Maik lijkt mij prima gezelschap inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:55 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Die van mij Maik de Boer.
Bij Maik de wielrenner stroomt het bloed ook waar het niet gaan kan.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Maik lijkt mij prima gezelschap inderdaad.
Die heeft nu zo'n lekker Pools amateurhoertje aan de haak geslagen haha. Boogie lust er wel mannenpap van.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:59 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Bij Maik de wielrenner stroomt het bloed ook waar het niet gaan kan.
Komt die ook in zijn Roompot harem?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:00 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Die heeft nu zo'n lekker Pools amateurhoertje aan de haak geslagen haha. Boogie lust er wel mannenpap van.
Eerst nog even goed volyoghurten met zijn roomkanon.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Komt die ook in zijn Roompot harem?
Mensen die niet van fietsen houden wantrouw ik.quote:
IJshockey is een combinatie van kunstschaatsen en veldhockey, wil je iets aan ons opbiechten?quote:Op woensdag 12 november 2014 15:02 schreef sp3c het volgende:
ze noemen het ook echt wielrennen zodat het lijkt alsof het een echte sport is
Oe nu wordt hij kwaad hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 15:03 schreef Mani89 het volgende:
[..]
IJshockey is een combinatie van kunstschaatsen en veldhockey, wil je iets aan ons opbiechten?
Jahaa nu heb ik hem op de kast!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
Oe nu wordt hij kwaad hoor
ik pak popcorn.
Ik ookquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ik pak popcorn.
Ja sommige mensen zitten zo met hun eigen seksualiteit in de knoop dat ze alles wat neigt naar homofilie verafschuwen. Wel ironisch dat je dan aan ijshockey doet maar dat terzijde.quote:
Welke sport doe jij eigenlijk? Lacrosse zeker.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:07 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ja sommige mensen zitten zo met hun eigen seksualiteit in de knoop dat ze alles wat neigt naar homofilie verafschuwen. Wel ironisch dat je dan aan ijshockey doet maar dat terzijde.
nee hoor, dit is een waar verhaalquote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef Karina het volgende:
[..]
ik pak popcorn.
Ik doe veel aan hardlopen en wielrennen uiteraardquote:Op woensdag 12 november 2014 15:08 schreef Karina het volgende:
[..]
Welke sport doe jij eigenlijk? Lacrosse zeker.
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:05 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als je een echte kerel bent ga je curlen.
Ik heb het vermoeden dat het een onbewussie was hoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:09 schreef sp3c het volgende:
[..]
nee hoor, dit is een waar verhaal
ik ben onder de indruk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |