Maik lijkt mij prima gezelschap inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij Maik de Boer.
Bij Maik de wielrenner stroomt het bloed ook waar het niet gaan kan.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maik lijkt mij prima gezelschap inderdaad.
Die heeft nu zo'n lekker Pools amateurhoertje aan de haak geslagen haha. Boogie lust er wel mannenpap van.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Maik de wielrenner stroomt het bloed ook waar het niet gaan kan.
Komt die ook in zijn Roompot harem?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft nu zo'n lekker Pools amateurhoertje aan de haak geslagen haha. Boogie lust er wel mannenpap van.
Eerst nog even goed volyoghurten met zijn roomkanon.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt die ook in zijn Roompot harem?
Mensen die niet van fietsen houden wantrouw ik.quote:
IJshockey is een combinatie van kunstschaatsen en veldhockey, wil je iets aan ons opbiechten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef sp3c het volgende:
ze noemen het ook echt wielrennen zodat het lijkt alsof het een echte sport is
Oe nu wordt hij kwaad hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IJshockey is een combinatie van kunstschaatsen en veldhockey, wil je iets aan ons opbiechten?
Jahaa nu heb ik hem op de kast!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nu wordt hij kwaad hoor
ik pak popcorn.
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ik pak popcorn.
Ja sommige mensen zitten zo met hun eigen seksualiteit in de knoop dat ze alles wat neigt naar homofilie verafschuwen. Wel ironisch dat je dan aan ijshockey doet maar dat terzijde.quote:
Welke sport doe jij eigenlijk? Lacrosse zeker.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten zo met hun eigen seksualiteit in de knoop dat ze alles wat neigt naar homofilie verafschuwen. Wel ironisch dat je dan aan ijshockey doet maar dat terzijde.
nee hoor, dit is een waar verhaalquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ik pak popcorn.
Ik doe veel aan hardlopen en wielrennen uiteraardquote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke sport doe jij eigenlijk? Lacrosse zeker.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een echte kerel bent ga je curlen.
Ik heb het vermoeden dat het een onbewussie was hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, dit is een waar verhaal
ik ben onder de indruk
Pics van jou in een maillotquote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef sp3c het volgende:
ik heb zelf ook kunstgeschaatst
# noshit
# Sp3cHaanappel.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:10 schreef sp3c het volgende:
ik heb zelf ook kunstgeschaatst
# noshit
Jessica is overal voor inquote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Karina het volgende:
[..]
ALtijd eentje bij de hand he van Jessica
gwoon in mijn kekke Australian, dat was toen supercoolquote:
Tokkies luisteren niet naar Dire Straits.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:17 schreef Tem het volgende:
Zal er wel een kern van waarheid inzitten, pik.
nu alleen maar vaker natuurlijkquote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Sp3c wil je beloven mij geen Duindorper meer te noemen? Als er iets is wat ik haat is het geassocieerd worden met tokkies. Andere users op dit forum hebben dat mij ook wel eens aangedaan en daar word ik dus echt niet vrolijk van!
Het is tenslotte een duindorperquote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu alleen maar vaker natuurlijk
misschien vraag ik een tagje voor je
DuinTokkie is wel een mooie tag.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:19 schreef sp3c het volgende:
[..]
nu alleen maar vaker natuurlijk
misschien vraag ik een tagje voor je
Beginnersfout dit Mani.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:16 schreef Mani89 het volgende:
Sp3c wil je beloven mij geen Duindorper meer te noemen? Als er iets is wat ik haat is het geassocieerd worden met tokkies. Andere users op dit forum hebben dat mij ook wel eens aangedaan en daar word ik dus echt niet vrolijk van!
Ik dacht dat er nog wel wat redelijkheid in NWS te vinden was, gezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 50 hangt.quote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat er nog wel wat redelijkheid in NWS te vinden was, gezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 50 hangt.
Precies, zo begon jij eens over iets in je hol en daar zijn we nog wat deeltjes over doorgegaan.quote:
Daar ben ik nooit over begonnen en heb er ook nooit op gereageerd.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:26 schreef Tem het volgende:
Precies, zo begon jij eens over iets in je hol en daar zijn we nog wat deeltjes over doorgegaan.
Niet eens tot aan het gaatje.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit over begonnen en heb er ook nooit op gereageerd.
Teleurstellend wel, dat de beloofde 100 er niet zijn gekomen.
Beetje slappe bois allemaal die halverwege afhaken.
Hommels die het zijn.quote:
Ik dacht dat het mijn sprankelende persoonlijkheid was...weer een illusie minderquote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hommels die het zijn.
Snap ook wel dat deze SC daarom zo'n aantrekkingskracht heeft gekregen op Mani en Johannes.
Deze SC kan zó veel homosensueler, zou een oud politicus hebben gezegd.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hommels die het zijn.
Snap ook wel dat deze SC daarom zo'n aantrekkingskracht heeft gekregen op Mani en Johannes.
Politiek is taboe hier, anders heb je binnen no-time die relmof die komt melden dat het hier campingzender-niveau is. Dat moet je echt niet willen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:35 schreef Mani89 het volgende:
Deze SC kan zó veel homosensueler, zou een oud politicus hebben gezegd.
Duistere krachten hebben helaas anders besloten.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:28 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit over begonnen en heb er ook nooit op gereageerd.
Teleurstellend wel, dat de beloofde 100 er niet zijn gekomen.
Beetje slappe bois allemaal die halverwege afhaken.
Zonder Corrie is het 30.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat er nog wel wat redelijkheid in NWS te vinden was, gezien de gemiddelde leeftijd hier rond de 50 hangt.
Waylon is echt lekker trouwens.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Hommels die het zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |