quote:
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef Aberella het volgende:
Meteen naar Parijs vliegen, shoppen en eindeloos selfies maken voor op fb, een dikke fissa voor al mijn familie en vrienden geven, op vakantie naar een inheems oord, een huis kopen aan het water, bootje, nieuwe auto en verder weet ik niet.
De hele dag fokken dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
Jij lijkt mij een moeilijk meisje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.
hij kan FOK! dan gewoon kopenquote:Op zondag 9 november 2014 21:09 schreef Coca_Cola het volgende:
[..]
Daarom ben je ook geen mod ha ha.
Aaaawquote:Op zondag 9 november 2014 21:10 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
Ik zou KLB kopen en Frank in huis nemen en hem de liefde geven die hij verdient
Frank woont in mijn kelderquote:Op zondag 9 november 2014 21:16 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]is ie bij jou nu?
Hij zei dat ie ging biljarten
Doe niet zo saai.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Willoow het volgende:
Hetzelfde als altijd. Misschien een nieuwe laptop kopen, want deze is gammel.
Wat rondsletten dus?quote:Op zondag 9 november 2014 21:18 schreef -supergirl- het volgende:
Gewoon gemakkelijk het leven doorgaan en doen waar ik zin in heb
Denken dat Haan meer dan 3 hijsjes aankanquote:Op zondag 9 november 2014 21:28 schreef Slaap_Zak het volgende:
Een keer zo afschuwelijk stoned worden met Deadprez en Haan33 dat we voor weken topics hebben
Twiitsch om laten brengen door een sniperquote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Twiitch het volgende:
Danny 1.000.000¤ geven in ruil voor een permanente IP-ban voor Haan33 en Deadprez.
Ik ben saai.quote:
quote:Op zondag 9 november 2014 21:30 schreef Twiitch het volgende:
Danny 1.000.000¤ geven in ruil voor een permanente IP-ban voor Haan33 en Deadprez.
ik zag het, thanks broederquote:
Flink stampenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef MichaelScott het volgende:
200 miljoen beeldjes kopen op de rommelmarkt.
KRIJG GODVERDOMME EN ECHT IK MEEN HET SERIEUS DE TYFUS KLOOTZAKquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht een haar transplantatie
Yvonne moeten betalenquote:Op zondag 9 november 2014 21:36 schreef Fushia2 het volgende:
Ik zou Yvonne anaal nemen voor 1 000 000![]()
One luvquote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef Slaap_Zak het volgende:
[..]
KRIJG GODVERDOMME EN ECHT IK MEEN HET SERIEUS DE TYFUS KLOOTZAK
quote:Op zondag 9 november 2014 21:37 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ik dacht een haar transplantatie
Dit dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:38 schreef Piger het volgende:
ik durf geen slechte dingen meer over Yvonne te zeggen.
Formatteer je pc, installeer Lubuntu en zelfs een pentium III wordt sneller dan een dualcore pc.quote:Op zondag 9 november 2014 21:17 schreef Willoow het volgende:
Hetzelfde als altijd. Misschien een nieuwe laptop kopen, want deze is gammel.
quote:
Da's niet het grootste probleemquote:Op zondag 9 november 2014 21:39 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Formatteer je pc, installeer Lubuntu en zelfs een pentium III wordt sneller dan een dualcore pc.![]()
Dit kost je helemaal niets. http://lubuntu.net/
ZILVERquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
En daar maak je dan een paint over?quote:
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.quote:Op zondag 9 november 2014 21:46 schreef Willoow het volgende:
[..]
En daar maak je dan een paint over?
Doe een kickstartquote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Zilverquote:Op zondag 9 november 2014 21:41 schreef MichaelScott het volgende:
Ik zou een zilveren ketting kopen voor vera166
Komt vast goed.quote:Op zondag 9 november 2014 21:52 schreef Remqo het volgende:
[..]
Niet eens zo'n gek idee, maar dan moet ik wel eerst aan dat bedrag komen.
Gewoon wachten tot de euro instort en je voor een brood ¤1.000.000 moet neerleggen.quote:
Nobelquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
mensen die de wereld willen helpen horen niet in klb thuisquote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik zou iets uitvinden om al het plastic afval uit de zee te kunnen te vissen, want er drijft een enorme hoeveelheid plastic in de oceaan. En ook een project starten om bomen te planten overal in de wereld en bossen te doen beschermen.
Kan je toch gewoon een paar miljoen aan die jongen geven die dat al uitgevonden heeft recentelijk.quote:Op zondag 9 november 2014 21:51 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |