Wij hebben hier onze eigen Dr. Phil. Rond een uur of 7 vanavond kun je op consult komen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:02 schreef Lienekien het volgende:
Kijken jullie wel eens naar Dr. Phil?
Wie is dat?quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Wij hebben hier onze eigen Dr. Phil. Rond een uur of 7 vanavond kun je op consult komen.
Je bedoelt dat hij ervaringsdeskundige is op het gebied van de psychiatrie.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:05 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Treehut362. Beëdigd psychiater.
Alleen als tussen zappstationquote:Op dinsdag 11 november 2014 10:02 schreef Lienekien het volgende:
naar Vlieland? dat lijkt mij nou helemaal niksquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben binnenkort wel toe aan een korte vakantie. Naar Vlieland, of zo.
We kunnen wel eens huizenruil doen, sacha. Kun je gezellig shoppen en stappen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:21 schreef sacha het volgende:
[..]
naar Vlieland? dat lijkt mij nou helemaal niks
Maar dat is in NWS en hij heeft een ban bij BNW toch?quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ellenlang gezeik over een OP. NWS-FB stond dagen vol met "dit linkje moet er wel in en die foto niet en ze zitten met de tijdlijn te kloten, maar die klopt niet en er is een afdruk van een vinger gezien, maar die is niet betrouwbaar, dus die moet niet in de OP, wellus, want de expert ter plaatse heeft gezegd dat het echt waar is, maar hoe kan het dan dat als je inzoomt op www.verdwaalnietvanhetbergpad.nl het net lijkt alsof de mobiel iets naar links licht, nou dat komt door de lichtinval, maar volgens www.zonsondergang.uk was het toen al schemerig, dus dat kan niet kloppen en dus ben jij een idioot" Of zoiets. Ongeveer, zeg maar.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Je bedoelt dat hij ervaringsdeskundige is op het gebied van de psychiatrie.
Ik heb overigens geen (relatie)therapie nodig. Ik kijk regelmatig naar Dr. Phil, terwijl ik aan het koken ben voor mijn hardwerkende man. En de treurigheid die ik daar zie, doet mij hem stevig en liefdevol omhelzen zodra hij de voordeur binnenkomt. De avond kan dan al niet meer kapot.
De reeks stond eerst in NWS en is later naar BNW verplaatst, omdat men er in NWS geen zin meer in had.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:06 schreef FANN het volgende:
Maar dat is in NWS en hij heeft een ban bij BNW toch?
Ik denk dat het in deze serie mis is gegaan![]()
Topicreeks: De War on Drugs in Mexico #3 - Weer kopstuk opgepakt
maar oké voor de rest boeit het ook niet, we zien het wel....
Ah.... vandaar..... was ik toch op het juiste spoor...quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:07 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De reeks stond eerst in NWS en is later naar BNW verplaatst, omdat men er in NWS geen zin meer in had.
De Kris en Lisanne reeks heb ik het over die al 100+ delen heeft. Jouw link zegt me helemaal niets.quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:08 schreef FANN het volgende:
Ah.... vandaar..... was ik toch op het juiste spoor...
ah... oké ik volgde een link die in de NWS FB stond en kwam daar uit, dat Kris en Lianne topicquote:Op dinsdag 11 november 2014 12:17 schreef Kingstown het volgende:
[..]
De Kris en Lisanne reeks heb ik het over die al 100+ delen heeft. Jouw link zegt me helemaal niets.
Nee, niet echt maar ik heb wel bewondering voor die man.quote:Op dinsdag 11 november 2014 10:02 schreef Lienekien het volgende:
ikm sdenk dat hij mij bedoeltquote:
Met kerst sowieso twee dagen vrij.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:52 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben binnenkort wel toe aan een korte vakantie. Naar Vlieland, of zo.
Jij hebt toch alle dagen vrij?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:59 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Met kerst sowieso twee dagen vrij.
Wat bewonder jij zo in die man?quote:Op dinsdag 11 november 2014 12:48 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Nee, niet echt maar ik heb wel bewondering voor die man.
nou, niet echtquote:
Ik vind hij offert toch maar een groot gedeelte van zijn privacy EN zijn tijd in om deze mensen te helpen.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:09 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat bewonder jij zo in die man?
serieuze vraag trouwens...
Ik zal eerst zeggen wat ik tégen die man heb...
Ik heb even een voorbeeldje gezocht, hier beschuldigt hij een vent, terecht overigens,
dat hij mensen ''gebruikt'' voor zijn eigen gewin. Hij laat de man eerst komen, laat
een filmpje zien en stuurt de man daarna weg en weigert in discussie te gaan.
zwak... waarom nodig je die vent dan uit?![]()
Maar goed...
Ik vind dus dat hij eigenlijk het zelfde doet, hij gebruikt ook mensen, stelt ze ten toon
aan de hele natie, en ondertussen vult hij zijn zakken.
Zoiets als Jerry Springer, maar dan in een netter pak...
Volgens mij is het iemand die echt in mensen geinteresseerd is en ook echt probeert te helpen.quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind hij offert toch maar een groot gedeelte van zijn privacy EN zijn tijd in om deze mensen te helpen.
Da's nooit weg ...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef Lienekien het volgende:
Dat ik hem bewonder zou ik niet willen zeggen, nee.
En het is soms wel een vrij schaamteloze vertoning, ja.
Maar het doet mijn eigen relatie geen kwaad.
daar heb je wel gelijk in natuurlijk maar ik dacht laat ik het eens van de andere kant bekijkenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:17 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Dat is toch zijn vrije tijd niet? Het is zijn werk en daar wordt hij VET voor betaald.
En je eigen portemonnee...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Stel voor dat je jarenlang elke dag zo op de televiessie bent, dan moet je toch wel begaan zijn met menselijke problemen.
Welnee manquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Stel voor dat je jarenlang elke dag zo op de televiessie bent, dan moet je toch wel begaan zijn met menselijke problemen.
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:21 schreef FANN het volgende:
[..]
Welnee manEr zijn zat van dat soort mensen op TV, meestal is het goed voor
hun portemonnee en hun eigen ego.
Wat jij doet, vrijwilligerswerk en zulks, in stilte, dat zijn de mensen die meestal veel meer hart hebben.
het zgn. uitstralingseffectquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.
Jawel... er zat best zo af en toe bij iemand een lichtje opgaan, dat is mooi meegenomen,quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Toch denk ik dat hij ook wel sommige issues duidelijk stelt en dat mensen daarmee geholpen worden. En dan bedoel ik niet alleen de mensen die bij hem te gast zijn.
Nee, zeker niet.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:24 schreef FANN het volgende:
[..]
Jawel... er zat best zo af en toe bij iemand een lichtje opgaan, dat is mooi meegenomen,
maar om nou te zeggen dat het liefdewerk oud papier is, gaat me te ver
Mevr. Phil kan met gerust hart af en toe een Botox spuitje halen, voordat ze in dequote:Op dinsdag 11 november 2014 13:25 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee, zeker niet.
Ze hoeven niet op een houtje te bijten.
Welnee, hij verdient goed geld om een beetje op die kruk te zitten en mensen met een triest/sappig/aangrijpend verhaal aan te laten schuiven.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:18 schreef Treehut362 het volgende:
Hoe krijg jij het voor elkaar om met twee verschillende UI-en te posten? Ik zag dat vorige week ook al bij jou.quote:
En dan na elke aflevering datzelfde toneelstukje, hij die haar ophaalt uit het publiek.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan dat mokkel
Omdat ze botoxt?quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:28 schreef FANN het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb een hekel aan dat mokkel
Ach gossie... sinds wanneerquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
FUCK! Ik hoor hier nu ook bij!? *huilt*
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Nee hoor! Rot maar weer lekker op!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Armageddon het volgende:
Je bent echt een kloon van sacha!quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor! Rot maar weer lekker op!
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:30 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Nee hoor! Rot maar weer lekker op!
Nee niet omdat ze botoxt, maar gewoon die indruk die ik krijg als ze daar in die zaal zitquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:29 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Omdat ze botoxt?
Ze houdt zich bezig met hulp aan vrouwen die mishandeld worden. Vind ik wel weer goed.
Ook dat hand in hand weglopen na de show.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:31 schreef FANN het volgende:
[..]
Nee niet omdat ze botoxt, maar gewoon die indruk die ik krijg als ze daar in die zaal zit
die paar keer dat ik haar heb zien langskomen dan, voor de rest weet ik niets van haar...
Misschien is de afkeer wel onterecht, kan hoor
Nou welkom dan maar!quote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat hand in hand weglopen na de show.
Dat ja,quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:32 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Ook dat hand in hand weglopen na de show.
Ik zet gewoon mijn bel uit.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar!![]()
en nu ik die datum zie staan, realiseer ik me ineens dat het vanavond St. Maarten is
en ik moet nog zo'n zak marsjes of shit hebben voor als er vanavond per ongeluk
kindertjes voor de deur staan te zingen
Ah neeeeeeee, het is al bijna een uitgestorven ''feest'' hier en meestal zijn het nogquote:
Kssst, wegwezen! roep ik dan door de brievenbus.quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:38 schreef FANN het volgende:
[..]
Ah neeeeeeee, het is al bijna een uitgestorven ''feest'' hier en meestal zijn het nog
mijn bovenbuurkindertjes ookvoor de rest kán er nog een verdwaald kind aankloppen....
Ik geloof er niks van...quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:39 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Kssst, wegwezen! roep ik dan door de brievenbus.
Oh ja! *bel er af haalt*quote:Op dinsdag 11 november 2014 13:33 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou welkom dan maar!![]()
en nu ik die datum zie staan, realiseer ik me ineens dat het vanavond St. Maarten is
en ik moet nog zo'n zak marsjes of shit hebben voor als er vanavond per ongeluk
kindertjes voor de deur staan te zingen
Met de dochter van just me.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:12 schreef Lienekien het volgende:
Ik kan 'Arma' even niet zo goed plaatsen.
Arma, met wie van FOK! heb jij het allemaal gedaan?
Klopt! En met Yvette. Ben even haar nick kwijt. En nog een paar die ik verdrongen heb denk ik.quote:
Jij hebt de dochters en waar is de buuf nu?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef Armageddon het volgende:
Zelfs samengewoond met de dochter van justme. Toen de dochter van justme het voor gezien hield ben ik bij de buuf ingetrokken en daar heb ik nu twee hele mooie dochters van.
Die is op het werk en die zie ik vanavond weer.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Jij hebt de dochters en waar is de buuf nu?
Nee, die zijn uit elkaar. Afgelopen week heeft ze met 3 verschillende mannen beschuitjes gegeten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:20 schreef Armageddon het volgende:
Hoe is het met justme trouwens? Nog met dezelfde kerel?
quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:22 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Nee, die zijn uit elkaar. Afgelopen week heeft ze met 3 verschillende mannen beschuitjes gegeten.
Ze is helemaal losgeslagen de laatste tijd.
ER!quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Kréég nah tietuh!! ARMA!!!
Nou moét ik hier gepost hebben!! Hoi justmetwee van mijn favo fokkers in dit topic. Wunderbaaaaaaaaaaaaaar
Merel heeft ook een biebie gekregen zie ik in je sig?quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef just me het volgende:
ik ben modern zit te fokken in de trein
ff kussiekroel??quote:
Ook leuk jou weer te zienquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:26 schreef ElizabethR het volgende:
Kréég nah tietuh!! ARMA!!!
Nou moét ik hier gepost hebben!! Hoi justmetwee van mijn favo fokkers in dit topic. Wunderbaaaaaaaaaaaaaar
Goed hoor!! Met jou?quote:
Ja dank je. Ben zo weer weg hoor. Maar voorquote:
De jongste lijkt echt wel veel op jequote:Op dinsdag 11 november 2014 14:31 schreef Armageddon het volgende:
[..]
Prima! Hier m'n twee dochterts!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Tuig van de richel is hetquote:Op dinsdag 11 november 2014 14:32 schreef ElizabethR het volgende:
[..]
De jongste lijkt echt wel veel op jemooi span zo!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |