Durf het eigenlijk niet op te schrijven, maar moet toch mijn verhaal kwijt
Ontmoeting 1
Afgelopen tijd heb ik yijdens de avondwandelingen vaker met een man gesproken die net als mij een soort voorliefde heeft voor vrouwelijke kleding en lang haar. Daarbij waren we ook een beetje intiem met elkaar bezig waarbij we bij de tweede ontmoeting elkaars telefoonnummers , e mail adres en huis adres uitwisselden. Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte, daarbij stelde hij voor bij de eerste ontmoeting om naar mij toe te gaan om samen met vrouwenkleding te experimenteren, dat vond ik in eerste instantie prima totdat hij aangaf een dealer te moeten bellen die dan drugs bij mij thuis moets afleveren, toen gaf ik aan dat ik dat niet wilde en is hij weer zijn eigen weg gegaan. Hier ging bij mij al een soort alarmbel rinkelen.
Dat was dan ontmoeting 1
Ontmoeting 2
Afgelopen dagen kwam ik hem na ongeveer 6 weken weer tegen en we raakte weer aan de praat en hij stelde voor dat ik eens bij hem thuis lamgs kon komen, hij wilde dan zijn ligerie en laarzen laten zien aan mij, dat vond ik wel spannend en dezelfde avond was ik dan ook bij hem op bezoek dat ook gezellig was met koffie, hapjes en een beetje sex. Hij zelf blowde wat en was een beetje aangeschoten, maar niet echt lastig.
Daarbij zag ik toen ik mij wilde omkleden in zijn badkamer een grote houten of bamboe kam, ik vroeg waar hij die gekocht had of dat ik die kon overnemen. Ik schreef de dag erop toen ik weer thuis was per mail dat ik 20 euro ervoor wilde betalen voor die kam en hij aantwoorde dat hij het geld hard nodig had en of dat ik meteen wilde langskomen.
Dat was dan ontmoeting 2
Ontmoeting 3
Ik kwam de dag erop langs bij hem thuis tegen 21 uur en had 20 euro bij mij en gaf mij de kam meteen mee en ik wilde eigenlijk weggaan, maar hij had een wit jurkje aan en dat vond ik wel aanstekelijk waardoor ik zelf ook even een jurjkje aandeed en naast hem op de bank ging zitten.
Nu komt het, hij was cocaine aan het basen en weed aan het roken en wilde hebben dat ik 10 euro gaf voor een paar pilsjes zodat hij wat losser kon komen, ik gaf aan dat ik mijn laatste geld ( op die 5 euro na) aan hem had gegeven en hij had 10 minuten erop een huisdealer drugs laten brengen aan zijn deur.
Het begon toch al naar mijn gevoel grimmiger te worden en hij bleef maar aandringen op 10 euro en ik begon al aan te kleden en aanstalte te maken om naar huis te gaan, maar toen sloeg de stemming op en hij sloot plotseling alle deuren af en wilde mij niet weg laten gaan. Ik zeg ik wil nu naar buiten, nee zeg hij ik wil 10 euro of die kam terug. Ik zeg, jij staat mij te gijzelen en ik heb jou 20 euro gegeven zoals afgepsroken voor die kam. Nee jij betaald nu 10 euro of ik pak een stroomstoot wapen en leg je plat. Jij betaald nu en ik laat je niet eruit. Ik was doodsbang en heb hem dan die 5 euro gegeven en hij wilde meer maar gaf na een paar minuten toch toe en maakte de deur open en zei nu oprotten!
Dat was dan ontmoeting 3 en wat mij betreft ook de laatste.
Kort samengevat ben ik bijna 15 minuten gegijzeld geweest,
Beroofd van 5 euro
Bedreigd met een stroomstoot wapen.
Ik heb onderweg op de fiets 112 gebeld en verteld dat ik gegegijzeld ben geweest en dat ik mij voor 5 euro heb moeten vrijkopen en daarbij werd ik bedreigd met een stroomstoot wapen
Ik ben op het politieburo opgevangen en kon kiezen tussen melding doen of aangifte. Ik heb gekozen voor melding omdat ik bang ben dat als ik meteen aangifte doe dat hij er van komt te weten en hij weet dat ik vaak alleen in het Hakunabos loopt.
Ik gen er gewoon kapot van. Dacht ik een leuke date te hebben, krijg ik met een verslaafde crinineel te maken die waarschijnlijk verhaal zal halen of zal proberen mij af te persen of te bedreigen als hij mij ziet lopen in het Hakunabos.
Wat kan ik het beste doen?. Dit ben ik niet gewend, mijn dagelijks leven is ingericht op stilte, rust en hamonie.
[ Bericht 0% gewijzigd door -Hakuna- op 10-11-2014 03:53:24 ]
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.