Zoooo dat heb je snel gedaan!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
Wat mooiquote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, allemaal!. Krijgerrtje, ik twijfel nog even of ik het je met deze snelheid aanraad.
.
Wel bijzonder: hij is geboren op de zelfde datum als de (overleden) vader van Baard...
HOERA!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
Nou ja! Er zit wat! En het leeft en klopt en beweegt!
Wat goed!!!! Heeft dat voorwerk stiekem toch meer gedaan dan op het eerste gezicht leek? Dit lijkt me voor een eerste bevalling echt heel bijzonder. Maar was vast ook heel heftig..quote:Op woensdag 12 november 2014 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis inderdaad. Vk zei ook dat dat sowieso had moeten gebeuren omdat er echt geen tijd/mogelijkheid meer was om naar het ziekenhuis te gaan, dus ik ben nu nog blijer dat we er op voorbereid waren.
ermahgerd! Fijn!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
Hoera!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
wat bijzonder zeg!quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, allemaal!. Krijgerrtje, ik twijfel nog even of ik het je met deze snelheid aanraad.
.
Wel bijzonder: hij is geboren op de zelfde datum als de (overleden) vader van Baard...
wehehehquote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef L-E het volgende:
Ik droom al twee nachten over de bevalling trouwens. Ik ben net vijf weken onderweg, zo overdreven allemaal
Heb jij zwanger een baan gevonden?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef AwayTL het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de was en aankleed antwoorden. Voor het bevalplan wordt het mocht die situatie voorkomen, dan niet wassen en huid op huid bij papa.
Hallo hormonen btw... ineens -bam- ik heb verlof en ik heb straks gewoon nog werk als het verlof voorbij is. Heb er nog niet zo bewust bij stil gestaan. Wauw, gewoon wauw. Dat zou ik in augustus nog niet gedacht hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
quote:
Leuk!!quote:
Oh sorry, zie boven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Heliotrope het volgende:
Voor wijzigingen quote/PM/DM maar!
quote:Op woensdag 12 november 2014 13:45 schreef ProjSkippy het volgende:
Oh Lijn, jij hoort hier nu!![]()
Dat moest ik even zeggen toen ik je naam net hier zag.
* snel weer weg *
Wauw! Heftig! Gefeliciteerd !!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
Ik vond het vorige week ook niet supersnel gaan, wel echt mooi pulserend kloppen. Maar ook bij mij werd gezegd dat het allemaal heel goed eruit zag.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zeg, vraagje he.. Wat zijn jullie ervaringen bij echo's met ca 8 weken. He ziet dan het hartje, maar hoe snel gaat dat?
Ik vraag me nu ik weer bezig ben met de echo, af of het de vorige keer met 8 weken eigenlijk wel zo goed was als ze zei. We hebben toen het hartje gezien, maar zoals ik hier toen al schreef, het was dat zij het zei en ik haar geloofde, ik zag zelf niet zoveel. Naar mijn idee ging het best langzaam, terwijl ik nu lees dat het wel 140 keer per minuut moet slaan of zo.
Wat ik begreep is dat de eerste weken het hartje nog lang niet zo snel klopt. Dat komt pas later in de zwangerschap.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
Zeg, vraagje he.. Wat zijn jullie ervaringen bij echo's met ca 8 weken. He ziet dan het hartje, maar hoe snel gaat dat?
Ik vraag me nu ik weer bezig ben met de echo, af of het de vorige keer met 8 weken eigenlijk wel zo goed was als ze zei. We hebben toen het hartje gezien, maar zoals ik hier toen al schreef, het was dat zij het zei en ik haar geloofde, ik zag zelf niet zoveel. Naar mijn idee ging het best langzaam, terwijl ik nu lees dat het wel 140 keer per minuut moet slaan of zo.
ik kan me herinneren dat ik een keer iets van 170 per minuut had. verder niks van onthouden.quote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bij 7w 5 dagen zwanger bij mijn oudste zag mijnquote:Op woensdag 12 november 2014 13:49 schreef IsabellaMariaAnna het volgende:
ze bespreken alles met de hele familie daar. en iedereen met mobiele telefooncamera's op je hoo-hahquote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef AwayTL het volgende:
Krijger spannend succes!!
OBEM, doen ze dat vaker, met de hele familie nog even de naam bespreken op het laatste moment.
en de baby gaat bijna dood!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ze bespreken alles met de hele familie daar. en iedereen met mobiele telefooncamera's op je hoo-hah
oh jee, iemand wil het doen zonder ruggeprik, t wordt nu al dramatisch aangekondigd
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef AwayTL het volgende:
Krijger spannend succes!!
OBEM, doen ze dat vaker, met de hele familie nog even de naam bespreken op het laatste moment.
Jeah een pijnstillingsloze bevalling. Ben benieuwd!
vast wel iddquote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de baby gaat bijna dood!
Oh en uiteindelijk krijgen ze toch wel een ruggenprik toch?
Krijger, succes he!
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vast wel idd![]()
Sonnetje, de UK versie is ook leuker.. dit is een beetje carcrash tvmaar toch wel soort van leuk.
samenvatting van elke aflevering: familie maakt ruzie, een vrouw gaat bijna dood, een baby gaat bijna dood, als je geen ruggenprik wil lacht de verpleegkundige je uit, op het eind komt alles goed, het eind.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing te kijken
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
samenvatting van elke aflevering: familie maakt ruzie, een vrouw gaat bijna dood, een baby gaat bijna dood, als je geen ruggenprik wil lacht de verpleegkundige je uit, op het eind komt alles goed, het eind.
aanhang alleen als ze een kratje meenemenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef AwayTL het volgende:
Beetje druk denk ik.. met of zonder aanhang?
Moeten we even statafels gaan regelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |