TH! Dat over dat alcoholisme, daar moet jij eventjes je mond over houden.quote:
goed zoquote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat het goddomme voor jou op te nemenmaar ik probeerde mijn woorden zorgvuldig te
formulerenen dat duurt even bij mij
ik staar naar het grafquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TH! Dat over dat alcoholisme, daar moet jij eventjes je mond over houden.
De grote mensen praten nu eventjes, ja?
Dat heet simpelweg een whiskyproeverij of op z'n Engels een whisky tasting.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Je hóeft toch ook niet persé dezelfde interesse hebben als iemand anders, maar om nou meteen
zo te gaan doen. Doe je wel vaker trouwens, MM is ook meteen een alcoholverslaafde volgens
jou, alleen omdat hij interesse heeft in Whiskey en naar die bijeenkomsten gaat om te proeven
enzo..
MM help eens want ik weet niet hoe zoiets heet![]()
Beetje raar hoor...
die twee psychotenquote:
Heftig spul dat Peyote.quote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Easy Rider, goeie film. Beetje psychotisch?
kwamen er ook blote meiden in voor want dat ben ik even vergetenquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat het goddomme voor jou op te nemenmaar ik probeerde mijn woorden zorgvuldig te
formulerenen dat duurt even bij mij
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?quote:
nou, dit bijvoorbeeld:quote:
quote:je lijkt mijn huisarts wel met je ' Wat denk je zelf?'.
Alsof ik naar de huisarts ga om mijn mening te verkondigen...
muziekquote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?
Ja, wil ik nog steeds es proberen. Heb jij het gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die andere was eerder.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?
Weet je wel wat een consult kost tegenwoordig?quote:
Peter met zn zuster scene toch?quote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kwamen er ook blote meiden in voor want dat ben ik even vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |