Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...quote:Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Maar doe aangifte dan.
Een gesprekje met de politie kan al genoeg indruk makenquote:Op maandag 10 november 2014 04:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Jij kent hem/haar/lang haar beter dan ik denk ik. Misschien zit ik fout, sorry dan.quote:Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.quote:Op maandag 10 november 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een treurniswekkend rappertje 80 uur werkstraf kan krijgen, dan heeft TS een sterkere zaak imo.
Dat vrees ik ook. Treurig eigenlijk, maar ja.quote:Op maandag 10 november 2014 04:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.
Ach we hebben even gelachen.quote:Op maandag 10 november 2014 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel es foto's gezien van TS in US ofzo, weet het niet meer.
Het is echt en reageerde net als jij. Sorry dus. Tragische levens is niet meer lekker ONZ'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou dat dus...quote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef summer2bird het volgende:
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.quote:Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
Fusionfreakquote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.quote:Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:
Ontmoeting 1
Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte,
Hij heeft wel sex gehad, doet hij al beter dan de gemiddelde fok userquote:Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.
Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
quote:Op maandag 10 november 2014 07:08 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.dit! Beetje 'wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?quote:
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
Ach, hij is meestal wel eerlijk hoor, verhaal over mes bij de wbv kwam er ook zelf uit. Het is gewoon een nogal ehmm... excentriek... figuur, en mankeert meen ik ook het een en ander. Kortom; makkelijk te beīnvloeden en dus makkelijk slachtoffer voor figuren als de persoon in de OP.quote:Op maandag 10 november 2014 11:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt.
Toen had ik het inderdaad erbij moeten laten, maar ik heb hem vandaag op een nette manier gemaild dat ik dan ook geen contact meer wilt en dat we beiden toch te verschillend zijn. In de mail heb ik uiteraard niets geschreven dat ik melding heb gedaan bij politie om te voorkomen dat hij verhaal zou kunnen komen halen. Weet natuurlijk niet hoe groot zijn invloed is in het verslavings en criminele wereldje van Heerlen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.quote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?
Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Je had ook gewoon niks meer van je kunnen laten horen, zo simpel werkt dat.quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Wat dacht je van doen alsof hij dood is. Wellicht was wat hem betreft de kous af met jouw plotselinge vertrek, en was ook wel duidelijk dat dat betekende dat het 'over' is. Nu ga jij tķch weer contact zoeken, ook al is het om te zeggen dat je géén contact meer wil en ontstaat er uiteraard weer een discussie, of is die zelfs al ontstaat over dat aftrekken waarvoor jij zou moeten betalen? (quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Wat moet je anders?quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Is goed frits groetjes aan kinderen en den hontquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits
Je hoeft ook niet meteen met de eerste de beste Harige Harry in een jurk mee naar huis te gaan, dat doet een ander ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.
Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Mwah, volgens mij ben je een beetje in denial dan, want als we je pohi even bekijken maak je wel redelijk vaak wat conflictjes mee.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.
Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Niks nie 'als hij reageert ga ik er van uit dat hij tevreden is'. Het is gewoon klaar, je neemt op geen enkele wijze meer contact op en reageert op geen enkele van zijn contactpogingen, ook niet als hij NIET tevreden is met die 5 euro.quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
Natuurlijk weet ik dat de politie met dit soort aangiftes weinig tot niets dien,. ze zullen hooguit een gesprekje met hem aangaan. Daarom heb ik om die reden ook alleen maar melding gedaan zodat er al iets gemeld staat ingeval dat het zou escaleren.quote:Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
Ja maar Hakuna dat heb je ook een beetje zelf veroorzaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt.
Een beetje boel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Skv het volgende:
Ik ken de geschiedenis van Hakuna niet, maar is die een beetje labiel ofzo? Dit klinkt me allemaal niet heel normaal en/of volwassen in de oren.
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef Storneren het volgende:
[..]
Een beetje boel ja.
Maar doet verder geen vlieg kwaad hoor. (of je moet vrouwenkleren aantrekken)
quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.
Combinatie van beide kijkt mij wel beangstigend.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het Hakunabos met de hakunamatatta elfjes niet kennenquote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Zie bericht van Hakuna op deze sitequote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Ik wist 't, dat van die plottwist.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
Die plottwist met dat mailen![]()
HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken?ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.
Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.
Man man man.
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meerquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wist 't, dat van die plottwist.Dadelijk was 't eigenlijk zo dat TS die gare manwhore gegijzeld hield.
Linkje?!quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Misschien is het detail me ontgaan, maar mij is uit het verhaal niet helemaal duidelijk geworden of cokehoer nu zoog dan wel gezogen werd.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Meen me te herinneren dat ie eens met een mes of zo naar z'n buurvrouw was gelopen omdat die te veel lawaai maakte.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bestaat dat Hakuna bos uberhaupt wel?
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dat kan best wel zijn. Toch, als je dit topic doorleest zonder dat je je focust op wie de TS is, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat je het ook eigenlijk een beetje triest vindt. Ik bedoel, lees het nou eens. Het is gewoon een beetje zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.
Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TSquote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
iemand die in feite gehandicapt is...
Wat een freakshow moet dat bos zijn.quote:Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.
Het probleem is dat ie zelf vindt dat ie weinig mankeert en dus kom je dan in Nederland (overigens in de meeste gevallen terecht hoor) niet zomaar in zo'n kamertje met zachte muren terecht.quote:Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:
[..]
Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TS. Ik bedoel, het is geen verkoudheidje ofzo.
Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgenquote:Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:
[..]
Wat een freakshow moet dat bos zijn.
Dat is een Limburgse traditie, daar moet je niet mee spotten.quote:Op dinsdag 11 november 2014 14:54 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgen
Sanasoufi & Britneycheers.quote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijnquote:
quote:Op dinsdag 11 november 2014 16:16 schreef computergirl het volgende:
[..]
Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijn
quote:Op dinsdag 11 november 2014 01:15 schreef MaximumRush het volgende:
FusionFreak topic
Nog nieuwe kleding gemaakt?
Dit. Beter voor jezelf zorgen, Hakuna. Probeer een soort 'radar' te ontwikkelen voor foute lui, dan komt het niet zover.quote:Op maandag 10 november 2014 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat doe je jezelf toch aan. Sowieso geef je toch niet al je gegevens aan een vreemde?
Wait wut, je hebt gesext met een vent?quote:Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:
dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex.
Dat verbaast je, waarom precies?quote:Op maandag 17 november 2014 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Wait wut, je hebt gesext met een vent?
Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.quote:Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Dat verbaast je, waarom precies?
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..quote:Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.
Sowieso geld verwachten van iemand die 9k schuld bij de Wehkamp heeft gemaakt.quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..
quote:Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..
Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos. -weg-quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?
Die gast zit te chillen op een muurtje, jij komt langslopen en dan denk jij dat hij zich schuldig maakt aan stalking?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.
Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die melding van 9 november laat ik dan omzetten in een aangifte.
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.
Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die melding van 9 november laat ik dan omzetten in een aangifte.
Hakuna past daar wel aardig bij hoor. Zoek zijn andere topics maar eens op, of die van zijn oude username, fusionfreak.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.![]()
Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis.![]()
Heksenberg, ja daar wonen een stelletje bij elkaar.![]()
Tip: Gewoon negeren en hij vindt vanzelf een ander slachtoffer.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef Oriente het volgende:
[..]
Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:
Dafuq? Dit is een troll TS...Nope.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falende instanties?quote:
Lijkt me sterk, FF is meer van de jurkjes.quote:Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he?
Zoiets ja.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef Ludd het volgende:
[..]
Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falen instanties?
Maar iemand moet toch aan zn piemeltje zuigen?quote:Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Heksenberg, ja daar wonen een stelletje bij elkaar.![]()
Tip: Gewoon negeren en hij vindt vanzelf een ander slachtoffer.
Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
Krijg het idee hier een topic van een zwakbegaafde te lezen trouwens :/
quote:Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:
Dafuq? Dit is een troll TS...Deze guy is echt! Hoe tergend dat ook is.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
TS is de enige rasechte autist op FOK!quote:Op dinsdag 18 november 2014 19:33 schreef _Arthur het volgende:
[..]
Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.
Nee, het sigranobos.quote:Op woensdag 19 november 2014 00:09 schreef Bucketlist het volgende:
Ik krijg een medelijden met TS. Het is misschien een rete irritant figuur maar dat komt gewoon door zijn handicaps.TS moet gewoon begeleid gaan wonen, veel veiliger. Als mensen in dit topic precies weten over wat voor vaag figuur gaat, en door hebben dat je nooit met zo'n figuur naar huis gaat en jij hebt dat niet (zelf niet nadat je met hebt gesproken!) dan moet je tegen jezelf een bescherming worden genomen.
Overigens is het Hakunabos gewoon de Brunssummerheide? Dat is wel een mooi natuurgebiede
Ja het is al opgehelderd, de dude in de militaire kleding is de bad guy in deze scene.quote:Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Lijkt me sterk, FF is meer van de jurkjes.
Heerlen is wel de verzamelplaats voor gekkies.quote:Op woensdag 19 november 2014 12:06 schreef Smack10 het volgende:
[..]
Ja het is al opgehelderd, de dude in de militaire kleding is de bad guy in deze scene.
Ja heb daar toen ik wat jonger was een tijdje rondgehangen, daar maak je wat meequote:Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Heerlen is wel de verzamelplaats voor gekkies.
Dit is het zoveelste dramatopic van TS, over een half jaar woont hij met z'n gijzelaar samen en over een jaar worden ze uit zijn woning gezet door de verhuurder, en door het gedrag van TS in het verleden heeft de verhuurder geen enkele coulance.quote:
Dat eerste stuk kan ik beamen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.
Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
Maar is hij niet helemaal 100 of?quote:Op woensdag 19 november 2014 13:52 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dit is het zoveelste dramatopic van TS, over een half jaar woont hij met z'n gijzelaar samen en over een jaar worden ze uit zijn woning gezet door de verhuurder, en door het gedrag van TS in het verleden heeft de verhuurder geen enkele coulance.
Ik denk dat we blij mogen zijn als hij helemaal 65/100 is. Ik denk dat we dat zelfs niet halen...quote:Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar is hij niet helemaal 100 of?
Wat heeft die dan?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik denk dat we blij mogen zijn als hij helemaal 65/100 is. Ik denk dat we dat zelfs niet halen...
Nee, al jaren een arbeidsongeschiktheidsuitkering, maar doet graag alsof het zijn keuze was, en denkt ook werkelijk dat het zijn keuze was...quote:Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Maar is hij niet helemaal 100 of?
Ah................ kan die wel voor zichzelf zorgen?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Nee, al jaren een arbeidsongeschiktheidsuitkering, maar doet graag alsof het zijn keuze was, en denkt ook werkelijk dat het zijn keuze was...
Kan gebeuren, ik spoor ook niet.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:
[..]
Draadjes met verkeerde connecties.
Hij denkt van wel, maar brengt zichzelf daarmee regelmatig in de problemen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ah................ kan die wel voor zichzelf zorgen?
Tja, maar wat is ellende?quote:Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hij denkt van wel, maar brengt zichzelf daarmee regelmatig in de problemen.
Ik denk dat begeleid wonen en onder curatele beter voor hem zou zijn, maar hij beseft dondersgoed dat hij daarmee ook tegen beperkingen aanloopt, en kennelijk komt hij liever met enige regelmaat in de ellende dan dat hij permanent met die beperkingen te maken krijgt.
Dat hij daarmee vanzelf een keer in ellende komt waar hij niet uit (geholpen) kan/gaat worden beseft hij dan weer niet.
WSNP, de buurvrouw bedreigen, de huur van je woning opzeggen omdat je boos bent, mensen stalken, en dus ook met verkeerde mensen omgaan.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Tja, maar wat is ellende?
Risico,s horen bij het leven. Maja ik weet niet hoe gek onze ts is natuurlijk.
quote:Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
WSNP, de buurvrouw bedreigen, de huur van je woning opzeggen omdat je boos bent, mensen stalken, en dus ook met verkeerde mensen omgaan.
En dat is nog maar een kleine greep uit de avonturen van TS.
Vergeet ook vooral niet "het CBR aanklagen omdat ze hem voor de 28e keer hebben laten zakken", of (maar dat is meer ter vermaak) de haargroeimiddelreeks, of z'n hofnarkostuum-obsessie.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
WSNP, de buurvrouw bedreigen, de huur van je woning opzeggen omdat je boos bent, mensen stalken, en dus ook met verkeerde mensen omgaan.
Dat soort mensen moet gewoon tegen zichzelf en de samenleving in bescherming worden genomen.quote:Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef Leandra het volgende:
[..]
Je zou hem idd een travestiet kunnen noemen, als je dan maar niet het beeld van een gemiddelde drag queen hebt.quote:Op woensdag 19 november 2014 16:44 schreef Jiang153 het volgende:
Hakuna is toch een 50 jarige travestiet?
Dat zei Dopfles dan
Sowieso al, dat hij op een scholierenforum post....quote:Op donderdag 20 november 2014 15:21 schreef Luxuria het volgende:
Dit topic ook
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881869
Dat. En dezelfde afstandelijke posts die hij plaatst. Het komt allemaal een beetje eng over.quote:Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso al, dat hij op een scholierenforum post....
Ach, hij/zij is in ieder geval niet heel verlegenquote:Op donderdag 20 november 2014 15:21 schreef Luxuria het volgende:
Dit topic ook
http://forum.scholieren.com/showthread.php?t=1881869
Brrrrrr.......quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ach, hij/zij is in ieder geval niet heel verlegen
Die reacties op dat haarforum.. lekker bekrompen.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij dat echt is.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Jawel hoor...quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Ik geloof niet dat zij dat echt is.
Nee, dat kan niet. Er zijn mensen met weinig schaamte, maar zodanig lelijk zijn en dat dan vrolijk posten om een forum dan is heel je limbische systeem naar de klote.quote:
Zij is eigenlijk een hijquote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Vanwaar deze interesse?quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:19 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Oh, zo een.![]()
Travestiet of transseksueel? (hoho, transgender).
Ja dit ook idd. Maar -Hakuna-/FusionFreak is wel 'n gekkie.quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:
[..]
Die reacties op dat haarforum.. lekker bekrompen.
Holy Mosesquote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zie hem af en toe lopen... Trust me hij is echt.quote:Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef theunderdog het volgende:
[..]
Uhhh, neequote:Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Ach, zo lelijk is ie ook weer niet. Zo ziet het gros van de NL-bevolking eruit.
Ah, fijn......quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef 10minuteman het volgende:
[..]
Ik zie hem af en toe lopen... Trust me hij is echt.
WTF Li!quote:Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Fapje gedaan?quote:Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:
[..]
WTF Li!Bedankt he. Dit gaat niet meer van mijn netvlies.
Ja, oraal, ben heerlijk klaargekomen met stukjes brood en kwark eruit..quote:
Jawel hoor. Dagelijks is het voor mij een hele kunst het eten binnen te houden met al die verlopen rotkoppen in het straatbeeld.quote:
Welneequote:Op zaterdag 22 november 2014 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:
[..]
Jawel hoor. Dagelijks is het voor mij een hele kunst het eten binnen te houden met al die verlopen rotkoppen in het straatbeeld.
Met klamme handjesquote:Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Zeg Hakuna, hoe is dit afgelopen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |