abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 11:22:31 #151
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146640319
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:19 schreef deadly_kiss het volgende:
Ik weet nou niet of ik mijn eisprong heb gemist of ik heb er geen gehad vorige week...
Als het de volgende ronde niet lukt zijn we met kerst officieel een jaar "bezig" 😲
Waar herken jij je eisprong aan? Of gebruik je testen?

De tijd gaat snel he? Ik hoop dat het snel raak is :*
5 - 28 februari Thailand O+
pi_146640347
quote:
Ik weet nou niet of ik mijn eisprong heb gemist of ik heb er geen gehad vorige week...
Als het de volgende ronde niet lukt zijn we met kerst officieel een jaar "bezig" 😲
Een jaar alweer.. :* Je maakt dus geen gebruik van ovulatietesten begrijp ik? Is dat een optie?
pi_146640383
Ik kom me hier weer terug melden.
Ik hoef niet in de openingspost want het is nog maar een voorzichtige poging...
Iets meer dan 2 jaar geleden gestopt met de pil en na 4 keer zwanger. Helaas miskraam gekregen en daarna ook wat relatieproblemen waardoor we het proberen maar even uitgesteld hebben. Nu is alles gelukkig weer stabiel en willen we weer een poging wagen. O+
Ik ben tussendoor niet terug begonnen met de pil waardoor ik nu een hele regelmatige cyclus heb van ongeveer 27,5 dagen.
Twee weken geleden op zaterdag geklust en zondag duidelijk een eisprong gevoeld dus zou wel eens raak kunnen zijn van de eerste keer. :)
De eerste keren dat we eerder geprobeerd hebben kwam ik er na 3 keer achter dat we elke keer te laat geklust hadden omdat ik een vroege eisprong heb. Deze is ongeveer 12 dagen na het begin van mijn menstruatie. Toen de 4de keer ook meteen raak omdat we wat vroeger geklust hadden.
Dus nu zeer benieuwd... O~)
Ik voel vanalles in mijn lijf maar weet niet of het door aankomende ongesteldheid komt of dat het nu raak is. :{
Zondag kan ik testen en dat ga ik ook meteen in de ochtend doen. Ik ben benieuwd...
Oost west, mij best.
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 11:29:54 #154
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146640508
Spannend Zomerzon! Dat zou wel bijzonder zijn als het meteen raak is O+

Wat leuk al die zwarte pietjes en Sinten als icons *O*
pi_146640918
Wat doen jullie trouwens qua sporten? Mijd je sommige oefeningen?
pi_146640962
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:47 schreef Daui het volgende:
Wat doen jullie trouwens qua sporten? Mijd je sommige oefeningen?
Waarvoor?

En zomerzon, welkom terug
pi_146641391
Buikoefeningen ofzo in de LF fase
pi_146641707
Welkom Zomerzon. Succes zondag! Hopelijk ga je in 1x door naar het volgende forum ^O^
pi_146642090
Waarom zou je dan geen buikoefeningen kunnen doen? Bedoel dat niet gemeen, maar ik weet niet waarom dat niet zou mogen..

In de sportschool mocht ik de voorste buikspieren blijven trainen tot 3 of 6 maanden. (1 vd 2.. Weet t niet meer) Daarna alleen nog de schuine buikspieren. Dus ik zou zeggen dat t dan nu ook gewoon mag! :o

(ik hou me ook niet aan dat soort dingen hoor ;) benen in de lucht, geen koffie/thee etc..)

[ Bericht 2% gewijzigd door gestreeptestoel op 14-11-2014 12:41:15 ]
pi_146642426
Bedankt voor het Welkom! :)

Ik heb dat van die buikspieroefeningen ook een keer ergens gelezen. Maar wordt zeker niet overal vermeld. Volgens mij is dat meer om striae te voorkomen omdat je spieren dan te strak zijn en te snel uit moeten zetten.

Ik heb me dit keer voorgenomen om me niet blind te gaan staren op die regeltjes allemaal.
De vorige keer heb ik me er wel aan gehouden en kreeg ik een miskraam.
En dan zie je andere zwangere vrouwen gewoon door roken, 3 blikjes red bull per dag drinken of zelfs sterke drank drinken (1 Glaasje kan wel, zeggen ze dan...) terwijl ze zwanger zijn en die krijgen kerngezonde baby's.

[ Bericht 0% gewijzigd door Zomerzon01 op 14-11-2014 14:22:38 ]
Oost west, mij best.
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 12:49:40 #161
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146642509
Ik doe helemaal niet aan sport :@ Wil ik wel weer gaan doen want er is het laatste jaar toch weer 10 kilo aangevlogen :') Maar dat heeft bij mij ook een andere oorzaak.

Net bij de Wereldwinkel de Tony's Chocolonely pepernoten versie gekocht O+ Marshmallow hadden ze helaas niet. Dus eerst deze maar eens proberen :9 En ja, dat past prima in mijn dieet :6 :')
  vrijdag 14 november 2014 @ 13:44:32 #162
56471 pinquit
oh my lama!
pi_146644219
Hahahaha sport :') behhhh
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_146644229
Buikspieroefeningen worden afgeraden als je zwanger bent om diastase te voorkomen.

Zwanger willen worden is geen excuus om een buikspieroefeningen te doen ~O>

Tegen de tijd dat je er achter komt dat je zwanger bent is het vroeg genoeg om er mee te stoppen.
pi_146645290
quote:
2s.gif Op vrijdag 14 november 2014 13:44 schreef Kyara het volgende:
Buikspieroefeningen worden afgeraden als je zwanger bent om diastase te voorkomen.

Zwanger willen worden is geen excuus om een buikspieroefeningen te doen ~O>

Tegen de tijd dat je er achter komt dat je zwanger bent is het vroeg genoeg om er mee te stoppen.
Vanavond ga ik meteen heel veel jackknives doen! Wegwezen vieze zwembandjes! Niet aan mijn lijf
pi_146646591
Welke app gebruiken jullie om de boel bij te houden (als je dat doet)?

Ik heb de gratis versie van womanlog voor iOS, maar ik vind de betaalde versie daarvan nogal duur (voor een simpele app) en niet zoveel toevoegen, maar word wel gek van al die reclame.
pi_146647288
Flyingfish: ik gebruik Period Calendar / Tracker, bevalt op zich wel goed, is gratis en niet veel last van reclame.

Wat betreft sporten valt het volgens mij inderdaad allemaal wel mee, zeker in het begin als je zwanger bent. Ik doe body pump en had laatst nog een zwangere vrouw in de les, die is nog best een poos doorgaan. Met buikspieren moet je idd wat aanpassingen doen en een aantal oefeningen met de stang gaan wat moeilijker met een buik die in de weg gaat zitten :+ Verder heb ik gelezen dat het vooral belangrijk is dat je niet oververhit raakt, dus vooral rustig aan doen en even stoppen als het niet meer gaat. Mijn voornemen is om wel lekker te blijven sporten als het raak is, hoe fitter hoe beter lijkt me. Hardlopen doe ik ook nog een beetje, ik weet eigenlijk niet hoe dat zit met zwangerschap.

Verder zit ik wat eerder dan verwacht weer op het wachtbankje, toch handig die testen want mijn cyclus was de vorige keer ineens langer (en was heel stabiel daarvoor). Volgens mij app had ik pas zaterdag een ei moeten hebben maar ik denk dat ik hem gister heb gehad aan de vette strepen te zien :) En er was gelukkig al geklust :D
pi_146647679
Hardlopen kan ook tijdens de zwangerschap. Mits je fit bent natuurlijk..
Ik zat in de sportschool tm week 33 geloof ik. Je moet goed je hartslag in de gaten houden en extra water drinken werd mij verteld. Dit ivm oververhitting inderdaad. (voor jezelf, maar ook voor baby in de buik).
Kreeg toen duidelijke uitleg en ook uitleg op papier mee.
pi_146649124
Welkom terug Zomerzon!
pi_146650622
Dag zomerzon! Hoop dat je snel een plakker hebt!

Vandaag een testje gedaan, met zo een die je vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Nou, witter kan een vakje niet worden, helaas....
pi_146651144
Ah jammer, Sara :*

Ik heb vorige keer tot week 36 gefietst op de binnenfiets. 3x per week een uur. Wel op hartslag 125 (mag hoger, maar ik vond dit een comfortabelere hartslag). Ik heb nu pas het fietsen weer opgepakt. :@
pi_146653920
Sara jammer zeg..

Silver, je hebt bijna weekend! :6 8-) en ook steepjes?! (i hope so..)

De vorige keer sportte ik 2 a 3x per week, min 1 uur per keer. Hoe verder de zwangerschap.. Hoe meer ik t op n lager pitje zette. ;) Op n gegeven moment ging t niet zo soepeltjes meer. Was al kapot als ik de trap af moest lopen vanuit de kleedkamers..
Nu 1x per week een uur.

Limone, jij was dan ook een fanatiekeling zeg!
pi_146654774
Maak je dan je eigen spinklasje Limone of fiets je er gewoon op los?
  Moderator vrijdag 14 november 2014 @ 22:33:51 #173
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_146664505
Aan mijn onderrug te voelen ga ik snel ongesteld worden -O- Voordeel is dan wel dat het weer een korte cyclus was!
pi_146666516
Weekend *O*
pi_146667499
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:12 schreef MaJo het volgende:

[..]

valt wel mee, zit nu op dag 24 (de tijd gaat zo snel :')) mijn eerste cyclus was 25 dagen dus het zou kunnen dat ik ongesteld word. Alleen snap ik dan de pijnlijke borsten van vorige week niet :?
Ik heb meestal rond mijn vruchtbare dagen t/m mijn menstruatie gevoelige/zwaar aanvoelende borsten. Dat had ik het eerste half jaar niet. Misschien is het bij jou ook wel wat aan het veranderen.
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 november 2014 08:23 schreef gestreeptestoel het volgende:
He krijg nou wat! :( ga ik naar de wc... Ondergoed vies.. :X

Apart. Normaal voel ik dat wel aankomen... En net nog getest, was er niks te zien.
Getver... verrassings aanvallen van down under zijn altijd ruk :/
quote:
11s.gif Op vrijdag 14 november 2014 10:14 schreef Starbuck_ het volgende:
Balen Cassandra en stoel! :*

Hier toch nog geen bloed, vaag. Vraag me af of het vandaag nog komt.
Je kunt ook innestelingsbloedingen hebben. Gewoon even afwachten maar..
quote:
Wat gaat de tijd toch langzaam als je een paar dagen of twee weken moet wachten op iets.. en wat is de tijd dan toch ineens voorbij gevlogen als je denkt dat je al bijna op een jaar zit.
Ik hoop dat je maar snel een plakker mag krijgen! :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 11:25 schreef Zomerzon01 het volgende:
Ik kom me hier weer terug melden.
Ik hoef niet in de openingspost want het is nog maar een voorzichtige poging...
Iets meer dan 2 jaar geleden gestopt met de pil en na 4 keer zwanger. Helaas miskraam gekregen en daarna ook wat relatieproblemen waardoor we het proberen maar even uitgesteld hebben. Nu is alles gelukkig weer stabiel en willen we weer een poging wagen. O+
Ik ben tussendoor niet terug begonnen met de pil waardoor ik nu een hele regelmatige cyclus heb van ongeveer 27,5 dagen.
Twee weken geleden op zaterdag geklust en zondag duidelijk een eisprong gevoeld dus zou wel eens raak kunnen zijn van de eerste keer. :)
De eerste keren dat we eerder geprobeerd hebben kwam ik er na 3 keer achter dat we elke keer te laat geklust hadden omdat ik een vroege eisprong heb. Deze is ongeveer 12 dagen na het begin van mijn menstruatie. Toen de 4de keer ook meteen raak omdat we wat vroeger geklust hadden.
Dus nu zeer benieuwd... O~)
Ik voel vanalles in mijn lijf maar weet niet of het door aankomende ongesteldheid komt of dat het nu raak is. :{
Zondag kan ik testen en dat ga ik ook meteen in de ochtend doen. Ik ben benieuwd...
Fijn dat de relatieproblemen voorbij zijn en jullie weer vol op er tegen aan kunnen gaan.
Welkom terug! Ik hoop dat ik je binnenkort alweer kan uitzwaaien :*
quote:
0s.gif Op vrijdag 14 november 2014 16:35 schreef Sara82 het volgende:
Dag zomerzon! Hoop dat je snel een plakker hebt!

Vandaag een testje gedaan, met zo een die je vier dagen voor je nod kunt gebruiken. Nou, witter kan een vakje niet worden, helaas....
He vervelend zeg! Maar soms slaat zo een testje niet aan. Geduld is super moeilijk soms!
:*
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')