Neehor.quote:
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:33 schreef Graindelay het volgende:
Ligt misschien ook aan de tijd, ik ga ook maar eens snurken. Morgen weer werken.
Oja, wie ik ben? Is dat wel veilig hier
Weer? Eerder gedate?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het was weer gezellig.
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik blijf graag mysterieus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh zei ik weer? Ik date zoveel, moeilijk bij te houden.
ah, er stond benen zekerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat letters weggehaald hoor
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfsquote:
Player ben je ookquote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfs
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?quote:Op woensdag 12 november 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
Wauw, een TT aangeraakt. Doe ik dagelijks als ik een topic aanklik op m'n telefoon.
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?
Dat vrolijkt op.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.
Ja, goed. Ver weg, maar prima.quote:
Mja, ik ga 'm weg doen. Geen tijd meer voor, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed. Ver weg, maar prima.
Zag dat je met aquaria bezig was, mooie hobby.
Right...quote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfs
Aanstellerquote:Op woensdag 12 november 2014 08:51 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Dat hele vroeg opstaan blijft moeilijk
Zijn date was gewoon z'n rechter hand, of hij is gaan eten met z'n moeder.quote:
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekenquote:
quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekengeef ook seminars. Holla at your boy als je er bij wilt zijn.
Peu, ben jij dat?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ja yats, sommige mensen hebben dat nou eenmaal. Het is oneerlijk, maar ik ben onweerstaanbaar. Neuk bij de vleet en heb bijna iedere avond/nacht wel iemand naast me liggen. Dit jaar plusminus 40 verschillende vrouwen gehad. In mijn hele leven wel zo'n 500 stuks. Ik houd het niet meer bij. Ik schrijf mijn eigen PUA boekengeef ook seminars. Holla at your boy als je er bij wilt zijn.
Kan wat te maken hebben met het om 2 uur naar bed gaanquote:
Dat laatste. Ik doe even aan geheelonthouding.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zijn date was gewoon z'n rechter hand, of hij is gaan eten met z'n moeder.
Die Tygo Gernandt-look doet t m, hè.quote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Whatever suits youquote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dan valt het als nog best mee als je om 8 uur wakker bent..quote:Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Kan wat te maken hebben met het om 2 uur naar bed gaan
Jij snapt het :$quote:Op woensdag 12 november 2014 09:25 schreef Fascination het volgende:
[..]
Die Tygo Gernandt-look doet t m, hè.
"wakker"quote:Op woensdag 12 november 2014 09:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Dan valt het als nog best mee als je om 8 uur wakker bent..
Fantastisch manquote:Op woensdag 12 november 2014 09:20 schreef artelligence het volgende:
[..]
Even? Die 8uur dat je op je werk zit?quote:Op woensdag 12 november 2014 09:24 schreef artelligence het volgende:
[..]
Dat laatste. Ik doe even aan geheelonthouding.
Lang geleden. Vond dat toen echt wel een geinig nummer. Bedankt voor de reminder.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |