Ja ja ja. Dat moeten we maar weer geloven. Volgens mij hing jij gewoon aan dat infuus van MM.quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar ik luisterde een ouwe Franse chasnon... en werd afgelied ...
boa noitequote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, nee?
2 weken geleden zat ik in Portugal, heb me aardig kunnen redden met mijn Portuņol.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dakannie, die maak ik al.Met whiskey, ron, licor 43, suiker, fruit , jus, 70L vino rojo de bodega , cola , sinas en 3 dagen gerijpt en gekoeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obrigado. O mesmo.quote:
Whiskey hoort er niet in, en cola??? nee, de rest wel ongeveer. Mijn sangria is echt berucht hier. Terecht, want die Colombianen kunnen dat niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met whiskey, ron, licor 43, suiker, fruit , jus, 70L vino rojo de bodega , cola , sinas en 3 dagen gerijpt en gekoeld ?
2 cervejaquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Obrigado. O mesmo.
En dat was het wel weer.
Sangria is Spaans .. EN echt 3 dagen doorgaan in een flow ...quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whiskey hoort er niet in, en cola??? nee, de rest wel ongeveer. Mijn sangria is echt berucht hier. Terecht, want die Colombianen kunnen dat niet.
Joh??quote:
ok baas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga nog ff lekker werken , want hier gaan de meesten nu wel naar bed ..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |