abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_146488531
Durf het eigenlijk niet op te schrijven, maar moet toch mijn verhaal kwijt

Ontmoeting 1

Afgelopen tijd heb ik yijdens de avondwandelingen vaker met een man gesproken die net als mij een soort voorliefde heeft voor vrouwelijke kleding en lang haar. Daarbij waren we ook een beetje intiem met elkaar bezig waarbij we bij de tweede ontmoeting elkaars telefoonnummers , e mail adres en huis adres uitwisselden. Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte, daarbij stelde hij voor bij de eerste ontmoeting om naar mij toe te gaan om samen met vrouwenkleding te experimenteren, dat vond ik in eerste instantie prima totdat hij aangaf een dealer te moeten bellen die dan drugs bij mij thuis moets afleveren, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde en is hij weer zijn eigen weg gegaan. Hier ging bij mij al een soort alarmbel rinkelen.

Dat was dan ontmoeting 1

Ontmoeting 2
Afgelopen dagen kwam ik hem na ongeveer 6 weken weer tegen en we raakte weer aan de praat en hij stelde voor dat ik eens bij hem thuis lamgs kon komen, hij wilde dan zijn ligerie en laarzen laten zien aan mij, dat vond ik wel spannend en dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex. Hij zelf blowde wat en was een beetje aangeschoten, maar niet echt lastig.
Daarbij zag ik toen ik mij wilde omkleden in zijn badkamer een grote houten of bamboe kam, ik vroeg waar hij die gekocht had of dat ik die kon overnemen. Ik schreef de dag erop toen ik weer thuis was per mail dat ik 20 euro ervoor wilde betalen voor die kam en hij aantwoorde dat hij het geld hard nodig had en of dat ik meteen wilde langskomen.

Dat was dan ontmoeting 2

Ontmoeting 3

Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.
Nu komt het, hij was cocaine aan het basen en weed aan het roken en wilde hebben dat ik 10 euro gaf voor een paar pilsjes zodat hij wat losser kon komen, ik gaf aan dat ik mijn laatste geld ( op die 5 euro na) aan hem had gegeven en hij had 10 minuten erop een huisdealer drugs laten brengen aan zijn deur.
Het begon toch al naar mijn gevoel grimmiger te worden en hij bleef maar aandringen op 10 euro en ik begon al aan te kleden en aanstalte te maken om naar huis te gaan, maar toen sloeg de stemming op en hij sloot plotseling alle deuren af en wilde mij niet weg laten gaan. Ik zeg ik wil nu naar buiten, nee zeg hij ik wil 10 euro of die kam terug. Ik zeg, jij staat mij te gijzelen en ik heb jou 20 euro gegeven zoals afgepsroken voor die kam. Nee jij betaald nu 10 euro of ik pak een stroomstoot wapen en leg je plat. Jij betaald nu en ik laat je niet eruit. Ik was doodsbang en heb hem dan die 5 euro gegeven en hij wilde meer maar gaf na een paar minuten toch toe en maakte de deur open en zei nu oprotten!

Dat was dan ontmoeting 3 en wat mij betreft ook de laatste.

Kort samengevat ben ik bijna 15 minuten gegijzeld geweest,
Beroofd van 5 euro
Bedreigd met een stroomstoot wapen.

Ik heb onderweg op de fiets 112 gebeld en verteld dat ik gegegijzeld ben geweest en dat ik mij voor 5 euro heb moeten vrijkopen en daarbij werd ik bedreigd met een stroomstoot wapen
Ik ben op het politieburo opgevangen en kon kiezen tussen melding doen of aangifte. Ik heb gekozen voor melding omdat ik bang ben dat als ik meteen aangifte doe dat hij er van komt te weten en hij weet dat ik vaak alleen in het Hakunabos loopt.

Ik gen er gewoon kapot van. Dacht ik een leuke date te hebben, krijg ik met een verslaafde crinineel te maken die waarschijnlijk verhaal zal halen of zal proberen mij af te persen of te bedreigen als hij mij ziet lopen in het Hakunabos.

Wat kan ik het beste doen?. Dit ben ik niet gewend, mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.

[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 10-11-2014 03:53:24 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
pi_146488602
Overigens wel 'n beetje lullig (en ja ik denk gezien deze user z'n pohi dat dit echt gebeurd is) om zo'n misbruik van 'n gehandicapt iemand te maken.
Hallon!
  maandag 10 november 2014 @ 04:20:35 #3
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146488606
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Maar doe aangifte dan. Met een melding gebeurt er eigenlijk (vrijwel) niets, dus als hij je eenmaal heeft kunnen afpersen, kan hij dat ook meerdere malen als dat blijkbaar toch geen consequenties heeft.
pi_146488608
Maar goed TS ga nou maar niet meer met allerlei vage figuren mee. 8)7
Hallon!
pi_146488610
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Maar doe aangifte dan.
Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Hallon!
  maandag 10 november 2014 @ 04:22:28 #6
179075 hugecooll
Deelt corrigerende tikken uit
pi_146488611
quote:
15s.gif Op maandag 10 november 2014 04:21 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Een gesprekje met de politie kan al genoeg indruk maken
pi_146488612
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:

Jij kent hem/haar/lang haar beter dan ik denk ik. Misschien zit ik fout, sorry dan.

Oh wacht, het is die, van die foto's. Eh ja, ok, dan zit ik fout. :@

TS: probeer andere mannen te zoeken en tast eerst een beetje beter af. Wat BlueMage dus zegt. Peace bro.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
pi_146488620
Ach ja TS woont in Heerlen he, verbaast me dus vrij weinig
pi_146488626
quote:
15s.gif Op maandag 10 november 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Als een treurniswekkend rappertje 80 uur werkstraf kan krijgen, dan heeft TS een sterkere zaak imo.
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.

Overigens staat TS zelf z'n mannetje ook wel als het om gestoord gedrag gaat dus het zou me niks verbazen als in de loop der tijd er meer dingen naar buiten komen in dit topic.
Hallon!
pi_146488628
quote:
9s.gif Op maandag 10 november 2014 04:27 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.
Dat vrees ik ook. Treurig eigenlijk, maar ja.
The only limit is your own imagination
Ik ben niet gelovig aangelegd en maak daarin geen onderscheid tussen dominees, imams, scharenslieps, autohandelaren, politici en massamedia

Waarom er geen vliegtuig in het WTC vloog
  maandag 10 november 2014 @ 04:29:34 #11
280022 houdjemond
Sicker than the rest.
pi_146488630
quote:
19s.gif Op maandag 10 november 2014 04:28 schreef El_Matador het volgende:

[..]

Ja, ik heb wel es foto's gezien van TS in US ofzo, weet het niet meer.

Het is echt en reageerde net als jij. Sorry dus. Tragische levens is niet meer lekker ONZ'en.
Ach we hebben even gelachen.

TS. hop, aangifte en alles.
T2K; "Je posts zijn leuker dan je lijstje"
-Scorpion_17
pi_146489116
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_146489154
Wanneer je leven werkelijk is ingesteld op stilte, rust en harmonie kom je dit soort figuren niet tegen en ga je er zeker niet mee in zee.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  maandag 10 november 2014 @ 08:17:14 #14
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146489604
Toen hij de eerste keer z'n dealer bij jou thuis had willen laten komen wist je ook al dat het niet klopte.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
  maandag 10 november 2014 @ 08:20:44 #15
133939 egeltje1985
Elegant als een egel
pi_146489638
TS, niet meegaan met mensen die dealers bij je thuis willen laten komen en houten kammen kun je ook bij de tuinen halen, voor veel minder dan 20 euro.
pi_146489684
Wat een verhaal. Ik zou wel aangifte doen, daar bereik je meer mee denk ik dan met alleen een melding. :Y

Verder ben je zelf wel veel te ver met die man in zee gegaan en heb je veel alarmbellen genegeerd. Al in situatie 1 had je kunnen breken, je hebt het steeds telkens weer opgezocht, waarschijnlijk omdat het spannende gevoel sterker was dan de angst. :{

Als je zo van rust en harmonie houdt maak je tenslotte verstandigere keuzes denk ik. Zorg dat het bloed in je hersens blijft om deze verstandige keuzes te maken. ;)
'Ik verzamel geen geld, maar mooie momenten...'
pi_146490391
Dat dit kan in Nederland :(
nee echt niet !
pi_146490409
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Twiddel
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:17:02 #19
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_146490457
quote:
99s.gif Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef summer2bird het volgende:
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Nou dat dus...
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:31:11 #20
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146490699
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Breitling - Instruments for Professionals
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:37:16 #21
72712 crew  Rene
Dabadee dabadaa
pi_146490800
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
 | ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 09:39:19 #22
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146490853
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Renesite het volgende:

[..]

Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 10 november 2014 @ 09:48:27 #23
318149 BORRREETJEEE
Whoop whoop whoop!!!
pi_146491022
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Fusionfreak
The colour of her eyes were the colour of insanity
pi_146491274
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.

Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
Mokkel met stuntstok
  maandag 10 november 2014 @ 10:01:32 #25
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_146491290
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:

Ontmoeting 1

Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte,
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Rayen 2½ jaar!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')