Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...quote:Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Maar doe aangifte dan.
Een gesprekje met de politie kan al genoeg indruk makenquote:Op maandag 10 november 2014 04:21 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Mja 5 Euro kwijt en ff 10 minuten ofzo opgesloten zitten is niet echt iets waar de politie veel mee kan, hij heeft al melding gemaakt, denk dat ie niet meer kan doen in dit geval...
Jij kent hem/haar/lang haar beter dan ik denk ik. Misschien zit ik fout, sorry dan.quote:Op maandag 10 november 2014 04:20 schreef hugecooll het volgende:
Hakuna kennende is dit een waargebeurd verhaal.
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.quote:Op maandag 10 november 2014 04:25 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Als een treurniswekkend rappertje 80 uur werkstraf kan krijgen, dan heeft TS een sterkere zaak imo.
Dat vrees ik ook. Treurig eigenlijk, maar ja.quote:Op maandag 10 november 2014 04:27 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Tsja 't valt te proberen maar ik denk dat Hakuna nou niet echt heel serieus genomen wordt, waar ie ook komt.
Ach we hebben even gelachen.quote:Op maandag 10 november 2014 04:28 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ja, ik heb wel es foto's gezien van TS in US ofzo, weet het niet meer.
Het is echt en reageerde net als jij. Sorry dus. Tragische levens is niet meer lekker ONZ'en.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
Nou dat dus...quote:Op maandag 10 november 2014 09:13 schreef summer2bird het volgende:
Hakuna, waarom ga je niet naar beschermd wonen?
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.quote:Op maandag 10 november 2014 09:31 schreef CoolGuy het volgende:
Ik heb dit topic in opperste verbazing gelezen en zie dan in de reacties dat het Hakuna is en 'dus' is dit een waargebeurd verhaal. Kan iemand in een notedop het verhaal doen wat de situatie met Hakuna is? Dan weet ik ook in welk licht ik dit topic moet zien.
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.quote:Op maandag 10 november 2014 09:37 schreef Renesite het volgende:
[..]
Hakuna is wat excentriek. Door de jaren heen (en oudere usernames) is gebleken dat het wel realistisch is.
Fusionfreakquote:Op maandag 10 november 2014 09:39 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ik kom hier sinds 2001. Ik wist niet dat hij voorheen onder een andere name hier ronddwaalde. Mag ik ook weten welke namen dat waren? Misschien dat ik dan zeg: ohhh ja. Mag ook in DM.
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.quote:Op maandag 10 november 2014 03:48 schreef -Hakuna- het volgende:
Ontmoeting 1
Het enige wat mij aan hem opviel en ook wel een beetje stoorde was dat hij nogal cocaine en andere softdrugs gebruikte,
Hij heeft wel sex gehad, doet hij al beter dan de gemiddelde fok userquote:Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.
Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
quote:Op maandag 10 november 2014 07:08 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.dit! Beetje 'wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet'SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?quote:
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:
[..]
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
Ach, hij is meestal wel eerlijk hoor, verhaal over mes bij de wbv kwam er ook zelf uit. Het is gewoon een nogal ehmm... excentriek... figuur, en mankeert meen ik ook het een en ander. Kortom; makkelijk te beïnvloeden en dus makkelijk slachtoffer voor figuren als de persoon in de OP.quote:Op maandag 10 november 2014 11:48 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt.
Toen had ik het inderdaad erbij moeten laten, maar ik heb hem vandaag op een nette manier gemaild dat ik dan ook geen contact meer wilt en dat we beiden toch te verschillend zijn. In de mail heb ik uiteraard niets geschreven dat ik melding heb gedaan bij politie om te voorkomen dat hij verhaal zou kunnen komen halen. Weet natuurlijk niet hoe groot zijn invloed is in het verslavings en criminele wereldje van Heerlen.quote:Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef TimeJumper het volgende:
[..]
Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.quote:Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?
Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Je had ook gewoon niks meer van je kunnen laten horen, zo simpel werkt dat.quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Wat dacht je van doen alsof hij dood is. Wellicht was wat hem betreft de kous af met jouw plotselinge vertrek, en was ook wel duidelijk dat dat betekende dat het 'over' is. Nu ga jij tóch weer contact zoeken, ook al is het om te zeggen dat je géén contact meer wil en ontstaat er uiteraard weer een discussie, of is die zelfs al ontstaat over dat aftrekken waarvoor jij zou moeten betalen? (quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Wat moet je anders?quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
[..]
Is goed frits groetjes aan kinderen en den hontquote:Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits
Je hoeft ook niet meteen met de eerste de beste Harige Harry in een jurk mee naar huis te gaan, dat doet een ander ook niet.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.
Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Mwah, volgens mij ben je een beetje in denial dan, want als we je pohi even bekijken maak je wel redelijk vaak wat conflictjes mee.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.
Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Niks nie 'als hij reageert ga ik er van uit dat hij tevreden is'. Het is gewoon klaar, je neemt op geen enkele wijze meer contact op en reageert op geen enkele van zijn contactpogingen, ook niet als hij NIET tevreden is met die 5 euro.quote:Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:
Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.quote:Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
Natuurlijk weet ik dat de politie met dit soort aangiftes weinig tot niets dien,. ze zullen hooguit een gesprekje met hem aangaan. Daarom heb ik om die reden ook alleen maar melding gedaan zodat er al iets gemeld staat ingeval dat het zou escaleren.quote:Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
Ja maar Hakuna dat heb je ook een beetje zelf veroorzaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt.
Een beetje boel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Skv het volgende:
Ik ken de geschiedenis van Hakuna niet, maar is die een beetje labiel ofzo? Dit klinkt me allemaal niet heel normaal en/of volwassen in de oren.
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef Storneren het volgende:
[..]
Een beetje boel ja.
Maar doet verder geen vlieg kwaad hoor. (of je moet vrouwenkleren aantrekken)
quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.
Combinatie van beide kijkt mij wel beangstigend.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het Hakunabos met de hakunamatatta elfjes niet kennenquote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Zie bericht van Hakuna op deze sitequote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Ik wist 't, dat van die plottwist.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
Die plottwist met dat mailen![]()
HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken?ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.
Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.
Man man man.
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meerquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wist 't, dat van die plottwist.Dadelijk was 't eigenlijk zo dat TS die gare manwhore gegijzeld hield.
Linkje?!quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Misschien is het detail me ontgaan, maar mij is uit het verhaal niet helemaal duidelijk geworden of cokehoer nu zoog dan wel gezogen werd.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Meen me te herinneren dat ie eens met een mes of zo naar z'n buurvrouw was gelopen omdat die te veel lawaai maakte.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bestaat dat Hakuna bos uberhaupt wel?
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dat kan best wel zijn. Toch, als je dit topic doorleest zonder dat je je focust op wie de TS is, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat je het ook eigenlijk een beetje triest vindt. Ik bedoel, lees het nou eens. Het is gewoon een beetje zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |