Neehor.quote:
Neequote:Op dinsdag 11 november 2014 23:33 schreef Graindelay het volgende:
Ligt misschien ook aan de tijd, ik ga ook maar eens snurken. Morgen weer werken.
Oja, wie ik ben? Is dat wel veilig hier
Weer? Eerder gedate?quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:57 schreef artelligence het volgende:
[..]
Het was weer gezellig.
Voor jou een vraag, voor mij een weet. Ik blijf graag mysterieus
quote:Op dinsdag 11 november 2014 23:58 schreef artelligence het volgende:
[..]
Oh zei ik weer? Ik date zoveel, moeilijk bij te houden.
ah, er stond benen zekerquote:Op dinsdag 11 november 2014 23:59 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik heb alleen wat letters weggehaald hoor
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfsquote:
Player ben je ookquote:Op woensdag 12 november 2014 00:02 schreef artelligence het volgende:
[..]
Ik krijg gewoon verzoeken. Hoef er helemaal niets voor te doen. Moet vrouwen teleurstellen zelfs
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?quote:Op woensdag 12 november 2014 06:49 schreef Samzz het volgende:
Wauw, een TT aangeraakt. Doe ik dagelijks als ik een topic aanklik op m'n telefoon.
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:50 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Jij zit de hele dag aan je TT, hoe is het?
Dat vrolijkt op.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goed! Ik zit immers de hele dag aan m'n TT.
Ja, goed. Ver weg, maar prima.quote:
Mja, ik ga 'm weg doen. Geen tijd meer voor, helaas.quote:Op woensdag 12 november 2014 06:56 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, goed. Ver weg, maar prima.
Zag dat je met aquaria bezig was, mooie hobby.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |