Ik ga een disclaimer toevoegenquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:29 schreef Radyhyn het volgende:
Helio je bloed/urine waardes zijn al eerder nagekeken toch? En die waren toch ook goed?
Vorige keer had ik 150/98 en geen verhoogde bloed/urine waardes en dat was voor mijn gyn nog geen reden voor verdere acties (ook geen medicatie en al helemaal geen reden voor opname, wel reden voor extra bd controles).
Hopelijk zakt je bd nog wat en valt het allemaal mee met de controle morgenvoor het gerommel bij krijgerrtje!!!
NTS wuuuuttttWat een verschrikking!
Echt? Heb je daarom gevraagd of was dat standaard?quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:21 schreef Stormqueen het volgende:
Ik heb mijn baby gewoon ongewassen mee naar huis gekregen. Ze is op dag 3 pas door het sop geslagen
Ah ja, ik heb/had verder geen klachten neequote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef L-E het volgende:
[..]
Ik ga een disclaimer toevoegen![]()
Het is mogelijk dat er ook zonder afwijkingen in urine en bloed wel verdere actie wordt genomen op grond van de hypertensie, namelijk als er klachten zijn bij de zwangere in kwestie. Ik weet uit mijn hoofd niet of dat bij helio het geval is eigenlijk
standaard, maar ik was natuurlijk ook wel vrij snel weer weg, dat scheelt misschienquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:32 schreef Radyhyn het volgende:
[..]
Echt? Heb je daarom gevraagd of was dat standaard?
Ik weet eigenlijk niet precies wat de procedures voor wassen zijn in het zh.. maar het lijkt me toch inderdaad echt niet dat wassen een prioriteit hoeft te zijn zo vlak na de geboorte... beetje bloed eraf is misschien wel fijn.. maar een baby heeft toch ook een soort beschermlaagje van zichzelf toch.
Wat heerlijkquote:Op dinsdag 11 november 2014 22:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
standaard, maar ik was natuurlijk ook wel vrij snel weer weg, dat scheelt misschienik vond het fijn, ze rook zo... Aards? Heel puur, zonder zwitsal. Heb erg veel aan haar geroken de eerste dagen
'Zo lekker puur natuur he'quote:Op dinsdag 11 november 2014 22:37 schreef Stormqueen het volgende:
Oh, ze is wel schoongeveegd met een doek he, je krijgt geen bloederige meconiumbaby mee ofzo
quote:
Zennnnquote:Op woensdag 12 november 2014 07:14 schreef JufMariska het volgende:
[..]![]()
(Ohhh ik vind alle llm's zo spannend! Hier en van het bekkenfysiogroepje en van hypnobirthing en 2 vriendinnen, waaahhh! *ademinademuit*)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |