abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 12 november 2014 @ 11:29:41 #51
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146566966
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef DS4 het volgende:

Kinderen zien het verschil tussen een neger en zwarte piet hoor.
laten we dan maar brandende kruizen op het plein zetten zaterdag?
kinderen weten toch niet wat het betekent
kulargument dus
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_146566968
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:28 schreef DS4 het volgende:

[..]

Sinterklaas kun je ook zien als een karikatuur van een bisschop, of van een bejaarde. Nog een paar bevolkingsgroepen die zich er aan kunnen ergeren... Hou op, schei uit.

Kinderen zien het verschil tussen een neger en zwarte piet hoor. Zwarte piet is om te beginnen zo zwart als roet (vanwege de schoorsteen, weet u nog?).
Hier stopte ik met lezen.
pi_146566976
Mensen met een kachelzwarte huidskleur bestaan inderdaad niet eens. Als je Zwarte Piet bruin zou schilderen, daar zou ik eerder een probleem mee hebben.

Het verhaal is en blijft dat Zwarte Piet zwart is vanwege de kleur van roet.
pi_146567003
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:30 schreef Webschip het volgende:
Mensen met een kachelzwarte huidskleur bestaan inderdaad niet eens. Als je Zwarte Piet bruin zou schilderen, dat zou ik eerder een probleem mee hebben.
Ze zijn ook bruin.
quote:
Nee.
pi_146567028
Yay @ keiharde verlies van de zeikerds bij de raad van state.

Maar aangezien die mensen toch niets anders te doen hebben dan zaniken vanuit hun slachtofferrol gaan ze nu natuurlijk gewoon weer verder bij de burgerrechter. Maar toch doet deze uitspraak van de raad van state me goed, ook al zeggen ze verder niets over Zwarte Piet, de klagers krijgen wel degelijk gewoon 100% ongelijk voor wat betreft hun aanklacht.
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146567043
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:22 schreef Webschip het volgende:

Het is nog veel erger. Ze willen als kleine minderheid hier gewoon voor het zeggen hebben!
Ze mogen best invloed proberen te hebben en er zijn natuurlijk best zaken uit het verleden die je beter kan vermijden, zoals "domme" pieten. En niemand gaat grote gouden oorbellen missen, dus zo'n aanpassing kan ook best. Ik zou met de schmink ook kiezen voor pikzwart en niet voor donkerbruin wat je nog wel eens ziet.

Een beetje geven en nemen is prima. Maar opbokken met flauwekul als dat piet niet meer zwart mag zijn. Nog even en een vacature voor zwarte piet is de enige vacature waar je getinte mensen voor mag weren... ;)
Doe maar gewoon, dan doe je al dom genoeg
[quote]Op donderdag 15 januari 2009 11:22 schreef EchtGaaf het volgende:
Ik blijf vinden dat het werk van een CEO zwaar wordt ondergewaardeerd.
pi_146567053
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ze zijn ook bruin.
Ja, naar aanleiding van gezanik door anti-pieters. Ze waren roetzwart.

quote:
[..]

Nee.
Ja
Religion taking credit for morality and ethics is like Justin Bieber taking credit for the creation of music.
pi_146567056
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:30 schreef Webschip het volgende:
Mensen met een kachelzwarte huidskleur bestaan inderdaad niet eens. Als je Zwarte Piet bruin zou schilderen, daar zou ik eerder een probleem mee hebben.

Of omdat het sprookjesfiguur gewoon geďnspireerd is op een karikatuur van een neger? Dat lijkt me een logischer verklaring. Een verklaring waar overigens niets mis mee is.
pi_146567059
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:31 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Ze zijn ook bruin.

[..]

Nee.
Een echte Zwarte Piet schminkt zich zwart.
pi_146567092
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 00:46 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Kinderboekenschrijver Sjoerd Kuyper woedend op Sinterklaasjournaal: 'Karikatuur!'

De eerste aflevering van het Sinterklaasjournaal kon de goedkeuring van veel kijkers wegdragen. Zwarte Pieten waren nog steeds zwart en dat stemde veel Nederlanders tot vreugde. Maar kinderboekenschrijver Sjoerd Kuyper is woest.

In de aflevering boren enkele Zwarte Pieten gaatjes in het ruim van de Stoomboot, om daar een schilderij van Dieuwertje Blok op te hangen. Het portret van de presentatrice heeft echter een nadeel: door de gaatjes in de wand stroomt het water langzaam de boot in.

´Om te kotsen´
Tegen dagblad Trouw oreert Kuyper: "Echt heel domme zwarte mensen boren gaatjes in een boot! Dit kan toch niet? Het is middeleeuws, zó'n karikatuur. Aiaia, dit had ik niet gedacht. Dat álle kinderen in Nederland dit moeten zien, ook de gekleurde, blęh. Om te kotsen, echt." De niet zo vrolijke schrijver hoopt dat het zwarte kleurtje gauw wegspoelt wanneer de vertrouwde Stoomboot overstroomt. "Misschien komt er nog een twist, spoelt het water ook het zwart van hun gezichten weg. Ik hoop het van harte. Tot nog toe vind ik het heel vervelend."

Vrienden
Kuyper schreef zelf een boek over Sinterklaas. Hierin komt de term "Zwarte Piet" helemaal niet voor. Daar verving hij de schoorsteenveger door helpers, vader, moeders, ooms, opa's, die zich in allerlei kleuren schminken. Het boek kreeg de titel De vrienden van Sinterklaas. Of Kuyper zélf veel vrienden maakt met zijn uitspraken, is voorlopig onduidelijk.
http://www.nieuws.nl/alge(...)sjournaal-Karikatuur
Wat is deze? :')

Is dat ook niet die vent van "het Zakmes"? Waarom had nou juist die neger een mes? }:|
pi_146567113
quote:
De burgemeester van Amsterdam heeft de vergunningaanvraag voor de Sinterklaasintocht voor 2013 terecht alleen getoetst aan de eisen van openbare orde en veiligheid. Hij is niet bevoegd de vraag te beantwoorden of van de figuur van ‘Zwarte Piet’ een discriminerend effect uitgaat en daardoor een schending oplevert van het grondrecht op respect voor het privéleven en het discriminatieverbod.
Dit had ik wel verwacht. Het zou wat zijn als de gemeente daaraan zou moeten toetsen. Zou ieder evenement waarbij mensen anders dan normaal gekleed gaan bijna op voorhand onmogelijk maken. Van carnaval tot gay parade.
pi_146567123
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef Webschip het volgende:

Ik kende ze hiervoor niet eens, maar met een eerste indruk weet je gewoon genoeg.
Als je iemand alleen als publiek figuur kent, dan weet je doorgaans niet alles. Het gaat mij ook niet om haar als persoon, maar om haar uitspraak.
pi_146567127
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef Webschip het volgende:

[..]

Een echte Zwarte Piet schminkt zich zwart.
Dan zijn er bijna geen echte Zwarte Pieten.
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef UltraR het volgende:

[..]

Ja, naar aanleiding van gezanik door anti-pieters. Ze waren roetzwart.

[..]

Ja
Dat schoorsteenverhaal is er later bij verzonnen om het nog enigszins goed te praten.
pi_146567135
Volgens mijn zijn 8% van de 9% van de Anti Pieten aanwezig op FOK! hier met een account

:r :r
pi_146567138
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:29 schreef haan33 het volgende:

laten we dan maar brandende kruizen op het plein zetten zaterdag?
kinderen weten toch niet wat het betekent
kulargument dus
Of je leest even terug waar het om gaat voordat je stupide opmerkingen plaatst...
pi_146567148
Deze uitspraak betekent ook dat burgemeesters zonder problemen vergunningen voor intochten met alleen maar zwarte pieten kunnen toekennen. Gemeentes zoals Rotterdam en Utrecht zaten op deze uitspraak te wachten en hebben nu groen licht om vergunningen te verlenen voor een oud Hollandse intocht.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_146567149
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:29 schreef Gramulanion het volgende:

[..]

Hier stopte ik met lezen.
Je verwart mij met de persoon die dat iets kan schelen.
pi_146567165
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:09 schreef Mylene het volgende:

[..]

bron

[..]

bron
Die Tanja Jess, wie dat ook moge zijn, moet duidelijk haar discriminerende en pestende kind beter opvoeden. Simple as that.
pi_146567212
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef 99.999 het volgende:

Of omdat het sprookjesfiguur gewoon geďnspireerd is op een karikatuur van een neger?
Dat klopt wel een beetje, maar dat is nu net de grap: zwarte piet lijkt nu juist een statement te zijn geweest tegen slavernij...
pi_146567236
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:38 schreef DS4 het volgende:

[..]

Dat klopt wel een beetje, maar dat is nu net de grap: zwarte piet lijkt nu juist een statement te zijn geweest tegen slavernij...
Tja, dat is zo lang geleden, net als het hele ontstaan van Zwarte Piet.
pi_146567261
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef DS4 het volgende:

[..]

Ze mogen best invloed proberen te hebben en er zijn natuurlijk best zaken uit het verleden die je beter kan vermijden, zoals "domme" pieten. En niemand gaat grote gouden oorbellen missen, dus zo'n aanpassing kan ook best. Ik zou met de schmink ook kiezen voor pikzwart en niet voor donkerbruin wat je nog wel eens ziet.

Een beetje geven en nemen is prima. Maar opbokken met flauwekul als dat piet niet meer zwart mag zijn. Nog even en een vacature voor zwarte piet is de enige vacature waar je getinte mensen voor mag weren... ;)
In een echte democratie mag iedereen vinden wat ie wil. Maar een wil opleggen, en dat is wat ze willen, kan gewoon niet. En terecht wat je stelde met "Wie het onderste uit de kan wil...."

Donkerbruin schminken vind ik ronduit fout.

Weer is het een probleem met een multiculturele samenleving. Ik geloof dat deze alleen kan bij de gratie van aanpassen aan je gastland. Als ik naar Turkije zou gaan, dan moet ik me ook aanpassen...

Verder dit: Niemand, maar dan ook niemand DWINGT ze om mee te doen aan dit kinderfeest. Net zo goed dat ik niet mee hoeft te doen aan feesten uit andere culturen.

Ik zal de laatste zijn die een feest van een ander omzeep ga helpen, omdat deze niet zou stroken naar mijn opvattingen.

Maar een geluk is inderdaad deze: omdat ze zo doorslaan, krijg je inderdaad precies het tegenovergestelde. En dat inzicht mist kennelijk een deel van de groep. :')
pi_146567293
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:35 schreef Gramulanion het volgende:

Dan zijn er bijna geen echte Zwarte Pieten.
In het dorp waar ik opgegroeid ben was Zwarte Piet zwart toen ik een klein ettertje was en nu ik een grote etter ben is dat nog steeds zo aldaar, alsmede in het dorp waar ik nu woon. Het staat mij niet zo bij van de overige plaatsen waar ik gewoond heb. Maar zeldzaam is het dus niet.

quote:
Dat schoorsteenverhaal is er later bij verzonnen om het nog enigszins goed te praten.
Dat schoorsteenverhaal is vrij oud hoor. En al is het later verzonnen: who gives a shit!
pi_146567300
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef Webschip het volgende:

[..]

In een echte democratie mag iedereen vinden wat ie wil. Maar een wil opleggen, en dat is wat ze willen, kan gewoon niet. En terecht wat je stelde met "Wie het onderste uit de kan wil...."

Donkerbruin schminken vind ik ronduit fout.
Wat is daar precies fout aan? Donkerbruine Pieten zijn er al decennia en presteren prima.
pi_146567316
´Om te kotsen´
Tegen dagblad Trouw oreert Kuyper: "Echt heel domme zwarte mensen boren gaatjes in een boot! Dit kan toch niet? Het is middeleeuws, zó'n karikatuur. Aiaia, dit had ik niet gedacht. Dat álle kinderen in Nederland dit moeten zien, ook de gekleurde, blęh. Om te kotsen, echt." De niet zo vrolijke schrijver hoopt dat het zwarte kleurtje gauw wegspoelt wanneer de vertrouwde Stoomboot overstroomt. "Misschien komt er nog een twist, spoelt het water ook het zwart van hun gezichten weg. Ik hoop het van harte. Tot nog toe vind ik het heel vervelend."

Ach ja, die Kuyper, hij heeft respect voor iedere cultuur, behalve voor de nederlandse!
Ik zou best christen en verlost willen zijn, als de christenen er maar wat verloster uit zouden zien.
(Nietzsche)
pi_146567329
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:41 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Wat is daar precies fout aan? Donkerbruine Pieten zijn er al decennia en presteren prima.
Huidskleur.

Niemand is echt zwart...Dus ZP kan gewoon.
pi_146567345
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:34 schreef AchJa het volgende:

[..]

Wat is deze? :')

Is dat ook niet die vent van "het Zakmes"? Waarom had nou juist die neger een mes? }:|
Ken die vent niet eens :')
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_146567353
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:42 schreef Webschip het volgende:

[..]

Huidskleur.

Niemand is echt zwart...Dus ZP kan gewoon.
Aha, dus de al vele decennia prima presterende niet 100% Zwarte Pieten moeten maar oprotten wat jou betreft?
pi_146567401
Als ik een neger of donker gekleurd persoon zou zijn zou ik juist trost zijn op Zwarte Piet, hij is de coolste van het stel, staat in een goed daglicht en alle kinderen kijken tegen hem op, maar dat is uiteraard weer niet goed genoeg voor de Zeur Pieten! Want negers en donkergekleurde mensen leven nog graag met hun gedachte in +/- 1800 dat de blanken mensen negers als slaven hadden, dat hebben wij anno 2014 natuurlijk allemaal bewust meegemaakt en zijn wij allemaal nog verantwoordelijk voor, maar als blanke wordt je natuurlijk nooit gediscrimineerd... Echt te tolerant en schijnheilig kut volk zijn wij. :r :r
pi_146567470
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Als ik een neger of donker gekleurd persoon zou zijn zou ik juist trost zijn op Zwarte Piet, hij is de coolste van het stel, staat in een goed daglicht en alle kinderen kijken tegen hem op, maar dat is uiteraard weer niet goed genoeg voor de Zeur Pieten! Want negers en donkergekleurde mensen leven nog graag met hun gedachte in +/- 1800 dat de blanken mensen negers als slaven hadden, dat hebben wij anno 2014 natuurlijk allemaal bewust meegemaakt en zijn wij allemaal nog verantwoordelijk voor, maar als blanke wordt je natuurlijk nooit gediscrimineerd... Echt te tolerant en schijnheilig kut volk zijn wij. :r :r
Niet zoveel zuipen op de woensdagochtend. Dat is duidelijk niet goed voor je...
pi_146567490
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:40 schreef Webschip het volgende:

Weer is het een probleem met een multiculturele samenleving. Ik geloof dat deze alleen kan bij de gratie van aanpassen aan je gastland. Als ik naar Turkije zou gaan, dan moet ik me ook aanpassen...
Het zal je wellicht verbazen hoeveel Turken moderner zijn dan de gemiddelde Hollander uit de provincie.... ;)

Niets mis met invloeden. Alleen reageren sommigen er wat allergisch op. Santa Claus is meer en meer in de harten gesloten. Halloween begint zelfs op te komen, inclusief trick or treat.

Nee, stilstand is ook niet goed en de goede dingen meenemen van andere culturen kan alleen maar verrijkend werken.

Terug naar zwarte piet: ik vind het prima om rekening te houden met de gevoelens van die kleine groep die zich er aan stoort. Maar rekening houden met is niets anders dan dat je kritisch kijkt en heroverweegt. Daar komt dan iets uit. Waar iedereen het mee moet doen.

quote:
Verder dit: Niemand, maar dan ook niemand DWINGT ze om mee te doen aan dit kinderfeest. Net zo goed dat ik niet mee hoeft te doen aan feesten uit andere culturen.

Ik zal de laatste zijn die een feest van een ander omzeep ga helpen, omdat deze niet zou stroken naar mijn opvattingen.

Maar een geluk is inderdaad deze: omdat ze zo doorslaan, krijg je inderdaad precies het tegenovergestelde. En dat inzicht mist kennelijk een deel van de groep. :')
De discussie is zo zwart/wit geworden (letterlijk en figuurlijk) dat het ook nauwelijks mogelijk lijkt om partijen te verenigen. Dat is natuurlijk maar ten dele de schuld van de zeurpieten.

Ik hoop dan ook dat de uitspraak van de Afdeling maakt dat er even een nieuw ijkmoment komt en partijen (beide) wat constructiever gaan worden.
  woensdag 12 november 2014 @ 11:50:11 #81
338880 haan33
Studerende Boy
pi_146567535
gelukkig zaterdag 11.00 in gouda lekker rellen :7
"Cos I'm the one with the fat mad skills, and I won't choke like the Buffalo Bills
Sittin at the pad just chillin, cos Larry Parker just got two million, oh what a feelin"
'The Don Mega'
pi_146567555
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:43 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Aha, dus de al vele decennia prima presterende niet 100% Zwarte Pieten moeten maar oprotten wat jou betreft?
Nee, die moeten een functioneringsgesprek krijgen, waarin ze verteld worden dat ze zich voortaan zwart moeten schminken.
pi_146567577
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef Webschip het volgende:

[..]

Nee, die moeten een functioneringsgesprek krijgen, waarin ze verteld worden dat ze zich voortaan zwart moeten schminken.
Je bent gek.
pi_146567597
En dan gaan ze naar het Europese Hof voor de Rechten van de Mens en die gaan dan zeggen dat de staat de vrijheid van meningsuiting niet onnodig mag beperken. En dan hebben ze dus bereikt dat ze tot op het allerhoogste niveau geen gelijk hebben gekregen.
pi_146567621

Hema Barneveld.
pi_146567622
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:45 schreef WhateverWhatever het volgende:
Tolerantie spat er inderdaad vanaf bij jou.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_146567624
quote:
7s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:32 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Of omdat het sprookjesfiguur gewoon geďnspireerd is op een karikatuur van een neger? Dat lijkt me een logischer verklaring. Een verklaring waar overigens niets mis mee is.
ja, alleen is dat niet het verhaal maar de historische verklaring/aanleiding voor het beeld.
Ik denk dat het Sinterklaasjournaal nu meer naar Pieten volgens het verhaal gaat toewerken. Dus roetzwart, met de mogelijkheid schoongewassen te worden in een lek schip.
Maar we zullen het zien. :)
pi_146567628
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef HiZ het volgende:
En dan gaan ze naar het Europese Hof voor de Rechten van de Mens en die gaan dan zeggen dat de staat de vrijheid van meningsuiting niet onnodig mag beperken. En dan hebben ze dus bereikt dat ze tot op het allerhoogste niveau geen gelijk hebben gekregen.
Ze zullen gaan procederen tegen de organisatoren van de sinterklaasintochten zo te lezen. Maar ook dat lijkt me niet erg kansrijk.
pi_146567650
quote:
11s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:42 schreef ietjefietje het volgende:
´Om te kotsen´

Ach ja, die Kuyper, hij heeft respect voor iedere cultuur, behalve voor de nederlandse!
Tsja, Buurman & Buurman zijn ook ontzettende mongolen als het op klussen aankomt. Die zijn blank en daar zegt niemand wat van.

Ajeto buurman!
pi_146567662
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef poemojn het volgende:

[..]

ja, alleen is dat niet het verhaal maar de historische verklaring/aanleiding voor het beeld.
Ik denk dat het Sinterklaasjournaal nu meer naar Pieten volgens het verhaal gaat toewerken. Dus roetzwart, met de mogelijkheid schoongewassen te worden in een lek schip.
Maar we zullen het zien. :)
Ik denk dat ze gewoon weer een leuk en spannend verhaal hebben bedacht voor pakweg 5-jarigen. Met hier en daar een kleine hint om de zure telegraafsloot te pesten :P
pi_146567663
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:47 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Niet zoveel zuipen op de woensdagochtend. Dat is duidelijk niet goed voor je...
Trek jij maar je rode groen links t-shirt aan met: ''Ik ben een Marokkaan''
pi_146567679
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Tsja, Buurman & Buurman zijn ook ontzettende mongolen als het op klussen aankomt. Die zijn blank en daar zegt niemand wat van.

Ajeto buurman!
Hun Tsjechische komaf wordt regelmatig aangehaald.
pi_146567681
quote:
0s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef theunderdog het volgende:
[ afbeelding ]

Hema Barneveld.
^O^
pi_146567697
quote:
6s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Ajeto buurman!
En clowns die zich wit schminken. Ik zie echt het verschil niet met het domme gedrag van een Zwarte Piet. Puur racisme bij degenen die zich wel druk maken over een domme Zwarte Piet en niet over een domme witte clown.
pi_146567719
quote:
Beetje dom om het gratis te doen.
pi_146567720
quote:
2s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ze zullen gaan procederen tegen de organisatoren van de sinterklaasintochten zo te lezen. Maar ook dat lijkt me niet erg kansrijk.
Oh, dus gewoon weer van vooraf aan; gelet op het feit dat die organisatoren consistent aangeven wel compromissen te sluiten en die AZP luitjes niet tevreden lijken te zijn voordat Zwarte Piet uit het collectieve geheugen wordt gesneden geef ik ze daar ook weinig kans mee.
pi_146567727
Nee, uitkomen bij een concept als naastenliefde cq empathie lijkt me kansrijker. Maar da's nogal lastig af te dwingen via een rechter.
pi_146567756
quote:
10s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:54 schreef 99.999 het volgende:

[..]

Ik denk dat ze gewoon weer een leuk en spannend verhaal hebben bedacht voor pakweg 5-jarigen. Met hier en daar een kleine hint om de zure telegraafsloot te pesten :P
jij hebt het gezicht van mijn 7-jarige niet gezien. :D Die ging er helemaal in op. O+
pi_146567778
quote:
1s.gif Op woensdag 12 november 2014 11:57 schreef poemojn het volgende:

[..]

jij hebt het gezicht van mijn 7-jarige niet gezien. :D Die ging er helemaal in op. O+
en daar gaat het ook om O+.
pi_146567780
Ik keek laatst The King of Queens. Toen zij een grote neger over een blanke baby: "he's cute, for a white kid..." en toen moest iedereen lachen.

Stel dat een blanke over een zwarte baby had gezegd: "he's cute, for a black kid..." dan was het racisme geweest.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')