Iedereen is de baas, lijkt me een mooier principe.quote:
Globalisme werkt niet en ik ben voor de plaatselijke ondernemingsgeest.quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:13 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Iedereen is de baas, lijkt me een mooier principe.
Anarchisme FTW.
Helemaal mee eens.quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik vermaak me altijd prima, je moet dat zelf doen.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 00:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb Karina verzocht om het smoelenboek en samenvatting op te ruimen.
Salon-anarchist.quote:
Die staat nu achter in de gymzaalquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:04 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik denk dat Piet vannacht in een psychose zat, maar ik wacht nog even op bevestiging van TH.
Ik ga Piet maar eens op z'n flikker geven in FB.quote:
Opgelost. MH370 blijkt de MH17 te zijn volgens je BNW mattiesquote:Op maandag 10 november 2014 15:40 schreef El_Matador het volgende:
Net als die gekke MH370 die nog steeds niet gevonden is.
Dat was dus ook mijn eerste vraag, maar toen kwam Treehut ertussenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:40 schreef Lienekien het volgende:
Hoe bont moet je het maken om uit BNW geschopt te worden?
zijn naam is Bont, James Bontquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:40 schreef Lienekien het volgende:
Hoe bont moet je het maken om uit BNW geschopt te worden?
ik heb een handje geholpenquote:Op dinsdag 11 november 2014 08:12 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik ga Piet maar eens op z'n flikker geven in FB.
Mss krijgen we hier dan ook eens een echte rel.
Als het over El Macho gaat, is dequote:Op dinsdag 11 november 2014 09:06 schreef FANN het volgende:
[..]![]()
Maar het is dezegebruikt ze hem wel op het juiste moment? Dat is nu de grote vraag
Ah...quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:10 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Als het over El Macho gaat, is dealtijd op zijn plek.
Mag vast ook nietquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:11 schreef sacha het volgende:
[..]
noh! jij speelt klaagbaakje in feedback!
Ik vind het vooral raar dat Cat22 nog als mod vermeld staat, terwijl ze dat al een hele tijd niet meer is.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:19 schreef Lienekien het volgende:
Vinden jullie dit ook zo'n raar sticky topic?
40+ / --Christiaan-- en andere grappenmakers!
Ellenlang gezeik over een OP. NWS-FB stond dagen vol met "dit linkje moet er wel in en die foto niet en ze zitten met de tijdlijn te kloten, maar die klopt niet en er is een afdruk van een vinger gezien, maar die is niet betrouwbaar, dus die moet niet in de OP, wellus, want de expert ter plaatse heeft gezegd dat het echt waar is, maar hoe kan het dan dat als je inzoomt op www.verdwaalnietvanhetbergpad.nl het net lijkt alsof de mobiel iets naar links licht, nou dat komt door de lichtinval, maar volgens www.zonsondergang.uk was het toen al schemerig, dus dat kan niet kloppen en dus ben jij een idioot" Of zoiets. Ongeveer, zeg maar.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:05 schreef FANN het volgende:
Dat was dus ook mijn eerste vraag, maar toen kwam Treehut ertussen
ik zou de raad van bestuur bij elkaar roepen als ik jou wasquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:20 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ik vind het vooral raar dat Cat22 nog als mod vermeld staat, terwijl ze dat al een hele tijd niet meer is.
tl;drquote:Op dinsdag 11 november 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ellenlang gezeik over een OP. NWS-FB stond dagen vol met "dit linkje moet er wel in en die foto niet en ze zitten met de tijdlijn te kloten, maar die klopt niet en er is een afdruk van een vinger gezien, maar die is niet betrouwbaar, dus die moet niet in de OP, wellus, want de expert ter plaatse heeft gezegd dat het echt waar is, maar hoe kan het dan dat als je inzoomt op www.verdwaalnietvanhetbergpad.nl het net lijkt alsof de mobiel iets naar links licht, nou dat komt door de lichtinval, maar volgens www.zonsondergang.uk was het toen al schemerig, dus dat kan niet kloppen en dus ben jij een idioot" Of zoiets. Ongeveer, zeg maar.
quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:35 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Ellenlang gezeik over een OP. NWS-FB stond dagen vol met "dit linkje moet er wel in en die foto niet en ze zitten met de tijdlijn te kloten, maar die klopt niet en er is een afdruk van een vinger gezien, maar die is niet betrouwbaar, dus die moet niet in de OP, wellus, want de expert ter plaatse heeft gezegd dat het echt waar is, maar hoe kan het dan dat als je inzoomt op www.verdwaalnietvanhetbergpad.nl het net lijkt alsof de mobiel iets naar links licht, nou dat komt door de lichtinval, maar volgens www.zonsondergang.uk was het toen al schemerig, dus dat kan niet kloppen en dus ben jij een idioot" Of zoiets. Ongeveer, zeg maar.
Daar kom je weer goed mee weg.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heet Lienekien het niet gelezen.
Ik heb het gelezen nadat Deisyy het heeft gekwoot.quote:Op dinsdag 11 november 2014 09:48 schreef Kingstown het volgende:
[..]![]()
Gelukkig heet Lienekien het niet gelezen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |