Whoah wat snel!! En wat een mooie namen!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
WAUW!!! Wat een snelle!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I. T. geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon mini-DaD geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
Hoera!! You made itquote:
Dat wassen kan je gewoon aangeven. Dat is voor mij ook altijd een harde eis geweestquote:Op dinsdag 11 november 2014 21:37 schreef AwayTL het volgende:
Ik lees trouwens bij de niet zo gelukkige bevallingsverhalen veel dat als ze wakker worden de baby al gewassen en aangekleed is. Nu snap ik dat ze daar ook niet te lang mee kunnen wachten, maar zou daar helemaal geen oplossing voor zijn? Anders is dat voor mij een overweging in het bevalplan.
Misschien dat lang huid op huid bij papa dan een goede eis is? Zal voor jezelf nog wel extreem verrot zijn, maar toch.
Zoooo dat heb je snel gedaan!quote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
Wat mooiquote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, allemaal!. Krijgerrtje, ik twijfel nog even of ik het je met deze snelheid aanraad.
.
Wel bijzonder: hij is geboren op de zelfde datum als de (overleden) vader van Baard...
HOERA!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
Nou ja! Er zit wat! En het leeft en klopt en beweegt!
Wat goed!!!! Heeft dat voorwerk stiekem toch meer gedaan dan op het eerste gezicht leek? Dit lijkt me voor een eerste bevalling echt heel bijzonder. Maar was vast ook heel heftig..quote:Op woensdag 12 november 2014 10:08 schreef DevilsAndDust het volgende:
Thuis inderdaad. Vk zei ook dat dat sowieso had moeten gebeuren omdat er echt geen tijd/mogelijkheid meer was om naar het ziekenhuis te gaan, dus ik ben nu nog blijer dat we er op voorbereid waren.
ermahgerd! Fijn!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
Hoera!quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
wat bijzonder zeg!quote:Op woensdag 12 november 2014 09:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Bedankt, allemaal!. Krijgerrtje, ik twijfel nog even of ik het je met deze snelheid aanraad.
.
Wel bijzonder: hij is geboren op de zelfde datum als de (overleden) vader van Baard...
wehehehquote:Op woensdag 12 november 2014 11:23 schreef L-E het volgende:
Ik droom al twee nachten over de bevalling trouwens. Ik ben net vijf weken onderweg, zo overdreven allemaal
Heb jij zwanger een baan gevonden?quote:Op woensdag 12 november 2014 12:22 schreef AwayTL het volgende:
Iedereen nog bedankt voor de was en aankleed antwoorden. Voor het bevalplan wordt het mocht die situatie voorkomen, dan niet wassen en huid op huid bij papa.
Hallo hormonen btw... ineens -bam- ik heb verlof en ik heb straks gewoon nog werk als het verlof voorbij is. Heb er nog niet zo bewust bij stil gestaan. Wauw, gewoon wauw. Dat zou ik in augustus nog niet gedacht hebben.
quote:Op woensdag 12 november 2014 11:05 schreef -Spring het volgende:
quote:
Leuk!!quote:
Oh sorry, zie boven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 21:30 schreef Heliotrope het volgende:
Voor wijzigingen quote/PM/DM maar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |