Ik heb dat wel in mijn geboorteplan staan idd, dat mocht het anders lopen en ik moet onder narcose of kan op de een of andere manier niet baby op mijn huid hebben na de geboorte, dat hij dan bij R moet/mag knuffelen op de huidquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Whaa krijger bevalt in z&g 1491!!!![]()
Doe maar gewoon en Dad ook! Omdat het kan.
Mogen Zolena en Helio in 1492.. Deal?
Piemol voor mellie![]()
![]()
Ik lees trouwens bij de niet zo gelukkige bevallingsverhalen veel dat als ze wakker worden de baby al gewassen en aangekleed is. Nu snap ik dat ze daar ook niet te lang mee kunnen wachten, maar zou daar helemaal geen oplossing voor zijn? Anders is dat voor mij een overweging in het bevalplan.
Misschien dat lang huid op huid bij papa dan een goede eis is? Zal voor jezelf nog wel extreem verrot zijn, maar toch.
mijn man heeft oudste ongewassen in doeken bij zich gehad. Ze had wel een luiertje aan. De verpleegkundige wilde haar wel aankleden, maar de verloskundige heeft gezegd dat daar mee gewacht moest worden tot ik uit de ok kwam. Bij de tweede hadden man en ik het duidelijk besproken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Whaa krijger bevalt in z&g 1491!!!![]()
Doe maar gewoon en Dad ook! Omdat het kan.
Mogen Zolena en Helio in 1492.. Deal?
Piemol voor mellie![]()
![]()
Ik lees trouwens bij de niet zo gelukkige bevallingsverhalen veel dat als ze wakker worden de baby al gewassen en aangekleed is. Nu snap ik dat ze daar ook niet te lang mee kunnen wachten, maar zou daar helemaal geen oplossing voor zijn? Anders is dat voor mij een overweging in het bevalplan.
Misschien dat lang huid op huid bij papa dan een goede eis is? Zal voor jezelf nog wel extreem verrot zijn, maar toch.
OOOOH!!!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
Whoah wat snel!! En wat een mooie namen!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
WAUW!!! Wat een snelle!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I. T. geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon mini-DaD geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
Hoera!! You made itquote:
Dat wassen kan je gewoon aangeven. Dat is voor mij ook altijd een harde eis geweestquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |