SPOILER: Memleketler!Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verkoop je deze ook?quote:Op zondag 9 november 2014 21:35 schreef Landysh het volgende:
Wow 250 euro voor die dingen? Zoveel heb ik er niet voor betaald hoor. Volgens mij had ik er 150 voor betaald.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]Ik kom morgen langs met Jan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Verkoop je deze ook?
http://www.koffiediscount(...)ttissima-silver.html
Yes kunnen we ook een kopje koffie drinken.quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik kom morgen langs met Jan.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Landysh het volgende:
[..]Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Echt?quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja ik heb 10 Nespresso apparaten thuis liggen. Kom maar uitzoeken.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yes kunnen we ook een kopje koffie drinken.
Hahaha sure why not.quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.
Jij Borte, ik koffieapparaat.quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef JanPiraat het volgende:
Haha Oowjeej wat gaan we tillen vanuit Venray ?
Nee.quote:
Ja vooral een dure Nespresso apparaat kopen dan.quote:. Maar ik drink geen koffie, eigenlijk.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij Borte, ik koffieapparaat.
Voor 50 euro kan ik die niet laten staan of wel?!quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee.
[..]
Ja vooral een dure Nespresso apparaat kopen dan.
Cinnastix...quote:Op zondag 9 november 2014 21:40 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Krijg ik ook eten mee voor de reis terug naar huis.
Als je morgen komt is er kans dat je cheesecake krijgt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]dan kom ik eerder voor jouw eten dan voor dat koffie apparaat
Hmm je kunt ook gewoon een paar keer naar de Starbucks voor dat geld.quote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Voor 50 euro kan ik die niet laten staan of wel?!
Hahahaquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jij Borte, ik koffieapparaat.
Morgen tentamen en dan hele dag studeren weer. Helaasquote:Op zondag 9 november 2014 21:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Als je morgen komt is er kans dat je cheesecake krijgt.
Dat wordt broodjes smeren dan.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt honger. Nog steeds alleen ontbijt gehad.. bezoek is net weg. Is er ook nothing klaar behalve soep.
Mijn moeder had voor bezoek kersha gemaakt, maar dat is fucking nasty.
Ik wil bestellen, maar daar ergert me mom zich aan omdat we eten thuis hebben. Dus in die discussie heb ik geen zin.
Tering zeg.
Jammerrr.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Morgen tentamen en dan hele dag studeren weer. Helaas
Maar dat gaat dus weg, als ik dat apparaat koop heb ik een heel interessant hipsterding in mijn hipsterstudioquote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hmm je kunt ook gewoon een paar keer naar de Starbucks voor dat geld.
Toch maar noodles?quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
Ik heb echt honger. Nog steeds alleen ontbijt gehad.. bezoek is net weg. Is er ook nothing klaar behalve soep.
Ik wil bestellen, maar daar ergert me mom zich aan omdat we eten thuis hebben. Dus in die discussie heb ik geen zin.
Tering zeg.
WAT GAAT STARBUCKS WEG WATquote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Maar dat gaat dus weg, als ik dat apparaat koop heb ik een heel interessant hipsterding in mijn hipsterstudio
Ik ga maar die kippensoep opwarmen en granaatappel eten. Heb ik fucking geeeeen zin in.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat wordt broodjes smeren dan.
Ja? Ik wil hem echt miss overnemen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 21:45 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jammerrr.
Maar ik ga hem serieus op marktplaats zetten denk ik. Neemt te veel plek in en ik gebruik hem amper. Zelfs de Nespresso cupjes die ik vorig jaar had gekocht zijn bijna allemaal over datum.Ik gebruik hem eigenlijk alleen wanneer ik koffie nodig heb voor gebak (tiramisu etc.).
Nouja ik bedoelde jouw nespresso koffieapparaat is een investering voor langere tijd enzo en starbucks is een investering voor evenquote:
Ja ik wil hem ook best opsturen maar ben bang dat hij dan kapot gaat.quote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Ja? Ik wil hem echt miss overnemen hoor.
Gewoon dagje vasten haha ja tog.quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
Tering zeg.
Hier moet je ook koffie dingen voor blijven kopen hoor.quote:Op zondag 9 november 2014 21:48 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Nouja ik bedoelde jouw nespresso koffieapparaat is een investering voor langere tijd enzo en starbucks is een investering voor even
Damn. Wilde ze die bezoekers pijnigen ofzo?quote:Op zondag 9 november 2014 21:43 schreef Crip het volgende:
Tering zeg.
Sunday night struggling :c sterktequote:Op zondag 9 november 2014 21:47 schreef Crip het volgende:
[..]
Ik heb geen noodles in huis, wil niet naar de winkel. ;/
Is al dicht btw. hh
Marokkanen houden daarvan.quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Che_ het volgende:
[..]
Damn. Wilde ze die bezoekers pijnigen ofzo?
Ik vind het eigenlijk wel fascinerend soms om naar dit soort shit te kijken. Operaties enzo. Ik weet niet wat er aan me mankeert.quote:
Ja, das waar.quote:Op zondag 9 november 2014 21:49 schreef Landysh het volgende:
[..]
Hier moet je ook koffie dingen voor blijven kopen hoor.
Fetisj?quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fascinerend soms om naar dit soort shit te kijken. Operaties enzo. Ik weet niet wat er aan me mankeert.Ik kick wel op de walging denk ik ofzo.
Het moet ook weer niet te smerig worden natuurlijk.
Sick.quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk wel fascinerend soms om naar dit soort shit te kijken. Operaties enzo. Ik weet niet wat er aan me mankeert.Ik kick wel op de walging denk ik ofzo.
IJskoude chocomel zou heerlijk zijn nuquote:Op zondag 9 november 2014 21:53 schreef Landysh het volgende:
Ik wil chocomelllll met slagroom maar dan moet ik HEULEMAAL naar beneden lopen uff.
Wel chocomel dark he.quote:Op zondag 9 november 2014 21:54 schreef Che_ het volgende:
[..]
IJskoude chocomel zou heerlijk zijn nu
Ik vind ruqyah filmpjes fascinerend en eng tegelijkertijd. Als we meeten vertel ik je mijn ervaring btw, kom volgende week zondag dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Je weet maar nooitquote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Fetisj is seksueel. Ik raak er niet van opgewonden...
Alles dat met dat filmpje te maken heeft vind ik sick.quote:Op zondag 9 november 2014 21:56 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Iets medisch fascinerend vinden is sick?
Huh, kun je die koude chocomel ook gewoon opwarmen dan? Of bedoel je zelf maken met melk en chocolade?quote:Op zondag 9 november 2014 21:55 schreef Landysh het volgende:
[..]
Wel chocomel dark he.
Ik ga opwarmen en dan slagroom op doen.
Nee, gewoon opwarmen? Is toch geen rocketsience?quote:Op zondag 9 november 2014 21:58 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Huh, kun je die koude chocomel ook gewoon opwarmen dan? Of bedoel je zelf maken met melk en chocolade?
Dacht dat die alleen voor koude consumptie waren, weet ik 't. Nooit bij me opgekomen om het op te warmen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:01 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee, gewoon opwarmen? Is toch geen rocketsience?
Als je het buiten bestelt krijg je ook vaak opgewarmde chocomel.
Omg.quote:Op zondag 9 november 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat die alleen voor koude consumptie waren, weet ik 't. Nooit bij me opgekomen om het op te warmen.
Hier ook 1quote:Op zondag 9 november 2014 22:04 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dacht dat die alleen voor koude consumptie waren, weet ik 't. Nooit bij me opgekomen om het op te warmen.
Ik zal eens kijken of ik de beelden van mijn ooroperaties nog kan vinden. De beelden zijn van 1996 en 1998, dus nog op VHS.quote:Op zondag 9 november 2014 21:50 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Klopt. Maar koud drink ik makkelijk zo'n hele pak binnen een paar uur op.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:06 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Er gaat een wereld voor me open, bedankt. Imagine all te possibilities...
Warme chocomelk is ook totaal niet lekkerquote:
quote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Warme chocomelk is ook totaal niet lekker
Ga jij eens snel naar de Starbucks jongeman en spoel je mond met warme chocomelquote:Op zondag 9 november 2014 22:14 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Warme chocomelk is ook totaal niet lekker
naar StarBucks gaan en geen frappiciono nemenquote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar de Starbucks jongeman en spoel je mond met warme chocomel
Hebben ze chocolademelk bij de Starbucks? Deze week maar nemen dan.quote:Op zondag 9 november 2014 22:15 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Ga jij eens snel naar de Starbucks jongeman en spoel je mond met warme chocomel
Ja.quote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze chocolademelk bij de Starbucks? Deze week maar nemen dan.
Pure Toblerone? Never heard ofquote:Op zondag 9 november 2014 22:16 schreef Landysh het volgende:
Wat trouwens ook heel lekker is is blokjes melk en pure chocolade oplossen in melk en dan veel slagroom omggg.
SHIT. Nu ik dit type bedenk ik mij dat ik nog twee repen pure toblerone heb liggen. Had daar echt lekkere chocolademelk mee kunnen maken.
Jaa signature hot chocolate, een waar genotquote:Op zondag 9 november 2014 22:17 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Hebben ze chocolademelk bij de Starbucks? Deze week maar nemen dan.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor. Warme (choco)melk
Koude (choco)melk![]()
![]()
![]()
Vind alleen die bij de starbucks lekker eigenlijk.quote:Op zondag 9 november 2014 22:20 schreef Peunage het volgende:
Ja oke, die chocomelk van starbucks is wel te doen. Vooral als je er caramel in laat doen.
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 22:19 schreef Peunage het volgende:
[..]
Hij heeft gelijk hoor. Warme (choco)melk
Koude (choco)melk![]()
![]()
![]()
Ditquote:Op zondag 9 november 2014 22:18 schreef Landysh het volgende:
Wat ook lekker is is Caramel Creme Frapp bij de Starbucks.
In Amerika hadden ze Salted Caramel Cream Frap omg.
Ik zeg altijd Osama. Voor de awkwardness.quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Geven jullie weleens valse namen op als je iets bestelt bij de Starbucks ?
Ik was de vorige keer de enige klant aan de balie, vraagt-ie nog steeds om mijn naam, de uitslover.quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Waren proef-exemplaren toch?quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Toen ik in murica was kreeg ik van die mini bekertjes.
I mean isnt this the cutest thing everrrrr![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja, Expres Nederlandse namen als Dennis ofzo. Doen dan wel moeilijk bij het afgevenquote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Jaaa, tuurlijk. Ik had niet eens zin op dat moment maar ze waren zoo cute dat ik ze toch maar heb genomen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Waren proef-exemplaren toch?
Anders best wel gay
En gelijk driequote:Op zondag 9 november 2014 22:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
Jaaa, tuurlijk. Ik had niet eens zin op dat moment maar ze waren zoo cute dat ik ze toch maar heb genomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:32 schreef Landysh het volgende:
Ik had een keer dat ze mijn naam helemaal hadden verwesterd waardoor ik niet eens doorhad dat ze het over mij hadden. Ze zeiden 'mijn naam' en legden het drankje op de toonbank, was zelfde drankje als wat ik had besteld maar omdat de naam zo anders was dacht ik dat het van iemand anders was, na twee minuten had ik pas door dat die voor mij was bedoeld. Maar zelfs toen ik die beker pakte en meenam bleef ik achter me om kijken omdat ik dacht dat ze ieder moment zouden roepen 'die is niet van jou'.Dus je maakt een spoiler alleen om te zeggen waarom je een spoiler hebt gemaakt?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Bekeerde muslima, mashallah.quote:Op zondag 9 november 2014 22:28 schreef Crip het volgende:
Ik zei een keer dat ik Annelein heette, werd echt raar aangekeken.
Ja want mijn naam wordt verpest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:23 schreef JanPiraat het volgende:
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Dus je maakt een spoiler alleen om te zeggen waarom je een spoiler hebt gemaakt?
Je blijft een Nederlander hequote:
EN NU HEB JE HET ALSNOG GEDAANquote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.
Echt sonradan görme jij.quote:Op zondag 9 november 2014 22:35 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee ik wou vermelden dat het in murica was maar het werd te veel.
Kweet.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekeerde muslima, mashallah.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Bekeerde muslima, mashallah.
Stiekem ging jij steeds van tafelwisselen met krant voor je gezicht, zodat ze je niet herkenden.quote:
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.quote:Op zondag 9 november 2014 22:34 schreef Crip het volgende:
Kwam net echt zo'n knappe dude tegen toen ik wat uit de voortuin achterom ging brengen. Gewoon wow, het was zwaar dus hij had het voor me getild.
''Kom ik draag het voor je, dames horen niet zo te zwoegen''
Me:
[ afbeelding ]
En toen dacht ik astarfigullah en schoot mijn awkwardness naar boven dus ik moest giechelen.
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.
Met van die kijkgaten erin.quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Stiekem ging jij steeds van tafelwisselen met krant voor je gezicht, zodat ze je niet herkenden.
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Oh ahah dat was ikquote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Hij was Turks volgensmij.... not sure. Hij zei wel Salaam op zo'n turken manier. Maar kan ook gewoon een nler zijn met een mooi baardje.
quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.
Had hij een snor?quote:Op zondag 9 november 2014 22:41 schreef Crip het volgende:
[..]
Happens.quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Crip het volgende:
[..]
Hhhhhhhhhh, viel wel bijna flauw van zijn schoonheid.
Is het die Koerd van werk?quote:Op zondag 9 november 2014 22:44 schreef Landysh het volgende:
Dit berichtje wat ik net krijg van een kiro op facebook verdient een vermelding in dit topic.
Slm pirenses nasılsın
Nee een random hemseri kiro uit Kozan.quote:
Ja sorry.. ben maar kort. Was wel lief dat je me hielp.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hoeft toch niet, was best zwaar ook. Voor een vrouw
Ik begon even te denken dat je het over mij had. Maar ik zit gewoon binnen.quote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
getrimde snorro met een mooie baard. Niet te lang.
Haha, ik ben benieuwd naar je reactie.quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee een random hemseri kiro uit Kozan.
Die Koerd gaat mij echt niet van die berichtjes sturen.
Ik ga echt niet reageren op dit berichtje. Gewoon ignore.quote:Op zondag 9 november 2014 22:47 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Haha, ik ben benieuwd naar je reactie.
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpgquote:Op zondag 9 november 2014 22:45 schreef Crip het volgende:
[..]
getrimde snorro met een mooie baard. Niet te lang.
Hhhh, lsr.quote:Op zondag 9 november 2014 22:47 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ik begon even te denken dat je het over mij had. Maar ik zit gewoon binnen.![]()
quote:Op zondag 9 november 2014 22:46 schreef Che_ het volgende:
[..]
Hahah hoeft toch niet, was best zwaar ook. Voor een vrouw
Ja was Che.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
https://lh6.googleusercon(...)h967/profielfoto.jpg
??
Dan was het Che
Als je maag maar niet knorde wanneer je hem zag. Che heeft wel eisenquote:
Apart kapsel.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Ik lijk daar niet eens opquote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Voldoe jij daar niet aan? Je weet wel veel van Che.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Als je maag maar niet knorde wanneer je hem zag. Che heeft wel eisen
Dat zei crip eergisteren hier.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
grpje lvu.quote:Op zondag 9 november 2014 22:51 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Meteen zo persoonlijk. Dat kom hard aan hoor weet je.
Die foto kwam mij wel bekend voor though.quote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik lijk daar niet eens op
Qua kapsel misschien alleen zonder die extra lijn daaronder
Vertelquote:Op zondag 9 november 2014 22:52 schreef Landysh het volgende:
[..]
Die foto kwam mij wel bekend voor though.
Met hun Guccipet en heuptasquote:
Ken je deze jongen?quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Kwam dit net tegen op FBquote:
ja zijn er andere soort jong0ns danquote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 9 november 2014 23:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ja zijn er andere soort jong0ns dan
quote:Op zondag 9 november 2014 23:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Kwam dit net tegen op FB![]()
[ afbeelding ]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racistquote:
- fokautistenquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Omdat je zijn foto postquote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Omdat hij Koerd is, moet ik hem kennen? Racist
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.quote:Op zondag 9 november 2014 23:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
oh ja er zijn drie type jongens:
- hangtuigjongeren
- de hard to get
- degene die gay zijn
Maar ik ben geen van die drie.quote:Op zondag 9 november 2014 23:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
onzin, fokautisten vallen ook onder die drie types
Is een 'bekende' YouTuberquote:Op zondag 9 november 2014 23:05 schreef Peunage het volgende:
[..]
Omdat je zijn foto post![]()
Nee is een vriend van mij.
mocht je willenquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Peunage het volgende:
[..]
Ik ben zo uniek dat ik onder geen 1 van die 3 val.
Wat jij wilquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Maar ik ben geen van die drie.
Of vallen tranny's ook onder gay zijn?
Is het weer zover?quote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ikquote:Op zondag 9 november 2014 23:07 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
mocht je willen
[..]
Wat jij wil
ja ja jij je zinquote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Peunage het volgende:
[..]
Nee echt, ik weet zeker dat ik geen homo ben. En al helemaal geen kontkraaghangjongeretype. En ook niet hard 2 get denk ik
Nopequote:Op zondag 9 november 2014 23:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Yani volgens mij lijk jij wel op hem.
Enkel liefde ja?quote:Op zondag 9 november 2014 23:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
bitchmove
ik geef jou enkel liefde ga je zo doen tegen me. Mkay doei.
Is je housewarming toch op een andere dag?quote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Week daarop.quote:Op zondag 9 november 2014 23:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is je housewarming toch op een andere dag?
Ik heb jullie al gemeet op TCquote:Op zondag 9 november 2014 23:16 schreef Landysh het volgende:
[..]
keee
Dan moet je maar naar de meet komen
Oho nee, nu heb je geen excuus.quote:Op zondag 9 november 2014 23:19 schreef Landysh het volgende:
[..]
Week daarop.
Ik kijk wel of ik naar de meet kom.
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?quote:Op zondag 9 november 2014 23:21 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik heb je hoofd niet eens gezien men omgg
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.quote:Op zondag 9 november 2014 23:22 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Jullie hebben uren zitten tc'en eergisteren ofzo. Liet-ie weer alleen zijn borstkas en telefoon zien?
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ookquote:Op zondag 9 november 2014 23:23 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ja maar ik was toch cheesecake aan het maken.
Je wou toch ASMR? You got it.quote:Op zondag 9 november 2014 23:25 schreef Che_ het volgende:
[..]
Ik kreeg slaap van die geluiden. En crip ook
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?quote:Op zondag 9 november 2014 23:38 schreef Crip het volgende:
ASMR... had ik nu maar iemand die een hoofdmassage aan mij kon geven
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?quote:
Dit jaar nog ja.quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
Weet niet waar hij is. ;[quote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessenquote:Op zondag 9 november 2014 23:41 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Kun je niet even die sterke Turk uit de buurt vragen of hij je wil helpen?
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!quote:Op zondag 9 november 2014 22:42 schreef Landysh het volgende:
[..]
Turkei altijd nummer een dus als jij hem mooi vond moet het wel een Turk zijn geweest.
Als hij net zo is als haar rijinstructeur gaat het dan juist een stuk sneller.quote:Op zondag 9 november 2014 23:45 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Hoho niet te snel. Eerst stap eerst samen rijlessen
Ik ook niet.quote:Op zondag 9 november 2014 23:46 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Ik kom nooit leuke Turkse mannen tegen hoe kan dit? Stuur maar door crip!
quote:Op zondag 9 november 2014 23:43 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Lekker nummer, was dat er zo eentje die uitgebracht werd na zijn overlijden nog ?
quote:Op zondag 9 november 2014 23:56 schreef Landysh het volgende:
Dejavu.
OMG. Ik mijn beker sorbetijs gevonden die ik een een jaar geleden had gekocht en was verdwenen in onze bodemloze diepvries.
M/v?quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef Unlabeled het volgende:
Mijn huisgenoot is helemaal de weg kwijt. Dronken alles![]()
Ik wil ook
quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
doe maar niet..quote:Op zondag 9 november 2014 20:22 schreef AbdulMalik het volgende:
[..]
Lees sura al kahf en kom er zelf achter?
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...quote:Op maandag 10 november 2014 00:02 schreef mrstylo het volgende:
[..]
M/v?
Gaarne een foto wanneer het een 'v' is.
Heb je je lippen al laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Alles kan kapotquote:Op maandag 10 november 2014 00:09 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Het is een vrouw. Ze is al bezet bro, helaasch...
Welke liedje?quote:Op maandag 10 november 2014 00:10 schreef TheMagnificent het volgende:
Ik zit een liedje van Nancy Ajram te luisteren. Die zag er vroeger totaal anders uit zeg...
[ afbeelding ]
Yea I know, maar wel zonde zeg.quote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Ey ik moest toch iets doen om de dag door te komen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:14 schreef mrstylo het volgende:
i Top 100 van zondag 9 november 2014
Plaats / aantal berichten / gebruiker
009. 277 Landysh
Niet haar beste nummerquote:
Docent Arabisch draait iedere pauze Arabische nummers, waarvan dit laatst eentje was, dus wilde even herbeluisteren.quote:
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aanquote:Op maandag 10 november 2014 00:11 schreef Landysh het volgende:
[..]
Heb je je lippen al laten doen?
@TM
Ze is veel plastische chirurgie ondergaan maar op de eerste foto is ze ook al een stuk jonger.
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.quote:
Omg ik ben zo benieuwd.quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Morgen ga ik weer fitnessen. Klopt het dat je perse een rustdag moet hebben?
Oke morgen weer aan de slag dus.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Dus je maakte geen grap?quote:Op maandag 10 november 2014 00:21 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee, ben volgende week drie dagen vrij. Dus ideaal om het dan te doen alleen dat is VLAK VOOR DE MEET. Kom ik straks met opgezwollen en blauwe lippen aan
Hmm. Ideaal voor mij dusquote:[..]
Dat sowieso. Deze kerel is al haar derde en ik ken haar nog niet eens een jaar.
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:23 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Is wel goed voor je spierherstel ja. Wanneer je sport ontstaan er namelijk kleine scheurtjes in je spieren en die moeten herstellen wil je vooruitgang boeken. Producten als whey helpen dus ietsje bij het herstel.
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Ik doe alle apparaten die ik snap.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Ligt eraan wat je doet. Als je elke keer dezelfde spiergroepen traint zou ik dat wel aanraden ja.
Nais.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.
Ja, dat wel ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:25 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Ze kan gewoon cardio doen op die dagen.
Bij cardio is dat een beetje overdreven. Bij krachttrainingen is het wel handig ja.quote:Op maandag 10 november 2014 00:19 schreef Landysh het volgende:
Het gaat vooral om dat laatste. Ik train bijvoorbeeld drie dagen achterelkaar, gevolgd door een rustdag. Maar op die drie trainingsdagen train ik verschillende spiergroepen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe alle apparaten die ik snap.
Je kan beter doelgericht gaan sporten. Vraag gewoon aan de mensen die daar werken om een schema voor je te maken. Dat is altijd wel een goede eerste stap.quote:Op maandag 10 november 2014 00:26 schreef Landysh het volgende:
[..]
Ik doe alle apparaten die ik snap.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:28 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Het gaat vooral om dat laatste. Ik train bijvoorbeeld drie dagen achterelkaar, gevolgd door een rustdag. Maar op die drie trainingsdagen train ik verschillende spiergroepen.
Nais. Nais.quote:Op maandag 10 november 2014 00:28 schreef Peunage het volgende:
[..]
Bij cardio is dat een beetje overdreven. Bij krachttrainingen is het wel handig ja.
Ja ik kreeg een schema voor beginners. Eerst cardio, daarna krachttraining en daarna weer cardio.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Je kan beter doelgericht gaan sporten. Vraag gewoon aan de mensen die daar werken om een schema voor je te maken. Dat is altijd wel een goede eerste stap.
Zo iets?quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Landysh het volgende:
[..]
[..]
Nais. Nais.
Misschien dat mijn droom om een skinny bitch te worden ooit uitkomt.
Ik vond serieus niks mis mee.quote:Op maandag 10 november 2014 00:29 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Je hebt mijn lippen toch gezien jonge? Of beter gezegd, heb je ze uberhaupt kunnen zien
...quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee heb energy gedronken, jackasss die ik ben.
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.quote:Op maandag 10 november 2014 00:36 schreef Landysh het volgende:
[..]
Nee heb energy gedronken, jackasss die ik ben.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:30 schreef Landysh het volgende:
Als het bij jou lukt Unlabeled wil ik het ook doen. Ik wil dat mijn lippen er net zo uitzien als op de webcam.
Heb precies hetzelfde.quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Laat je dan alleen de onderkant doen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef Unlabeled het volgende:
[..]Haar lippen zijn dun though?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Heeft bij mij totaal geen effect. Kan me daarom niet voorstellen hoe het bij anderen werkt.
Meer drinken dan.quote:
Ik kan dan nooit slapen. Ik ben een slow-caffeine metebolizer ofzo en ben heel gevoelig voor insomnia. Ik zorg er meestal dan ook voor dat ik mijn laatste drinken met caffeine - dus ook thee en koffie - uren voordat ik ga slapen drink.quote:Op maandag 10 november 2014 00:43 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Gvd dat muziekje ook.quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=719422081536660
Wtf![]()
Jaquote:Op maandag 10 november 2014 00:37 schreef mrstylo het volgende:
Vinden jullie 'Queens Park Rangers' ook niet zo'n bazen naam?
quote:WHAT DOES THIS MEAN FOR YOU?
Perhaps you’ve come to depend on the continuous buzz you get from one of the world’s favorite beverages. But it might be worth looking at your habit in a different light. You are a “slow metabolizer” of caffeine, which means one cup can go a long way. It also means that you might also be at higher risk for heart attacks.
Neh, ben er helemaal mee gestopt. Drink nog misschien 1 keer in een paar maanden als ik echt zin krijg.quote:
Hoe kom je er op hè...quote:Op maandag 10 november 2014 00:46 schreef mrstylo het volgende:
https://www.facebook.com/video.php?v=719422081536660
Wtf![]()
Nee allebeiquote:Op maandag 10 november 2014 00:44 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Laat je dan alleen de onderkant doen?
Dan heb je die van mij niet gezienquote:
23.....quote:
Laat eens zien dan? Ben benieuwd. Gewoon alleen een foto van je lippen.quote:Op maandag 10 november 2014 00:51 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
Nee allebei
[..]
Dan heb je die van mij niet gezien
Dus jij hebt je DNA gestuurd naar een onbekende Amerikaanse bedrijf?quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen verklaren ja. Waar precies kan ik dat vinden op 23andMe?
Bij diet responses volgens mij.quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Dat zou het kunnen verklaren ja. Waar precies kan ik dat vinden op 23andMe?
Jep.quote:Op maandag 10 november 2014 00:54 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Dus jij hebt je DNA gestuurd naar een onbekende Amerikaanse bedrijf?
Dan probeer ik er wat van te maken met de tijd die ik heb hè.quote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Ik lees net dat ik grote kans heb om om 100 te worden en een laag risico op obesitas.![]()
TM, jij heb die odds niet. Jij gaat eerder dood ha-ha.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef Landysh het volgende:
[..]
Laat eens zien dan? Ben benieuwd. Gewoon alleen een foto van je lippen.
Mijn lippen lijken altijd mooier/dikker op foto's. Vooral op foto's gemaakt met een slechte cam (voorcamera van tel, webcam etc.), wou dat ze irl ook zo waren.Daarom even jouw resultaat afwachten haha.
quote:
Deprimerende grap...quote:Op maandag 10 november 2014 00:59 schreef Landysh het volgende:
Ik lees net dat ik grote kans heb om om 100 te worden en een laag risico op obesitas.![]()
TM, jij heb die odds niet. Jij gaat eerder dood ha-ha.
Doen.quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Als ik praat zijn ze dunner. Ik ga het doen YOLO
Wat ga je dan precies laten doen?quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Als ik praat en lach zijn ze dunner. Ik ga het doen YOLO
Volgens mij gebruik je yolo verkeerdquote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
spuitje doen je weet togquote:Op maandag 10 november 2014 01:15 schreef Deuce92 het volgende:
[..]
Wat ga je dan precies laten doen?
Hoezo?quote:Op maandag 10 november 2014 01:17 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgens mij gebruik je yolo verkeerd
Weet niet. Wilde gewoon dit posten:quote:Op maandag 10 november 2014 01:19 schreef Unlabeled het volgende:
[..]
spuitje doen je weet tog
[..]
Hoezo?
Trusten.quote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef Landysh het volgende:
Ik ga proberen om te slapen en daarna iets van mijn leven te maken.
quote:Op maandag 10 november 2014 00:52 schreef mrstylo het volgende:
[..]
23.....
Ik word binnenkort 23 en heb echt geeeeeen zin![]()
Voel me oud
Ik vind het ook niet nodig.quote:Op maandag 10 november 2014 01:14 schreef Unlabeled het volgende:
Lol hoe vroeg sta jij opquote:Op maandag 10 november 2014 05:21 schreef sylvesterrr het volgende:
FFFUUU. Batterij van een van de brandmelders is bijna leeg geloof ik...
Wtf ga ik de batterij vervangen? Plafond is ca 4m...
Is dat nog geluktquote:Op maandag 10 november 2014 01:27 schreef Landysh het volgende:
Ik ga proberen om te slapen en daarna iets van mijn leven te maken.
Lijkt er niet op.quote:Op zondag 9 november 2014 22:48 schreef mrstylo het volgende:
[..]
??
Dan was het Che
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |