lang gewoond daar, of nog verder terug en komt je familie daarvandaan?
Maar mijn hypotheek is nog niet rond, en mijn huis is nog niet verkocht, was het maar zo'n feest hihi. Alles is in de voorbereiding, enige dat is veranderd is dat ik mij nu niet meer zonder gevolgen kan bedenken, en op funda staat er verkocht onder voorbehouding
Starbuck_ ondanks dat je al eerder een langere cyclus had blijft t spannend of niet*Is dit weer een lange cyclus of komt er geen nieuwe cyclus meer
*
Sproetjes hoe is t nu?
Ja, de woningbouw is verplicht om mijn woning over te kopen. Maar ik haal pas opgelucht adem als ik akkoord op mijn financiering heb, en de sleutels van mijn huidige huis heb ingeleverdquote:Op woensdag 12 november 2014 17:55 schreef Daui het volgende:
[..]
Mijn roots liggen een staat daar vlak naast aan de kust
Ik dacht dat je al kopers voor je huis had maar jij was degene die er niet meer onderuit kan. Maar komt wel goed allemaal.
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Daui het volgende:
En ik ben een voorstander van first in first out dus ik duim extra veel voor de dames die op moeten zouten naar het zwangere vrouwen forum
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:40 schreef Cassandra87 het volgende:
Wat grappig Daui dat je roots in Florida liggen. Lang gewoond daar, of nog verder terug en komt je familie daarvandaan?
Maar mijn hypotheek is nog niet rond, en mijn huis is nog niet verkocht, was het maar zo'n feest hihi. Alles is in de voorbereiding, enige dat is veranderd is dat ik mij nu niet meer zonder gevolgen kan bedenken, en op funda staat er verkocht onder voorbehouding
Starbuck_ ondanks dat je al eerder een langere cyclus had blijft t spannend of niet*Is dit weer een lange cyclus of komt er geen nieuwe cyclus meer
*
Sproetjes hoe is t nu?
wil je mij bij het lijstje 'users' zetten?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Oh en mochten er veranderingen in de OP nodig zijn...... laat maar weten. DM of Quote mij maar
+1quote:Op woensdag 12 november 2014 14:49 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik hoop dat ik snel een nieuwe nod heb.
Of niet uiteraard
Donequote:Op woensdag 12 november 2014 19:03 schreef coccinelle het volgende:
[..]
wil je mij bij het lijstje 'users' zetten?
coccinelle (04-2014)
Juli baby gaat het hier niet meer worden. Luteale fase van 7 dagen deze keer![]()
Op naar een augustus baby!
Meer nieuws dan geen nieuws nietquote:
Vanaf de 6de is je NOD, dat is al bijna een week geleden! Dat klinkt wel veel belovend natuurlijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 19:06 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Meer nieuws dan geen nieuws niet![]()
![]()
Niet getest & nog geen bloed
Ik heb zaterdag, de 8ste getest en die was negatief. Maar ik vermoed dat ik een wisselende cyclus heb. 29-35-29-?? - Morgen zit ik dan op 35quote:Op woensdag 12 november 2014 19:13 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vanaf de 6de is je NOD, dat is al bijna een week geleden! Dat klinkt wel veel belovend natuurlijk.
Was je van plan binnenkort te testen of laat je dat nog even voor je uitgeschoven liggen?
Vandaar dat je zo rustig "oogt"quote:Op woensdag 12 november 2014 19:18 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Ik heb zaterdag, de 8ste getest en die was negatief. Maar ik vermoed dat ik een wisselende cyclus heb. 29-35-29-?? - Morgen zit ik dan op 35Dus ik wacht morgen sowieso nog even af en mocht ik nog niet menstrueren, ga ik zaterdag testen
Voor mij voelt het niet veelbelovend ivm de blaasontsteking + reis rond mn eisprong haha
Ik dacht dat het altijd een beetje random was..quote:Op woensdag 12 november 2014 19:23 schreef SilverSjoiis het volgende:
Ik zit nu van alles te lezen over de folliculaire fase, want dat is het enige in je cylus die verschillend in duur/lengte kan zijn. Ik dacht altijd dat je linker- en rechtereierstok afwisselde per maand, maar lees nu dat dit niet zo is. Noob
Ja, het is wel een combi hoor. Het weten dat er weinig is gedaan deze maand + enorm veel werken, maakt het dat ik me er nog niet heel druk om maak. Aan de andere kant voel ik mn menstruatiesymptomen ook nog nietquote:Op woensdag 12 november 2014 19:22 schreef Dottey het volgende:
[..]
Vandaar dat je zo rustig "oogt"
Nog even afwachten dan maar
Ja, dat is ook zoquote:Op woensdag 12 november 2014 19:24 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Ik dacht dat het altijd een beetje random was..
Neequote:Op woensdag 12 november 2014 19:24 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Heb je ovulatietesten gedaan Silver? Of lees ik verkeerd dat je weet wanneer je eisprong was?
Nou duimen dat je ze niet meer nodig hebtquote:Op woensdag 12 november 2014 19:27 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
NeeDie zijn gisteren binnen gekomen. Dus daar wil ik deze maand mee beginnen
Het zou een stunt zijn.. De maand waarin je er gewoon echt niet bezig bent, zwanger rakenquote:Op woensdag 12 november 2014 19:29 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Nou duimen dat je ze niet meer nodig hebt
Hehe, toch hoor ik dat wel vaker!quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Het zou een stunt zijn.. De maand waarin je er gewoon echt niet bezig bent, zwanger raken
+1!quote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Daui het volgende:
En ik ben een voorstander van first in first out dus ik duim extra veel voor de dames die op moeten zouten naar het zwangere vrouwen forum
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 19:39 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hehe, toch hoor ik dat wel vaker!
Zo! Herkenbaar! Ik schoot net echt irrationeel uit mijn slof toen mijn hond op straat een kipkluifje had gevonden. Buren zullen wel gedacht hebben: arme hondquote:Op woensdag 12 november 2014 19:39 schreef Cassandra87 het volgende:
Ik ben extreem prikkelbaarMijn hond kwam net van zijn plaats af en toen ik m terug stuurde ging hij demonstratief in zijn mand liggen (ritueel is, in de bench met de deur open tot wij hebben gegeten en hebben opgeruimd). Vervolgens gaat ie op zn rug liggen van, spelen!! En dat viel een beetje verkeerd.
Stress, slecht slapen, ziekig zijn, en morgen ongesteld moeten worden is geen goede combinatie.
Ik gun het gewoon iedereen. Duur van het proces zegt niets over het verlangen tenslottequote:Op woensdag 12 november 2014 17:56 schreef Daui het volgende:
Ik heb in elk geval geen wervels gebroken en kan morgen voor de rest van de uitslagen van de foto's bellen. Moet wel zsm naar de fysio voor behandelingen om verder klachten van een whiplash te voorkomen. Morgen heeft mn man dezelfde dienst dus die zet me even af op t werk en als het niet meer gaat brengt een collega me naar huisquote:
Aha de P van pepernotenquote:Op woensdag 12 november 2014 20:04 schreef Cassandra87 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Nee nog geen ontspanning in t vooruitzicht. Laatst lekker gereden op mijn vaste paardje voor t eerst sinds een half jaar (zij heeft een veulen gehad, vandaar). madam was zo blij dat ze een partij ging bokken. Dag ontspanning
Mag ik in t lijstje?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:35 schreef Dottey het volgende:
Nou ja, naar nu blijkt is m'n eisprong dus een week later geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 19:39 schreef KapiteinCupcake het volgende:
[..]
Hehe, toch hoor ik dat wel vaker!
Ik had laatst de caramel met zeezoutquote:Op woensdag 12 november 2014 20:02 schreef Stippelrientje het volgende:
[..]
Tony Chocolade is lekkerrrrrrr
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |