De mijne 'deed' vandaag al zo rond de 120-150. Redelijk snel al dus!quote:Op woensdag 12 november 2014 14:17 schreef DJMO het volgende:
[..]
Wat ik begreep is dat de eerste weken het hartje nog lang niet zo snel klopt. Dat komt pas later in de zwangerschap.
quote:Op woensdag 12 november 2014 19:33 schreef McLaura het volgende:
[ link | afbeelding ]
Flip doet het en is zo oud als hij zou moeten zijn gebaseerd op de punctie. Wàt een opluchting! UD blijft 1 juli
Tja, heel goed punt. Geen idee eigenlijk. Dat maakt het moeilijk.quote:Op woensdag 12 november 2014 16:23 schreef mignonne het volgende:
[..]
Wat zoek je zelf in een verloskundige?
Jaaaaa DADquote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
D&D, Baard, IT, gefeliciteerd met het nieuwe leven!quote:
Warme douche en 2 pcm nemen half uurtje voor je naar bed wilt. Echte ww knallen er zo doorheen, en bij voorwerk haalt het de pijnlijkste kanten eraf zodat je hopelijk kan slapen. Mochten het daarna ww worden dan word je er wel wakker vanquote:Op woensdag 12 november 2014 20:36 schreef krijgerrtje het volgende:
Bedankt voor alle succeswensensinds 3 uur weeen, maar die komen nog niet heel regelmatig.. Steeds ergens tussen de 5-8 minuten, dus VK dacht ook nog geen ontsluiting
Hopelijk zwakt het wat af zodat ik kan slapen, of zet het door zodat ik vanacht aan de bak kan.. Morgenochtend komt VK weer langs, als het niet doorzet moet ik dan alsnog naar het ziekenhuis. Maar daar heb ik verder ook geen problemen mee!
Nee ze hebben allemaal goede banden met de ziekenhuizen hoor! Dat is niet zo'n punt. Als je vk zelf geen echo's maakt moet je idd naar een ander bureau. De verloskundige echopraktijk heeft ook een locatie in het haga ziekenhuis. En in het geval van bijvoorbeeld praktijk sportlaan is het zo dat die vk niet zelf echo's maakt, maar doordat zij op dezelfde locatie spreekuur heeft als de echopraktijk maakt het niet zo gek veel uit.quote:Op woensdag 12 november 2014 20:28 schreef Mariposas het volgende:
Bedankt voor alle reacties! Hoop hagenezen/Hagenaren hier.
[..]
Tja, heel goed punt. Geen idee eigenlijk. Dat maakt het moeilijk.Kleinschalig hoeft van mij niet per se, ik woon toch al in een grote stad.
Is het een plus als een praktijk samenwerkt met een ziekenhuis? En als de praktijk geen echo apparaten heeft, moet je dan naar het ziekenhuis daarvoor? Of zijn daar weer aparte echo bureaus voor? Op 1 locatie blijven lijkt me wel het makkelijkst.
wat een goeie dag om een baby te barenquote:Op woensdag 12 november 2014 08:22 schreef DevilsAndDust het volgende:
Meld met baby-in-bedje..
Ik werd vannacht om half drie wakker van een wee, dat werden al heel snel meer weeën, en om vijf voor vijf is onze zoon I.mre T.horben geboren. Hij heeft al goed bij mij gedronken en ligt nu heerlijk in de co-sleeper naast me te slapen. Ik ben nog wat trillerig en ondersteboven van hoe snel het is gegaan, maar het gaat ook met mij verder heel goed.
We zijn dolgelukkig..
(Namen graag niet gebruiken en niets op FB.)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |