Nou ja, er is een reden dat ik dit keer de navelstreng door ga knippenquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:44 schreef krijgerrtje het volgende:
Oh awaymannen
![]()
Al denk ik dat het hem op dat moment niet meer kan schelen.. Of wel?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef L-E het volgende:
Whehe ja, mijn vluchttas zat vol met tijdschriften en snoepgoed, superlief. Maar geen schone kleding, om maar iets te noemen
Heb je toch ook niet nodig? Eventueel vruchwater droogt wel op.. En ach dat bloed, wie ziet dat nouquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:05 schreef L-E het volgende:
Whehe ja, mijn vluchttas zat vol met tijdschriften en snoepgoed, superlief. Maar geen schone kleding, om maar iets te noemen
Dat dus, hij kent me wel goed hoorquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:09 schreef AwayTL het volgende:
[..]
Heb je toch ook niet nodig? Eventueel vruchwater droogt wel op.. En ach dat bloed, wie ziet dat nou. Honger daarentegen is onacceptabel.
Ik zeg goed ingepakt.
![]()
*schuift roosvicee*quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:24 schreef NotTheSame het volgende:
Opletten, egopost zonder spoiler.
Ik ben vandaag ingestort.
Toen we vanmiddag in onze opslag kwamen bleek alles onder de schimmel te zitten. Banken, stoelen, maar dus ook bijna mijn hele babyuitzet. In twee weken tijd is alles zo vochtig geworden dat alles groen/grijs/wit uitgeslagen is.
Inmiddels mogen we niet meer de opslag in ivm gezondheidsrisico's en we mogen er niets meer uit halen totdat de expert is geweest.
Verhuurder ontkent elke aansprakelijkheid, dus inmiddels is de rechtsbijstand ook ingeschakeld. Ik weet gewoon even niet meer hoe het allemaal verder moet.
Ik ga een disclaimer toevoegenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Radyhyn het volgende:
Helio je bloed/urine waardes zijn al eerder nagekeken toch? En die waren toch ook goed?
Vorige keer had ik 150/98 en geen verhoogde bloed/urine waardes en dat was voor mijn gyn nog geen reden voor verdere acties (ook geen medicatie en al helemaal geen reden voor opname, wel reden voor extra bd controles).
Hopelijk zakt je bd nog wat en valt het allemaal mee met de controle morgenvoor het gerommel bij krijgerrtje!!!
NTS wuuuuttttWat een verschrikking!
Echt? Heb je daarom gevraagd of was dat standaard?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn baby gewoon ongewassen mee naar huis gekregen. Ze is op dag 3 pas door het sop geslagen
Ah ja, ik heb/had verder geen klachten neequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga een disclaimer toevoegen![]()
Het is mogelijk dat er ook zonder afwijkingen in urine en bloed wel verdere actie wordt genomen op grond van de hypertensie, namelijk als er klachten zijn bij de zwangere in kwestie. Ik weet uit mijn hoofd niet of dat bij helio het geval is eigenlijk
standaard, maar ik was natuurlijk ook wel vrij snel weer weg, dat scheelt misschienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Echt? Heb je daarom gevraagd of was dat standaard?
Ik weet eigenlijk niet precies wat de procedures voor wassen zijn in het zh.. maar het lijkt me toch inderdaad echt niet dat wassen een prioriteit hoeft te zijn zo vlak na de geboorte... beetje bloed eraf is misschien wel fijn.. maar een baby heeft toch ook een soort beschermlaagje van zichzelf toch.
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
standaard, maar ik was natuurlijk ook wel vrij snel weer weg, dat scheelt misschienik vond het fijn, ze rook zo... Aards? Heel puur, zonder zwitsal. Heb erg veel aan haar geroken de eerste dagen
'Zo lekker puur natuur he'quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ze is wel schoongeveegd met een doek he, je krijgt geen bloederige meconiumbaby mee ofzo
quote:
Zennnnquote:Op woensdag 12 november 2014 07:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
(Ohhh ik vind alle llm's zo spannend! Hier en van het bekkenfysiogroepje en van hypnobirthing en 2 vriendinnen, waaahhh! *ademinademuit*)
Ik heb dat wel in mijn geboorteplan staan idd, dat mocht het anders lopen en ik moet onder narcose of kan op de een of andere manier niet baby op mijn huid hebben na de geboorte, dat hij dan bij R moet/mag knuffelen op de huidquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Whaa krijger bevalt in z&g 1491!!!![]()
Doe maar gewoon en Dad ook! Omdat het kan.
Mogen Zolena en Helio in 1492.. Deal?
Piemol voor mellie![]()
![]()
Ik lees trouwens bij de niet zo gelukkige bevallingsverhalen veel dat als ze wakker worden de baby al gewassen en aangekleed is. Nu snap ik dat ze daar ook niet te lang mee kunnen wachten, maar zou daar helemaal geen oplossing voor zijn? Anders is dat voor mij een overweging in het bevalplan.
Misschien dat lang huid op huid bij papa dan een goede eis is? Zal voor jezelf nog wel extreem verrot zijn, maar toch.
mijn man heeft oudste ongewassen in doeken bij zich gehad. Ze had wel een luiertje aan. De verpleegkundige wilde haar wel aankleden, maar de verloskundige heeft gezegd dat daar mee gewacht moest worden tot ik uit de ok kwam. Bij de tweede hadden man en ik het duidelijk besproken.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Whaa krijger bevalt in z&g 1491!!!![]()
Doe maar gewoon en Dad ook! Omdat het kan.
Mogen Zolena en Helio in 1492.. Deal?
Piemol voor mellie![]()
![]()
Ik lees trouwens bij de niet zo gelukkige bevallingsverhalen veel dat als ze wakker worden de baby al gewassen en aangekleed is. Nu snap ik dat ze daar ook niet te lang mee kunnen wachten, maar zou daar helemaal geen oplossing voor zijn? Anders is dat voor mij een overweging in het bevalplan.
Misschien dat lang huid op huid bij papa dan een goede eis is? Zal voor jezelf nog wel extreem verrot zijn, maar toch.
OOOOH!!!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
Whoah wat snel!! En wat een mooie namen!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
WAUW!!! Wat een snelle!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I. T. geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon mini-DaD geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
Hoera!! You made itquote:
Dat wassen kan je gewoon aangeven. Dat is voor mij ook altijd een harde eis geweestquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |