quote:
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef Aberella het volgende:
Meteen naar Parijs vliegen, shoppen en eindeloos selfies maken voor op fb, een dikke fissa voor al mijn familie en vrienden geven, op vakantie naar een inheems oord, een huis kopen aan het water, bootje, nieuwe auto en verder weet ik niet.
De hele dag fokken dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Jij lijkt mij een moeilijk meisje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.
hij kan FOK! dan gewoon kopenquote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Daarom ben je ook geen mod ha ha.
Aaaawquote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou KLB kopen en Frank in huis nemen en hem de liefde geven die hij verdient
Frank woont in mijn kelderquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]is ie bij jou nu?
Hij zei dat ie ging biljarten
Doe niet zo saai.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Willoow het volgende:
Hetzelfde als altijd. Misschien een nieuwe laptop kopen, want deze is gammel.
Wat rondsletten dus?quote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
Gewoon gemakkelijk het leven doorgaan en doen waar ik zin in heb
Denken dat Haan meer dan 3 hijsjes aankanquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
Een keer zo afschuwelijk stoned worden met Deadprez en Haan33 dat we voor weken topics hebben
Twiitsch om laten brengen door een sniperquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Twiitch het volgende:
Danny 1.000.000¤ geven in ruil voor een permanente IP-ban voor Haan33 en Deadprez.
Ik ben saai.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Twiitch het volgende:
Danny 1.000.000¤ geven in ruil voor een permanente IP-ban voor Haan33 en Deadprez.
ik zag het, thanks broederquote:
Flink stampenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef MichaelScott het volgende:
200 miljoen beeldjes kopen op de rommelmarkt.
KRIJG GODVERDOMME EN ECHT IK MEEN HET SERIEUS DE TYFUS KLOOTZAKquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht een haar transplantatie
Yvonne moeten betalenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou Yvonne anaal nemen voor 1 000 000![]()
One luvquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME EN ECHT IK MEEN HET SERIEUS DE TYFUS KLOOTZAK
quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht een haar transplantatie
Dit dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Piger het volgende:
ik durf geen slechte dingen meer over Yvonne te zeggen.
Formatteer je pc, installeer Lubuntu en zelfs een pentium III wordt sneller dan een dualcore pc.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Willoow het volgende:
Hetzelfde als altijd. Misschien een nieuwe laptop kopen, want deze is gammel.
quote:
Da's niet het grootste probleemquote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Formatteer je pc, installeer Lubuntu en zelfs een pentium III wordt sneller dan een dualcore pc.![]()
Dit kost je helemaal niets. http://lubuntu.net/
ZILVERquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
En daar maak je dan een paint over?quote:
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
En daar maak je dan een paint over?
Doe een kickstartquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Zilverquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
Komt vast goed.quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Gewoon wachten tot de euro instort en je voor een brood ¤1.000.000 moet neerleggen.quote:
Nobelquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
mensen die de wereld willen helpen horen niet in klb thuisquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
Kan je toch gewoon een paar miljoen aan die jongen geven die dat al uitgevonden heeft recentelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Bestaat het al?quote:Op zondag 9 november 2014 22:03 schreef Skillstorm het volgende:
[..]
Kan je toch gewoon een paar miljoen aan die jongen geven die dat al uitgevonden heeft recentelijk.
Jawel, we beginnen hierquote:Op zondag 9 november 2014 22:02 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
mensen die de wereld willen helpen horen niet in klb thuis
Zou investerenquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
De pijpquote:Op zondag 9 november 2014 22:43 schreef James_R het volgende:
Een fucking chill appartement ergens in de pijp kopen met uber luxe keuken, kast vol toffe kleding, 30 paar sneakers, 5 winterjassen, enorme TV, ps4.
Dan ben ik de komende 5 jaar wel gelukkig denk.
Dat is best wel baasquote:Op zondag 9 november 2014 21:29 schreef Piger het volgende:
Eerst gewoon rustig naar mijn werk gaan. Werkdag als normaal beginnen, maar wel alles verkloten. De eigenaar afzeiken als hij commentaar heeft en langzaam iedereen helemaal gek maken.
Op het einde van de dag is alle frustratie er lekker uit en dan is het tijd om ontslag te nemen. Dat doe je met flink wat herrie zodat al je collega's meekijken. Vervolgens stap je naar buiten waar er een helikopter klaar staat op de parkeerplaats om mee weg te vliegen.
Je hebt nog genoeg dagen om te feesten en te reizen.
Dat bestaat alquote:Op zondag 9 november 2014 22:08 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Biologisch afbreekbaar plastic bestaat dat ook? Dat zou ook uitgevonden moeten worden. En snelgroeiende bomen die mensen die bomen willen kappen met hun takken een flinke oorvijg verkopen, dat zou een toffe boomsoort zijn.![]()
pics van je zusquote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef summer2bird het volgende:
Ik koop dan een hotel van Disneyland, en maak er een vakantieresort van voor mensen met autisme en hun ouders die niet zo rijk zijn. Dus half Fok! kan komen.
En uiteraard neem ik de hele bovenste verdieping in beslag en dat wordt mijn vakantiehuisje.
En ik koop een huisje in de Alpen.
Mijn ouders krijgen een nieuw huis en zusje (geen pics) krijgt een flinke spaarrekening.
goed ideequote:Op zondag 9 november 2014 22:56 schreef EttovanBelgie het volgende:
Noord-Brabant opkopen, afscheuren van Nederland en het Groot Hertogdom uitroepen.
[ afbeelding ]
Waarom blijven werken?quote:Op zondag 9 november 2014 22:07 schreef leolinedance het volgende:
Dik relatief energiezuinig nieuwbouwhuis met minimaal een café/relaxruimte, sporthonk, dubbele garage en gave domotica erin. Overal Philips Hue verlichting (inclusief de nieuwe Beyond serie), iedere kamer op afstand apart regelbare CV. Automatisch ventilatiesysteem met CO2 meting. Alarmsysteem met brandbeveiliging en vele camera's, dit alles aangesloten op een een 48 TB NAS systeem en uiteraard alles gelogd, incl. energie, gas en waterverbruik. In iedere kamer een Sonos unit voor de muziek, met een externe losse DAC voor de woonkamer. Verder een Panasonic 65" (P60ZT65) plasma in de woonkamer, de huidige 55" gaat dan naar de slaapkamer. Zeer gave design eetstoelen die ik nu te duur vind alsnog kopen. En een Porsche 911 voor erbij. Oh en niet te vergeten één dikke kwaliteits AV-set met Marantz TT15-S1 platenspeler waardoor mijn huidige 2 aparte sets voor muziek en film overbodig worden.
Verder koop ik een Microsoft Surface Pro 3, een mooi maatpak, een paar goede flessen whiskey
Wel blijven werken, maar 1-2 dagen per week minder zodat ik eindelijk weer tijd heb om dat sporthonk in te gaan
Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leukquote:
Je zou die gare Beamer of Golf van je niet inruilen voor een dikke nieuwe M5 ofzo?quote:Op maandag 10 november 2014 00:50 schreef Gulmez het volgende:
ik zou uit een arme land 7 vrouwen laten overvliegen en dan opsluiten in me vila in turkije en elke dag kapot neuken
snapje broer dat als eerste sowiesoquote:Op maandag 10 november 2014 01:03 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Je zou die gare Beamer of Golf van je niet inruilen voor een dikke nieuwe M5 ofzo?
Ik ook met jouquote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou delen met mijn fok matties. Jullie weten wie
Oh, dus je bent weer single?quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.
Met zo veel poen koop je toch gewoon dat bedrijf op en doe je alleen de pauzes meequote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leuk![]()
Wellicht zou ik een eigen bedrijf beginnen, een slapend internetconcept nieuw leven inblazen of mijn huidige project sneller en professioneler uit de grond stampen. Met veel geld kun je natuurlijk wat risico nemen
Ja, echt dit jaar zelfs :quote:Op zondag 9 november 2014 22:05 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Bestaat het al?![]()
Wat tof.![]()
Maar wanneer start men met de schoonmaak der oceaan dan? Of is daar nog geld voor nodig, dan doneer ik het daar wel.
Eigenlijk moeten je collega's helemaal niet weten dat je zoveel geld hebt. Dan ben jij die collega die de hele dag geen fuck uitvoert, en waarbij iedereen zich afvraagt waarom je niet ontslagen bent.quote:Op maandag 10 november 2014 08:32 schreef the-eye het volgende:
[..]
Met zo veel poen koop je toch gewoon dat bedrijf op en doe je alleen de pauzes mee
Gewoon spontane party, Airhorn kopen, briefjes van 100 strooien in het kantoor.quote:Op maandag 10 november 2014 08:47 schreef Piger het volgende:
[..]
Eigenlijk moeten je collega's helemaal niet weten dat je zoveel geld hebt. Dan ben jij die collega die de hele dag geen fuck uitvoert, en waarbij iedereen zich afvraagt waarom je niet ontslagen bent.
Die doet het al voor een spiegeltje en een kraaltje heb ik begrepen.quote:Op zondag 9 november 2014 20:58 schreef zovty het volgende:
Jouw moeder helemaal naar de tering neuken.
Wat zijn wijven toch compleet achterlijk met hun 'Queen' Beyoncé.quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
euh ja bedankt voor je inbrengquote:Op maandag 10 november 2014 09:23 schreef Donnis het volgende:
[..]
Wat zijn wijven toch compleet achterlijk met hun 'Queen' Beyoncé.
Ach, je kan je ook inzetten bij verenigingen of je onder mensen begeven die ook die vrijheid genieten. Zelf iets opstarten is dan inderdaad logischer dan maar bij het oude te blijven.quote:Op maandag 10 november 2014 00:53 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Dan blijf je toch tussen de mensen. Mijn vrienden moeten ook gewoon werken, dus geen idee wat ik hele dagen moet gaan doen. Daarbij vind ik mijn werk leuk dus is het geen straf. Wel ga ik dan misschien terug naar mijn vorige werkgever, dat zou deze niet erg vinden. Daar verdiende ik weliswaar wat minder, maar het werk was ontzettend leuk![]()
Wellicht zou ik een eigen bedrijf beginnen, een slapend internetconcept nieuw leven inblazen of mijn huidige project sneller en professioneler uit de grond stampen. Met veel geld kun je natuurlijk wat risico nemen
Ik hoef niet verplicht op de zaak te zijn. Ik denk dat jij het nu over jouw eigen situatie hebt.quote:Op maandag 10 november 2014 11:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ach, je kan je ook inzetten bij verenigingen of je onder mensen begeven die ook die vrijheid genieten. Zelf iets opstarten is dan inderdaad logischer dan maar bij het oude te blijven.
Geld neemt alle restricties weg, dan moet je wel gek zijn om te blijven op de plek waar je al die tijd toch min of meer verplicht moest zijn.
Hoezo niet verplicht, je hebt toch geld nodig of niet.quote:Op maandag 10 november 2014 11:36 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ik hoef niet verplicht op de zaak te zijn. Ik denk dat jij het nu over jouw eigen situatie hebt.
Ik heb een flexibele baan, kan het (op wat vergaderingen na) zo indelen als ik zelf wil. Dus ik ga naar kantoor wanneer ik zin hebquote:Op maandag 10 november 2014 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Hoezo niet verplicht, je hebt toch geld nodig of niet.
ok tampon plsquote:Op maandag 10 november 2014 11:38 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Ik wil ook wel wat inbrengen.
Bedanktquote:Op maandag 10 november 2014 01:04 schreef Mortaxx het volgende:
Ik zou delen met mijn fok matties. Jullie weten wie
quote:Op maandag 10 november 2014 17:07 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Oh niets, wil je dat ik 'm nu bij je inbreng?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |