Neehor.quote:
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:33 schreef Graindelay het volgende:
Ligt misschien ook aan de tijd, ik ga ook maar eens snurken. Morgen weer werken.
Oja, wie ik ben? Is dat wel veilig hier
Weer? Eerder gedate?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het was weer gezellig.
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik blijf graag mysterieus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh zei ik weer? Ik date zoveel, moeilijk bij te houden.
ah, er stond benen zekerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat letters weggehaald hoor
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfsquote:
Player ben je ookquote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfs
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?quote:Op woensdag 12 november 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
Wauw, een TT aangeraakt. Doe ik dagelijks als ik een topic aanklik op m'n telefoon.
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?
Dat vrolijkt op.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.
Ja, goed. Ver weg, maar prima.quote:
Mja, ik ga 'm weg doen. Geen tijd meer voor, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed. Ver weg, maar prima.
Zag dat je met aquaria bezig was, mooie hobby.
Right...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfs
Aanstellerquote:Op woensdag 12 november 2014 08:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat hele vroeg opstaan blijft moeilijk
Zijn date was gewoon z'n rechter hand, of hij is gaan eten met z'n moeder.quote:
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekenquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekengeef ook seminars. Holla at your boy als je er bij wilt zijn.
Peu, ben jij dat?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekengeef ook seminars. Holla at your boy als je er bij wilt zijn.
Kan wat te maken hebben met het om 2 uur naar bed gaanquote:
Dat laatste. Ik doe even aan geheelonthouding.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn date was gewoon z'n rechter hand, of hij is gaan eten met z'n moeder.
Die Tygo Gernandt-look doet t m, hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whatever suits youquote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan valt het als nog best mee als je om 8 uur wakker bent..quote:Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan wat te maken hebben met het om 2 uur naar bed gaan
Jij snapt het :$quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Tygo Gernandt-look doet t m, hè.
"wakker"quote:Op woensdag 12 november 2014 09:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan valt het als nog best mee als je om 8 uur wakker bent..
Fantastisch manquote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even? Die 8uur dat je op je werk zit?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik doe even aan geheelonthouding.
Lang geleden. Vond dat toen echt wel een geinig nummer. Bedankt voor de reminder.quote:
Ik vond dat accentje altijd zo leukquote:Op woensdag 12 november 2014 09:53 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Even? Die 8uur dat je op je werk zit?
[..]
Lang geleden. Vond dat toen echt wel een geinig nummer. Bedankt voor de reminder.
Is is daar vast wel niemand te vinden die met je wilt overgooien of een potje wilt voetballen toch?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op de bucketlist: een Vlaamse ballen.
dat accent thoquote:Op woensdag 12 november 2014 10:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Is is daar vast wel niemand te vinden die met je wilt overgooien of een potje wilt voetballen toch?
Daar zou ik geen bucketlist puntje voor maken.
Het duurde even voordat ik snapte wat je bedoelde.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:58 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Op de bucketlist: een Vlaamse ballen.
Ik zal vanaf nu gewoon "de liefde bedrijven" gebruiken.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Het duurde even voordat ik snapte wat je bedoelde.
Ik was met mijn hoofd gewoon niet bij seks.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:09 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ik zal vanaf nu gewoon "de liefde bedrijven" gebruiken.
Ookal bel ik haar na 3 dagen niet meer
quote:
Bitterballenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:10 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was met mijn hoofd gewoon niet bij seks.
Ik dacht, wat voor ballen? Is dat iets als bitterballen?
Ik wil een zolder met schuine wanden en dakramenquote:Op woensdag 12 november 2014 10:11 schreef El_Thijs het volgende:
En goedemorgen allen
Luisterend naar het getik van de regen
Ik wil een tuin met een kalfje erinquote:Op woensdag 12 november 2014 10:16 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik wil een zolder met schuine wanden en dakramen
Dat was een leugenquote:
Met mayo?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:14 schreef artelligence het volgende:
[..]
Bitterballen zijn hemelskroketten ook. Ik wil een kroket. Met mayo.
kalfjesquote:Op woensdag 12 november 2014 10:21 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Ik wil een tuin met een kalfje erin
En nu?
One of manyquote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Knoflooksaus, art. Knoflooksaus.quote:
Mayo is smerig, maar dat is mijn mening.quote:
Sommige dingen smaken beter met mayo. Zoals patat. Maar knoflooksaus en shoarma.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Knoflooksaus, art. Knoflooksaus.
'One of the lucky hundreds'quote:Op woensdag 12 november 2014 10:40 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja, maar je kunt het ook zien als 'one of the lucky'. Dat is ook wat waard.
Nu weet je hoe het voelt. En jij dumpte mij nog wel voor hem.quote:
Ik zou even langs de dokter gaan voor een testje.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'One of the lucky hundreds'
Ik weet niet, mist toch wat allure.
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
'One of the lucky hundreds'
Ik weet niet, mist toch wat allure.
Daar over gesproken, heb net een afspraak gemaaktquote:Op woensdag 12 november 2014 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou even langs de dokter gaan voor een testje.
Oh Kaneel, daar hebben ze toch rubbertjes voor.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik zou even langs de dokter gaan voor een testje.
Gewoon een liedje voor jezelf zingen en in theorie heb je het dan verdient. Dus dan is alles lekker zelf opeten helemaal een punt meerquote:Op woensdag 12 november 2014 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Sint Maarten snoep is alweer op.
Niet door kinderen._
Hoezo, je hebt recent seks gehad?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:48 schreef K44S het volgende:
[..]
Daar over gesproken, heb net een afspraak gemaakt
Niet alles wordt tegengehouden door rubbertjes.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:50 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Oh Kaneel, daar hebben ze toch rubbertjes voor.
Ik was het niet gelukkig.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:50 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Gewoon een liedje voor jezelf zingen en in theorie heb je het dan verdient. Dus dan is alles lekker zelf opeten helemaal een punt meer
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:49 schreef -Strawberry- het volgende:
Sint Maarten snoep is alweer op.
Niet door kinderen._
Nope, helaas nietquote:Op woensdag 12 november 2014 10:51 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Hoezo, je hebt recent seks gehad?
[..]
Niet alles wordt tegengehouden door rubbertjes.
Wat doe je dan geheimzinnig? Wees niet zo'n facebookvrouwtje en zeg het gewoon.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:52 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, helaas niet. Heeft wel met dat gebied te maken
DID HE FUCK OR DID HE NOT?quote:Op woensdag 12 november 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat doe je dan geheimzinnig? Wees niet zo'n facebookvrouwtje en zeg het gewoon.
quote:Op woensdag 12 november 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mensen die geheimzinnig doen op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2014 10:53 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Misschien heeft hij last van anuskloven. Ook niet leuk.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:55 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
DID HE FUCK OR DID HE NOT?
Er lopen maden uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij valt eraf door een andere reden?
Nope, ik denk een terug kerende schimmel ( ja het is bijna sinterklaas.... )quote:Op woensdag 12 november 2014 10:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Hij valt eraf door een andere reden?
Dat is wel vervelend, ja.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Nope, ik denk een terug kerende schimmel ( ja het is bijna sinterklaas.... )
En dan zeg je dat je je alleen voelt terwijl er gewoon dingen naar je terug komen. Zie je, negativiteit is nergens voor nodig!quote:Op woensdag 12 november 2014 10:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Candidaquote:Op woensdag 12 november 2014 10:58 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit dus. En ik ga ook ff naar mijn PPP laten kijken.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:00 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat is wel vervelend, ja.
Lekker zalfje smeren en na een paar weken weg.
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:00 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
En dan zeg je dat je je alleen voelt terwijl er gewoon dingen naar je terug komen. Zie je, negativiteit is nergens voor nodig!
Ik zou liegen als ik zou zeggen dat ik nog maagd ben.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:01 schreef artelligence het volgende:
[..]
Candidadus je hebt geneukt. Ooit...
Zalfje er op
Antwerpen?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:01 schreef K44S het volgende:
[..]
Dit dus. En ik ga ook ff naar mijn PPP laten kijken.
Ik zag die post gisteren, en ben benieuwd.
Tenslotte is dat wel zo fris in antwerpen
quote:Om 10:15 doet de Raad van State uitspraak in de onzinzaak rond de intocht van Zwarte Piet in Amsterdam. Zie live onze cultuur winnen of ons voorgoed bukken voor iedere racismeroeper op de livestream van het NPO Nieuws.
[vid] Live: RvS: Zwarte Piet wint!
?!quote:
Die discussie.quote:
Dat laatste kun je natuurlijk ook van de andere kant bekijkenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die discussie.Word er altijd een beetje verdrietig van. Vraag elk willekeurig land en ze vinden het racistisch. De kinderen boeit het over een paar jaar echt niet meer welke kleur de pieten hebben. Blijkbaar is het wel kwetsend voor een heleboel volwassenen. Waarom dan toch zo krampachtig vasthouden aan iesch koeltoer.
Het is een kinderfeest, doe niet zo moeilijk.
Omdat het jarenlang is gevierd, ook door negers, die er nooit een probleem van hebben gemaakt. En nu is het ineens racistisch? Dus eigenlijk worden 16 miljoen mensen pertinent voor racist uitgemaakt door een klein groepje, zonder dat er daadwerkelijk sprake is van racisme of van racistische denkbeelden. Mensen waarderen dit, gek genoeg, niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:19 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Die discussie.Word er altijd een beetje verdrietig van. Vraag elk willekeurig land en ze vinden het racistisch. De kinderen boeit het over een paar jaar echt niet meer welke kleur de pieten hebben. Blijkbaar is het wel kwetsend voor een heleboel volwassenen. Waarom dan toch zo krampachtig vasthouden aan iesch koeltoer.
Het is een kinderfeest, doe niet zo moeilijk.
Ja. Volgende week vrijdagavond tot de maandagochtend een weekendje antwerpenquote:Op woensdag 12 november 2014 11:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Antwerpen?
Mja, PPP is iig niet schadelijk of overdraagbaar. Alleen ontsierend.
Ze doen er niks voor bij de dokter geloof ik. Moet je een aparte afspraak voor maken.
Allicht, als er geld uit te halen valt worden wolven erg hongerig.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:27 schreef Kaneelstokje het volgende:
En de cherry op de shit sunday was natuurlijk wel het gehuil om financiële compensatie voor iets dat hun nooit is aangedaan. De ware aard van de mensen komt weer eens boven
Daar heb ik ook het meeste moeite mee, dat ze claimen dat het racistisch is. Er wordt geen bevolkingsgroep buitengesloten of achtergesteld. Dat ze het ervaren als racisme is iets anders en als ze de discussie met dat uitgangspunt zouden zijn gestart, zou de reactie van de tegenstanders ook wat milder zijn, gok ik.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het jarenlang is gevierd, ook door negers, die er nooit een probleem van hebben gemaakt. En nu is het ineens racistisch? Dus eigenlijk worden 16 miljoen mensen pertinent voor racist uitgemaakt door een klein groepje, zonder dat er daadwerkelijk sprake is van racisme of van racistische denkbeelden. Mensen waarderen dit, gek genoeg, niet.
Dan heb ik het niet eens over de blanken die vinden dat het racistisch is voor negers (alsof ze niet zelf na kunnen denken), maar over het kleine groepje dat zonder enige reden te geven slechts inspeelt op onderbuik gevoelens. Heb je dat plaatje gezien van die Gario aan wat er zogenaamd racistisch is aan Zwarte Piet? Ik dacht dat het een grap was. Maar een juten zak is kennelijk racisme tegenwoordig. Evenals een page pakje, of oorbellen.
Wat andere landen denken van een lokaal feest is natuurlijk volslagen irrelevant. In half Europa wordt Sinterklaas gevierd, ook op sommige plaatsen met Pieten. Daarin zie je de oorsprong van Piet terug, een demon.
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:26 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Omdat het jarenlang is gevierd, ook door negers, die er nooit een probleem van hebben gemaakt. En nu is het ineens racistisch?
Nee als je vanuit het basisprincipe denkt dat het iemand is met roet op zijn/haar gezicht.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de slavernij.
De hele fp is tokkie. Al jaren.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik ook het meeste moeite mee, dat ze claimen dat het racistisch is. Er wordt geen bevolkingsgroep buitengesloten of achtergesteld. Dat ze het ervaren als racisme is iets anders en als ze de discussie met dat uitgangspunt zouden zijn gestart, zou de reactie van de tegenstanders ook wat milder zijn, gok ik.
Desalniettemin vind ik het taalgebruik van Danny in het nieuwsbericht weer uitermate tokkie en overdreven.
Ja want alleen negers zijn slaaf geweestquote:Op woensdag 12 november 2014 11:44 schreef bamibij het volgende:
[..]
Een verwijzing naar de slavernij.
Jij hebt Kim K. op de FP gezien?quote:
FB, eigenlijk, maar die bevalt me toch nietquote:Op woensdag 12 november 2014 11:49 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij hebt Kim K. op de FP gezien?
Die is wel behoorlijk vullend inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:49 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
FB, eigenlijk, maar die bevalt me toch niet
Inderdaad, sterf eens met die achterlijke discussie.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:47 schreef S15 het volgende:
Laten we hier ook die achterlijke discussie gaan voeren
Iets te, als je het mij vraagtquote:Op woensdag 12 november 2014 11:50 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Die is wel behoorlijk vullend inderdaad.
Van wat ik heb begrepen is het van oorsprong niet racistisch. Doet er imo niet eens toe. Pieten met uiterlijke kenmerken bijna op het karikature af en die hulpjes zijn voor een blanke sint, ja ik kan me voorstellen dat men dat als kwetsend ervaart (en Kaneel dat is echt niet iets wat ineens een probleem is, speelt al veel langer). Dat het moeilijk te bevatten is voor mensen zonder dergelijke familiegeschiedenis, in combinatie met sterke jeugdherinneringen aan het sinterklaasfeest in zijn originele jasje, snap ik ook wel. Daarom vereist het wat inlevingsvermorgen. Maar het was heel lang niet bespreekbaar, kun je nagaan.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:36 schreef Fascination het volgende:
[..]
Daar heb ik ook het meeste moeite mee, dat ze claimen dat het racistisch is. Er wordt geen bevolkingsgroep buitengesloten of achtergesteld. Dat ze het ervaren als racisme is iets anders en als ze de discussie met dat uitgangspunt zouden zijn gestart, zou de reactie van de tegenstanders ook wat milder zijn, gok ik.
Desalniettemin vind ik het taalgebruik van Danny in het nieuwsbericht weer uitermate tokkie en overdreven.
Laten we gewoon een nieuw Kinderfeest met eenhoorns verzinnen ofzo. Of zal de Partij van de Dieren weer roepen dat het zielig is, zo'n eenhoorn? Of de feministen dat zo'n eenhoorn teveel een mannelijk fallussymbool, waarom geen vliegende waterlelies? Met daarop meteen de Polen die roepen dat ze teveel worden uitgebuit in de bloementeelt, dus lelies ophemelen, tsja dat kan niet etc...quote:Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef Californium het volgende:
Candida!
Tevens als een bevolkingsgroep zich gediscrimineerd voelt, waar ik me wat bij kan voorstellen, wie zijn wij om hun gevoelens te negeren of te doen alsof het onzin is, zou ik zelf ook niet fijn vinden? Eens met aardbeimeisje
Zoveel puntjes staan er toch niet.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:55 schreef rival het volgende:
Billen, banken, benen, bakstenen, borsten, beursnoteringen, blowjobs, bloedwaardes, boterham.... Wat? @ TT
Wel pas officieel afgeschaft in 1860 of zo. Als laatste land meen ik te hebben begrepen.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:47 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De hele fp is tokkie. Al jaren.
Maar verder eens. Iedereen die claimt dat het racistisch is, kan ik bij voorbaat al niet meer serieus nemen omdat die persoon geen enkel historisch besef bezit.
Of überhaupt weer wat racisme betekent.
[..]
Ja want alleen negers zijn slaaf geweest
Nederland heeft nooit slavernij gekend na de middeleeuwen. Er is nooit segregatie geweest. Het hele begrip blackface heeft 0 waarde in Nederland.
Daarnaast zijn Pieten in geen enkele manier slaaf. En zoals eerder gezegd, gaat de oorsprong verder terug. Kijk maar naar de overeenkomsten met andere Europese landen.
Ik vrees dat jij een hele hoop foute aannames maakt.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Van wat ik heb begrepen is het van oorsprong niet racistisch. Doet er imo niet eens toe. Pieten met uiterlijke kenmerken bijna op het karikature af en die hulpjes zijn voor een blanke sint, ja ik kan me voorstellen dat men dat als kwetsend ervaart (en Kaneel dat is echt niet iets wat ineens een probleem is, speelt al veel langer). Dat het moeilijk te bevatten is voor mensen zonder dergelijke familiegeschiedenis, in combinatie met sterke jeugdherinneringen aan het sinterklaasfeest in zijn originele jasje, snap ik ook wel. Daarom vereist het wat inlevingsvermorgen. Maar het was heel lang niet bespreekbaar, kun je nagaan.
Ik zie het niet eens meer als een discussie over wel of niet racistisch. Het is puur een wij/zij strijd geworden waarbij de blanke, nationalistische Nederlander wil zegevieren over de wensen van 'hun', de Surinamers, de donkere medemens die bij dit soort zaken toch stiekem niet voor volledig Nederlands worden aangezien. Of misschien luister ik dan te veel naar de kreten van het plebs, die schreeuwen toch het hardst.
Mja, zoals gezegd hekel ik deze discussie. Beide kanten hebben motieven waar ik begrip voor kan opbrengen. Ze zoeken het maar uit.
Iets "voelen" is volslagen irrelevant. Daar kun je geen beleid op maken.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:53 schreef Californium het volgende:
Candida!
Tevens als een bevolkingsgroep zich gediscrimineerd voelt, waar ik me wat bij kan voorstellen, wie zijn wij om hun gevoelens te negeren of te doen alsof het onzin is, zou ik zelf ook niet fijn vinden? Eens met aardbeimeisje
Hoe verzin je hetquote:Op woensdag 12 november 2014 11:52 schreef -Strawberry- het volgende:
waarbij de blanke, nationalistische Nederlander wil zegevieren over de wensen van 'hun', de Surinamers, de donkere medemens
Je post laat prima zien hoe vergezocht die hele discussie is inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:56 schreef Godshand het volgende:
[..]
Laten we gewoon een nieuw Kinderfeest met eenhoorns verzinnen ofzo. Of zal de Partij van de Dieren weer roepen dat het zielig is, zo'n eenhoorn? Of de feministen dat zo'n eenhoorn teveel een mannelijk fallussymbool, waarom geen vliegende waterlelies? Met daarop meteen de Polen die roepen dat ze teveel worden uitgebuit in de bloementeelt, dus lelies ophemelen, tsja dat kan niet etc...
Goed Punt!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:56 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Zoveel puntjes staan er toch niet.
Slavernij is na de middeleeuwen in Nederland niet meer waargenomen. Het werd pas inderdaad in 1860 officieel afgeschaft (er waren nog zat landen daarna) maar in Nederland werden geen slaven gehouden ten tijde van de Atlantische slavenhandel. Daar zijn afgelopen jaren zelfs rechterlijke uitspraken over geweest.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Wel pas officieel afgeschaft in 1860 of zo. Als laatste land meen ik te hebben begrepen.
Maar laten we gewoon haten op Danny, is veel leuker.
Moet je maar eens kijken naar de manier waarop veel mensen de discussie voeren. Komen de werkelijke sentimenten heel duidelijk bovendrijven.quote:
Klopt maar dat betekend niet dat het gevoel niet bestaat en dat ze dat niet mogen uitten. Ik vraag me af waarom wij zo nodig aan een stomme traditie moeten vasthouden terwijl er ook gewoon wat aanpassingen gedaan kunnen worden en iedereen tevreden is. Deze nutteloze discussie gaat volledig in tegen het doel van een vredig kinderfeest. Ze hadden gewoon al 30 jaar geleden begonnen moeten zijn met kleine aanpassingen en dan was er nu geen haan meer die er naar kraait.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een hele hoop foute aannames maakt.
Het is niet een groep blanke nationalistische Nederlanders. Het is niet een groep Surinamers.
Er zijn meer dan voldoende negers die het een prima feest vinden en er niks racistisch in zien. Er zijn ook meer dan voldoende blanken die denken dat het wel racistisch is.
[..]
Iets "voelen" is volslagen irrelevant. Daar kun je geen beleid op maken.
Als ik me beledig voel door een Frans stereotype, mag ik dan ook komen huilen in de media en eisen dat alles aangepast wordt naar mijn wensen?
Als je iets wilt veranderen, omdat iets bijvoorbeeld racistisch zou zijn, moet je met bewijzen komen.
En de bewijzen die tot nu toe aangedragen zijn, zijn op zijn minst lachwekkend te noemen.
Klopt. Natuurlijk zijn er niet maar twee kampen in zo'n complexe discussie. Maar zoals ik zei; die roepen wel het hardst.quote:Op woensdag 12 november 2014 11:58[/urlok.nl/user/profile/176450]Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik vrees dat jij een hele hoop foute aannames maakt.
Het is niet een groep blanke nationalistische Nederlanders. Het is niet een groep Surinamers.
Er zijn meer dan voldoende negers die het een prima feest vinden en er niks racistisch in zien. Er zijn ook meer dan voldoende blanken die denken dat het wel racistisch is.
Je krijgt bijna de zwarte piet toegespeeldquote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik word een beetje treurig van dat zwarte pieten gedoe
Taai taaiquote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Zolang er nog maar chocolade letters, marsepein, speculaas en wat niet al zijn, is het goed.
Dat dusquote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik word een beetje treurig van dat zwarte pieten gedoe
Een gevoel mag je best uiten, maar dreigen Zwarte Pieten in elkaar te slaan etc is niet een gevoel uiten.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef Californium het volgende:
[..]
Klopt maar dat betekend niet dat het gevoel niet bestaat en dat ze dat niet mogen uitten. Ik vraag me af waarom wij zo nodig aan een stomme traditie moeten vasthouden terwijl er ook gewoon wat aanpassingen gedaan kunnen worden en iedereen tevreden is. Deze nutteloze discussie gaat volledig in tegen het doel van een vredig kinderfeest. Ze hadden gewoon al 30 jaar geleden begonnen moeten zijn met kleine aanpassingen en dan was er nu geen haan meer die er naar kraait.
Jij kan heel goed verwoorden wat ik wil zeggenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:06 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Klopt. Natuurlijk zijn er niet maar twee kampen in zo'n complexe discussie. Maar zoals ik zei; die roepen wel het hardst.
Ik vind het niet racistisch, maar het komt wel racistisch over. Je kan mensen natuurlijk verwijten lange tenen te hebben. Misschien is dat zo, echter gaat het wel verder dan een groep mensen, anders zou het niet keer op keer ter discussie worden gesteld.
Dat die aanpassingen nodig waren zegt ook eigenlijk wel genoeg.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gevoel mag je best uiten, maar dreigen Zwarte Pieten in elkaar te slaan etc is niet een gevoel uiten.
En kennelijk ben je totaal niet op de hoogte van alle aanpassingen die al gedaan zijn de afgelopen jaren. Zo wordt Piet geen knecht meer genoemd, zijn lippen meestal niet rood, zijn de oorbellen grotendeels verdwenen, wordt Piet nergens meer als dom afgeschilderd, eerder als gelijke van Sinterklaas. Maar dat geeft verder niet.
Marsepeinquote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Zolang er nog maar chocolade letters, marsepein, speculaas en wat niet al zijn, is het goed.
Waarom moet ik daarvoor langskomenquote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Kom je langs? Dan doe ik zo'n grote pop halen
Beide vrouw zeker??quote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij kan heel goed verwoorden wat ik wil zeggen. Stom op mobiel typen van mij.
Wat mijn initiele punt is.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat die aanpassingen nodig waren zegt ook eigenlijk wel genoeg.Nu alleen het kleurtje nog en heeft niemand het er over 5 jaar meer over.
Kan ook niet, bevordert obesitas bij kinderen!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:05 schreef El_Thijs het volgende:
Dan kunnen we 'm delen, alleen mag ik 'm toch niet helemaal opeten..quote:Op woensdag 12 november 2014 12:10 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Waarom moet ik daarvoor langskomen
Tuurlijk weet ik dat. Maar van hadden ze dat eerder moeten doen. Dan was met dat tempo piet nu al ingeburgerd blank of een andere kleur geweest. Dat was mijn puntquote:Op woensdag 12 november 2014 12:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Een gevoel mag je best uiten, maar dreigen Zwarte Pieten in elkaar te slaan etc is niet een gevoel uiten.
En kennelijk ben je totaal niet op de hoogte van alle aanpassingen die al gedaan zijn de afgelopen jaren. Zo wordt Piet geen knecht meer genoemd, zijn lippen meestal niet rood, zijn de oorbellen grotendeels verdwenen, wordt Piet nergens meer als dom afgeschilderd, eerder als gelijke van Sinterklaas. Maar dat geeft verder niet.
En mag je niet meer verkleed gaan als neger.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mijn initiele punt is.
Roep zo hard als je kunt: RACISME
En je krijgt alles wat je wilt.
Over 10 jaar wordt het hele feest niet meer gevierd.
Vervelend hè, die zwarte mensen die dat roepen!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Wat mijn initiele punt is.
Roep zo hard als je kunt: RACISME
En je krijgt alles wat je wilt.
Over 10 jaar wordt het hele feest niet meer gevierd.
Dan kan je beter een zakje met van die kleintjes halen, slimmer en lekkerderquote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm delen, alleen mag ik 'm toch niet helemaal opeten..
Jamaar...quote:Op woensdag 12 november 2014 12:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Dan kan je beter een zakje met van die kleintjes halen, slimmer en lekkerder
Ja, vlak nadat er daadwerkelijk negers kwamen wonen in Nederland was veel te laat.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:13 schreef Californium het volgende:
[..]
Tuurlijk weet ik dat. Maar van hadden ze dat eerder moeten doen. Dan was met dat tempo piet nu al ingeburgerd blank of een andere kleur geweest. Dat was mijn punten tevens denk ik dat de discussie toch wel blijft bestaan als er zo keihard aan 'traditie' wordt vastgehouden en de verandering komt toch wel. Kun je op zn minst proberen om de vredelievendheid te bewaren.
En nee ik heb het niet over mensen die roepen zwarte piet in elkaar te slaan enzo. Dat slaat natuurlijk ook nergens op. Doe nietalsof ik daarop ddoel
Klopt. We zijn Amerika in het klein geworden. Daarom is er straks ook geen Sinterklaas meer. Alleen kerst.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:13 schreef Fascination het volgende:
[..]
En mag je niet meer verkleed gaan als neger.
Wauwquote:Op woensdag 12 november 2014 12:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Vervelend hè, die zwarte mensen die dat roepen!
Het begint hier mee en straks maken ze de dienst uit in dit land!
Sarcasme, herken het.quote:
Hier erger ik me ook zo hard aan.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Fascination het volgende:
Van die fb-updates die zo vaag zijn dat je er niets mee kunt.Zeg dan gewoon meteen wat er is.
Precies. Zo jammer en onnodig.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef Godshand het volgende:
[..]
Sarcasme, herken het.
Het is dit punt waarop bij veel Nederlanders opeens een beerput aan haat wordt open getrokken...
Eerst is het: "ik ben niet racistisch, het is traditie". 2 zinnen later is het mijn genoemde zin met een heleboel verwijten erna: "moskeeën, sluiers en nu mogen we ons eigen feest ook niet meer vieren! Laat ze zelf terug gaan... Etc".
Opvallend vaak. Triest ook
Wat is er aan de hand??quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Fascination het volgende:
Van die fb-updates die zo vaag zijn dat je er niets mee kunt.Zeg dan gewoon meteen wat er is.
Ik doe dat altijd op Fok!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:23 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Hier erger ik me ook zo hard aan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wat mogen we dan nog welquote:Op woensdag 12 november 2014 12:11 schreef Godshand het volgende:
[..]
Kan ook niet, bevordert obesitas bij kinderen!
Weg ermee!
Zit je zo gauw vol dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan kunnen we 'm delen, alleen mag ik 'm toch niet helemaal opeten..
Aandachtshoererij.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:25 schreef rival het volgende:
[..]
Wat is er aan de hand??
-dat zet ik niet op Facebook, die persoon weet wel wat ik bedoel!
het is een kabouter hequote:Op woensdag 12 november 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat mogen we dan nog wel
[..]
Zit je zo gauw vol dan?
Mandarijntjes natuurlijk!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:27 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Wat mogen we dan nog wel
[..]
Zit je zo gauw vol dan?
Mandarijnen zijn racistisch jegens de Mandarijnen in China.quote:
"HALLO KABOUTERTJE! WAAR IS JE PUNTMUTS?!"quote:
Is nog gezond ook, goede keuze. Tenzij ze daar iets racistisch in zien.quote:
Mineola dan?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Mandarijnen zijn racistisch jegens de Mandarijnen in China.
Roep het hard en vaak zat en we zitten straks allemaal aan de sinaasappelen!quote:Op woensdag 12 november 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dat dus, heilige stront in de katholieke wc-pot zeg. Straks is je eigen schijt ook racistisch.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:31 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
DIe moest ik opzoeken. Ik noemde ze tangelo.quote:
Ik heb niet de juiste huidskleur daarvoor.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Roep het hard en vaak zat en we zitten straks allemaal aan de sinaasappelen!
Schijt=bruin=racisme.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:33 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Dat dus, heilige stront in de katholieke wc-pot zeg. Straks is je eigen schijt ook racistisch.
Ik heb er schijt aan en ik glimlach elke keer als ik de wc doortrek.quote:
Nee.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:35 schreef Kaneelstokje het volgende:
Plus je zei heilige met stront, katholieken kunnen zich hieraan storen. Gelieve weg te halen
Ik typ nu ook op mobiel. Redelijk dramatisch.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:08 schreef Californium het volgende:
[..]
Jij kan heel goed verwoorden wat ik wil zeggen. Stom op mobiel typen van mij.
Lekkerquote:Op woensdag 12 november 2014 12:33 schreef rival het volgende:
[..]
Roep het hard en vaak zat en we zitten straks allemaal aan de sinaasappelen!
En seks!quote:
Wat heeft dat met Sinterklaas te maken?quote:
Seks verkleed als sinterklaas en zwarte piet.quote:Op woensdag 12 november 2014 12:57 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Wat heeft dat met Sinterklaas te maken?
Of er speciale feestdagenseks? Wat in dat geval ken ik dat niet en zie ik de toevoeging ook niet helemaal eerlijk gezegd.
That sounds disturbingquote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Seks verkleed als sinterklaas en zwarte piet.
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
"Zo Zwarte Piet, pak jij de staf van de Sint maar eens even vast!"quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Kinky.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Sint heeft ook de zak met strooigoedquote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zo Zwarte Piet, pak jij de staf van de Sint maar eens even vast!"
Als ie groter is dan de persoon zelf?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar dan is de vraag, vanaf wanneer mag je iets een staf noemen.
Dan komen dat mensen weer uit het houtwerk om te klagen dat op die manier seks afbeelden met een neger duidt op racisme. Want seks is immers macht.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Bovengemiddeld?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:08 schreef Yvie_lu het volgende:
Maar dan is de vraag, vanaf wanneer mag je iets een staf noemen.
Of praktisch.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Eigenlijk is Sinterklaas dus niet racistisch maar seksistisch?
kinkyquote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Yvie_lu het volgende:
Eigenlijk is Sinterklaas dus niet racistisch maar seksistisch?
Ik zie ineens leuke cosplay dingetjes voor me de komende maandquote:Op woensdag 12 november 2014 13:00 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!quote:Op woensdag 12 november 2014 13:10 schreef Yvie_lu het volgende:
Ach, de hele tijd politiek correct zijn is toch ook helemaal niet leuk!
Smoothquote:Op woensdag 12 november 2014 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Ik adviseer je te gaan daten met een mooie bruine man. Hoor je er weer helemaal bij
Klinkt als een goed planquote:Op woensdag 12 november 2014 13:13 schreef Godshand het volgende:
[..]
Natuurlijk wel!
Ik adviseer je te gaan daten met een mooie bruine man. Hoor je er weer helemaal bij
Artelligence. Als die niet voldoet zie je 13 december een mooie bruine manquote:Op woensdag 12 november 2014 13:14 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Klinkt als een goed plan
Heb jij een mooie in de aanbieding dan?
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:06 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
"Zo Zwarte Piet, pak jij de staf van de Sint maar eens even vast!"
Volgens jou is Artelligence een mooie bruine man?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:15 schreef Godshand het volgende:
[..]
Artelligence. Als die niet voldoet zie je 13 december een mooie bruine man
Ondanks mijn verre Aziatische banden ben ik geen (mooie) bruine man.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:18 schreef Yvie_lu het volgende:
[..]
Volgens jou is Artelligence een mooie bruine man?
En 13 dec dan is de hype alweer voorbij en dat is ook wel erg lang wachten op een date.
Houtwerk > porch > negerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:09 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan komen dat mensen weer uit het houtwerk om te klagen dat op die manier seks afbeelden met een neger duidt op racisme. Want seks is immers macht.
Ik zou willen dat ik een grap maakte.
Lolwhutquote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef Barbusse het volgende:
http://img-9gag-lol.9cache.com/photo/aZW18wV_460sv_v1.mp4
Bert, you dense motherfucker
Je hebt me betrapt.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:21 schreef artelligence het volgende:
[..]
Houtwerk > porch > neger
Racist!
Ik dacht al zo'n muts te zien bij de verjaardag van feerquote:Op woensdag 12 november 2014 13:24 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Je hebt me betrapt.
Ik ben een KKK-lid.
Dat was een condoom.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:25 schreef yats het volgende:
[..]
Ik dacht al zo'n muts te zien bij de verjaardag van feer
Waar heb jij een condoom voor nodig?quote:
Om drugs mee te smokkelen in mijn anus.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:37 schreef yats het volgende:
[..]
Waar heb jij een condoom voor nodig?
Binnen Nederland? Dan denk ik stiekem eerder dat we je iets moeten vertellenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:39 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Om drugs mee te smokkelen in mijn anus.
Jij gaat behoorlijk all-in.quote:
Is Arnhem nog Nederland? Het voelde als Duitsland.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:39 schreef rival het volgende:
[..]
Binnen Nederland? Dan denk ik stiekem eerder dat we je iets moeten vertellen
Hele arm erin, anders voelen ze niks.quote:
Arnhem zeg je? Dan neem ik mijn woorden terug. Strenge grenscontrole daarquote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Is Arnhem nog Nederland? Het voelde als Duitsland.
Daar ga ik niet heen, want celibaat.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:42 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
O was het zo'n soort feestje.
Nogal. Gelukkig had ik mijn paspoort bij me. Kon wel goedkoop tanken.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Arnhem zeg je? Dan neem ik mijn woorden terug. Strenge grenscontrole daar
2 keer geweest nu, weinig gezien.quote:
Om daar even serieus op in te haken... Ik vind de verschillen tegenvallen... Misschien vind ik niet de goede tankstations maar toch... 5-6 cent hooguit verschil met de prijzen in Amsterdam..quote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
Nogal. Gelukkig had ik mijn paspoort bij me. Kon wel goedkoop tanken.
Voyeurisme.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Daar ga ik niet heen, want celibaat.
Ik kom serieus nooit in Duitsland, dus ik zou het echt niet weten.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Om daar even serieus op in te haken... Ik vind de verschillen tegenvallen... Misschien vind ik niet de goede tankstations maar toch... 5-6 cent hooguit verschil met de prijzen in Amsterdam..
Er was er daar wel een die ik graag naakt zou zien.quote:
Ik bedoelde ook in ons Oostenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:54 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik kom serieus nooit in Duitsland, dus ik zou het echt niet weten.
Sorry.
[..]
Daar heb ik ook nooit meer dan een paar cent verschil gezien. Maar die paar cent zie ik ook tussen de snelweg en het dorp.quote:
Gewoon dwaze donderdag bij de tangoquote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Om daar even serieus op in te haken... Ik vind de verschillen tegenvallen... Misschien vind ik niet de goede tankstations maar toch... 5-6 cent hooguit verschil met de prijzen in Amsterdam..
lastig als je een fokker date/heb gedatequote:Op woensdag 12 november 2014 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
FOK! en prive gescheiden houden.
This was a PSA.
Miconazolnitraat 20mg/g zonder recept te verkrijgen bij de apotheek.quote:Op woensdag 12 november 2014 10:58 schreef K44S het volgende:
[..]
quote:
Wij laten gewoon alleen mensen toe die het verdienenquote:Op woensdag 12 november 2014 13:44 schreef rival het volgende:
[..]
Arnhem zeg je? Dan neem ik mijn woorden terug. Strenge grenscontrole daar
?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:00 schreef -Strawberry- het volgende:
FOK! en prive gescheiden houden.
This was a PSA.
Eurotje of 5/6quote:Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Miconazolnitraat 20mg/g zonder recept te verkrijgen bij de apotheek.
Afgelopen zaterdag had ik een verschil van 19 cent net over de grens. Toch fijn zo'n dagje Duitsland...quote:Op woensdag 12 november 2014 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
Afspraak staat al gepland.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Natuurlijk lurk jij ook nog mee. Feest.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Kans dat het een soa is... is heul heul heul heul heul klein.quote:
Maar de dokter gaat naar je parelketting kijken?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:05 schreef K44S het volgende:
[..]
Kans dat het een soa is... is heul heul heul heul heul klein.
Of je moet van trekken een soa kunnen krijgen.
Ik ben er hoorquote:Op woensdag 12 november 2014 14:02 schreef yats het volgende:
[..]
[..]
Wij laten gewoon alleen mensen toe die het verdienen
Kijk, dat schiet op met 60 literquote:Op woensdag 12 november 2014 14:04 schreef yats het volgende:
[..]
Afgelopen zaterdag had ik een verschil van 19 cent net over de grens. Toch fijn zo'n dagje Duitsland...
Waar dacht jij aan? Dat die hem schoonlikt?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Maar de dokter gaat naar je parelketting kijken?
Wat verwacht je voor reactie dan?
Ik denk dat hij zegt: Ja, dat is een parelketting.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan? Dat die hem schoonlikt?
Ik hoorde geruchten dat jij een indo huidskleur hebt?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ondanks mijn verre Aziatische banden ben ik geen (mooie) bruine man.
Ook.quote:
Moest glimlachen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:13 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Waar dacht jij aan? Dat die hem schoonlikt?
Lijkt op van die vetbultjesquote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook.
Maar k44s bedoelt PPP. Ik mag daar geen foto van posten, maar google zegt genoeg.
Een soort van vergroeiingen aan de rand van de eikel die er erg ontsierend uitzien, maar niet overdraagbaar.
Een beetje wel, ja. Alleen zijn PPP wat doorzichtiger geloof ik.quote:
Je hoeft niet te Googlen.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook.
Maar k44s bedoelt PPP. Ik mag daar geen foto van posten, maar google zegt genoeg.
Een soort van vergroeiingen aan de rand van de eikel die er erg ontsierend uitzien, maar niet overdraagbaar.
Die plaatjes heb ik weleens gezien... Lijkt me geen pretjequote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook.
Dacht dat parelketting een soort eufenisme was voor het mannelijk geslachtsdeelquote:Op woensdag 12 november 2014 14:19 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ook.
Nopequote:Op woensdag 12 november 2014 14:18 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ik hoorde geruchten dat jij een indo huidskleur hebt?
Mooi pindabruin
net zoals schenkstroop?quote:Op woensdag 12 november 2014 13:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ondanks mijn verre Aziatische banden ben ik geen (mooie) bruine man.
Ik was vergeten dat er daar plaatjes gepost waren.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:21 schreef Godshand het volgende:
[..]
Je hoeft niet te Googlen.
Eeen andere Fokker heeft dit gepost: SEX / Parelketting behandeling
Je schijnt het niet te voelen. Ik las ook dat het best vaak voorkomt.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef rival het volgende:
[..]
Die plaatjes heb ik weleens gezien... Lijkt me geen pretje
Hehehe. Dat zou dan een rare afspraak zijn die k44s heeft gemaakt/quote:Op woensdag 12 november 2014 14:22 schreef SergeantFluffy het volgende:
[..]
Dacht dat parelketting een soort eufenisme was voor het mannelijk geslachtsdeel
Afslag Elten, onderaan linksaf en dan het eerste tankstation.quote:
Dan moeten Yv en ik maar datenquote:Op woensdag 12 november 2014 14:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Nopeen er zijn maar 3 Fok!kers die me in levende lijve gezien hebben. Dan moet je dus net een van die Fok!kers gesproken hebben en het onderwerp artelligence + huidskleur besproken hebben en die kans lijkt me klein. Mocht dat wel zo zijn dan is die Fok!ker slechtziend
Jij bent niet bruin.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan moeten Yv en ik maar datenVoor 13 december
Yv weet hoe ik er uit zie als het goed is. Van foto's op OKC weliswaar.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan moeten Yv en ik maar datenVoor 13 december
Dan ben jij behoorlijk kleurendoofquote:
Je merkt er niets van. En ja, ik heb het in een lichte vorm gehad.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:25 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik was vergeten dat er daar plaatjes gepost waren.
[..]
Je schijnt het niet te voelen. Ik las ook dat het best vaak voorkomt.
As of 1999, different studies have produced estimates of incidence ranging from 8 to 48 percent of all men.[3] Studies suggest that it occurs more often on younger men and those who have not been circumcised.[4] They are found in 33.3% of uncircumcised males, and 7.1% of circumcised males.[3]
Zelf nog nooit gezien, maar ik heb dan ook weinig piemels gezien.
[..]
Hehehe. Dat zou dan een rare afspraak zijn die k44s heeft gemaakt/
Verdwijnt het dan weer automatisch?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je merkt er niets van. En ja, ik heb het in een lichte vorm gehad.
Laten laseren?quote:Op woensdag 12 november 2014 14:31 schreef yats het volgende:
[..]
Je merkt er niets van. En ja, ik heb het in een lichte vorm gehad.
Nou laat ik het anders zeggen, jij begon erover n.a.v. zwarte piet.quote:Op woensdag 12 november 2014 14:30 schreef Godshand het volgende:
[..]
Dan ben jij behoorlijk kleurendoof
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |