u maakt een verwarde indrukquote:Op maandag 10 november 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar, hoe komt u erbij dat ik daaraan zou voldoen? Volgens mij "kennen" we elkaar net?
Ik vind bijv. dat paranormale gedoe ook helemaal niksquote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Je zou het ook een gezonde nieuwsgierigheid kunnen noemen, tenzij het te ver gaat natuurlijk,
maar daar was helemaal geen sprake van, dus ja... je was wel een beetje snel met je oordeel.
Dat zei ik niet.quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je komt nooit tot het bevredigende antwoord,
Frustratie?quote:wat weer tot frustratie leidt en frustratie leidt tot onenigheid en soms zelfs oorlog.
We zijn hier op de goede weg...
korte lontjesquote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Kortom, je komt nooit tot het bevredigende antwoord, wat weer tot frustratie leidt en frustratie leidt tot onenigheid en soms zelfs oorlog.
We zijn hier op de goede weg...
Theezakje heeft aan een half woord genoeg.quote:Op maandag 10 november 2014 20:19 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Dat is waar, hoe komt u erbij dat ik daaraan zou voldoen? Volgens mij "kennen" we elkaar net?
ja, een die gisteren nog in het ziekenhuis lag zelfs.quote:Op maandag 10 november 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Theezakje heeft aan een half woord genoeg.
Vanuit BNW perspectief: Ben ik een alcoholist of niet?
Ik wel...quote:
Kijk eens wat verder dan je beeldscherm en toetsenbord...quote:Frustratie?
Onenigheid?
Oorlog?
Welnee.
Nou ben ik zelf noch psychiater noch psycholoog, maar zou het voor die diagnose niet handiger zijn mij eerst te kennen? Hoe kunt u anders stellen dat ik een verwarde indruk maak?quote:
moet ik uitloggenquote:Op maandag 10 november 2014 20:23 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik vroeg het aan El-Matador, niet aan jou.
Die Googelt zich nu rot...quote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef chufi het volgende:
De rest van de dames (op Fann na) houden zich weer eens opmerkelijk stil ... Die komen straks weer meet een vernietigend oordeel...
Laat anders maar.quote:Op maandag 10 november 2014 20:23 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nou ben ik zelf noch psychiater noch psycholoog, maar zou het voor die diagnose niet handiger zijn mij eerst te kennen? Hoe kunt u anders stellen dat ik een verwarde indruk maak?
U maakt op mij een repeterende indruk met telkens dezelfde zinnetjes, meestal zonder hoofdletter aan het begin, maar ik kan moeilijk inschatten of dat "verward" is, want ik ken u niet.
of T.V. kijkenquote:
Ja, dat is dus niet zo. Of althans, als je geen bevrediging vindt in een deelantwoord, dan zou je beter geen wetenschapper worden want elk nieuw inzicht levert weer zoveel vragen op.quote:Op maandag 10 november 2014 20:22 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik wel...
[..]
Kijk eens wat verder dan je beeldscherm en toetsenbord...
quote:Op maandag 10 november 2014 20:19 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Het heeft mijn interesse niet zo.
Je hóeft toch ook niet persé dezelfde interesse hebben als iemand anders, maar om nou meteenquote:Op maandag 10 november 2014 20:21 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Ik vind bijv. dat paranormale gedoe ook helemaal niks
Vreemde vraag. Ik ken je niet, dus kan daar moeilijk over oordelen, lijkt me? Ben ook niet bepaald in de positie dat te doen.quote:Op maandag 10 november 2014 20:21 schreef MadMaster het volgende:
Vanuit BNW perspectief: Ben ik een alcoholist of niet?
Je lijkt mijn huisarts wel met je ' Wat denk je zelf?'.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vreemde vraag. Ik ken je niet, dus kan daar moeilijk over oordelen, lijkt me? Ben ook niet bepaald in de positie dat te doen.
Wat vind je zelf? Ben je een alcoholist, denk je?
Ik zat het goddomme voor jou op te nemenquote:
Easy Rider, goeie film. Beetje psychotisch?quote:
TH! Dat over dat alcoholisme, daar moet jij eventjes je mond over houden.quote:
goed zoquote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat het goddomme voor jou op te nemenmaar ik probeerde mijn woorden zorgvuldig te
formulerenen dat duurt even bij mij
ik staar naar het grafquote:Op maandag 10 november 2014 20:28 schreef MadMaster het volgende:
[..]
TH! Dat over dat alcoholisme, daar moet jij eventjes je mond over houden.
De grote mensen praten nu eventjes, ja?
Dat heet simpelweg een whiskyproeverij of op z'n Engels een whisky tasting.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef FANN het volgende:
[..]
[..]
Je hóeft toch ook niet persé dezelfde interesse hebben als iemand anders, maar om nou meteen
zo te gaan doen. Doe je wel vaker trouwens, MM is ook meteen een alcoholverslaafde volgens
jou, alleen omdat hij interesse heeft in Whiskey en naar die bijeenkomsten gaat om te proeven
enzo..
MM help eens want ik weet niet hoe zoiets heet![]()
Beetje raar hoor...
die twee psychotenquote:
Heftig spul dat Peyote.quote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Easy Rider, goeie film. Beetje psychotisch?
kwamen er ook blote meiden in voor want dat ben ik even vergetenquote:
quote:Op maandag 10 november 2014 20:27 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik zat het goddomme voor jou op te nemenmaar ik probeerde mijn woorden zorgvuldig te
formulerenen dat duurt even bij mij
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?quote:
nou, dit bijvoorbeeld:quote:
quote:je lijkt mijn huisarts wel met je ' Wat denk je zelf?'.
Alsof ik naar de huisarts ga om mijn mening te verkondigen...
muziekquote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?
Ja, wil ik nog steeds es proberen. Heb jij het gedaan?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia
Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
Die andere was eerder.quote:Op maandag 10 november 2014 20:31 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nu zijn het er al twee? Gaat hard met die diagnoses. Weet u zeker dat u zelf stabiel genoeg bent om dit soort rappe conclusies te trekken?
Weet je wel wat een consult kost tegenwoordig?quote:
Peter met zn zuster scene toch?quote:Op maandag 10 november 2014 20:30 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
kwamen er ook blote meiden in voor want dat ben ik even vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |