quote:
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.quote:Op zondag 9 november 2014 21:00 schreef Aberella het volgende:
Meteen naar Parijs vliegen, shoppen en eindeloos selfies maken voor op fb, een dikke fissa voor al mijn familie en vrienden geven, op vakantie naar een inheems oord, een huis kopen aan het water, bootje, nieuwe auto en verder weet ik niet.
De hele dag fokken dusquote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.quote:Op zondag 9 november 2014 21:02 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Je vriend dumpen omdat je dan zijn geld niet meer nodig hebt ben je vergeten.
quote:Op zondag 9 november 2014 21:04 schreef vera166 het volgende:
Een privé optreden van Beyoncé kopen in New York en daar business class heen vliegen. Daarna alles kopen in mijn maat bij Victoria's Secret, Tommy Hilfiger leegkopen in mijn maat, alles wat mijn zussen en ouders willen hebben kopen voor ze (ze mogen ook wel mee overal naartoe)
Hmmm. Oja en ik zou een Audi a1 kopencute.
Jij lijkt mij een moeilijk meisje.quote:Op zondag 9 november 2014 21:07 schreef Aberella het volgende:
[..]
Ik heb mijn vriend weken geleden al gedumpt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |