Iedereen is sp3ciaal man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:34 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik lach gewoon om goede grappen, zeker als ze over mij gaan
dat maakt me speciaal
Dank je, zal ik doen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:35 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Hangt er maar net vanaf wat je zelf wil en wat de eindredactie voor je in gedachte heeft. Ik zou gewoon even een mailtje sturen. Ik denk dat het je wel zou liggen
Als Assenaren onder elkaar en dan gewoon samen op het terras naast elkaar een vervelend stukje over elkaar typen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:31 schreef Tem het volgende:
Misschien kan Kingstown een polemiek beginnen met Djeez.
Soort roddelrubriekje.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:39 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Als Assenaren onder elkaar en dan gewoon samen op het terras naast elkaar een vervelend stukje over elkaar typen.
Topshow.
Gewoon je schaatsen als bokshandschoenen gebruiken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
ik speelde vroeger ijshockey in Assen
wat een godverdomde topshow was dat man
superveel mollukkers bij Assen altijd, die vonden het een leuk spelletje
1x werden we door een wijkagent op de motor van het terrein afgeleid omdat ze op de tribune hun messen zaten te slijpen
En nu heb ik zin in kipcornquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:44 schreef Karina het volgende:
Ik las kaassouffle en nu heb ik trek in een eentje.
De snackbar hier is nog maar een kwartiertje open dat ga ik niet redden. Patatje zou er ook nog wel ingaan.quote:
Welke borstquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef sp3c het volgende:
snappen jullie hem?
vanwegge de borst!!!!
hahahahahahahahahaha!!!!!
sukkols
Echt dood-en doodzonde dat de gemeente de boel destijds de nek heeft omgedraaid.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:42 schreef sp3c het volgende:
ik speelde vroeger ijshockey in Assen
wat een godverdomde topshow was dat man
superveel mollukkers bij Assen altijd, die vonden het een leuk spelletje
1x werden we door een wijkagent op de motor van het terrein afgeleid omdat ze op de tribune hun messen zaten te slijpen
Fok jou met je vreetkick! Nu krijg ik ook trek en ik moet straks mijn nest in.quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:46 schreef Karina het volgende:
[..]
De snackbar hier is nog maar een kwartiertje open dat ga ik niet redden. Patatje zou er ook nog wel ingaan.
wij gingen altijd met plezier erheenquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:47 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Echt dood-en doodzonde dat de gemeente de boel destijds de nek heeft omgedraaid.
Waren idd af en toe wat rumoerige tijden, maar vooral heel veel lol gehad.
Dikzakquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:48 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Fok jou met je vreetkick! Nu krijg ik ook trek en ik moet straks mijn nest in.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |