We hebben nog geen eens 40 users.. dus meer mag ookquote:Op maandag 10 november 2014 23:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
40+ (jonger mag, ouder is niet gewenst
Kan het altijd prima vinden met spychologen, meestal wordt het erg gezellig.quote:Op maandag 10 november 2014 23:25 schreef chufi het volgende:
psygologisch onderzoek is toch meestal indoors?
Ik kom er ook 2 wekelijks ... Ze denkt dat ik mijn Spanje verhaal verzin ...quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan het altijd prima vinden met spychologen, meestal wordt het erg gezellig.
dat is toch ook zoquote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik kom er ook 2 wekelijks ... Ze denkt dat ik mijn Spanje verhaal verzin ...
Heb je de foto's nog?quote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
thanks for the complimentquote:
Je was gewaarschuwd, het is hier één groot complot...quote:Op maandag 10 november 2014 23:27 schreef El_Matador het volgende:
Hey, een of andere gekke alcoholist heeft de OP gesloopt.
Alleen nog z/wquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door chufi op 11-11-2014 14:06:55 ]
quote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Je was gewaarschuwd, het is hier één groot complot...
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op maandag 10 november 2014 23:29 schreef chufi het volgende:
[..]
quote:Op maandag 10 november 2014 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen nog z/wLoop je daar nu lijm te snuiven?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeg.quote:
quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg.
Sprak jij nou Spaans, zei je?
Portugees is gewoon 3 pakjes kauwgom in je mond en Spaans lullen.quote:Op maandag 10 november 2014 23:37 schreef just me het volgende:
[..]ik kan wel een beetje Portugees verstaan
Nee een 5 liter karaf met de beste eigen gemaakte Sangriaquote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Loop je daar nu lijm te snuiven?
Die kan ik ook nog wel.quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg.
ben ik alweer niet met je eens!quote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Portugees is gewoon 3 pakjes kauwgom in je mond en Spaans lullen.
Dakannie, die maak ik al.quote:Op maandag 10 november 2014 23:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee een 5 liter karaf met de beste eigen gemaakte Sangria
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Ja, maar ik luisterde een ouwe Franse chasnon... en werd afgelied ...quote:Op maandag 10 november 2014 23:36 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zeg.
Hehe, nee?quote:
Ja ja ja. Dat moeten we maar weer geloven. Volgens mij hing jij gewoon aan dat infuus van MM.quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja, maar ik luisterde een ouwe Franse chasnon... en werd afgelied ...
boa noitequote:Op maandag 10 november 2014 23:40 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hehe, nee?
2 weken geleden zat ik in Portugal, heb me aardig kunnen redden met mijn Portuņol.
quote:Op maandag 10 november 2014 23:39 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dakannie, die maak ik al.Met whiskey, ron, licor 43, suiker, fruit , jus, 70L vino rojo de bodega , cola , sinas en 3 dagen gerijpt en gekoeld ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Obrigado. O mesmo.quote:
Whiskey hoort er niet in, en cola??? nee, de rest wel ongeveer. Mijn sangria is echt berucht hier. Terecht, want die Colombianen kunnen dat niet.quote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef chufi het volgende:
[..]
Met whiskey, ron, licor 43, suiker, fruit , jus, 70L vino rojo de bodega , cola , sinas en 3 dagen gerijpt en gekoeld ?
2 cervejaquote:Op maandag 10 november 2014 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Obrigado. O mesmo.
En dat was het wel weer.
Sangria is Spaans .. EN echt 3 dagen doorgaan in een flow ...quote:Op maandag 10 november 2014 23:43 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Whiskey hoort er niet in, en cola??? nee, de rest wel ongeveer. Mijn sangria is echt berucht hier. Terecht, want die Colombianen kunnen dat niet.
Joh??quote:
ok baas.quote:Op maandag 10 november 2014 23:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Ga nog ff lekker werken , want hier gaan de meesten nu wel naar bed ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |