Ja maar Hakuna dat heb je ook een beetje zelf veroorzaakt.quote:Op maandag 10 november 2014 12:17 schreef -Hakuna- het volgende:
Mijn vertrouwen in mensen was al laag, maar nu al helemaal tot het nulpunt gezakt.
Een beetje boel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 14:45 schreef Skv het volgende:
Ik ken de geschiedenis van Hakuna niet, maar is die een beetje labiel ofzo? Dit klinkt me allemaal niet heel normaal en/of volwassen in de oren.
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.quote:Op maandag 10 november 2014 14:56 schreef Storneren het volgende:
[..]
Een beetje boel ja.
Maar doet verder geen vlieg kwaad hoor. (of je moet vrouwenkleren aantrekken)
quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Of bij de woningbouwvereniging achter de balie zitten.
Combinatie van beide kijkt mij wel beangstigend.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Het Hakunabos met de hakunamatatta elfjes niet kennenquote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Zie bericht van Hakuna op deze sitequote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Skv het volgende:
En waar de neuk ligt het Hakunabos? Of is dat een of ander wazig hersenspinsel?
Ik wist 't, dat van die plottwist.quote:Op maandag 10 november 2014 12:37 schreef CoolGuy het volgende:
Die plottwist met dat mailen![]()
HIJ krijgt nog geld van JOU omdat jij hém hebt afgetrokken?ik zou zeggen dat jij dan geld van hem krijgt.
Daarnaast is het pure aandachttrekkerij van je, die mail.
Man man man.
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meerquote:Op maandag 10 november 2014 17:42 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik wist 't, dat van die plottwist.Dadelijk was 't eigenlijk zo dat TS die gare manwhore gegijzeld hield.
Linkje?!quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
In welk geval TS niet meer dan een ordinaire attention whore is. Ik kan me die topic(s) over zijn rijbewijs nog wel herinneren ja, en dat hij afgekeurd was en daar was ie 't niet mee eens en zo en weet ik veel wat al nog meer![]()
Goed, we lachen dan wel, maar als ook maar een deel van dit alles daadwerkelijk waar is dan is dat niet lachwekkend, eerder een beetje triest.
Eens.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
[..]
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Misschien is het detail me ontgaan, maar mij is uit het verhaal niet helemaal duidelijk geworden of cokehoer nu zoog dan wel gezogen werd.quote:Op maandag 10 november 2014 18:15 schreef BlueMage het volgende:
Ik bedoelde het ook serieus dat het ook wel triest is van die pikkezuigende cokehoer om misbruik te maken van iemand die in feite gehandicapt is...
Meen me te herinneren dat ie eens met een mes of zo naar z'n buurvrouw was gelopen omdat die te veel lawaai maakte.quote:Op maandag 10 november 2014 14:58 schreef Mord_Sith het volgende:
[..]
Ja, het is denk ik bij de Sigrano Groeve, maar ik kan het mis hebben.quote:Op maandag 10 november 2014 20:14 schreef AQuila360 het volgende:
Bestaat dat Hakuna bos uberhaupt wel?
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.quote:Op maandag 10 november 2014 17:58 schreef CoolGuy het volgende:
Oh dat kan best wel zijn. Toch, als je dit topic doorleest zonder dat je je focust op wie de TS is, dan kan het eigenlijk niet anders dan dat je het ook eigenlijk een beetje triest vindt. Ik bedoel, lees het nou eens. Het is gewoon een beetje zielig.quote:Op maandag 10 november 2014 20:25 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Hakuna heeft bij mij alle sympathie verloren n.a.v. z'n eerdere topics.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |