abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 november 2014 @ 10:32:15 #26
401485 Molo
Völlig losgelöst
pi_146491996
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:00 schreef Mord_Sith het volgende:
Het is een feit dat mensen die zich aan de rand van de samenleving bevinden, om wat voor reden dan ook, vaak misbruik maken van elkaar.
Lullig, maar zo gaat het vaak.

Je bent natuurlijk ook niet echt handig bezig door meteen thuis af te spreken en dergelijke.
Je weet niet wie je voor je hebt, dus veilig is het allerminst.
Hij heeft wel sex gehad, doet hij al beter dan de gemiddelde fok user ^O^
Oh how you'd have a happy life, if you did the things you like
pi_146492401
Je hebt melding gemaakt, dat lijkt me stap één, je zou er voor kunnen kiezen toch aangifte te doen. Verder denk ik dat dit vooral een wijze les voor jezelf moet zijn; vertrouw je gevoel, als je na date 1 al denkt 'dit is niet helemaal APK', spreek dan niet nog een paar keer af. En; geef niet aan iemand die je in het bos afslobbert gelijk je adres.
pi_146492975
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 07:08 schreef Cat22 het volgende:
Volgende keer toch maar die alarmbellen niet negeren TS.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dit! Beetje 'wat gij niet wilt dat u geschiedt doe dat dan ook een ander niet' :@
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_146493555
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 09:48 schreef BORRREETJEEE het volgende:

[..]

Fusionfreak
Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
pi_146493691
quote:
1s.gif Op maandag 10 november 2014 11:43 schreef Jaimy_Luca het volgende:

[..]

Die een hele hoop heisa heeft gemaakt wat betreft zijn rijbewijs en dat hij hem wel kon halen, terwijl hij voor geen meter kan rijden?
Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt. :')
Hallon!
pi_146493723
quote:
10s.gif Op maandag 10 november 2014 11:48 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Ja en 'n vrouw heeft lopen stalken oh en met 'n mes bij de wbv dreigen...vandaar dat ik denk dat ie nou ook niet het hele verhaal vertelt. :')
Ach, hij is meestal wel eerlijk hoor, verhaal over mes bij de wbv kwam er ook zelf uit. Het is gewoon een nogal ehmm... excentriek... figuur, en mankeert meen ik ook het een en ander. Kortom; makkelijk te beïnvloeden en dus makkelijk slachtoffer voor figuren als de persoon in de OP.
pi_146494328
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 10:01 schreef TimeJumper het volgende:

[..]

Toen had je al moeten zeggen en denken, hier laat ik het bij.
Toen had ik het inderdaad erbij moeten laten, maar ik heb hem vandaag op een nette manier gemaild dat ik dan ook geen contact meer wilt en dat we beiden toch te verschillend zijn. In de mail heb ik uiteraard niets geschreven dat ik melding heb gedaan bij politie om te voorkomen dat hij verhaal zou kunnen komen halen. Weet natuurlijk niet hoe groot zijn invloed is in het verslavings en criminele wereldje van Heerlen.
Maar ik vrees dat hij toch op een of ander manier geld wilt hebben van mij want hij beweerde dat hij nog geld te goed heeft van mij omdat ik hem thuis heb afgetrokken.
Bij de politie heb ik alleen melding durven doen. Want ze zeiden tegen mij als ik aangifte doen komt hij wel ervan te weten. Wel ga ik aangiste doen als hij mij in het Hakunabos of elders buiten lastigvalt voor geld. Hij loopt naar mijn weten met een (klein) mes op zak en is wanhopig op zoek naar geld.
Hij vertelde stoer dat hij wel eens webwinkels deed oplichten met valse namen en diverse e mail accounts en dat hij moest voorkomen voor 700 euro ivm wanbetaling zorgpremie en eigen risico. Hij wilde ook weer graag een Apple laptop en HifI speakers van Taufel kopen. Daar moest hij dan via allerlei klussen geld voor zien te krijgen. Want zelfs suikerzakjes moet hij ergens bij een tankstation meenemen, dat zijn van die suikerzakjes die je krijgt als je een consumptie koopt.
Hij woont zelf een een eenvoudig 1 slaapkamer studio apprtement met en grote hond. Het enige van waarde wat hiu daar had staan was een eenvoudige laptop die ik kon zien draaide op Win 8.
Maargoed dat iemand drugs gebruik in zijn huis maak niet uit, maar uit ervaring met mijn eigen verslaafde broer waar ik al meer dan 15 jaar geen contact meer mee wil wil ik helemaal NIEMAND meer ontmoeten voor sex afspraakjes en in mijn huis hebben en zeker niet meer ergens op huisbezoek gaan.

Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt. -O-
Kappers knippen met metaal in je haar en halen zo het goud van je hoofd.
  maandag 10 november 2014 @ 12:19:00 #33
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494362
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?

Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_146494371
Contact zoeken om te zeggen dat je geen contact meer wil. Right.
pi_146494474
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:19 schreef Leandra het volgende:
Waarom stuur je dan in hemelsnaam nog een mail? Wat heeft dat voor nut?

Die mail betekent primair: "Joehoe.... ik wil aandacht!!"
Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
  maandag 10 november 2014 @ 12:25:46 #36
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494513
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:23 schreef -Hakuna- het volgende:

[..]

Wat moet ik anders, ik wil dit gewoon afsluiten. Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Je had ook gewoon niks meer van je kunnen laten horen, zo simpel werkt dat.
Als hij je dan zelf benaderd had had je kunnen zeggen dat je geen contact meer met hem wilt.
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146494525
quote:

[..]

Wat dacht je van doen alsof hij dood is. Wellicht was wat hem betreft de kous af met jouw plotselinge vertrek, en was ook wel duidelijk dat dat betekende dat het 'over' is. Nu ga jij tóch weer contact zoeken, ook al is het om te zeggen dat je géén contact meer wil en ontstaat er uiteraard weer een discussie, of is die zelfs al ontstaat over dat aftrekken waarvoor jij zou moeten betalen? ( :') ).
  maandag 10 november 2014 @ 12:27:04 #38
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_146494537
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits :*
Wullie bin KOEL © Soneal
pi_146494559
quote:

[..]

Wat moet je anders?
Niks van je laten horen....
Nu zet je jezelf wéér in de kijker en geef je hem gelegenheid contact op te nemen.
Mokkel met stuntstok
pi_146494575
Als iemand je zoiets flikt laat je toch niets meer van je horen?
Hier had uw reclame kunnen staan.
pi_146494594
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:27 schreef Leandra het volgende:
Ll85 reageer jij verder even voor mij? Dan kan ik in de meeleesmodus, thnx.
Groetjes Frits :*
Is goed frits groetjes aan kinderen en den hont

gr ria

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2014 12:29:01 ]
  Moderator maandag 10 november 2014 @ 12:37:20 #42
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_146494773
Die plottwist met dat mailen :')

HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken? 8)7 ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.

Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.

Man man man.
Breitling - Instruments for Professionals
pi_146494786
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.

Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
pi_146494808
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:
Sorry ik ben niet gewend om met dit soort situaties om te gaan. Ik leef in een wereld waarin ik dit soort dingen alleen maar lees in de krant f dat alleen anderen hiermee te maken krijgen.

Mijn leven en belevingswereld bestaat hoofdzakelelijk uit mijn muziek, lang haar, wandelen en vrouwenkleding.
Mannen in vrouwelijke kleren vind ik best wel aantrekkelijk, maar niet dat ze daarbij crimineel gedrag vertonen en verslaafd zijn.
Je hoeft ook niet meteen met de eerste de beste Harige Harry in een jurk mee naar huis te gaan, dat doet een ander ook niet.
Mokkel met stuntstok
  maandag 10 november 2014 @ 12:39:39 #45
213134 Momo
WLR en ESF hooligan
pi_146494836
pi_146494881
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef -Hakuna- het volgende:

Mwah, volgens mij ben je een beetje in denial dan, want als we je pohi even bekijken maak je wel redelijk vaak wat conflictjes mee.

Verder moet je helemaal zelf weten hoe je je kleedt en met wie je omgaat, maar in beginsel is het gewoon niet heel handig een stokslobberaar in het hakunabos gelijk je adresgegevens te geven, en als je eigenlijk al van hem af bent toch weer contact zoeken een discussie aan gaan. Dit stukje zegt al genoeg;

quote:
Als hij niet reageeerd vind ik het prima en da ik ervan uitga dat hij met die 5 euro tevreden was voor zijn pilsjes en mij dan in de toekomst hopelijk niet meer lastigvalt voor geld of voor sex.
Niks nie 'als hij reageert ga ik er van uit dat hij tevreden is'. Het is gewoon klaar, je neemt op geen enkele wijze meer contact op en reageert op geen enkele van zijn contactpogingen, ook niet als hij NIET tevreden is met die 5 euro.
pi_146495083
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
pi_146495123
quote:
0s.gif Op maandag 10 november 2014 12:50 schreef -Hakuna- het volgende:
Ik zal zeker niet meer op een mail van hem reageren, maar mocht ik weer een mail krijgen van hem ondanks dat ik aangegeven heb dat ik geen contact meer wil dan print ik hem uit en dan ga ik toch naar de politie en de melding omzetten in een aangifte.
Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
pi_146495264
quote:
2s.gif Op maandag 10 november 2014 12:51 schreef Loveless85 het volgende:

[..]

Ik zou het gewoon lekker laten lopen, ook als hij contact zoekt. Wat denk je dat de politie hier mee kan? Helemaal niks... is gewoon een akkefietje in de relationele sfeer. Plus ben je alleen maar escalerend bezig als je na een contactpoging van hem aangifte gaat doen.
Natuurlijk weet ik dat de politie met dit soort aangiftes weinig tot niets dien,. ze zullen hooguit een gesprekje met hem aangaan. Daarom heb ik om die reden ook alleen maar melding gedaan zodat er al iets gemeld staat ingeval dat het zou escaleren.
Maar ik ben bang dat hij als ik hem alleen tegenkom in het Hakunabos dat hij mij zal bedreigen of lastigvallen zal proberen mij te beroven van mijn rugtas, want ik ben best wel bang uitgevallen dat bleek toch maar weer toen hij mij niet weg liet gaan. Ik was aan het huilen van angst.
Die 5 euro was eigenlijk mijn redding. Kun je zien hoever verslaafden gaan voor geld.
pi_146495401
Wat doe je jezelf toch aan. Sowieso geef je toch niet al je gegevens aan een vreemde?
I solemnly swear i'm up to no good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')