abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146488531
Durf het eigenlijk niet op te schrijven, maar moet toch mijn verhaal kwijt

Ontmoeting 1

Afgelopen tijd heb ik yijdens de avondwandelingen vaker met een man gesproken die net als mij een soort voorliefde heeft voor vrouwelijke kleding en lang haar. Daarbij waren we ook een beetje intiem met elkaar bezig waarbij we bij de tweede ontmoeting elkaars telefoonnummers , e mail adres en huis adres uitwisselden. Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte, daarbij stelde hij voor bij de eerste ontmoeting om naar mij toe te gaan om samen met vrouwenkleding te experimenteren, dat vond ik in eerste instantie prima totdat hij aangaf een dealer te moeten bellen die dan drugs bij mij thuis moets afleveren, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde en is hij weer zijn eigen weg gegaan. Hier ging bij mij al een soort alarmbel rinkelen.

Dat was dan ontmoeting 1

Ontmoeting 2
Afgelopen dagen kwam ik hem na ongeveer 6 weken weer tegen en we raakte weer aan de praat en hij stelde voor dat ik eens bij hem thuis lamgs kon komen, hij wilde dan zijn ligerie en laarzen laten zien aan mij, dat vond ik wel spannend en dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex. Hij zelf blowde wat en was een beetje aangeschoten, maar niet echt lastig.
Daarbij zag ik toen ik mij wilde omkleden in zijn badkamer een grote houten of bamboe kam, ik vroeg waar hij die gekocht had of dat ik die kon overnemen. Ik schreef de dag erop toen ik weer thuis was per mail dat ik 20 euro ervoor wilde betalen voor die kam en hij aantwoorde dat hij het geld hard nodig had en of dat ik meteen wilde langskomen.

Dat was dan ontmoeting 2

Ontmoeting 3

Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.
Nu komt het, hij was cocaine aan het basen en weed aan het roken en wilde hebben dat ik 10 euro gaf voor een paar pilsjes zodat hij wat losser kon komen, ik gaf aan dat ik mijn laatste geld ( op die 5 euro na) aan hem had gegeven en hij had 10 minuten erop een huisdealer drugs laten brengen aan zijn deur.
Het begon toch al naar mijn gevoel grimmiger te worden en hij bleef maar aandringen op 10 euro en ik begon al aan te kleden en aanstalte te maken om naar huis te gaan, maar toen sloeg de stemming op en hij sloot plotseling alle deuren af en wilde mij niet weg laten gaan. Ik zeg ik wil nu naar buiten, nee zeg hij ik wil 10 euro of die kam terug. Ik zeg, jij staat mij te gijzelen en ik heb jou 20 euro gegeven zoals afgepsroken voor die kam. Nee jij betaald nu 10 euro of ik pak een stroomstoot wapen en leg je plat. Jij betaald nu en ik laat je niet eruit. Ik was doodsbang en heb hem dan die 5 euro gegeven en hij wilde meer maar gaf na een paar minuten toch toe en maakte de deur open en zei nu oprotten!

Dat was dan ontmoeting 3 en wat mij betreft ook de laatste.

Kort samengevat ben ik bijna 15 minuten gegijzeld geweest,
Beroofd van 5 euro
Bedreigd met een stroomstoot wapen.

Ik heb onderweg op de fiets 112 gebeld en verteld dat ik gegegijzeld ben geweest en dat ik mij voor 5 euro heb moeten vrijkopen en daarbij werd ik bedreigd met een stroomstoot wapen
Ik ben op het politieburo opgevangen en kon kiezen tussen melding doen of aangifte. Ik heb gekozen voor melding omdat ik bang ben dat als ik meteen aangifte doe dat hij er van komt te weten en hij weet dat ik vaak alleen in het Hakunabos loopt.

Ik gen er gewoon kapot van. Dacht ik een leuke date te hebben, krijg ik met een verslaafde crinineel te maken die waarschijnlijk verhaal zal halen of zal proberen mij af te persen of te bedreigen als hij mij ziet lopen in het Hakunabos.

Wat kan ik het beste doen?. Dit ben ik niet gewend, mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 10-11-2014 03:53:24 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_146488602
Overigens wel 'n beetje lullig (en ja ik denk gezien deze user z'n pohi dat dit echt gebeurd is) om zo'n misbruik van 'n gehandicapt iemand te maken.
Hallon!
  maandag 10 november 2014 @ 04:20:35 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146488606
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Maar doe aangifte dan. Met een melding gebeurt er eigenlijk (vrijwel) niets, dus als hij je eenmaal heeft kunnen afpersen, kan hij dat ook meerdere malen als dat blijkbaar toch geen consequenties heeft.
pi_146488608
Maar goed TS ga nou maar niet meer met allerlei vage figuren mee. 8)7
Hallon!
pi_146488610
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Maar doe aangifte dan.
Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Hallon!
  maandag 10 november 2014 @ 04:22:28 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146488611
quote:
15s.gif Op maandag 10 november 2014 04:21 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Een gesprekje met de politie kan al genoeg indruk maken
pi_146488612
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:

Jij kent hem/haar/lang haar beter dan ik denk ik. Misschien zit ik fout, sorry dan.

Oh wacht, het is die, van die foto's. Eh ja, ok, dan zit ik fout. :@

TS: probeer andere mannen te zoeken en tast eerst een beetje beter af. Wat BlueMage dus zegt. Peace bro.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146488620
Ach ja TS woont in Heerlen he, verbaast me dus vrij weinig
pi_146488626
quote:
15s.gif Op maandag 10 november 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als een treurniswekkend rappertje 80 uur werkstraf kan krijgen, dan heeft TS een sterkere zaak imo.
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.

Overigens staat TS zelf z'n mannetje ook wel als het om gestoord gedrag gaat dus het zou me niks verbazen als in de loop der tijd er meer dingen naar buiten komen in dit topic.
Hallon!
pi_146488628
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2014 04:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.
Dat vrees ik ook. Treurig eigenlijk, maar ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 10 november 2014 @ 04:29:34 #11
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_146488630
quote:
19s.gif Op maandag 10 november 2014 04:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel es foto's gezien van TS in US ofzo, weet het niet meer.

Het is echt en reageerde net als jij. Sorry dus. Tragische levens is niet meer lekker ONZ'en.
Ach we hebben even gelachen.

TS. hop, aangifte en alles.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_146489116
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146489154
Wanneer je leven werkelijk is ingesteld op stilte, rust en harmonie kom je dit soort figuren niet tegen en ga je er zeker niet mee in zee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 10 november 2014 @ 08:17:14 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146489604
Toen hij de eerste keer z'n dealer bij jou thuis had willen laten komen wist je ook al dat het niet klopte.
Wullie bin KOEL Š Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 november 2014 @ 08:20:44 #15
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_146489638
TS, niet meegaan met mensen die dealers bij je thuis willen laten komen en houten kammen kun je ook bij de tuinen halen, voor veel minder dan 20 euro.
pi_146489684
Wat een verhaal. Ik zou wel aangifte doen, daar bereik je meer mee denk ik dan met alleen een melding. :Y

Verder ben je zelf wel veel te ver met die man in zee gegaan en heb je veel alarmbellen genegeerd. Al in situatie 1 had je kunnen breken, je hebt het steeds telkens weer opgezocht, waarschijnlijk omdat het spannende gevoel sterker was dan de angst. :{

Als je zo van rust en harmonie houdt maak je tenslotte verstandigere keuzes denk ik. Zorg dat het bloed in je hersens blijft om deze verstandige keuzes te maken. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_146490391
Dat dit kan in Nederland :(
nee echt niet !
pi_146490409
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Twiddel
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:17:02 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_146490457
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef summer2bird het volgende:
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Nou dat dus...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:31:11 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146490699
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:37:16 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_146490800
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:39:19 #22
16180 crew  CoolGuy
pi_146490853
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
  maandag 10 november 2014 @ 09:48:27 #23
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_146491022
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Fusionfreak
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_146491274
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.

Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
Mokkel met stuntstok
  maandag 10 november 2014 @ 10:01:32 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146491290
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:

Ontmoeting 1

Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte,
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Rayen 2½ jaar!
  maandag 10 november 2014 @ 10:32:15 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146491996
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.

Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Hij heeft wel sex gehad, doet hij al beter dan de gemiddelde fok user ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146492401
Je hebt melding gemaakt, dat lijkt me stap één, je zou er voor kunnen kiezen toch aangifte te doen. Verder denk ik dat dit vooral een wijze les voor jezelf moet zijn; vertrouw je gevoel, als je na date 1 al denkt 'dit is niet helemaal APK', spreek dan niet nog een paar keer af. En; geef niet aan iemand die je in het bos afslobbert gelijk je adres.
pi_146492975
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 07:08 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit! Beetje 'wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet' :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146493555
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Fusionfreak
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
pi_146493691
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt. :')
Hallon!
pi_146493723
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 11:48 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt. :')
Ach, hij is meestal wel eerlijk hoor, verhaal over mes bij de wbv kwam er ook zelf uit. Het is gewoon een nogal ehmm... excentriek... figuur, en mankeert meen ik ook het een en ander. Kortom; makkelijk te beīnvloeden en dus makkelijk slachtoffer voor figuren als de persoon in de OP.
pi_146494328
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Toen had ik het inderdaad erbij moeten laten, maar ik heb hem vandaag op een nette manier gemaild dat ik dan ook geen contact meer wilt en dat we beiden toch te verschillend zijn. In de mail heb ik uiteraard niets geschreven dat ik melding heb gedaan bij politie om te voorkomen dat hij verhaal zou kunnen komen halen. Weet natuurlijk niet hoe groot zijn invloed is in het verslavings en criminele wereldje van Heerlen.
Maar ik vrees dat hij toch op een of ander manier geld wilt hebben van mij want hij beweerde dat hij nog geld te goed heeft van mij omdat ik hem thuis heb afgetrokken.
Bij de politie heb ik alleen melding durven doen. Want ze zeiden tegen mij als ik aangifte doen komt hij wel ervan te weten. Wel ga ik aangiste doen als hij mij in het Hakunabos of elders buiten lastigvalt voor geld. Hij loopt naar mijn weten met een (klein) mes op zak en is wanhopig op zoek naar geld.
Hij vertelde stoer dat hij wel eens webwinkels deed oplichten met valse namen en diverse e mail accounts en dat hij moest voorkomen voor 700 euro ivm wanbetaling zorgpremie en eigen risico. Hij wilde ook weer graag een Apple laptop en HifI speakers van Taufel kopen. Daar moest hij dan via allerlei klussen geld voor zien te krijgen. Want zelfs suikerzakjes moet hij ergens bij een tankstation meenemen, dat zijn van die suikerzakjes die je krijgt als je een consumptie koopt.
Hij woont zelf een een eenvoudig 1 slaapkamer studio apprtement met en grote hond. Het enige van waarde wat hiu daar had staan was een eenvoudige laptop die ik kon zien draaide op Win 8.
Maargoed dat iemand drugs gebruik in zijn huis maak niet uit, maar uit ervaring met mijn eigen verslaafde broer waar ik al meer dan 15 jaar geen contact meer mee wil wil ik helemaal NIEMAND meer ontmoeten voor sex afspraakjes en in mijn huis hebben en zeker niet meer ergens op huisbezoek gaan.

Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt. -O-
  maandag 10 november 2014 @ 12:19:00 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494362
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?

Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146494371
Contact zoeken om te zeggen dat je geen contact meer wil. Right.
pi_146494474
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?

Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
  maandag 10 november 2014 @ 12:25:46 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494513
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Je had ook gewoon niks meer van je kunnen laten horen, zo simpel werkt dat.
Als hij je dan zelf benaderd had had je kunnen zeggen dat je geen contact meer met hem wilt.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146494525
quote:

[..]

Wat dacht je van doen alsof hij dood is. Wellicht was wat hem betreft de kous af met jouw plotselinge vertrek, en was ook wel duidelijk dat dat betekende dat het 'over' is. Nu ga jij tķch weer contact zoeken, ook al is het om te zeggen dat je géén contact meer wil en ontstaat er uiteraard weer een discussie, of is die zelfs al ontstaat over dat aftrekken waarvoor jij zou moeten betalen? ( :') ).
  maandag 10 november 2014 @ 12:27:04 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494537
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits :*
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146494559
quote:

[..]

Wat moet je anders?
Niks van je laten horen....
Nu zet je jezelf wéér in de kijker en geef je hem gelegenheid contact op te nemen.
Mokkel met stuntstok
pi_146494575
Als iemand je zoiets flikt laat je toch niets meer van je horen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_146494594
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits :*
Is goed frits groetjes aan kinderen en den hont

gr ria

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 12:29:01 ]
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 12:37:20 #42
16180 crew  CoolGuy
pi_146494773
Die plottwist met dat mailen :')

HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken? 8)7 ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.

Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.

Man man man.
pi_146494786
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.

Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
pi_146494808
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.

Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Je hoeft ook niet meteen met de eerste de beste Harige Harry in een jurk mee naar huis te gaan, dat doet een ander ook niet.
Mokkel met stuntstok
  maandag 10 november 2014 @ 12:39:39 #45
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_146494836
pi_146494881
quote:

Mwah, volgens mij ben je een beetje in denial dan, want als we je pohi even bekijken maak je wel redelijk vaak wat conflictjes mee.

Verder moet je helemaal zelf weten hoe je je kleedt en met wie je omgaat, maar in beginsel is het gewoon niet heel handig een stokslobberaar in het hakunabos gelijk je adresgegevens te geven, en als je eigenlijk al van hem af bent toch weer contact zoeken een discussie aan gaan. Dit stukje zegt al genoeg;

quote:
Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Niks nie 'als hij reageert ga ik er van uit dat hij tevreden is'. Het is gewoon klaar, je neemt op geen enkele wijze meer contact op en reageert op geen enkele van zijn contactpogingen, ook niet als hij NIET tevreden is met die 5 euro.
pi_146495083
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
pi_146495123
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
pi_146495264
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
Natuurlijk weet ik dat de politie met dit soort aangiftes weinig tot niets dien,. ze zullen hooguit een gesprekje met hem aangaan. Daarom heb ik om die reden ook alleen maar melding gedaan zodat er al iets gemeld staat ingeval dat het zou escaleren.
Maar ik ben bang dat hij als ik hem alleen tegenkom in het Hakunabos dat hij mij zal bedreigen of lastigvallen zal proberen mij te beroven van mijn rugtas, want ik ben best wel bang uitgevallen dat bleek toch maar weer toen hij mij niet weg liet gaan. Ik was aan het huilen van angst.
Die 5 euro was eigenlijk mijn redding. Kun je zien hoever verslaafden gaan voor geld.
pi_146495401
Wat doe je jezelf toch aan. Sowieso geef je toch niet al je gegevens aan een vreemde?
I solemnly swear i'm up to no good
pi_146495656
Wat is deze
Ons soort mensen, trapt reeds jaren blij van zin, het vuile plebs de modder in.
Ons soort mensen, steunpilaar van vaderland en koningin.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 13:21:38 #52
16180 crew  CoolGuy
pi_146495818
Waarom is mijn reactie weg dat als je bang bent aangelegd, dat je dan misschien niet alleen in een bos moet gaan rondlopen? Daar was niks beledigends aan en het was ontopic?

Daarbij lijkt me dat bang anagelegd onzin als je wel met mannen praat en er mee naar huis gaat en watal niet meer. Maar waarom was mn reactie weg?
  maandag 10 november 2014 @ 13:52:56 #53
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146496635
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef -Hakuna- het volgende:

Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt. -O-
Ja maar Hakuna dat heb je ook een beetje zelf veroorzaakt.
De eerste beste verslaafde "zwerver" geef je je adres en gaat zelf meteen op huisbezoek :P

Je kan wel "ergens" "zin in hebben" maar houdt je dan effe in, en spreek eerst eens af in een cafeetje of ga ergens koffie drinken. Dan kan je iemand leren kennen en dan alsnog je adres geven of bij elkaar op bezoek gaan.
Rayen 2½ jaar!
pi_146498392
Ik ken de geschiedenis van Hakuna niet, maar is die een beetje labiel ofzo? Dit klinkt me allemaal niet heel normaal en/of volwassen in de oren.
pi_146498814
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Skv het volgende:
Ik ken de geschiedenis van Hakuna niet, maar is die een beetje labiel ofzo? Dit klinkt me allemaal niet heel normaal en/of volwassen in de oren.
Een beetje boel ja.
Maar doet verder geen vlieg kwaad hoor. (of je moet vrouwenkleren aantrekken)
Onterechte automatische incasso
pi_146498867
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef Storneren het volgende:

[..]

Een beetje boel ja.
Maar doet verder geen vlieg kwaad hoor. (of je moet vrouwenkleren aantrekken)
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.
Mokkel met stuntstok
pi_146498880
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

_O-
pi_146498894
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
pi_146498903
quote:

[..]

Combinatie van beide kijkt mij wel beangstigend.
pi_146498926
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
Het Hakunabos met de hakunamatatta elfjes niet kennen :')
  maandag 10 november 2014 @ 15:06:57 #61
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146499217
quote:
7s.gif Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
Zie bericht van Hakuna op deze site
http://m.telegraaf.nl/article/21390841/comments

Sigranobos is het dus eigenlijk, ergens bij Heerlen.
Als je op Hakunabos zoekt krijg je alleen maar Fusionfreak/Hakuna sites _O-
pi_146504602
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
Die plottwist met dat mailen :')

HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken? 8)7 ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.

Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.

Man man man.
Ik wist 't, dat van die plottwist. :D Dadelijk was 't eigenlijk zo dat TS die gare manwhore gegijzeld hield.
Hallon!
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 17:58:50 #63
16180 crew  CoolGuy
pi_146505195
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik wist 't, dat van die plottwist. :D Dadelijk was 't eigenlijk zo dat TS die gare manwhore gegijzeld hield.
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer :D

Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
pi_146505666
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer :D

Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Linkje?!
pi_146505731
quote:

[..]

Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Hallon!
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:15:22 #66
16180 crew  CoolGuy
pi_146505735
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 18:13 schreef Skv het volgende:

[..]

Linkje?!
Er zijn tig topics over.

http://zoeken.fok.nl/zoek(...)tatus%5B%5D=centraal
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 18:15:52 #67
16180 crew  CoolGuy
pi_146505753
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Eens.
pi_146506477
quote:
Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
Misschien is het detail me ontgaan, maar mij is uit het verhaal niet helemaal duidelijk geworden of cokehoer nu zoog dan wel gezogen werd.
  maandag 10 november 2014 @ 19:55:47 #69
45722 Dromer
Zo veel letters Zo weinig ruim
pi_146509534
quote:

[..]

Meen me te herinneren dat ie eens met een mes of zo naar z'n buurvrouw was gelopen omdat die te veel lawaai maakte.

En oh.. wat betreft mannen die samen komen en jurkjes aantrekken:
vanaf minuut 3 of zo.
I am just a dreamer, but you are just a dream
pi_146510218
Bestaat dat Hakuna bos uberhaupt wel?

Even iets verder moeten lezen..

Maar in elk geval Hakuna (en zijn eerdere usernames) heeft wel een aantal van de beste topics ooit op Fok! op z'n naam staan! Ook die met die haarmedicijnen en de schuldsanering.

[ Bericht 39% gewijzigd door AQuila360 op 10-11-2014 20:21:07 ]
Shaderon: i say boom boom boom now let me hear you say weehooo
SpankmasterC: Tut mir leit Herr AQuila, es soll nicht wieder passieren!
RickoKun: Hey hoi! Ik kom bij dit topiqueje checken weetjuh!
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 20:20:02 #71
16180 crew  CoolGuy
pi_146510443
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bestaat dat Hakuna bos uberhaupt wel?
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.
pi_146510637
quote:

Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 20:26:31 #73
16180 crew  CoolGuy
pi_146510690
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef AQuila360 het volgende:

[..]

Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.
Oh dat kan best wel zijn. Toch, als je dit topic doorleest zonder dat je je focust op wie de TS is, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat je het ook eigenlijk een beetje triest vindt. Ik bedoel, lees het nou eens. Het is gewoon een beetje zielig.
pi_146510799
Ik denk dat Hakuna er echt niet zo veel aan kan doen, z'n hersens werken echt niet zoals die horen te werken.
Hallon!
  maandag 10 november 2014 @ 22:00:01 #75
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_146514730
Ooh fusionfreak heeft een andere naam aangenomen, bedankt voor het leesvoer ^O^
pi_146521194
FusionFreak topic :')

Nog nieuwe kleding gemaakt?
pi_146527861
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:

[..]

iemand die in feite gehandicapt is...
Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TS :'). Ik bedoel, het is geen verkoudheidje ofzo.
pi_146530312
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 20:20 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.
Wat een freakshow moet dat bos zijn. :')
pi_146534692
quote:
2s.gif Op dinsdag 11 november 2014 11:38 schreef MMGYMCMB het volgende:

[..]

Wat mankeert TS eigenlijk allemaal precies? Serieuze vraag aan TS :'). Ik bedoel, het is geen verkoudheidje ofzo.
Het probleem is dat ie zelf vindt dat ie weinig mankeert en dus kom je dan in Nederland (overigens in de meeste gevallen terecht hoor) niet zomaar in zo'n kamertje met zachte muren terecht. :')
Hallon!
pi_146534716
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 13:00 schreef LeTourdeFrance het volgende:

[..]

Wat een freakshow moet dat bos zijn. :')
Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgen :Y
pi_146537423
quote:
10s.gif Op dinsdag 11 november 2014 14:54 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Je kan er schijnbaar wel je stok laten slobberen én er geld toe krijgen :Y
Dat is een Limburgse traditie, daar moet je niet mee spotten.
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:12:30 #82
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146538244
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Sanasoufi & Britneycheers.
pi_146538336
quote:
6s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:12 schreef wickedmen het volgende:

[..]

Britneycheers ja? Ik dacht dat dat een vrouw was
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 11 november 2014 @ 16:15:10 #84
63594 Lienekien
Sunshower kisses...
pi_146538391
quote:

[..]

Welnee.
The love you take is equal to the love you make.
pi_146538468
quote:

[..]

Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijn
pi_146538578
Alleen Fusionfreak volgens mij.
  dinsdag 11 november 2014 @ 21:48:20 #87
374703 wickedmen
Doet Berkeldansje
pi_146553316
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 november 2014 16:16 schreef computergirl het volgende:

[..]

Onzin, die laatste heeft volgens posthistorie zelfs weleens gewerkt, dus dat kan nooit onze rare vriend uit limburg zijn
:')
pi_146609731
Tip aan de TS: HAKUNA MATATA :Y

donderdag 13 november 2014 @ 19:06:04 #89
112783 Anus_Cocainus
Wrong hole fool!!!
pi_146621001
Homo.
pi_146624114
quote:
0s.gif Op donderdag 13 november 2014 19:06 schreef Anus_Cocainus het volgende:
Homo.
Ja dat was al wel ff duidelijk, spuit elf! :')
pi_146633641
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 november 2014 01:15 schreef MaximumRush het volgende:
FusionFreak topic :')

Nog nieuwe kleding gemaakt?
Irene is bae <3
  maandag 17 november 2014 @ 01:05:11 #92
11091 SEMTEX
Mevr. Hoe-die-nie
pi_146732451
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 13:04 schreef Thinkk-Pinkk het volgende:
Wat doe je jezelf toch aan. Sowieso geef je toch niet al je gegevens aan een vreemde?
Dit. Beter voor jezelf zorgen, Hakuna. Probeer een soort 'radar' te ontwikkelen voor foute lui, dan komt het niet zover.
Kierkegaard: Life Can Only Be Understood Backwards, But It Must Be Lived Forwards
  maandag 17 november 2014 @ 18:35:13 #93
399258 n0sferat2
houdt van vijgen
pi_146749545
Even ingelezen... Pas een beetje meer op jezelf, TS.
Waar geen menselijkheid heerst, is het aan u om te streven naar humaniteit.
pi_146750738
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:
dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex.
Wait wut, je hebt gesext met een vent?
pindazakje
pi_146750923
quote:
15s.gif Op maandag 17 november 2014 19:10 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Wait wut, je hebt gesext met een vent?
Dat verbaast je, waarom precies?
Mokkel met stuntstok
pi_146751032
quote:
11s.gif Op maandag 17 november 2014 19:14 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Dat verbaast je, waarom precies?
Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.
pindazakje
pi_146751141
quote:
9s.gif Op maandag 17 november 2014 19:16 schreef Hyaenidae het volgende:

[..]

Ik kan het me niet voorstellen om sex te hebben met fusionfreak.
Jij hebt dan ook geen geld van 'm nodig..
Mokkel met stuntstok
pi_146755390
pi_146759470
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

Sowieso geld verwachten van iemand die 9k schuld bij de Wehkamp heeft gemaakt. :')
Hallon!
pi_146759796
quote:
0s.gif Op maandag 17 november 2014 19:19 schreef Mord_Sith het volgende:

[..]

:') rot op zeg
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_146763767
Typisch Hakuna om weer slachtoffer te worden van zijn rariteiten. De een zoekt een gewone relatie, maar het is weer gekke henkie die met een cokesnuivende freakshow met oplichtersambities zit opgescheept.

Gratis tip (het is vast nog niet gezegd) :Als je er last van hebt ga je naar de politie, of je zoekt hulpverlening.
Maar jou kennende doe je exact niet wat andere users adviseren. Sterkte dan. Dat je uitgezogen moge worden (letterlijk en figuurlijk).
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146766843
Wtf :')
pi_146768120
Laat maar

[ Bericht 97% gewijzigd door Smack10 op 18-11-2014 11:08:18 ]
pi_146768287
quote:

Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he? :D
pi_146768392
quote:

[..]

Ja zijn jouw andere kloontjes, pannenkoek. o|O
pi_146770505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Jij bent toch niet die dude die altijd door heerlen loopt in militairen kleding he? :D
Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos. -weg-

Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die melding van 9 november laat ik dan omzetten in een aangifte.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 18-11-2014 16:39:04 (Niet doen) ]
pi_146770568
Je lult wel bijzonder veel met mensen die je zogezegd niet meer kent en gaat negeren.
pi_146770593
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.

Maar afgelopen dagen kwam ik hem in tegen in Waubach op de Europaweg en zat hij op een muurtje voor zich uit te staren onder invloed met een zwarte winterjas met capuchon en riep zachtjes hij naar mij. IK herkende hem niet meer en ik zei dat hij voortaan uit mijn buurt moet blijven en dat ik je nu en in de toekomst nooit meer wil zien anders ga ik aangifte doen wegens stalking, gijzeling en beroving want ik heb je volledige naam en adres.
Die gast zit te chillen op een muurtje, jij komt langslopen en dan denk jij dat hij zich schuldig maakt aan stalking? :')

Nee, zo werkt dat natuurlijk niet..

[ Bericht 1% gewijzigd door Sjeen op 18-11-2014 16:39:30 ]
pi_146770844
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Ik loop zelf nooit met militaire kleding rond, maar wel die persoon die mij gegijzeld heeft. draagt meestal camouflage broeken icm met houthakkers overhemden en heeft lang haar in een paardenstaart. Heeft een grote p[itbull achtige hond en wandelt doorgaans in de wijk Heksenberg eo dat ligt in de nabijheid van het Hakunabos.

Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis. 8)7

Heksenberg, ja daar wonen een stelletje bij elkaar. _O-

Tip: Gewoon negeren en hij vindt vanzelf een ander slachtoffer.

[ Bericht 2% gewijzigd door Sjeen op 18-11-2014 16:39:54 ]
  dinsdag 18 november 2014 @ 13:08:53 #110
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_146771495
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ik weet wie je bedoelt, die gast is helemaal in de war, daar ga je toch niet mee naar huis. 8)7
Hakuna past daar wel aardig bij hoor. Zoek zijn andere topics maar eens op, of die van zijn oude username, fusionfreak.
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_146771533
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.
pi_146771598
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:09 schreef Oriente het volgende:

[..]

Heksenberg, vlakbij Heerlerheide toch? Groot prutje daar.
:Y
pi_146771623
Heerlen Noord Gestoord :7
pi_146771635
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 13:12 schreef Smack10 het volgende:
Heerlen Noord Gestoord :7
Ik ben er maar 1 keer geweest maar wil dit meteen beamen. :')
  dinsdag 18 november 2014 @ 15:15:58 #115
256935 xzaz
McBacon to the rescue!
pi_146775644
Dafuq? Dit is een troll TS...

SPOILER
pi_146775665
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:

SPOILER
Nope.
pi_146779688
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:16 schreef Oriente het volgende:

[..]

Nope.
Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falende instanties?

[ Bericht 0% gewijzigd door Ludd op 18-11-2014 18:16:47 ]
pi_146779754
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 11:07 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, FF is meer van de jurkjes.
Hallon!
pi_146779775
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:38 schreef Ludd het volgende:

[..]

Indien niet, waarom worden dergelijke personen dan niet tegen zichzelf in bescherming genomen? Falen instanties?
Zoiets ja.
pi_146779840
Mwah ook het feit dat je in Nederland niet zomaar in de isoleer gesmeten wordt speelt hier wel mee, TS wil geen hulp.
Hallon!
  dinsdag 18 november 2014 @ 19:30:29 #121
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146783128
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 november 2014 12:50 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Maar iemand moet toch aan zn piemeltje zuigen?

Krijg het idee hier een topic van een zwakbegaafde te lezen trouwens :/
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
pi_146783234
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:30 schreef BloedendeVagina het volgende:
Krijg het idee hier een topic van een zwakbegaafde te lezen trouwens :/
Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.
  dinsdag 18 november 2014 @ 20:00:41 #123
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146784214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 15:15 schreef xzaz het volgende:

SPOILER
Deze guy is echt! Hoe tergend dat ook is.
pi_146784321
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 november 2014 19:33 schreef _Arthur het volgende:

[..]

Dan zit je er volgens mij niet heel erg ver naast.
TS is de enige rasechte autist op FOK!
Hallon!
pi_146795566
Ik krijg een medelijden met TS. Het is misschien een rete irritant figuur maar dat komt gewoon door zijn handicaps.TS moet gewoon begeleid gaan wonen, veel veiliger. Als mensen in dit topic precies weten over wat voor vaag figuur gaat, en door hebben dat je nooit met zo'n figuur naar huis gaat en jij hebt dat niet (zelf niet nadat je met hebt gesproken!) dan moet je tegen jezelf een bescherming worden genomen.

Overigens is het Hakunabos gewoon de Brunssummerheide? Dat is wel een mooi natuurgebiede :)
  woensdag 19 november 2014 @ 01:12:12 #126
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146796933
Even gegoogled en fok-search gedaan.. :X
Het Rode Kruis is met ruim 97 miljoen vrijwilligers in 186 landen de grootste humanitaire organisatie in de wereld.
  woensdag 19 november 2014 @ 01:14:12 #127
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_146796962
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 00:09 schreef Bucketlist het volgende:
Ik krijg een medelijden met TS. Het is misschien een rete irritant figuur maar dat komt gewoon door zijn handicaps.TS moet gewoon begeleid gaan wonen, veel veiliger. Als mensen in dit topic precies weten over wat voor vaag figuur gaat, en door hebben dat je nooit met zo'n figuur naar huis gaat en jij hebt dat niet (zelf niet nadat je met hebt gesproken!) dan moet je tegen jezelf een bescherming worden genomen.

Overigens is het Hakunabos gewoon de Brunssummerheide? Dat is wel een mooi natuurgebiede :)
Nee, het sigranobos.

Hakunabos ligt onder de schedel en tussen de oren van -Hakuna-.
  woensdag 19 november 2014 @ 01:37:26 #128
277627 Seven.
We are Borg.
pi_146797321
Aaaw -hakuna-..

;(

Vind je nu nog steeds dat je in staat bent om voor jezelf te zorgen? Ik heb het je al vaker gezegd denk ik. Gezien je verleden (financieel, je relaties met andere mensen etc) denk ik dat je begeleid zou moeten wonen.

Hoe is de situatie met je buurvrouw tegenwoordig?
Resistance is futile.
pi_146804014
quote:
10s.gif Op dinsdag 18 november 2014 17:40 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Lijkt me sterk, FF is meer van de jurkjes.
Ja het is al opgehelderd, de dude in de militaire kleding is de bad guy in deze scene.
pi_146804756
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:06 schreef Smack10 het volgende:

[..]

Ja het is al opgehelderd, de dude in de militaire kleding is de bad guy in deze scene.
Heerlen is wel de verzamelplaats voor gekkies. :')
Hallon!
pi_146804892
quote:
10s.gif Op woensdag 19 november 2014 12:32 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Heerlen is wel de verzamelplaats voor gekkies. :')
Ja heb daar toen ik wat jonger was een tijdje rondgehangen, daar maak je wat mee _O-
pi_146806817
Wat is dit?
  woensdag 19 november 2014 @ 13:52:42 #133
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146807388
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:37 schreef theunderdog het volgende:
Wat is dit?
Dit is het zoveelste dramatopic van TS, over een half jaar woont hij met z'n gijzelaar samen en over een jaar worden ze uit zijn woning gezet door de verhuurder, en door het gedrag van TS in het verleden heeft de verhuurder geen enkele coulance.
Wullie bin KOEL Š Soneal
  woensdag 19 november 2014 @ 13:56:12 #134
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_146807522
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:

Dat eerste stuk kan ik beamen.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_146808191
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 13:52 schreef Leandra het volgende:

[..]

Dit is het zoveelste dramatopic van TS, over een half jaar woont hij met z'n gijzelaar samen en over een jaar worden ze uit zijn woning gezet door de verhuurder, en door het gedrag van TS in het verleden heeft de verhuurder geen enkele coulance.
Maar is hij niet helemaal 100 of?
pi_146808251
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ik denk dat we blij mogen zijn als hij helemaal 65/100 is. Ik denk dat we dat zelfs niet halen...
pi_146808269
quote:
9s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik denk dat we blij mogen zijn als hij helemaal 65/100 is. Ik denk dat we dat zelfs niet halen...
Wat heeft die dan?
  woensdag 19 november 2014 @ 14:14:03 #138
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146808329
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:10 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nee, al jaren een arbeidsongeschiktheidsuitkering, maar doet graag alsof het zijn keuze was, en denkt ook werkelijk dat het zijn keuze was...
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146808359
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Nee, al jaren een arbeidsongeschiktheidsuitkering, maar doet graag alsof het zijn keuze was, en denkt ook werkelijk dat het zijn keuze was...
Ah................ kan die wel voor zichzelf zorgen?
  woensdag 19 november 2014 @ 14:14:46 #140
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146808360
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Wat heeft die dan?
Draadjes met verkeerde connecties.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146808372
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef Leandra het volgende:

[..]

Draadjes met verkeerde connecties.
Kan gebeuren, ik spoor ook niet.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:18:32 #142
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146808512
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:14 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Ah................ kan die wel voor zichzelf zorgen?
Hij denkt van wel, maar brengt zichzelf daarmee regelmatig in de problemen.

Ik denk dat begeleid wonen en onder curatele beter voor hem zou zijn, maar hij beseft dondersgoed dat hij daarmee ook tegen beperkingen aanloopt, en kennelijk komt hij liever met enige regelmaat in de ellende dan dat hij permanent met die beperkingen te maken krijgt.

Dat hij daarmee vanzelf een keer in ellende komt waar hij niet uit (geholpen) kan/gaat worden beseft hij dan weer niet.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146808565
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:18 schreef Leandra het volgende:

[..]

Hij denkt van wel, maar brengt zichzelf daarmee regelmatig in de problemen.

Ik denk dat begeleid wonen en onder curatele beter voor hem zou zijn, maar hij beseft dondersgoed dat hij daarmee ook tegen beperkingen aanloopt, en kennelijk komt hij liever met enige regelmaat in de ellende dan dat hij permanent met die beperkingen te maken krijgt.

Dat hij daarmee vanzelf een keer in ellende komt waar hij niet uit (geholpen) kan/gaat worden beseft hij dan weer niet.
Tja, maar wat is ellende?

Risico,s horen bij het leven. Maja ik weet niet hoe gek onze ts is natuurlijk.
  woensdag 19 november 2014 @ 14:22:14 #144
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146808642
quote:
0s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Tja, maar wat is ellende?

Risico,s horen bij het leven. Maja ik weet niet hoe gek onze ts is natuurlijk.
WSNP, de buurvrouw bedreigen, de huur van je woning opzeggen omdat je boos bent, mensen stalken, en dus ook met verkeerde mensen omgaan.

En dat is nog maar een kleine greep uit de avonturen van TS.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146808677
quote:
1s.gif Op woensdag 19 november 2014 14:22 schreef Leandra het volgende:

[..]

WSNP, de buurvrouw bedreigen, de huur van je woning opzeggen omdat je boos bent, mensen stalken, en dus ook met verkeerde mensen omgaan.

_O-

For real?
pi_146808727
quote:

[..]

Vergeet ook vooral niet "het CBR aanklagen omdat ze hem voor de 28e keer hebben laten zakken", of (maar dat is meer ter vermaak) de haargroeimiddelreeks, of z'n hofnarkostuum-obsessie.
pi_146808878
quote:

[..]

Dat soort mensen moet gewoon tegen zichzelf en de samenleving in bescherming worden genomen.
pi_146812995
Hakuna is toch een 50 jarige travestiet?

Dat zei Dopfles dan
Irene is bae <3
  woensdag 19 november 2014 @ 16:49:23 #149
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146813143
quote:
15s.gif Op woensdag 19 november 2014 16:44 schreef Jiang153 het volgende:
Hakuna is toch een 50 jarige travestiet?

Dat zei Dopfles dan
Je zou hem idd een travestiet kunnen noemen, als je dan maar niet het beeld van een gemiddelde drag queen hebt.
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146813173
KEK
hhhhh
pi_146837636
Leuk topic. Zo lees ik weer eens iets over een wereld die ik niet ken.
In tijden van crisis moet je niet met lastenverhogingen komen.
  donderdag 20 november 2014 @ 13:46:34 #152
151749 Gnittoo
I WANT THAT ONE!
pi_146839970
quote:
mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.
_O-
  donderdag 20 november 2014 @ 15:21:33 #153
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146842672
All she wants and needs is just a little taste..
  donderdag 20 november 2014 @ 16:24:49 #154
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146844653
quote:
Sowieso al, dat hij op een scholierenforum post.... :{
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146862920
quote:
0s.gif Op donderdag 20 november 2014 16:24 schreef Leandra het volgende:

[..]

Sowieso al, dat hij op een scholierenforum post.... :{
Dat. En dezelfde afstandelijke posts die hij plaatst. Het komt allemaal een beetje eng over.

Maar het zal wel om de aandacht gaan. Ieder topic van zijn hand begint met een retorische vraag, en verzandt in een discussie tussen andere users die het met elkaar eens zijn en TS snapt niet hoe de rest van de wereld werkt.

Hij kan er gewoon niks aan doen. Blij dat ik niet in zijn schoenen sta.
Echte elektriciëns gebruiken geen jokari.
pi_146863234
quote:
Ach, hij/zij is in ieder geval niet heel verlegen
  vrijdag 21 november 2014 @ 10:42:19 #157
206580 Luxuria
It was love at first bite
pi_146863987
quote:
14s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:09 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Brrrrrr.......
All she wants and needs is just a little taste..
pi_146864055
quote:

[..]

Die reacties op dat haarforum.. lekker bekrompen.
But while the earth sinks to its grave
You sail to the sky on the crest of a wave
pi_146864667
Ik denk nog steeds dat TS stiekem de allerbeste troll van het webz is. Hoe kan je zoveel kritiek langs je heen laten gaan en dan onverstoorbaar steeds blijven posten, ik vind het knap als het echt is.
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_146864707
quote:

[..]

Ik geloof niet dat zij dat echt is.
  vrijdag 21 november 2014 @ 11:12:34 #161
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146864725
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Jawel hoor...
Wullie bin KOEL Š Soneal
pi_146864762
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:12 schreef Leandra het volgende:

[..]

Jawel hoor...
Nee, dat kan niet. Er zijn mensen met weinig schaamte, maar zodanig lelijk zijn en dat dan vrolijk posten om een forum dan is heel je limbische systeem naar de klote.

Wat een verrot hoofd, de tering.
pi_146864857
quote:

[..]

Zij is eigenlijk een hij
pi_146864872
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:18 schreef Sapstengel het volgende:

[..]

Zij is eigenlijk een hij
Oh, zo een. :')

Travestiet of transseksueel? (hoho, transgender).
pi_146865639
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:19 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Oh, zo een. :')

Travestiet of transseksueel? (hoho, transgender).
Vanwaar deze interesse? :D
pi_146866682
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 november 2014 10:45 schreef Njosnavelin het volgende:

[..]

Die reacties op dat haarforum.. lekker bekrompen.
Ja dit ook idd. Maar -Hakuna-/FusionFreak is wel 'n gekkie. :')
Hallon!
pi_146867952
quote:
10s.gif Op vrijdag 21 november 2014 11:52 schreef DonJames het volgende:

[..]

Vanwaar deze interesse? :D
Zomaar.
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:49:59 #168
158038 AQuila360
Xbox Ultimate
pi_146894290
quote:

[..]

Holy Moses
  zaterdag 22 november 2014 @ 11:54:24 #169
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_146894361
Ach, zo lelijk is ie ook weer niet. Zo ziet het gros van de NL-bevolking eruit.
  zaterdag 22 november 2014 @ 13:01:32 #170
434872 10minuteman
10 minuten zijn niet genoeg
pi_146895784
quote:

[..]

Ik zie hem af en toe lopen... Trust me hij is echt.
pi_146895818
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2014 11:54 schreef MissionPhailed het volgende:
Ach, zo lelijk is ie ook weer niet. Zo ziet het gros van de NL-bevolking eruit.
Uhhh, nee
pi_146895821
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:01 schreef 10minuteman het volgende:

[..]

Ik zie hem af en toe lopen... Trust me hij is echt.
Ah, fijn......
  zaterdag 22 november 2014 @ 13:04:32 #173
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146895858
quote:

[..]

WTF Li! :') Bedankt he. Dit gaat niet meer van mijn netvlies.
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
pi_146895864
Oh oh oh... ;(
pi_146895875
quote:
11s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:04 schreef Qwea het volgende:

[..]

WTF Li! :') Bedankt he. Dit gaat niet meer van mijn netvlies.
Fapje gedaan?
  zaterdag 22 november 2014 @ 13:06:06 #176
79166 Qwea
#teampindakaas #viesdik
pi_146895893
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:05 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Fapje gedaan?
Ja, oraal, ben heerlijk klaargekomen met stukjes brood en kwark eruit..
-||||-----||||- Iron and me, we're meant to be -||||-----||||-
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:05:39 #177
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_146903710
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 13:02 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Uhhh, nee
Jawel hoor. Dagelijks is het voor mij een hele kunst het eten binnen te houden met al die verlopen rotkoppen in het straatbeeld.
pi_146903732
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:05 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Jawel hoor. Dagelijks is het voor mij een hele kunst het eten binnen te houden met al die verlopen rotkoppen in het straatbeeld.
Welnee
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:07:51 #179
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_146903790
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:06 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Welnee
Jawel
pi_146903815
quote:
7s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:07 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Jawel
Nope
  zaterdag 22 november 2014 @ 18:08:55 #181
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_146903826
quote:
0s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:08 schreef theunderdog het volgende:

[..]

Nope
Wel
pi_146903930
quote:
15s.gif Op zaterdag 22 november 2014 18:08 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Wel
Ne
pi_149068613
Zeg Hakuna, hoe is dit afgelopen? :+
pi_149082912
Grappig man.
  maandag 26 januari 2015 @ 21:08:23 #185
425331 BloedendeVagina
Steun het rode kruis!
pi_149086235
quote:
0s.gif Op maandag 26 januari 2015 11:44 schreef Poesopstokje het volgende:
Zeg Hakuna, hoe is dit afgelopen? :+
Met klamme handjes _O-
  maandag 26 januari 2015 @ 21:12:09 #186
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_149086418
-Hakuna- woont nu samen met z'n gijzelnemer.
Hallon!
  maandag 26 januari 2015 @ 21:14:00 #187
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_149086505
Stockholm syndroom is nu veranderd naar Hakuna syndroom, alleen de wikipedia moet nog aangepast worden.
pi_149189879
_O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')