Dat kan ik beamen.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:01 schreef Crumpette het volgende:
Gefeliciteerd Mariposas!Ik zit bij Ella Verloskundigen, bevalt me tot nu toe goed. Ze hebben hun eigen echo-gebeuren, dat is wel fijn, en zitten bij mij in de straat zo'n beetje
(ook op andere locaties overigens, maar hun "hoofdkantoor" met echoruimte zit hier). T lijken me allemaal heel prima dames om aan je bed te hebben op het moment supreme
![]()
Wat zoek je zelf in een verloskundige?quote:Op woensdag 12 november 2014 11:17 schreef Mariposas het volgende:
Gefeliciteerd DaD! Wat turbo.![]()
Dacht trouwens eerst dat baby-in-bedje een synoniem was voor baby-in-buik, tot ik verder las.
En een klopper voor Spring!!toch maar eentje dus, dat wordt vast wel een heel aanwezige.
Nu DaD is afgemeld voor dit topic kom ik me voorzichtig aanmelden.afgelopen maandag heb ik mijn eerste positieve test gezien.
Heeft er iemand nog een tip voor een verloskundige in 070? Ik heb er wel een aantal gevonden maar ik zou wel een ervaring willen horen. Omgeving bomen/vruchten.
mwhehequote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef GotC het volgende:
Mariposas, ik zat bij Kortekaas/Heetkamp. 4 fijne vk's met veel kennis en ook korte banden met het Haga. Kwamen, ondanks dat ik werd ingeleid, nog 3x kijken tijdens de bevalling in het Haga. Of ik nog vragen had, of ze nog iets voor ons konden regelen.
Fijn, ontspannen contact
Maar volgende keer ga ik bij iemand anders.![]()
Ja Mignonne, beter kom je een beetje in de buurt werken hequote:Op woensdag 12 november 2014 16:49 schreef GotC het volgende:
Mariposas, ik zat bij Kortekaas/Heetkamp. 4 fijne vk's met veel kennis en ook korte banden met het Haga. Kwamen, ondanks dat ik werd ingeleid, nog 3x kijken tijdens de bevalling in het Haga. Of ik nog vragen had, of ze nog iets voor ons konden regelen.
Fijn, ontspannen contact
Maar volgende keer ga ik bij iemand anders.![]()
quote:Op woensdag 12 november 2014 17:07 schreef -Spring het volgende:
Ik ben 'ook' naar een andere praktijk gegaan. Omdat de vk die L op de wereld zette me een hazenlip heeft geknipt en ontkende dat het haar 'schuld' was. (Terwijl dr collega bij controle meteen riep: 'Oh maar meisje, da's helemaal niet goed geknipt, hoor!)
Raden wie er ook is overgestapt en vandaag de echo deed. :'D
We hebben het er goed over gehad gelukkig. Nu wel, want eerder had ik geen behoefte aan een evaluatiegesprek. Zij gaf aan dat ze het echt heel erg rot vond en ik dat ik echt heel erg boos op r was.
No hard feelings meer iig. Was een goed gesprek en ik ben nu juist eigenlijk wel blij met haar. Ze zal een volgende keer wel uitkijken.![]()
Geen idee, was al ''lang'' geleden. mignonne weet dat welquote:Op woensdag 12 november 2014 14:27 schreef Heliotrope het volgende:
170 is wel hoog, normaal is toch tussen 120-160 of verschilt dat inderdaad per termijn?
Zoë, dat je meisjes alweer een week oud zijn!
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon*** **** geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
quote:Op woensdag 12 november 2014 14:41 schreef krijgerrtje het volgende:
Psst, dad, datumtweeling doen?Wat spannend! En ik zou super hard moeten lachen als je zo moet springen en ontwijkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.hihi
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef L-E het volgende:
Ik droom al twee nachten over de bevalling trouwens. Ik ben net vijf weken onderweg, zo overdreven allemaal
Prachtig spring! Lijkt wel of hij/zij pijp rooktquote:
Ook al kan ik tomaatje nooit vergeten.. ;) toch getrouwd met een andere meneer O+
Fijn dat het goed wasquote:Op woensdag 12 november 2014 18:53 schreef AwayTL het volgende:
Zo net klaar met ctg. Had even een minder leven dipje vandaag. Niks aan de hand uiteraard. Ctg had wel al goede oefenweeen opgepikt.
En hartslag was sporadisch op de 170. Ook maar heel even, gemiddeld 130-140.
Nu van de nood een deugd maken en even lekker uit eten samen.
De mijne 'deed' vandaag al zo rond de 120-150. Redelijk snel al dus!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat de eerste weken het hartje nog lang niet zo snel klopt. Dat komt pas later in de zwangerschap.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
Flip doet het en is zo oud als hij zou moeten zijn gebaseerd op de punctie. Wàt een opluchting! UD blijft 1 juli
Tja, heel goed punt. Geen idee eigenlijk. Dat maakt het moeilijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat zoek je zelf in een verloskundige?
Jaaaaa DADquote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
D&D, Baard, IT, gefeliciteerd met het nieuwe leven!quote:
Warme douche en 2 pcm nemen half uurtje voor je naar bed wilt. Echte ww knallen er zo doorheen, en bij voorwerk haalt het de pijnlijkste kanten eraf zodat je hopelijk kan slapen. Mochten het daarna ww worden dan word je er wel wakker vanquote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Bedankt voor alle succeswensensinds 3 uur weeen, maar die komen nog niet heel regelmatig.. Steeds ergens tussen de 5-8 minuten, dus VK dacht ook nog geen ontsluiting
Hopelijk zwakt het wat af zodat ik kan slapen, of zet het door zodat ik vanacht aan de bak kan.. Morgenochtend komt VK weer langs, als het niet doorzet moet ik dan alsnog naar het ziekenhuis. Maar daar heb ik verder ook geen problemen mee!
Nee ze hebben allemaal goede banden met de ziekenhuizen hoor! Dat is niet zo'n punt. Als je vk zelf geen echo's maakt moet je idd naar een ander bureau. De verloskundige echopraktijk heeft ook een locatie in het haga ziekenhuis. En in het geval van bijvoorbeeld praktijk sportlaan is het zo dat die vk niet zelf echo's maakt, maar doordat zij op dezelfde locatie spreekuur heeft als de echopraktijk maakt het niet zo gek veel uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:28 schreef Mariposas het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Hoop hagenezen/Hagenaren hier.
[..]
Tja, heel goed punt. Geen idee eigenlijk. Dat maakt het moeilijk.Kleinschalig hoeft van mij niet per se, ik woon toch al in een grote stad.
Is het een plus als een praktijk samenwerkt met een ziekenhuis? En als de praktijk geen echo apparaten heeft, moet je dan naar het ziekenhuis daarvoor? Of zijn daar weer aparte echo bureaus voor? Op 1 locatie blijven lijkt me wel het makkelijkst.
wat een goeie dag om een baby te barenquote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
Jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Crumpette het volgende:
buik staat weer strakvooral bovenaan.. pff. en opstaan van de bank is ook geen sinecure meer, doet soms gewoon pijn. Hoort er allemaal bij?
naast alle vocht, en rugpijn ed, vind ik het nou wel zwaar worden.
ja was bij mijn eigen praktijk hier ook zo idd.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:46 schreef Kyara het volgende:
Hier in de stad hebben ze een apart bureau voor de SEO's (en nekplooimetingen). Daar wordt je heen gestuurd vanuit de vk maar ook vanuit de gyn (tenzij GUO, dan doen ze dat wel in het ziekenhuis). Is een maatschap van verloskundigen en gynaecologen.
Echt? Jemigquote:Op woensdag 12 november 2014 21:57 schreef kwakz0r het volgende:
De site van Tria is gehackt Mignonne, vertelden ze bij t huisbezoek vorige week. Een of andere sneuneus heeft de boel overgenomen en ze zijn alles kwijt.
Echteen vk praktijk. Ga dan de site van een bank hacken ofzo...
Denk het nietquote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Crumpette het volgende:
[..]
auw![]()
![]()
kom maar door met de wacht maarrrs - het wordt natuurlijk nog veeeeeel erger.
SHO? Vond ik ook heel fijn. Vooral het usb stickie met foto's en de lieve echodames die echt de tijd nemen om je van alles te laten zien en uit te leggen inderdaad.quote:Op woensdag 12 november 2014 21:55 schreef Kyara het volgende:
Ik vond het wel een fijn bureau. Goede apparatuur, usb stickje met foto's mee. En vooral ook dat ze begrepen dat het toch wel heel spannend was. Dus al heel snel met ziet er goed uit en waar er naar gekeken werd en waarom ze misschien wat langer bezig wat met 1 dingetje te meten.
says who?quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Denk het niet. Kan wel natuurlijk, maar dit zijn toch wel de gangbare dingetjes. Zal wel het punt zijn waarop je lijf je hoofd gaat voorbereide op het 'kom maar op met die baby' gevoel..
Ook al zie je niet op tegen de bevalling.
Nee, E.sperance.quote:Op woensdag 12 november 2014 22:01 schreef Skittles het volgende:
[..]
SHO? Vond ik ook heel fijn. Vooral het usb stickie met foto's en de lieve echodames die echt de tijd nemen om je van alles te laten zien en uit te leggen inderdaad.
jaquote:Op woensdag 12 november 2014 21:47 schreef Crumpette het volgende:
buik staat weer strakvooral bovenaan.. pff. en opstaan van de bank is ook geen sinecure meer, doet soms gewoon pijn. Hoort er allemaal bij?
naast alle vocht, en rugpijn ed, vind ik het nou wel zwaar worden.
logisch dat je dat spannend vindt! Dat had ik met Zoë en Lquote:Op donderdag 13 november 2014 09:02 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind het plaatsvervangend spannend voor jou Zolena. Denk omdat je een dag na mij bent uitgerekend.. En omdat jij al weet wanneer.
Ik ga zo maar eens strijken. Had de babykleertjes heel zorgvuldig opgehangen zodat ik niet hoefde te strijken. Had vriendlief heel lief de was naar beneden gehaald.. In 1 grote hoop in de waszak
.
Fijn is dat!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:02 schreef AwayTL het volgende:
Ik vind het plaatsvervangend spannend voor jou Zolena. Denk omdat je een dag na mij bent uitgerekend.. En omdat jij al weet wanneer.
Ik ga zo maar eens strijken. Had de babykleertjes heel zorgvuldig opgehangen zodat ik niet hoefde te strijken. Had vriendlief heel lief de was naar beneden gehaald.. In 1 grote hoop in de waszak
.
Alles op een rekje hangen, netjes, de douche heet zetten en laten lopen en t rekje een halfuur in de stomende badkamer zettenquote:Op donderdag 13 november 2014 09:02 schreef AwayTL het volgende:
.
Alles ALLES om maar niet te hoeven strijken. Heb zelfs t gekreukte pak van mijn vriend zo weer helemaal netjes gekregenquote:
Jup, stekend af en toe en vooral een continu zwaar gevoel in buik, rug, billen en stuitjequote:Op donderdag 13 november 2014 09:56 schreef LadyTagliatelle het volgende:
vlindur
![]()
Sic, klote gevoel he? lage warme stekende buikpijn ?
Ik hoop heel hard met je mee, maar komt vast goed!!quote:Op donderdag 13 november 2014 09:46 schreef Vlindur het volgende:
Goeiemorgen!
Fijn Zolena! Fijn dat het zo rustig is bij jou in de buik
LT, je kunt reageren met 'Ja, puffen van alle stomme vragen'
Succes vandaag Away, lekker onozel van je vriend![]()
Hier vandaag 15 weken zwanger. Nog 8 nachten voor weer een echo.. Ik hoop zó dat alles goed is!
hi5quote:Op donderdag 13 november 2014 10:05 schreef Sicilia het volgende:
[..]
Jup, stekend af en toe en vooral een continu zwaar gevoel in buik, rug, billen en stuitje
En Kwak die top klinkt goed! Die ga ik onthouden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |