Bijna bijna bijna!quote:Op donderdag 13 november 2014 18:01 schreef SilverSjoiis het volgende:
Is het al weekend?Er lijkt geen einde aan deze week te komen
Ah okquote:Op donderdag 13 november 2014 19:59 schreef Philomijn het volgende:
Nope, ik hoor nog bij de rammelaars.
Morgen om 20:00 uur is het weekend.quote:
Spannend! Ik duimquote:Op donderdag 13 november 2014 22:32 schreef SilverSjoiis het volgende:
[..]
Morgen om 20:00 uur is het weekend.
Nog steeds niet ongesteld en vanochtend een negatieve test![]()
Jij was pas ongesteld geweest toch? Geen spierpijn van sport ofzo?quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:02 schreef MaJo het volgende:
Spannend meiden! Ik duim mee
Ik heb weer ontzettend last van mijn tettenVorige week ook al dus nu snap ik mijn lichaam echt niet meer
valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snelquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:09 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Jij was pas ongesteld geweest toch? Geen spierpijn van sport ofzo?
Dat gaat rap bij jou! Het lichaam kan raar doen...quote:Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef MaJo het volgende:
[..]
valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snel) mijn eerste cyclus was 25 dagen dus het zou kunnen dat ik ongesteld word. Alleen snap ik dan de pijnlijke borsten van vorige week niet
net zo rap als bij anderen lijkt mequote:Op vrijdag 14 november 2014 08:17 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Dat gaat rap bij jou! Het lichaam kan raar doen...
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:52 schreef MaJo het volgende:
[..]
net zo rap als bij anderen lijkt me![]()
Balen dat je ongesteld bent geworden
MaJoquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagen
Mijn eerste cyclus was 25 dagenquote:Op vrijdag 14 november 2014 08:56 schreef gestreeptestoel het volgende:
[..]
Haha..nee maar ik bedoel.. Jij hebt maar 25 dagen. Dan is de ronde sneller voorbij dan bij iemand met 36 dagen
Nee jij bent in de warquote:Op vrijdag 14 november 2014 09:03 schreef Daui het volgende:
[..]
MaJo
Bezig sinds: augustus 2014,
Kindje #: 1ste
Verwachte NOD: 24 november
Bijzonderheden: 5 jaar samen met vriend en pas verloofd.
Je bent in de war MaJo. Je moet pas over twee weken ongesteld worden![]()
Wanneer ga je trouwen?![]()
Ja best wel. Ik heb liever óf korte óf lange cycli, dan weet ik tenminste waar ik aan toe ben. Maar waarschijnlijk moet het allemaal weer op gang komen, ik ben natuurlijk ook nog niet zo lang bezigquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:30 schreef gestreeptestoel het volgende:
Haha wat een gedoe met die cyclussen!
ja dacht ik ook maar nu is t ook weer weg. Spotting. Mag wel wegblijven..quote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel!
Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
Misschien eind vd dag.. Of morgen.. Of gewoon NIETquote:Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel!
Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |