Het zal wel via 16 verschillende partijen gaan, maar ja..quote:
Je schijnt ook mee te mogen delen in een erfenis van miljoenen euro's!quote:Op donderdag 13 november 2014 14:10 schreef Lucky_Strike het volgende:
Jullie denken dat dit om een echte aanbieding van KRO gaat? Dat je dus daadwerkelijk een kadobon van V&D krijgt als je via die mail reageert? Daar zou ik niet vanuit gaan.
Mits je je bankrekeningnummer, geboortedatum en adres geeft en een kopie van je paspoort.quote:Op donderdag 13 november 2014 14:37 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Je schijnt ook mee te mogen delen in een erfenis van miljoenen euro's!
Dan moet het wel een heel slecht circus zijn, als de hele stad vertrokken is.quote:
Of een hele slechte tijgerquote:Op donderdag 13 november 2014 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dan moet het wel een heel slecht circus zijn, als de hele stad vertrokken is.
Ik zou het inderdaad laten passeren.quote:Op woensdag 12 november 2014 18:24 schreef maily het volgende:
[..]
Ik vond het ook wel een beetje Brabants klinken
quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Dus niet de hele tijd op en neer wandelen!
[ afbeelding ]
Wtf?! Waar is dit?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
Zit er een rollator club in die buurt?quote:Op vrijdag 14 november 2014 09:52 schreef Lord_Vetinari het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik gok Maastricht. Als ik dat straatnaambordje zo zie, staat daar Wilhelminasingel en die heb je in Maastricht...quote:
Gelukkig, dan heeft mijn werkgever dat niet geleverdquote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik gok Maastricht. Als ik dat straatnaambordje zo zie, staat daar Wilhelminasingel en die heb je in Maastricht...
Want alleen in Maastricht heb je een Wilhelminasingel?quote:Op vrijdag 14 november 2014 19:19 schreef Postbus100 het volgende:
[..]
Ik gok Maastricht. Als ik dat straatnaambordje zo zie, staat daar Wilhelminasingel en die heb je in Maastricht...
Dan staat het bordje waarschijnlijk daar.quote:Op zaterdag 15 november 2014 00:30 schreef Cynix ® het volgende:
Nee, in ieder geval ook in Nijmegen, Weert, Den Bosch, Pijnacker, Hendrik Ido Ambacht, Berghem en Breda. En misschien in nog wel 50 gemeentes.
Volgens mij is het in Weertquote:Op zaterdag 15 november 2014 15:31 schreef Hallojo het volgende:
[..]
Dan staat het bordje waarschijnlijk daar.
Misschien snapten ze die advocaat gewoon niet, omdat die advocaat wél Nederlands kanquote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Al die spelfouten, en om die url ga ik al een uur lang stuk
Zelfs de naam van het advocatenkantoor fout geschreven ....quote:Op maandag 17 november 2014 19:11 schreef Mord_Sith het volgende:
[ afbeelding ]
Al die spelfouten, en om die url ga ik al een uur lang stuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |