ze bespreken alles met de hele familie daar. en iedereen met mobiele telefooncamera's op je hoo-hahquote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef AwayTL het volgende:
Krijger spannend succes!!
OBEM, doen ze dat vaker, met de hele familie nog even de naam bespreken op het laatste moment.
en de baby gaat bijna dood!quote:Op woensdag 12 november 2014 15:23 schreef Crumpette het volgende:
[..]
ze bespreken alles met de hele familie daar. en iedereen met mobiele telefooncamera's op je hoo-hah
oh jee, iemand wil het doen zonder ruggeprik, t wordt nu al dramatisch aangekondigd
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:22 schreef AwayTL het volgende:
Krijger spannend succes!!
OBEM, doen ze dat vaker, met de hele familie nog even de naam bespreken op het laatste moment.
Jeah een pijnstillingsloze bevalling. Ben benieuwd!
vast wel iddquote:Op woensdag 12 november 2014 15:25 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
en de baby gaat bijna dood!
Oh en uiteindelijk krijgen ze toch wel een ruggenprik toch?
Krijger, succes he!
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:27 schreef Crumpette het volgende:
[..]
vast wel idd![]()
Sonnetje, de UK versie is ook leuker.. dit is een beetje carcrash tvmaar toch wel soort van leuk.
samenvatting van elke aflevering: familie maakt ruzie, een vrouw gaat bijna dood, een baby gaat bijna dood, als je geen ruggenprik wil lacht de verpleegkundige je uit, op het eind komt alles goed, het eind.quote:Op woensdag 12 november 2014 15:30 schreef Sonnetje85 het volgende:
[..]
Ik zit vol verbazing te kijken
quote:Op woensdag 12 november 2014 15:31 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
samenvatting van elke aflevering: familie maakt ruzie, een vrouw gaat bijna dood, een baby gaat bijna dood, als je geen ruggenprik wil lacht de verpleegkundige je uit, op het eind komt alles goed, het eind.
aanhang alleen als ze een kratje meenemenquote:Op woensdag 12 november 2014 15:43 schreef AwayTL het volgende:
Beetje druk denk ik.. met of zonder aanhang?
Moeten we even statafels gaan regelen
Ik zou gaan slaan dank ikquote:Op woensdag 12 november 2014 15:44 schreef Stormqueen het volgende:
die mensen zitten ook allemaal zo misselijkmakend te lachen steeds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |